Peršokti prie turinio


common rail


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 17

#1 Svečias_nezzz_*

Svečias_nezzz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 13:33

turiu tokia problema ir reiketu pagalbus ja isprest. kala purkstukai mano pugui, diagnostika rodo ,kad pirmas nedapurskia, antras taippat, trecias perdaug purskia ,o ketvirtas normos ribose. situacija kaip ir aiski butu , bet pakeitus ta 3 purkstuka niekas nesikeicia jis kaip "myzo taip ir myza". bandziau jau 3 purkstukus viskas taspats . ir visus 4 buvau pakeites . kame cia gali buti problemos ? ar gali buti kad ten tas Rail durniuoja ?ar cia kas netaip elektronikoj?
  • 0

#2 Svečias_Hausas_*

Svečias_Hausas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 14:30

Kadangi kiti nedapucia, tai gal 3 bando uz visus imyzt. ;)
  • 0

#3 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 balandžio 14 - 15:01

common rail ir hdi, kompiuteris palaiko normalu variklio darba. Ta prasme jei kompas mato kad vienas pursktukas nedapurshkia apkrova meta ant kito. Ieskok bedos kuro padavimo sistemo ir kompiuterijoj, gal kas paprasciausiai uzsikise. Blogiausias atvejas jei auksto slegio siurblio galiojimo laikas pasibaige . :) jeigu jau tau purkstukai butu blogi tai patikek, iskart suprastum kad jie blogi.
  • 0

#4 Svečias_nezzz_*

Svečias_nezzz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 15:18

nu, kad problema butu auksto kuro siurbly tai nesitiki kazkodel , nes siurblys duoda viena spaudima , o rail ji paskirsto . man rods ten railas bus kurnors uzsikises :( .
  • 0

#5 liuc406

liuc406
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 235
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 HDI 110

Parašyta 2009 balandžio 14 - 16:18

Tai cia jau blogiausias. Montuok ir valyk vamzdelius.
  • 0

#6 Svečias_nezzz_*

Svečias_nezzz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 16:38

nu nepasakyciau, kad blogiausias jis turetu but pigesnis nei kuro siurblys. gal galima ji butu ultragarsu isplaut?
  • 0

#7 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2009 balandžio 14 - 21:52

Hmm.. bet kiek teko man klausti meistru tai purksutai nekala, ten kiek suprantu nera kam kalti, jie purskia, bet tikrai mechaniskai nekala.
  • 0

#8 Svečias_nezzz_*

Svečias_nezzz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 14 - 22:04

cilindras kala nes purkstukas perdaug ipurskia kuro , tada ivyksta stipresnis sprogimas nei kituose cilindruose, taip ir susidaro tas triuksmas.
  • 0

#9 Stebetojas

Stebetojas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 146
  • Automobilis:Peugeot 607, 2005 m., HDI - 2,2, 98 Kw.

Parašyta 2009 balandžio 14 - 22:13

Dabar sutiknu su tavim. Siulyciau tau purkstukus ultra garso voneleje pagydyti, nes perkant senas garantijos jokios jog jis bus geras :(
  • 0

#10 aantanas

aantanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 32
  • Automobilis:citroen c5 2002m. 2.2 hdi automatas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:21

cilindras kala nes purkstukas perdaug ipurskia kuro , tada ivyksta stipresnis sprogimas  nei kituose cilindruose,  taip ir susidaro tas triuksmas.

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 balandžio 16 - 13:24

  • 0
2.2 hdi 4hp20 automatas 2002m.

#11 Svečias_nezzz_*

Svečias_nezzz_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:46

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

nu cia geras instrukcijas davei ,bet is kur man tu adatu gaut? abejoju, kad peugeot centrai jas pardavineja?
  • 0

#12 aantanas

aantanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 32
  • Automobilis:citroen c5 2002m. 2.2 hdi automatas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:59

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu  šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
    Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio  antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama.   Atsargiai išimam naują antgalį  iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn)  . Puršktuką  laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų  įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį.  Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę  termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
  Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

nu cia geras instrukcijas davei ,bet is kur man tu adatu gaut? abejoju, kad peugeot centrai jas pardavineja?

adatom prekiauja Autura.lt gamintojas DTP arba bosch (DTP perpus pigiau kokybė ta pati). Pasižiūrėk savo purkštuko NR. iš viršaus. Jiem tą bosch kodą pasakysi atrinks. Jei pas tave siemens purkštukas tai liūdniau....

Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 balandžio 16 - 14:00

  • 0
2.2 hdi 4hp20 automatas 2002m.

#13 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 balandžio 16 - 15:09

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! :D Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... ;] Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!? :D
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#14 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 balandžio 16 - 15:14

turiu tokia problema ir reiketu pagalbus ja isprest. kala purkstukai mano pugui, diagnostika rodo ,kad pirmas nedapurskia, antras taippat, trecias perdaug purskia ,o ketvirtas normos ribose. situacija kaip ir aiski butu , bet pakeitus ta 3 purkstuka niekas nesikeicia jis kaip "myzo taip ir myza". bandziau jau 3 purkstukus viskas taspats . ir visus 4 buvau pakeites . kame cia gali buti problemos ?
ar gali buti kad ten tas Rail durniuoja ?ar cia kas netaip elektronikoj?

Atiduok automobili meistrams kurie tvarko kuro aparatura ir nesikankink..visvien pats nesurasi priezasties,o tik "pridirbsi" papildomu islaidu ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#15 aantanas

aantanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 32
  • Automobilis:citroen c5 2002m. 2.2 hdi automatas

Parašyta 2009 balandžio 16 - 22:13

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu  šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
    Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio  antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama.   Atsargiai išimam naują antgalį  iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn)  . Puršktuką  laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų  įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį.  Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę  termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
  Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! :D Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... ;] Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!? :D

Ramus nusiramink. :D Taigi žmogus buvo diagnostikoje rašo kad blogai išpurkškia. Man analizę "meistrai " irgi darė "stendu" .Tokią analizę aš pats galiu padaryt. Tik reik menzūrų , kad matyt kiek gryžta kuro iš kurio purkštuko. O išpurkškimo kokybę nepažiūrėsiu. Nereik būt genijum, kad suprast nauja adatą purkš per 5 skyles, o šrotinis purktštukas, bėgęs km apdegęs, per 3 norma o per 2 lavonas. Ir su tokiais CR testeriais kur man tikrino tai signalo trukmė ir impulso ilgis reguliuojasi, visa fantastika.
O kaip fantazuoji kad pinigai išmesti , kuro sanaudos pas mane sumažėjo. Variklis tyliau dirba. O išdega nuo liejančių purkštukų
:beer: negalvok kad tu vienas labai protingas... ;]
Reik deniso impulsų generatorių įsigyti geras daiktas ar ane? :lyzht:

Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 balandžio 16 - 22:20

  • 0
2.2 hdi 4hp20 automatas 2002m.

#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 balandžio 17 - 17:35

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu  šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
    Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio  antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama.   Atsargiai išimam naują antgalį  iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn)  . Puršktuką  laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų  įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį.  Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę  termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
  Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! :D Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... ;] Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!? :D

Ramus nusiramink. :D Taigi žmogus buvo diagnostikoje rašo kad blogai išpurkškia. Man analizę "meistrai " irgi darė "stendu" .Tokią analizę aš pats galiu padaryt. Tik reik menzūrų , kad matyt kiek gryžta kuro iš kurio purkštuko. O išpurkškimo kokybę nepažiūrėsiu. Nereik būt genijum, kad suprast nauja adatą purkš per 5 skyles, o šrotinis purktštukas, bėgęs km apdegęs, per 3 norma o per 2 lavonas. Ir su tokiais CR testeriais kur man tikrino tai signalo trukmė ir impulso ilgis reguliuojasi, visa fantastika.
O kaip fantazuoji kad pinigai išmesti , kuro sanaudos pas mane sumažėjo. Variklis tyliau dirba. O išdega nuo liejančių purkštukų
:beer: negalvok kad tu vienas labai protingas... ;]
Reik deniso impulsų generatorių įsigyti geras daiktas ar ane? :lyzht:

Tau analize dare diletantai ;) ,jei abratke ziurejo....nu ir su kinisku impulsu generatorium(jei tai vadini stendu) :D Abratke tai dar ne viskas..tai visai skirtingi mazgai ;) Susidaro man ispudis ..kaip suprantam del isdegusiu motoru daliu :D
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 17 - 17:49

Kadangi kiti nedapucia, tai gal 3 bando uz visus imyzt. ;)

SUPER ATSAKIMAS!! :)


Kompiuterine diagnostika ir visi remonto darbai visiems Peugeot modeliams.
Dirbame su dilerine Peugeot diagnostine iranga.
UAB NIKVIRA
Stumbru 15
Vilnius (salia PC PANORAMA)
mob.tel.8 674 53013
tel. 5 260 80 96
Dirbame pirmadieni-penktadieni
8.00-18.00
  • 0

#18 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 balandžio 17 - 17:55

Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu  šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
    Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio  antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama.  Atsargiai išimam naują antgalį  iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn)  . Puršktuką  laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų  įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį.  Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę  termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
  Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!

Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! :D Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... ;] Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!? :D

Pilnai sutinku!
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0