padekit del mi16
#1 Svečias_begalvis_*
Parašyta 2009 gegužės 12 - 17:16
#2
Parašyta 2009 gegužės 12 - 17:32
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#3 Svečias_begalvis_*
Parašyta 2009 gegužės 12 - 18:09
#4
Parašyta 2009 gegužės 12 - 18:18
Tai taip ir nepasakei: pas tave visi ratai varomi? Išsiaiškinam pirma dėl techninės terminologijos, o po to jau kažką galima bus patart...... reikejo keist rasdatke.... ar gali but kad cia tik rasdatke nusibaige...
Jei varomi tik priekiniai, tai ką vadini "rasdatke"?
#5 Svečias_begalvis_*
Parašyta 2009 gegužės 12 - 18:26
#6
Parašyta 2009 gegužės 12 - 18:34
#7 Svečias_begalvis_*
Parašyta 2009 gegužės 12 - 18:35
#8
Parašyta 2009 gegužės 12 - 19:13
Nu blin, nesuprantu tavęs. Jei du ratai varomi, kam tau ta rasdatkė? Ar pats nesupranti, apie kokį mazgą kalbi?...ten tikrai deze, bet ar reikia keist ar galimas variantas kad uzteks tik razdatke pakeist?ir kiek galetu ji kainuoti?
#9
Parašyta 2009 gegužės 12 - 19:21
Zmogus greiciausiai kalba apie reduktoriu esanti dezes apacioje ten kur pusasiai susikisa.Nu blin, nesuprantu tavęs. Jei du ratai varomi, kam tau ta rasdatkė? Ar pats nesupranti, apie kokį mazgą kalbi?...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#10 Svečias_begalvis_*
Parašyta 2009 gegužės 12 - 19:34
#11
Parašyta 2009 gegužės 12 - 20:09
#12
Parašyta 2009 gegužės 12 - 21:02
geriau tu nieko nedaryk ir nesiaiskink ,o vesk pas meistruskaip vadinasi ta vieta kur deze jungiasi prie variklio?kazkas aiskino,ziedas ar kazkas pns?
#13
Parašyta 2009 gegužės 12 - 21:45
... nickas įpareigoja...geriau tu nieko nedaryk ir nesiaiskink ...
#14
Parašyta 2009 gegužės 12 - 22:57
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#15
Parašyta 2009 gegužės 13 - 00:14
#16
Parašyta 2009 gegužės 13 - 06:48
Imanoma viska tik pinigu turek pasiruoses ziauriai daugsiaip vietoj taves tai tvarkyciau ta visa reikala, kad ''vaziuotu'' visi ratai.. geras dalykas
Ot : ar eitu sumontuot 4x4 406 kebule Cia rimtai
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#17
Parašyta 2009 gegužės 13 - 07:20
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#18
Parašyta 2009 gegužės 13 - 07:51
is kur tokia info? kiek pamenu is manual'o ir brosiuros, tai greicio ribojima turi blokiruote, o ne visas tiltasAnt kart nuliudinsiu visus norincius pasidaryt 4x4 , gamykliskai buvo numatyta kad galinis tiltas issijungia jau nuo 35km/val. Is vietos pajudet geras dalykas, bet tuoj atjungia. Cia ne audi.
#19
Parašyta 2009 gegužės 13 - 15:45
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#20
Parašyta 2009 gegužės 13 - 20:28
netycia neturi galinio tilto 4x4. pasiryzciau projektui sitam.Ant kart nuliudinsiu visus norincius pasidaryt 4x4 , gamykliskai buvo numatyta kad galinis tiltas issijungia jau nuo 35km/val. Is vietos pajudet geras dalykas, bet tuoj atjungia. Cia ne audi.
Be to galinis tiltas su hidrauline pakaba, ne torsionine. Siaip geras dalykas, gali uzkraut gala jis vel pakyla (a la citroen).
O del ziauriai daug pinigu, tai taip nera, nusiperki koki dauzta ar su gedimu 405 x4, ir viska taikai. Galinis tiltas pvz. sukas prie kebulo , kaip ir pas paprasta 405 tik 4 varztais.
sutinku, kad isleisciau ne viena maironi, bet kad dizdziausiom kruvom tai ne
kurt nauja tema ar cia aiskintis toliau ?
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0