del apsuku
#1 Svečias_Dzonizs_*
Parašyta 2009 gegužės 12 - 21:21
#2
Parašyta 2009 gegužės 12 - 21:54
#3 Svečias_Dzonizs_*
Parašyta 2009 gegužės 13 - 12:46
#4
Parašyta 2009 gegužės 13 - 18:35
#5
Parašyta 2009 gegužės 13 - 19:27
#6
Parašyta 2009 gegužės 13 - 20:15
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#7
Parašyta 2009 gegužės 13 - 20:48
#8
Parašyta 2009 gegužės 13 - 21:16
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#9
Parašyta 2009 gegužės 13 - 21:20
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#10
Parašyta 2009 gegužės 13 - 21:24
Tai buvom ribotuva apsuku cipavimo metu galima i prieki kiek nori numesti, bet palikom 6500aps/min. Beto virs 6000aps.min perpila kura, automobilis praranda galia, mazeja resursas ir t.t.Negi jau atmetineja virs 6000 pas tave?
Ar cia pasireiskia variklio tausojimas ?
#11
Parašyta 2009 gegužės 13 - 22:53
Paprastai spaudziu akseleratoriaus pedala, o tu kaip?kaip jus apsukas pakeliat, iki begio permetant ( benzino)?
#12
Parašyta 2009 gegužės 14 - 07:24
O tai kiek stock'as ribotuvas pas tave stovejo?Tai buvom ribotuva apsuku cipavimo metu galima i prieki kiek nori numesti, bet palikom 6500aps/min. Beto virs 6000aps.min perpila kura, automobilis praranda galia, mazeja resursas ir t.t.Negi jau atmetineja virs 6000 pas tave?
Ar cia pasireiskia variklio tausojimas ?
Pas mane, sakyciau, fuel cut'as budavo ~7500rpm, iki 7k sukdavau drasiai, nuo 7k pradedavo kristi kreive galios,
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#13
Parašyta 2009 gegužės 17 - 18:50
tiesa va dar prisiminiau, draugelis sake kad kazkur po kapotu uz kazkokio troselio patraukus irgi biski apsukos kylakaip jus apsukas pakeliat, iki begio permetant ( benzino)?
#14
Parašyta 2009 gegužės 18 - 17:43
#15
Parašyta 2009 gegužės 18 - 19:40
tiksliau nuo ~5500 aps/minTai buvom ribotuva apsuku cipavimo metu galima i prieki kiek nori numesti, bet palikom 6500aps/min. Beto virs 6000aps.min perpila kura, automobilis praranda galia, mazeja resursas ir t.t.Negi jau atmetineja virs 6000 pas tave?
Ar cia pasireiskia variklio tausojimas ?
http://www.rri.se/sp...601-kW-Nm-C.png
#16
Parašyta 2009 gegužės 18 - 19:55
Kur cia izvelgi taupyma?As tai iki 2000 keliu, isivaziduoju kad benzas taip taupos
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#17
Parašyta 2009 gegužės 18 - 20:04
#18
Parašyta 2009 gegužės 18 - 20:21
Maziau apsuku, ramiai vazipojant galios variklyje ustenka, tai isivaizduoju kad taupos, aisq pilna masina tai jau tenka ir daugiau kelt, maziau apsuku maizau benzo pursakia, gaila borto PC neturiu, matyciauKur cia izvelgi taupyma?
Šį pranešimą redagavo MrOgi: 2009 gegužės 18 - 20:22
#19
Parašyta 2009 gegužės 18 - 21:35
#20
Parašyta 2009 gegužės 19 - 11:16
Sukau Vimotoje ant stendo, pas mane 6000aps/mintiksliau nuo ~5500 aps/min
Tai buvom ribotuva apsuku cipavimo metu galima i prieki kiek nori numesti, bet palikom 6500aps/min. Beto virs 6000aps.min perpila kura, automobilis praranda galia, mazeja resursas ir t.t.Negi jau atmetineja virs 6000 pas tave?
Ar cia pasireiskia variklio tausojimas ?
http://www.rri.se/sp...601-kW-Nm-C.png
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0