Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Pugas dusta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 45

#21 Svečias_Bad Boy_*

Svečias_Bad Boy_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 sausio 27 - 16:55

:lol: Ir iskur jus visa tai traukiat? ar cia : sam sibe rezisior" :lol:
  • 0

#22 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 27 - 17:08

RTFM :mad:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#23 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 27 - 17:09

O ką jis ten reguliuojasi? Gi visos reikšmės jame užsiūtos.. (tarkim kalbam tik apie Motronic'ą)
  • 0

#24 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 27 - 17:15

defoultas taip - bet jis defaultą naudoja tik kai daviklis rodo klaidingas reikšmes arba kai nėra atmintyji reikšmių gautų suvidurkinus tavo konkrečių daviklių parodymus - juos jis naudoja kaip reference value tolimesnėms korekcijoms
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#25 Svečias_Bad Boy_*

Svečias_Bad Boy_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 sausio 27 - 17:19

RTFM :mad:

As turejau uomenyje, ar yra kur aprasytas sitas sokis, jai ne reiskias gaunasi "sam sibe rezisior"
ar ne taip?? :beer:
  • 0

#26 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 27 - 17:27

Knyngutė apie įpurškimus, rusiškai
Mike> O tai kudė kompas negalėtų naudot real-time reikšmių? Kam jam dar skaičiuot vidurkius ir pagal juos koreguot? Juk pvz. senųjų Mi16 Motronic'as - be liambdos, tai jis nelabai turi iš kur sužinoti, kad jo apskaičiuotos reikšmės neteisingos, ir joms dar kažkokį koreguojantį koeficientą taikyt reik..
  • 0

#27 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.384
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Parašyta 2004 sausio 27 - 18:59

dekui uzh patarimus, viskas tvarkoj jau :beer:
  • 0
205

#28 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 28 - 09:00

Knyngutė apie įpurškimus, rusiškai
Mike> O tai kudė kompas negalėtų naudot real-time reikšmių? Kam jam dar skaičiuot vidurkius ir pagal juos koreguot? Juk pvz. senųjų Mi16 Motronic'as - be liambdos, tai jis nelabai turi iš kur sužinoti, kad jo apskaičiuotos reikšmės neteisingos, ir joms dar kažkokį koreguojantį koeficientą taikyt reik..

Matai, be blembos dar yra krūva daviklių. Pvz vienas toks detonacijos daviklis, pagal kurį kompas pasireguliuoja degimą taip, kad variklis nedirbtų ir išjungus variklį, o tai yra aktualu mūsų sąlygom kai pvz vietoj rekomenduojamo 98 pili 95 arba tas 98 realiai atrodo kaip koks 96, arba stovi už filtro oro srauto daviklis, pagal kurio duomenis maišomas marmalas. Taip kad jeigu variklis neturi lambdos, tai dar nereiškia, kad jis nereguliuojamas. Mano kvailu supratimu, tos blembos pradėtos montuoti daugiau žaliuosius patenkint, o ne vairavimo malonumui pajaust :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#29 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 28 - 13:24

Mike> O tai kudė kompas negalėtų naudot real-time reikšmių? Kam jam dar skaičiuot vidurkius ir pagal juos koreguot?


:huh: hmm - aš taip giliai nekapsčiau, man užteko perskaityt tą faktą, kad jis pats adaptuojasi prie konkrečių sąlygų susikišdamas tuos parametrus į atmintį ir naudodamas vietoj default.
O jei taip pasvaičiot - tai mano mąstymas būtų toks: jis pastoviai dirba priartėjimo būdu ir tam naudoja ne vieną parametrą - tokiu atveju kad padidint jo reakcijos greitaeigiškumą ir tikslumą ir yra tikslinga naudot išeities parametrų reikšmes kaip galima artimesnes konkrečioms sąlygoms - ką jis ir padaro suvidurkindamas konkrečių daviklių parodymus - sakykim default reikšmė 2 su +/- 30 kitimo intervalu o tavo atveju vidutinė reikšmė 20 su +/- 10 kitimo intervalu - akivaizdu kad korekcija bus tikslesnė jei naudosi reikšmę 20 kaip išeities reikšmę korekcijai.
Čia tik mano pamąstymai kurie gali būt ir klaidingi ;)
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#30 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2004 sausio 28 - 14:27

Man labai indomu, iš kur jūs visi ištraukėt, kad dar degimą įjungt reikia. Atjungi akumo klemą ir palauki kokias 10 minučių. Viskas, kompas viską pamiršo :)

degima jungi del to, kad kompas is naujo visus daviklius chekina (realiai gal sekunde ar kekias), bet atsarga gedos nedaro
man taip profis aiskino
  • 0

#31 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 28 - 14:34

Darka> detonacijos daviklis duoda signalą tik kai variklis detonuoja, t.y. bendru atveju retai arba niekada. O kad pagal jį nuolat būtų koreguojami kažkokie parametrai - kažkaip nelabai noriu tikėti :) Variklio veikimas išjungus degimą - ne dėl detonacijos, o dėl "pre-ignition" (nežinau kaip lietuviškai) - pastarojo detonacijos daviklis nefiksuoja. Mike> tarkim toj knygiūkštėj kur linką įdėjau rašo, kad korekcijos atliekamos atsižvelgiant į variklio ir susijusių elementų susidėvėjimą. Esant liambdai viskas atrodo paprasta: kompas "uosto" dujas, sprendžia, ant kiek pilnai sudega jo pagal įsiūtas lenteles sumaišytas ir padegtas mišinys, lygina su įsiūtom reikšmėm ir pagal tai koreguoja. Bet jei liambdos (ir apskritai jokio atgalinio ryšio daviklio) nėra, tai kažkaip neįsivaizduoju, pagal ką ten gali būti sprendžiama, kokias korekcijas atlikti. Beje, Mike, manai ECU nepakanka galingumo nuskaityti daviklius realiu laiku? Juk nedaug tų daviklių... Reiks matyt pabrauzent inetą kada nors ta tema :)
  • 0

#32 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 28 - 14:44

Darka> detonacijos daviklis duoda signalą tik kai variklis detonuoja, t.y. bendru atveju retai arba niekada.

Drįsčiau nesutikti. I š kur tavo ausis gali pagaut detonaciją, jeigu kompas akimirksniu ją pakoreguoja. Gal pas tave per minutę net keletą kartų tas vyksta, bet to nepastebi, nes kompas koreguoja iš karto. Žodžiu iš esmės aš nežinau. Faktas yra toks, kad kompas prisigaudo klaidų ri pradeda variklis durnavot, nuresetinus kompą, viskas susitvarko. Išvada labai paprasta, vistik kompe reikšmės nėra kietai įsiūtos, o kokie parametrai ir kaip jie kaitaliojasi, čia jau kitas klausimas. Šiaip aš pagalvojau, įdomu ar F1 ar ralio mašinose stovi toks daigtas kaip blemba? :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#33 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 28 - 14:48

Jei jau taip dažnai vyktų detonacija tai variklis laaabai greit usilenktų, net jei ją iškart gesintų :P Beje, pas migą juk taip ar taip nėr detonacijos daviklio.
  • 0

#34 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 28 - 15:53

:) labai jau giliai sulindom į mišką :) Moonai kai sužinosi kažką konkrečiau - pasidalink, įdomu dėl bendro išprūsimo. Beje dėl detonacijos - kompas degimo kampą duoda tokį koks į jį įsiūtas tol kol negauna signalo iš detonacijos daviklio - gavęs kampą mažina. Ir tik mažina, čia jau jokio variklio darbo ant detonacijos ribos normaliom sąlygom nebūna. Blemba F1 :lol:
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#35 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 28 - 19:27

Kuo giliau į mišką - tuo riebesni vilkai :lol:
Viens linkas pradžiai
  • 0

#36 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 29 - 10:57

Aha - aš irgi - tęsiu : http://ems.volga.ru/tbi/tbi_fdc.htm
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#37 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 29 - 11:29

http://future.quarta...s/motronic.html
  • 0

#38 Mike

Mike
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.747
  • Vieta:PaneWėžys
  • Automobilis:Peugeot 405SRi

Parašyta 2004 sausio 29 - 11:46

Moonai ar perskaitei mano nuorodą atydžiai? Jei taip - tai turėjai rast patvirtinimą mano ir Darkos ankstesniems teiginiams ;)
  • 0
Mike, Peugeot 405 SRi/LPG '87, 1.9l + Peugoet 306 Break '02, 1.6l

#39 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 sausio 29 - 13:56

Perskaičiau, patvirtinimo neradau (kaip ir paneigimo tam, ką aš spėliojau) :P
Dėl to, ką rašei apie daviklių reikšmių vidurkinimą - neradau niekur, tai neigt negaliu. Bet jei tas vidurkinimas ir vyksta, tai jis vyksta (spėju) pagal pakankamai trumpalaikius duomenis, nemanai? Jeigu būtų ilgalaikiai - tai paspaudus gazą nereaguotų momentaliai į padidėjusį oro srauto kiekį, o atsižvelgtų ir į tai, koks tas kiekis buvo prieš kažkiek laiko. Vidurkint verta būtų nebent įsiurbiamo oro ir aušinimo skysčio temperatūras, bet kam?!

Beje, ten ir kitur rašo, kad korekcijos koeficientų nustatymas vyksta tik "closed loop" ("zakrytaja petlia") režime, pagal liambdos parodymus (knock sensoriaus nemini, bet sutinku, kad jis irgi čia į temą). Tai jei ankstyvieji Mi16 neturi nei liambdos, nei knock sensoriaus - taip išeina, kad jie neturi "savireguliacijos" režimo :) Ir rezetindamas ištrini nebet tik klaidos kodus. Bet jei tai klaida - kompas turėtų ją parodyti, o jeigu rodytų - Darka turėjo tai matyt? :huh:

Aišku viskas čia pakankamai dideli spėliojimai, tiesa slypi kažkur anapus (tiksliau, kompo programoj, kuri va če guli). Gal yr norinčių padizasemblint? :lol:
  • 0

#40 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2004 sausio 29 - 14:10

Taip, man kompas mirgendavo geltona lempike. Beje aš kažkada seniai, kai dar tyrinėjau, kodėl prasideda tokie briedai, teko rast rekomendaciją būtent tokiam motroniko modeliui (be blembos) kuris pas maniškį stovėjo. Be kita ko ten buvo rašoma, kad jeigu pradedate pilti kito oktaninio laipsnio benzą, rekomenduojama resetint kompą, jau ankščiau daug kartų aprašytu būdu, vadinasi vis tik kažką jis ten daro. Kitas dalykas, kaip gali kompas prisigaudyt klaidų, jeigu jo duomenys kietai įsiūti, tokiu atveju turėtų iš tiesų klaidas prisigaudyt tik tokiu atveju, jeigu iš tikrųjų kažkas netvarkoj elektronikoj, bet to nebūdavo. Aš galiu pasakyti analogiją su pirmos kartos ABS, kuris stovėjo mige, ten reikšmės tikrai sukaltos kietai ir jeigu mėto klaidas, vadinasi iš tikrųjų yra kažkas cherovai. Pašalinus gedimus, tikrai nereikėdavo resetint kompo, kad tos klaidos dingtų, paprasčiausiai kompas patikrina signalus iš daviklių, palygina su savo reikšmėm ir viskas. Va ir visa logika. :)
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0