Reiks, pats tikrai abejoju, kad tai padarysi.siaip o pacius voztuvus pakeist, reiktu kelti galva?
Voztuvu gumyciu ketimas
#21
Parašyta 2010 gegužės 23 - 20:25
#22
Parašyta 2010 gegužės 23 - 21:13
#24
Parašyta 2010 gegužės 23 - 22:15
o kam dirza nuimineti?Ne vienam ir ne dviem varikliam keitęs tas gumytes, nu bet galvą nuiminėt... Apskritai yra draugiškas patarimas. Nusipirkus dėvėtą auto su rida virš 200kkm ir jeigu nežinot tikros auto istorijos, keičiantis pagrindinį diržą, rekomenduotina pasikeist ir tas gumeles. Nes gumelių keitimui, pagrindinio diržo nuėmimas-uždėjimas yra 2/3 viso darbo. Taip kad...
#25
Parašyta 2010 gegužės 24 - 00:07
ka jus cia rasot,pradzia teisingai ,kad matuojant kompresija ipilus i cilindra tepalo,jai kompresija padideja tai ziedu kalte,o jai nepadideja tai voztuvai pradege ,ir tai jai cilindruose per mazas slegis, o prie ko cia gumeles ir kompresijaNiekas tau nepasakys taip ar gumytes, ar ziedai, ar varva per kur...
Juk ir ziedai kai nelabai daug padile degina tepala 1l-10 000km pavyzdziui... Kuo labiau padile, tuo daugiau ir degins.
Krc yra toks budas.. Ismatuoji kompresija. Tada supili i cilindra tepalo ir vel matuoji. Jei padidejo kompresija, tai ziedai, o jei ne, turbut bus gumytes
#26
Parašyta 2010 gegužės 24 - 00:08
o kaip tu paskirstimo veleneli nenuemes prieisi gumeles pakeistio kam dirza nuimineti?
#27
Parašyta 2010 gegužės 24 - 00:15
tikrai galimas dalykas kad del suakmenejusiu gumeliu tepalas per voztuvo kreipenciuosius patenka i degimo kamera,tokiu budu ,tepalas sudega ,ir nemazaigrazus melynas dumas castrol magnatec
#28
Parašyta 2010 gegužės 24 - 00:21
cia ne vien kantribe reikalinga reikia ir zinoti kaip atgal paskirstimo dirza uzdeti,ka as skaitydamas sia tema ,matau kad nelabai gaudosi ,tikrai be meistro neasieissu kantrybe padaroma..
#29
Parašyta 2010 gegužės 24 - 06:29
#30 Svečias_pavel5_*
Parašyta 2010 gegužės 24 - 16:31
ir nuo kada dumija? nuo kokiu salygu?pakeite man tas gumeles nenuemus galvos.darbas siektiek hemaroinas.aisku kas nenori stoveti parymes prie motoro atsiremes i sparna lupa lauk galva pasideda sau ant stalo ir dirbasi.cia manau nuo tinginio laipsnio priklauso.beje gumeles kaip medines buvo.man uzteko papasakoti kada matau na kokiom salygom duminima is karto pasake kad gumeles netikrinus kompresijos.
#31
Parašyta 2010 gegužės 24 - 16:42
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#32
Parašyta 2010 gegužės 24 - 17:30
kai ilgiau pastovi,pvz,is ryto uzkurus ,ziurek melinas dumas isruksta,tai gumeliu problema,na gali ir vaziuojant dumiti mazom apsukomir nuo kada dumija? nuo kokiu salygu?
#33
Parašyta 2010 gegužės 25 - 20:44
#34 Svečias_Annoucements2_*
Parašyta 2010 gegužės 25 - 21:16
kuo toliau skaitau tuo įdomiau. niekur galvų nenuiminėja, kad gumeles pasikeisti.... tinginio būdą mat radopakeite man tas gumeles nenuemus galvos.darbas siektiek hemaroinas.aisku kas nenori stoveti parymes prie motoro atsiremes i sparna lupa lauk galva pasideda sau ant stalo ir dirbasi.cia manau nuo tinginio laipsnio priklauso
#35
Parašyta 2010 gegužės 25 - 21:29
#36 Svečias_Annoucements2_*
Parašyta 2010 gegužės 26 - 17:23
tai aš tą ir sakau , kad nesamonė visiška galvą nuiminėti vien tam ,kad butu patogiau ja ranklioti ant stalo pasidėjus:Dgeras tingejimas gumeles po 3 lt tarkim jei 8 voztuvai 24 lt plius dangtelio tarpine apie 25 litus viso 50 lt plius kelios valandos darbo, o nuimineti galva paskui dirza patikyti uzdeti, prijungineti kruvas davikliu ir plius kiek tarpiniu susidaro galvos, isiurbimo ismetimo kolektoriu cia kazin ar 200 uzteks...
#37
Parašyta 2010 birželio 13 - 22:06
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#39
Parašyta 2010 birželio 14 - 21:30
#40
Parašyta 2010 birželio 14 - 21:37
o dabar?Gumeles apie 50-100lt.Visa kita darbas.Beje as supildavau per 1000 km apie 400-500ml.Cia daug.
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0