
ar kas bande rvs?
#61
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:06
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#62
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:08
ir nebandysiu...o tu man papasakok apie rvs? man labai idomu butu suzinotiar bandei?o tu ka cia lieji? ka cia batona trupini? cia jau butu panasiau i putojimasi,bet su salyga ,kad as ramiai kalbu,jusu pateikta nuomone negalioja....
Paprasciausiai,jums yra patariama ka daryti...cia ne 5-iu metu vaikai tau sneka...kur tu girdejai,kad variklio detales pasidengia keramiko sluoksniu? keramika+metalas(is fizikos ziniu,turetu nebloga trintis gautis) jei klystu pataisykai nu...durna glusa ir baznycioj musa.... Sekmes naudojant RVS
8-663-63443.
#63
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:13
tai va! restauruot. ziedai gilzes indeklai ir tt nedyla milimetrais.. mikronai..visi sakot nesamone durniai, o ar bandet? as pabandziau,likau patenkitas.tik ar ilgai? va ce klausimas..I greiciu deze salidolo ipilk turetu da labiau nutils. Zmogau nusipezi ir nenori to pripazint. Jeigu agregata reikia rem,ontuotu del susidevejimo tai ta ir darai o ne kazkoki marmala pili kad laikinai save apgaut. Juk kai kaladeles sudyla neimi kokiostai keramikos ar kokio brudo ant kaladziu pilt, kad tiko jas apsaugotu. faktas liek faktu, susidevejo tai vadinas laikas keist/ restauruot.
#64
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:15
8-663-63443.
#65
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:20
tai jau ir taip aisku kad zenkliai nepadidinsi,bet jai pora mikronu priauga prie cilindru galia siek tiek dideja.tai va va... ar ilgai,varikio galios padidejimas nuo 1-3 a.j? galia yra keliama keiciant siurblio parametrus,ipurskima degalu,galu gale statant cipus ir programuojant,bet su skysciu tepalo sistemoje abejoju ar pakelsi variklio galia
#66
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:25


#67
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:28
8-663-63443.
#68
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:39
pas mane 66, o kas jai priaugs ;) ne bereikalo yra paliktas galios rezervas, ne ziopliai sirdutes konstravo,reguliuot siurbli,purkstukus ne i gera gamyklinis nustatymas yra optimaliausias atsizvelgiant i ivarius faktorius kap oro salygos, kuro sudeti vairavimo ipatumus ir ttjeigu nori zinot,tai gamintojo deklaruojama variklio galia nera tiksli,jei pas tave 80kw,tai gali buti 78-79,rode per laida,kad butent tokia galia yra idealiomis salygomis,esant idealioms temperaturoms...o su marmalais nepadidinsi,ir jokiu mikronu storumo prie gilziu nepriauginsi...
#69
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:46
8-663-63443.
#70
Parašyta 2009 birželio 01 - 22:52

#71
Parašyta 2009 birželio 02 - 06:27
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#72
Parašyta 2009 birželio 02 - 12:46
Pilnai pritariu ;) kas baisiausia tai turbina,nukencia nuo "dopingu"...Turbininiams-tepalo kokybe turi buti auksta ;)Studentai kartais noredami valgyt ne kiausiniu perka kiausinienei, o alaus. Sotumo jausmas atsiranda bet neilgam... Tas pats ir cia. Sita marmala teko isbandyt pries pora metu. Isvada tuo metu masina patampa jautresne, bet pakeitus tepaliuka varikliukas mirsta. O remontuot toki nebeverta nes tu apnasu ipatigai daug buna tepalo kanaluose.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#73
Parašyta 2009 birželio 02 - 12:52
Kazkada ziurejau RVS, mano nuomone tai cia kazkas panasaus kaip "medus", t.y. kazkoks tirstas tepalas.Etiketeje buvau rades, kad aceit susijungia su tepalu ir buna kaip kempine, manau tai blogai, nes uzkisa visus tepimo kanalus.O kodel tavo nuomone pakeitus tepalus variklis mirsta, jei pries tai dar vaziavo?Studentai kartais noredami valgyt ne kiausiniu perka kiausinienei, o alaus. Sotumo jausmas atsiranda bet neilgam... Tas pats ir cia. Sita marmala teko isbandyt pries pora metu. Isvada tuo metu masina patampa jautresne, bet pakeitus tepaliuka varikliukas mirsta. O remontuot toki nebeverta nes tu apnasu ipatigai daug buna tepalo kanaluose.
#74
Parašyta 2009 birželio 02 - 20:10
nieko panasaus i 'kempine' tepalas koks buvo toks ir liko.ir visiska priesingybe 'medui'.medus tirstas,lipnus,saltu oru jo net neipilsi.rvs tai skystokas,panasus i pusiau sintetini tepala,tik kaip su kavos tirsciais dugne,tie tirsciai tai keramiko dulkes..Kazkada ziurejau RVS, mano nuomone tai cia kazkas panasaus kaip "medus", t.y. kazkoks tirstas tepalas.Etiketeje buvau rades, kad aceit susijungia su tepalu ir buna kaip kempine, manau tai blogai, nes uzkisa visus tepimo kanalus.O kodel tavo nuomone pakeitus tepalus variklis mirsta, jei pries tai dar vaziavo?
#75
Parašyta 2009 birželio 02 - 20:15


Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#76
Parašyta 2009 birželio 02 - 20:27
nea.. kaip svitrinis popieriusta "keramika"skamba tarsi zvyras i variklio vidu pilamas
![]()


#77
Parašyta 2009 birželio 02 - 20:31
Šitą į anekdotų skyrelį perkelt reikia...tik kaip su kavos tirsciais dugne,tie tirsciai tai keramiko dulkes..



Blemba, vyrai, atrodo į darželį nebeinat, o dar pasakomis tikit

#78
Parašyta 2009 birželio 02 - 20:36
pradzioj buvo pasaka,po to tapo realybeŠitą į anekdotų skyrelį perkelt reikia
![]()
![]()
![]()
Blemba, vyrai, atrodo į darželį nebeinat, o dar pasakomis tikit


#79
Parašyta 2009 birželio 02 - 21:48









#80
Parašyta 2009 birželio 06 - 16:41
apie tepalus tai prajuokinainet nejuokinga skaitant
matosi, kad temos autorius ne per daugiausiai varikliu ciupinejes.
Priaugantis micronai? cia jau kosmosas. Kokia ten turetu buti keramika, kad tolygiai (!) padengtu cilindru vidu, turetu tokias savybes, kad atlaikytu temperatura, trinti ir t.t. Ir net jei butu toks stebuklas jis vistiek padengtu ne tik dilancias vietas, bet ir kanalus ir viska kam apnasu nereikia.
![]()
galios padidejimas?kaip jau kazkas rase galios parametrai keiciasi nuo visai kitu dalyku. Jei vis dar neaisku: nuplovus masina su ja vaziuoti smagiau.
Nu man jauciasi akivaizdziai. Bet logikos nera.
![]()
Vienuose postuose rasai, kad priaugina kazka ir atgaivina sena varikli, kitame, kad saugo sveika.
Ir svarstant samokslo teorija: Jei yra kazkokie stebuklingi komponentai, tai kodel tepalu gamintojai ju nenaudoja? Jei as nusiperku pacius geriausius tepalus ir supilu juos i savoar gali buti, kad jam dar kazko truksta?
![]()
trumpai: tiki tuo, kuo pats nori tiketi.



Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0