Peugeot 406 Coupe + duju iranga
#101
Parašyta 2012 sausio 10 - 21:05
#102
Parašyta 2014 vasario 04 - 09:53
#103
Parašyta 2014 vasario 04 - 21:33
#104
Parašyta 2014 vasario 17 - 16:01
Justai, pasižiūrėk, ar žvakės ok, ir ar babina gera. Dujoms laaabai gerai jaučiasi, jeigu parėjusi babina(nors benzinu ir nėra problemų). Dar vienas dalykas - gali atkreipt dėmesį į LEV - laisvos eigos varikliuką arba angl. Idle stepper motor ir jį gali pabandyti profilaktiškai pravalyti kokiu nors carb-cleaner'iu. Jeigu nepadeda, tada įmanomas dalykas, kad dujų purkštukų tarpinės - vadinamieji mandžetukai sudilę, tiksliau - jau pasenę ir tapę kieti kaip medis, o ne elastingi ir minkšti kaip guma.Perskaičiau patarima išgręšti skyle, bet dar vis abejoju ar tikrai tame problema. Mano 406 coupe, 97m. ant dujų viena diena važiuoja idealiai, kita diena gęsta kiekvienoje sankryžoje. Niekaip nesuprantu tokio dalyko, nes arba gedimas yra arba jo nėra, o čia gaunasi pagal mašinos pageidavimus
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2014 vasario 17 - 16:01
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#105
Parašyta 2014 vasario 17 - 16:31
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#106
Parašyta 2014 kovo 02 - 04:11
Turi omenyje, kad mišinys buvo per liesas, ar kaip tik - reikėjo paliesinti ir pasibaigė problemos? Pagal ką nustatyti, liesas ar ne lpg mišinys? Gal gali kokį dujininką parekomenduoti neblogai išmanantį savo darbą, bet neimantį beprotiškų pinigų? Nes vieni šiknarankiai jau "pakeitė" dujų purkštukų remkomplektus..Iš patrities apie gesimą bevažiuojant.
Budavo taip, kad važiuoji kartais ne iš šio ne iš to užgesta. arba sunkiai persijungia (t.y pastoviai užesinėja 3-4 kartus kol galu galia persijungia) ir tos problemos sprendimas buvo, tiesiog kuro paliesinimas! ir jokiu problemu jau 2 men
p.s. pakeitus babiną baigėsi gesinėjimai, bet būtų smagu tiesiog nuvažiuoti dujas pareguliuoti(sukalibruoti purkštukus, galbūt atnaujinti diEGO soft'ą, sureguliuoti dujos->benzinas persijungimo laiką, nes prigęsta benziną perjungus laisvais sūkiais, paankstinti dujų persijungimą), nes kai persijungia ties ~80*C tai ne kažką iš tikrųjų...
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#107
Parašyta 2014 kovo 02 - 19:01
Del duju sureguliavimo nuvaziuok Vilniuje y EGAS bosch servisas, nepasakysiu kokia gatve, bet netoli ikejos.Turi omenyje, kad mišinys buvo per liesas, ar kaip tik - reikėjo paliesinti ir pasibaigė problemos? Pagal ką nustatyti, liesas ar ne lpg mišinys? Gal gali kokį dujininką parekomenduoti neblogai išmanantį savo darbą, bet neimantį beprotiškų pinigų? Nes vieni šiknarankiai jau "pakeitė" dujų purkštukų remkomplektus..Iš patrities apie gesimą bevažiuojant.
Budavo taip, kad važiuoji kartais ne iš šio ne iš to užgesta. arba sunkiai persijungia (t.y pastoviai užesinėja 3-4 kartus kol galu galia persijungia) ir tos problemos sprendimas buvo, tiesiog kuro paliesinimas! ir jokiu problemu jau 2 men
p.s. pakeitus babiną baigėsi gesinėjimai, bet būtų smagu tiesiog nuvažiuoti dujas pareguliuoti(sukalibruoti purkštukus, galbūt atnaujinti diEGO soft'ą, sureguliuoti dujos->benzinas persijungimo laiką, nes prigęsta benziną perjungus laisvais sūkiais, paankstinti dujų persijungimą), nes kai persijungia ties ~80*C tai ne kažką iš tikrųjų...
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0