Peršokti prie turinio


del apsuku


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#21 Tadunce

Tadunce
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 537
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:P 407 HDi

Parašyta 2009 gegužės 19 - 12:35

vimotoj stendas tik prieaugiui ziureti, nes gana netikslus, ziurint ag ir nm, aisku, kreive turetu daug maz teisinga nupaisyti
  • 0

[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi

[Now] P407 2.0 Hdi


#22 Svečias_gts_*

Svečias_gts_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gegužės 19 - 17:53

Negi jau atmetineja virs 6000 pas tave?
Ar cia pasireiskia variklio tausojimas ?

Tai buvom ribotuva apsuku cipavimo metu galima i prieki kiek nori numesti, bet palikom 6500aps/min. Beto virs 6000aps.min perpila kura, automobilis praranda galia, mazeja resursas ir t.t.

tiksliau nuo ~5500 aps/min
http://www.rri.se/sp...601-kW-Nm-C.png

Sukau Vimotoje ant stendo, pas mane 6000aps/min :P

Ir kiek KW,NM išsuko Peugeot'as tavo? :)
O šiaip pagal variklį reikia žiūrėti kada pavarą mesti.
  • 0

#23 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 gegužės 20 - 11:30

vimotoj stendas tik prieaugiui ziureti, nes gana netikslus, ziurint ag ir nm, aisku, kreive turetu daug maz teisinga nupaisyti

visiskai sutinku ;) taip kaip kelyje yra priespiesinis vejas,juokalnes,ikalnes....yra programa pasijungus laptopa vaziojant realiu keliu parodo dyno kreives ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0