vimotoj stendas tik prieaugiui ziureti, nes gana netikslus, ziurint ag ir nm, aisku, kreive turetu daug maz teisinga nupaisyti
del apsuku
Sukūrė
Svečias_Dzonizs_*
, 2009 Geg 12 21:21
Temoje atsakymų: 22
#21
Parašyta 2009 gegužės 19 - 12:35
[Ex] P 406 2.1 Td
[Ex] P 406 2.0 Hdi
[Now] P407 2.0 Hdi
#22 Svečias_gts_*
Parašyta 2009 gegužės 19 - 17:53
Ir kiek KW,NM išsuko Peugeot'as tavo?Sukau Vimotoje ant stendo, pas mane 6000aps/min
tiksliau nuo ~5500 aps/min
Tai buvom ribotuva apsuku cipavimo metu galima i prieki kiek nori numesti, bet palikom 6500aps/min. Beto virs 6000aps.min perpila kura, automobilis praranda galia, mazeja resursas ir t.t.Negi jau atmetineja virs 6000 pas tave?
Ar cia pasireiskia variklio tausojimas ?
http://www.rri.se/sp...601-kW-Nm-C.png
O šiaip pagal variklį reikia žiūrėti kada pavarą mesti.
#23
Parašyta 2009 gegužės 20 - 11:30
visiskai sutinku ;) taip kaip kelyje yra priespiesinis vejas,juokalnes,ikalnes....yra programa pasijungus laptopa vaziojant realiu keliu parodo dyno kreives ;)vimotoj stendas tik prieaugiui ziureti, nes gana netikslus, ziurint ag ir nm, aisku, kreive turetu daug maz teisinga nupaisyti
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0