del tepalo
#21
Posted 2010 March 18 - 23:21
#22
Posted 2010 March 18 - 23:23
tepaliniai ziedai jau prasosi keitimo,jei i 10000 km 0,5 tepalo tai galima drasiai vaziuot,kai masina nebenores lengvai uzsivesti,reiktu patikrint zvakes,jei tepaluotos-keiciam ziedus,arba pilam doktor ir i pardavimaKlausimukas protingiesiems kurmiams - draugo tacka uzkurus KARTAIS dumija melsvais dumais, keistai smirda (turbut deganciu tepalu). Pasilus jokio akivaizdaus dumo nebemeta, nebesmirda. Per tepalu keitima (10000km) reikejo supilti 0.5ltr tepalo, kad butu auksciau min normos. Kokios gali buti pasekmes vazinejant tokia masina? Na ta prasme reguliariai priziurint tepalo lygi (dapilinejant)???
#23
Posted 2010 March 19 - 20:18
Edited by Nelegals, 2010 March 19 - 20:19.
#24
Posted 2010 March 19 - 21:52
Nu kaip cia pasakius.. nutikti tai tikrai nutiks.,jei eda tepalus variklis didelem dozem..visu pirma TA nepraleis,antra,su katalizatorium galima atsisveikinti...trecia,paciam varikliui bus kaput(degantis tepalas virsta kietom dalelem kurios apseda visa degimo kamera....Viskas normaliai nesuk galvos, nieko nenutiks
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#25
Posted 2010 March 19 - 22:16
Per 10000km supilta 0.5ltr.Nu kaip cia pasakius.. nutikti tai tikrai nutiks.,jei eda tepalus variklis didelem dozem..visu pirma TA nepraleis,antra,su katalizatorium galima atsisveikinti...trecia,paciam varikliui bus kaput(degantis tepalas virsta kietom dalelem kurios apseda visa degimo kamera....
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#26
Posted 2010 March 19 - 23:08
Per 20 000 paskutinių km - nei lašo...Per 10000km supilta 0.5ltr.
#27
Posted 2010 March 19 - 23:18
Shneki niekus! TOTALIUS!tepaliniai ziedai jau prasosi keitimo,jei i 10000 km 0,5 tepalo tai galima drasiai vaziuot,kai masina nebenores lengvai uzsivesti,reiktu patikrint zvakes,jei tepaluotos-keiciam ziedus,arba pilam doktor ir i pardavima
0.5L per 10000km, tai tchia NAUJAS idealus varyklis! Pasiskaitykit nauju mashinu garantinius isipareigojimus. litra tepalo ant 10000km yra normalios explotacines sanaudos.
© J. Erlickas
#28
Posted 2010 March 19 - 23:28
... čia gal daugiau šneki apie turbininius dyzelius...Shneki niekus! TOTALIUS!
0.5L per 10000km, tai tchia NAUJAS idealus varyklis! Pasiskaitykit nauju mashinu garantinius isipareigojimus. litra tepalo ant 10000km yra normalios explotacines sanaudos.
Senutei Santanai pakeičiau žiedus, tai likusius 9 važinėjimo metus nedapylinėjau aliejaus NĖ LAŠO. Kaip pripildavau pagal matuoklę vidurinę normą, tiek ir išpildavau keičiant. Gal tai reiškė, kad kažkas su varikliu blogai? Neįsipaišo į garantinius įsipareigojimus? Ar tas litras dapylimui galioja tik dabartinėms mašinoms? Matau, kad seni grabai šios "taisyklės" nesilaiko...
#29
Posted 2010 March 20 - 07:29
pas reta kuri isvis yra tas katolikas, o jei dujom vazineji tai ir tech praeisi del tepalo edimo, as per 10k km turbut pakeiciu tepalus du kartus, toks pugo apetitas tepalui ir tech be problemu, vistiek tikrina tik ant duju, o dujos kai sausos tai ta tepaliuka puikiai sudeginaNu kaip cia pasakius.. nutikti tai tikrai nutiks.,jei eda tepalus variklis didelem dozem..visu pirma TA nepraleis,antra,su katalizatorium galima atsisveikinti...trecia,paciam varikliui bus kaput(degantis tepalas virsta kietom dalelem kurios apseda visa degimo kamera....
gal ir nusisnekejau bet kazkaip del toch problemu nebuvo
#30
Posted 2010 March 20 - 21:16
Ech,kad tai tiesa butu del garantiju,dela....Gamintojas deklaruoja normas 0.5l/10000km tik tam kad nelakstytum po garantinius...Is tiesu Jimmy teisingai parase,geras variklis nevartoja is vis!Shneki niekus! TOTALIUS!
0.5L per 10000km, tai tchia NAUJAS idealus varyklis! Pasiskaitykit nauju mashinu garantinius isipareigojimus. litra tepalo ant 10000km yra normalios explotacines sanaudos.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#31
Posted 2010 March 20 - 21:20
tai kad turbininiai kaip ir atmosferikai turi nevartoti tepalu... čia gal daugiau šneki apie turbininius dyzelius...
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#32
Posted 2010 March 21 - 10:11
Turbina - vienas iš opesnių variklio mazgų tepalo suvartojimo atveju. Kiek klausinėjau važinėjančių naujom ir apynaujėm, visi dapilinėja. Be turbinų šiuo klausimu ramesni...tai kad turbininiai kaip ir atmosferikai turi nevartoti tepalu... čia gal daugiau šneki apie turbininius dyzelius...
#33
Posted 2010 March 21 - 11:46
Turejau nissan 200sx 1.8 16v turbinini, tepalo dapilineti nereikejoTurbina - vienas iš opesnių variklio mazgų tepalo suvartojimo atveju. Kiek klausinėjau važinėjančių naujom ir apynaujėm, visi dapilinėja. Be turbinų šiuo klausimu ramesni...
tai kad turbininiai kaip ir atmosferikai turi nevartoti tepalu... čia gal daugiau šneki apie turbininius dyzelius...
#34 Svečias_meškiai_*
Posted 2010 March 21 - 13:01
#35 Svečias_xninox_*
Posted 2010 March 29 - 09:06
#36
Posted 2010 March 29 - 09:37
#37
Posted 2010 April 12 - 20:08
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#38
Posted 2010 April 12 - 20:14
Nu kaip visi varztai atsisuka pagalvokas biski neytema. bet va beda nebezinau i kuria puse atsisuka tepalo nuleidimo varztas. is dugno ziurint tai reiktu sukti pries laikrodzio rodykle?ar klystu?
jau antra karta turiu ta pacia beda kad neatsuku
406 1.8
dekuj kas pagelbes
#39
Posted 2010 April 12 - 20:39
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#40
Posted 2010 April 12 - 21:30
Kiek žinau taipnu bln galvojau.tai taip ir gaunas pries laikrodzio rodykle?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users