padekit del mi16
#21
Posted 2009 May 13 - 21:22
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#22
Posted 2009 May 13 - 23:13
tai su varikliu jau po truputi krutam, bet letai letaiO gal kartais geriau burt su varikliu, negu su vaziuokle. Gal paprasciau nupirkt 405 su 4 varomais ratais ir idet 2.0 turbo.
O del daliu, tai deze ir razdatke jau parduotos labai senai, kazkur tik metos kardanas ir galinis reduktorius.
Cia nepaprastume viskas yra, o del idomumo... visgi 406 coupe 4x4 retokas variantas ir dar su turbo varikliu vat tada padeciau taska projekte
#23
Posted 2009 May 13 - 23:30
cia tai idomus projektastai su varikliu jau po truputi krutam, bet letai letaiO gal kartais geriau burt su varikliu, negu su vaziuokle. Gal paprasciau nupirkt 405 su 4 varomais ratais ir idet 2.0 turbo.
O del daliu, tai deze ir razdatke jau parduotos labai senai, kazkur tik metos kardanas ir galinis reduktorius.
Cia nepaprastume viskas yra, o del idomumo... visgi 406 coupe 4x4 retokas variantas ir dar su turbo varikliu vat tada padeciau taska projekte
#24
Posted 2009 May 14 - 08:00
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#26
Posted 2009 May 14 - 09:03
hmm. 406 sedana turiu, butu puikus bandomasis zuikis... reikia pasidomet placiau sia temaManau sitame projekte butu 2 sunkiausios vietos, tai traversa ir galinio tilto tvirtinimas. Kiek atsimenu 405x4 traversa visai kitokia, buvo islinkimas, kad tilptu razdatke ir praeitu kardanas. Galinio tilto tvirtinimas ? Dabar gerai pamascius tai turbut paprasciausia butu ispjaut 405 dugno gabala su galiniu tiltu ir ivirint i 406 cupo dugna.
Bet tokiam projektui reiktu imt visiskai damusta 406 , o ne toki kaip Linuko.
Variklio ir dezes tvirtinimai tie patys, visas skirtumas tik tame, kad pas x4 razdatke sukas prie dezes ties reduktorium , tai ta vieta dezes tik ir tesiskiria.
Taigi siam projektui reikia, nudrengto 406 coupe, 406 ar citroen xantia 2.0 turbo ir 405 x4 . Viska galima rast angluose ir nebrangiai.
Nufilmavus ar nufotografavus visa eiga papuostum Youtuba. Ir turetum turbut vieninteli 406 2.0 turbo coupe x4. Vien pavadinimui reiktu viso bagazines dangcio.
Bet pasiryzt tokiam isukiui, tai nezinau kiek reikia turet pamishimo.
#27
Posted 2009 May 14 - 09:19
Pradžioj pasidomėk, ką apie tai mano TA. Perdirbimai galimi pas firmas, susijusias su gamintoju (pvz pas MB - AMG, Brabus, Pullman). O po tokio namudinio įsikišimo į konstrukciją, tavo aparatas bus įformintas į savadarbių kategoriją ir gausi atlikti krūvą nepigių ekspertizių...hmm. 406 sedana turiu, butu puikus bandomasis zuikis... reikia pasidomet placiau sia temaManau sitame projekte butu 2 sunkiausios vietos, tai traversa ir galinio tilto tvirtinimas. Kiek atsimenu 405x4 traversa visai kitokia, buvo islinkimas, kad tilptu razdatke ir praeitu kardanas. Galinio tilto tvirtinimas ? Dabar gerai pamascius tai turbut paprasciausia butu ispjaut 405 dugno gabala su galiniu tiltu ir ivirint i 406 cupo dugna.
Bet tokiam projektui reiktu imt visiskai damusta 406 , o ne toki kaip Linuko.
Variklio ir dezes tvirtinimai tie patys, visas skirtumas tik tame, kad pas x4 razdatke sukas prie dezes ties reduktorium , tai ta vieta dezes tik ir tesiskiria.
Taigi siam projektui reikia, nudrengto 406 coupe, 406 ar citroen xantia 2.0 turbo ir 405 x4 . Viska galima rast angluose ir nebrangiai.
Nufilmavus ar nufotografavus visa eiga papuostum Youtuba. Ir turetum turbut vieninteli 406 2.0 turbo coupe x4. Vien pavadinimui reiktu viso bagazines dangcio.
Bet pasiryzt tokiam isukiui, tai nezinau kiek reikia turet pamishimo.
#28
Posted 2009 May 14 - 10:34
ekspertize visitiek kazkada gausiu savo varyt, nes reikia ir siaip dokumentus pakeist.Pradžioj pasidomėk, ką apie tai mano TA. Perdirbimai galimi pas firmas, susijusias su gamintoju (pvz pas MB - AMG, Brabus, Pullman). O po tokio namudinio įsikišimo į konstrukciją, tavo aparatas bus įformintas į savadarbių kategoriją ir gausi atlikti krūvą nepigių ekspertizių...
Tai kad dar 4x4 prisidetu tai nebut problema manyciau.
bet kai pagalvoji, butu 4x4 tada ir t16 noresis...
#29
Posted 2009 May 14 - 10:52
Nelygink ekspertizės dėl dokumentų su technine. Visai skirtingi dalykai.ekspertize visitiek kazkada gausiu savo varyt, nes reikia ir siaip dokumentus pakeist.
Tai kad dar 4x4 prisidetu tai nebut problema manyciau.
#30
Posted 2009 May 14 - 11:01
bet kai automobilis yra ''patobulintas'' berods virs 10% galios turi varyt ekspertize...Nelygink ekspertizės dėl dokumentų su technine. Visai skirtingi dalykai.ekspertize visitiek kazkada gausiu savo varyt, nes reikia ir siaip dokumentus pakeist.
Tai kad dar 4x4 prisidetu tai nebut problema manyciau.
#31 Svečias_begalvis_*
Posted 2009 May 14 - 11:10
Edited by begalvis, 2009 May 14 - 11:12.
#32
Posted 2009 May 14 - 11:37
man atrodo gausi man ta deze ir visa kita kas kabo gale parduot ir nekaudes galvos.dabar zodziu taip.. pas mane nebera jokiu pusasius ir panasiai... deze uzdeta priekiniu varomu, likes tik gale reduktorius del vaizdo..ir sakau kas tai dezei? ar ten remontuot ja imanoma ar pzdc jai. nes dzerzgia kaip kad kokia skarda vilktum ant asfalto... ir dar vienas dalykas man reikia daciko kuris matuoja virklio temperatura o ne radiatoriaus, nes man pacosa ijungia kai jau susiles variklis, o seip irgi negraziai dirba (pulsuoja)...
sekantis dalykas: kazkas sake kad jei hidraulinis galas tai ne torcionine pakaba... pas mane hidraulinis, irgi kilojasi nuo apkrovimo... vienas ratas jau paklises? tai jam guolius reikia keist kaip ir betkokiam 405? jei taip tai gal kas zinot koki meistriuka kur tas ivores bronzines daro? butu gerai vilniuj arba panevezyje... ir gal kas turi parduoti deze? pas mane 1.9 motoras...padekit kas nors, noriu pakelt ta masina, tik vat viskas i pinigus remiasi, tai ir noriu kiek imanoma pats pasidaryti...
O jei rimtai tai kol cia paisai zinutes galejai nuvezt pas meitrus kurie uzsiima pavaru dezem, isardys ir pasakys kas ten jai blogai. papasakosi ispudzius ir suras liga. Jei pats nesupranti is kur sklinda garsai, tai ka ten pats tvarkysi ?
#33
Posted 2009 May 14 - 11:44
Negalima įdėti 30% galingesnio variklio negu buvęs. Jei mažiau - nereikia ekspertizės. O tu nori dėti nenumatytą gamykliškai važiuoklę, pažeidžiant kėbulo konstrukciją.bet kai automobilis yra ''patobulintas'' berods virs 10% galios turi varyt ekspertize...
Nelygink ekspertizės dėl dokumentų su technine. Visai skirtingi dalykai.ekspertize visitiek kazkada gausiu savo varyt, nes reikia ir siaip dokumentus pakeist.
Tai kad dar 4x4 prisidetu tai nebut problema manyciau.
Na, bet ką čia burt, pirma reik su protingesniais TA pasikonsultuot...
#34
Posted 2009 May 14 - 11:49
Ir kaip įsivaizduoji atsakymą? Kas iš klubiečių turi tokias telepatines galias, kad per atstumą įlystų į tą tavo dėžę? Nusikelsi - sužinosi......ir sakau kas tai dezei? ar ten remontuot ja imanoma ar pzdc jai...
#35
Posted 2009 May 14 - 14:04
Ne viskas auksas, kas auksu žiba, bet kas smirda šūdu, tikrai yra šūdas!
#36 Svečias_DVD_*
Posted 2009 May 14 - 18:32
Jeigu nori detis pas save 4x4 vaziuokle is P405 4x4 tau greiciausiai jis bus per siaura. Neskaitant to, kad reiks visu reduktoriu priekinio ir galinio, bei greciu dezes. Taip pat reiks galinio ir priekinio tiltu, nebent priekini siek tiek perdarysi arba pas P406 jis siek tiek kitaip stovi. Nes pas P405 4x4 buna islinkimas tilto ties viduriu, kardanui. Dar tau reiks ir kuro bako is P405 4x4 nes jis kitoks nei pas kitus P405, aisku tavo kuro bakas ir bagazinej gali buti arba dar ka sugalvosi.man atrodo gausi man ta deze ir visa kita kas kabo gale parduot ir nekaudes galvos.dabar zodziu taip.. pas mane nebera jokiu pusasius ir panasiai... deze uzdeta priekiniu varomu, likes tik gale reduktorius del vaizdo..ir sakau kas tai dezei? ar ten remontuot ja imanoma ar pzdc jai. nes dzerzgia kaip kad kokia skarda vilktum ant asfalto... ir dar vienas dalykas man reikia daciko kuris matuoja virklio temperatura o ne radiatoriaus, nes man pacosa ijungia kai jau susiles variklis, o seip irgi negraziai dirba (pulsuoja)...
sekantis dalykas: kazkas sake kad jei hidraulinis galas tai ne torcionine pakaba... pas mane hidraulinis, irgi kilojasi nuo apkrovimo... vienas ratas jau paklises? tai jam guolius reikia keist kaip ir betkokiam 405? jei taip tai gal kas zinot koki meistriuka kur tas ivores bronzines daro? butu gerai vilniuj arba panevezyje... ir gal kas turi parduoti deze? pas mane 1.9 motoras...padekit kas nors, noriu pakelt ta masina, tik vat viskas i pinigus remiasi, tai ir noriu kiek imanoma pats pasidaryti...
O jei rimtai tai kol cia paisai zinutes galejai nuvezt pas meitrus kurie uzsiima pavaru dezem, isardys ir pasakys kas ten jai blogai. papasakosi ispudzius ir suras liga. Jei pats nesupranti is kur sklinda garsai, tai ka ten pats tvarkysi ?
#37
Posted 2009 May 17 - 16:19
Edited by zux, 2009 May 17 - 16:21.
#38 Svečias_DVD_*
Posted 2009 May 18 - 21:03
#39
Posted 2009 May 24 - 04:32
Ar torsionas, ar sfera (kriause), nieko bendro neturi su guoliu. Guolis tas pats citre ir peze.O gala sito modelio reik tvarkyt ne pas tuos meistrus kurie tvarko torsioninius tiltus, bet pas tuos kurie tvarko citroen. Kiek teko dometis, tai kaip pagrindas siai konstrukcijai ejo BX tiltas. Vienu zodziu varai pas tuos kas tvarko citroen.
#40 Svečias_begalvis_*
Posted 2009 May 26 - 13:04
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users