common rail
#1 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 13:33
#2 Svečias_Hausas_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 14:30
#3
Parašyta 2009 balandžio 14 - 15:01
#4 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 15:18
#5
Parašyta 2009 balandžio 14 - 16:18
#6 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 16:38
#7
Parašyta 2009 balandžio 14 - 21:52
#8 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 balandžio 14 - 22:04
#9
Parašyta 2009 balandžio 14 - 22:13
#10
Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:21
Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .cilindras kala nes purkstukas perdaug ipurskia kuro , tada ivyksta stipresnis sprogimas nei kituose cilindruose, taip ir susidaro tas triuksmas.
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 balandžio 16 - 13:24
#11 Svečias_nezzz_*
Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:46
nu cia geras instrukcijas davei ,bet is kur man tu adatu gaut? abejoju, kad peugeot centrai jas pardavineja?Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
#12
Parašyta 2009 balandžio 16 - 13:59
adatom prekiauja Autura.lt gamintojas DTP arba bosch (DTP perpus pigiau kokybė ta pati). Pasižiūrėk savo purkštuko NR. iš viršaus. Jiem tą bosch kodą pasakysi atrinks. Jei pas tave siemens purkštukas tai liūdniau....nu cia geras instrukcijas davei ,bet is kur man tu adatu gaut? abejoju, kad peugeot centrai jas pardavineja?Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 balandžio 16 - 14:00
#13
Parašyta 2009 balandžio 16 - 15:09
Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!?Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#14
Parašyta 2009 balandžio 16 - 15:14
Atiduok automobili meistrams kurie tvarko kuro aparatura ir nesikankink..visvien pats nesurasi priezasties,o tik "pridirbsi" papildomu islaidu ;)turiu tokia problema ir reiketu pagalbus ja isprest. kala purkstukai mano pugui, diagnostika rodo ,kad pirmas nedapurskia, antras taippat, trecias perdaug purskia ,o ketvirtas normos ribose. situacija kaip ir aiski butu , bet pakeitus ta 3 purkstuka niekas nesikeicia jis kaip "myzo taip ir myza". bandziau jau 3 purkstukus viskas taspats . ir visus 4 buvau pakeites . kame cia gali buti problemos ?
ar gali buti kad ten tas Rail durniuoja ?ar cia kas netaip elektronikoj?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#15
Parašyta 2009 balandžio 16 - 22:13
Ramus nusiramink. Taigi žmogus buvo diagnostikoje rašo kad blogai išpurkškia. Man analizę "meistrai " irgi darė "stendu" .Tokią analizę aš pats galiu padaryt. Tik reik menzūrų , kad matyt kiek gryžta kuro iš kurio purkštuko. O išpurkškimo kokybę nepažiūrėsiu. Nereik būt genijum, kad suprast nauja adatą purkš per 5 skyles, o šrotinis purktštukas, bėgęs km apdegęs, per 3 norma o per 2 lavonas. Ir su tokiais CR testeriais kur man tikrino tai signalo trukmė ir impulso ilgis reguliuojasi, visa fantastika.Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!?Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
O kaip fantazuoji kad pinigai išmesti , kuro sanaudos pas mane sumažėjo. Variklis tyliau dirba. O išdega nuo liejančių purkštukų
negalvok kad tu vienas labai protingas...
Reik deniso impulsų generatorių įsigyti geras daiktas ar ane?
Šį pranešimą redagavo aantanas: 2009 balandžio 16 - 22:20
#16
Parašyta 2009 balandžio 17 - 17:35
Tau analize dare diletantai ;) ,jei abratke ziurejo....nu ir su kinisku impulsu generatorium(jei tai vadini stendu) Abratke tai dar ne viskas..tai visai skirtingi mazgai ;) Susidaro man ispudis ..kaip suprantam del isdegusiu motoru daliuRamus nusiramink. Taigi žmogus buvo diagnostikoje rašo kad blogai išpurkškia. Man analizę "meistrai " irgi darė "stendu" .Tokią analizę aš pats galiu padaryt. Tik reik menzūrų , kad matyt kiek gryžta kuro iš kurio purkštuko. O išpurkškimo kokybę nepažiūrėsiu. Nereik būt genijum, kad suprast nauja adatą purkš per 5 skyles, o šrotinis purktštukas, bėgęs km apdegęs, per 3 norma o per 2 lavonas. Ir su tokiais CR testeriais kur man tikrino tai signalo trukmė ir impulso ilgis reguliuojasi, visa fantastika.
Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!?Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
O kaip fantazuoji kad pinigai išmesti , kuro sanaudos pas mane sumažėjo. Variklis tyliau dirba. O išdega nuo liejančių purkštukų
negalvok kad tu vienas labai protingas...
Reik deniso impulsų generatorių įsigyti geras daiktas ar ane?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 balandžio 17 - 17:49
SUPER ATSAKIMAS!!Kadangi kiti nedapucia, tai gal 3 bando uz visus imyzt. ;)
Kompiuterine diagnostika ir visi remonto darbai visiems Peugeot modeliams.
Dirbame su dilerine Peugeot diagnostine iranga.
UAB NIKVIRA
Stumbru 15
Vilnius (salia PC PANORAMA)
mob.tel.8 674 53013
tel. 5 260 80 96
Dirbame pirmadieni-penktadieni
8.00-18.00
#18 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2009 balandžio 17 - 17:55
Pilnai sutinku!Buka avantiura ;) 190lt ismesti velniop ir rezultatas vienodas,super ideja ! Analize purkstuko stendu tikrinama ;) atitinkamai ir reguliuoja pagal normas..Isardes purkstuka gali ismesti,jei nenustatei gedimo priezasties(stendu)... Kaip galvoji nuo ko isdega stumokliai ir voztuvai!?Keisk tik purkštuko (įpurškiklio adatą ~190 Bosch "Autura" ). Neimk tu šrotinių. Ir purkš gražiai ir tyliai dirbs. Pas tave bosch turėtų būti. Aš pirmą adatą keičiau pas "Meistrus" stebėjau ką daro .
Reik tik švaros laikytis. Apverčia purkštuką aukštyn kojom , įspraudžia su spaustuvu, paima 15 raktą atsuką įpurkškiklio antgalį. Sriegį galima praplaut pravalyt benzinu, spiritu ir pan. Seną adatą išimama. Atsargiai išimam naują antgalį iš pakuotės (smaigalį laikom žemyn) . Puršktuką laikom horizontalioje padėtyje (kad montuojant neiškristų įpurškiklio adata ) . Yra trys kontroliniai taškai du atsikišę ir vieną apvali kiaurymė, jas sutapdinam su įpurškiklio adatos taškais. Naują adatą horizontalioje padėtyje įvedame į sriegio korpusą. Iš lėto sutapdine trijuose taškuose adatą, sukam sriegį. Vėl įdėję į spaustuvą veržimą baigiam su raktu. Montojuom naują varinę termopoveržlę , išvalom išimam nuodėgulius. Priveržiam purkštuką.
Tiesą prieš montuojant atjungiam žemo slėgio siurblio laidus. Ir kelis kartus prasukum su starteriu (būna kad į purtštuko kanalą bevalant įkrenta kokių dulkių.) Išpučia šiukšles.. Ir laikytis švaros!!!
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0