
ar kas bande rvs?
#101
Parašyta 2009 birželio 30 - 18:24
#102
Parašyta 2009 birželio 30 - 18:41
nesusilaikiau skaitydamas si foruma noreciau xado skeptikams pora tikru ne is pirstu laustu faktuku bicas supyle i audele (ubage liaudije vadinama 1984 metu gamybos ) vadinama norma tris tiubikus xado marmaliuko ishvazinejo rekomenduojama kilometru kieki isleidome tepaliukas uzsukome varsciuka (beje nepaminejau fakto mes abudu didziausi skeptikai buvom ) ir i trasa...... vaziavome normaliai nedraskeme motoro bishki audeles buvo gaila nuvaziavus 50 km greitis buvo 70 -90 km tada isijunge ventiliatorius lauke temperatura buvo apie 15 laipsniu silumos nutarem sukti link namu gryzom tokiu pat greiciu tik ventiliatorius jau buvo isijunges gal kokius 10 kartu ir ka gryze atgal supylem lukoil tepalus ir audele dar ir dabar sekmingai tampo priekabike .Kitas faktas Priesh du menesius pirkau zmonai auto ish volsvagen salono tiguan pardavejas kuris suteikia visapusishka garantija pasiule marmaliuko kuris dengia keramika tipo xado tik tenai skystas kaip tepalas . taigi nemanau kad pardavejas noretu kenkt firmos reputacijai Ir dar nemanau kad nepabandes produkcijos ir nezinodamas jos poveikio negalima vienpusishkai teigti kad tai yra blogis moralas kame nebandei nepeik o pasakimas ""vienas draugelis taip padare ir tada ................ "" man atrodo negalioja as asmenishkai uz xado dabar pas mane abi masinytes su situo marmaliuku


#103
Parašyta 2009 birželio 30 - 19:14


#104
Parašyta 2009 birželio 30 - 21:22
100 procentu sutinku kad remontuoti ji kur kas sunkiau , maciau pas motoristus alkunini velena nuvalytas su vait spiritu acetonu ir benzinuTodel, kad tada variklis mechanishkai neberemontuojamas, prakstishkai jei vazhiuoja - gerai, jei reikalingas remontas - ishmetimui. Ta keramika, kai pasidengia, tampa kietesne nei priklauso, ir ka nors pratekint, nishlifuot, ir visa kita neimanoma, kad ishlaikyt taisyklinga forma. Kaip jau minejau motoristai tokiu varikliu kratosi juodai...........kodel ralistai nepila tokiu vitaminu, o leidzia pramusus karteri uzkalti motorui?
..........
![]()
bet slidumas tu vietu kur paveikta keramikos tai kaip tepalu patepta ir klausiau to bico kaip tas xado , nu sako apdirbimas tokio mazgo truputuka sudetingesnis bet kad remontui nepasiduotu tai tikrai kad ne taigi xebryte ten gi mikronai mikro iplesimai itrukimai uzglaistyti ten nereikia centimetru nugramdyti .................ir dar

#105
Parašyta 2009 birželio 30 - 23:00
Na jei nezhinai kas remontuoja, ir kaip tai atliekama, tei nepasakok. Keist viska naujom detalem tai gal ish kart nauja varikli nusipirkt? Kaip atrodi ideklai, po keramikos sluoksniu? Katra vieta dyla? Chia bishki i pievas nuklydai, viso variklio metalu sudetis parinkta tokia, kad butu remontuojamas ir nesudetingai, kam dabar visas dylanchias detales padaryt vienodo kietumo? kaip atrodys cilindrai? Kiaushinis? Stumokliai visalaik ishdyla i ovalo forma, tai ka, jei keist zhiedus dar ir gilzes lupt? O jei ju ten ner, bloka keist? Na man Jusu nuomone visai pavirshutinishka. Net vozhtuvo ivores norint pakeist, busi priverstas keist ir vozhtuvus100 procentu sutinku kad remontuoti ji kur kas sunkiau , maciau pas motoristus alkunini velena nuvalytas su vait spiritu acetonu ir benzinu
Todel, kad tada variklis mechanishkai neberemontuojamas, prakstishkai jei vazhiuoja - gerai, jei reikalingas remontas - ishmetimui. Ta keramika, kai pasidengia, tampa kietesne nei priklauso, ir ka nors pratekint, nishlifuot, ir visa kita neimanoma, kad ishlaikyt taisyklinga forma. Kaip jau minejau motoristai tokiu varikliu kratosi juodai...........kodel ralistai nepila tokiu vitaminu, o leidzia pramusus karteri uzkalti motorui?
..........
![]()
bet slidumas tu vietu kur paveikta keramikos tai kaip tepalu patepta ir klausiau to bico kaip tas xado , nu sako apdirbimas tokio mazgo truputuka sudetingesnis bet kad remontui nepasiduotu tai tikrai kad ne taigi xebryte ten gi mikronai mikro iplesimai itrukimai uzglaistyti ten nereikia centimetru nugramdyti .................ir darranka prie sirdies prideje kuris gi jau ir remontavo ta alkunini ar svaistiklius taigi ne caro laikai uzsakei ir nupirkai nemanau kad remontas tokiu mazgu pigiau atsieina o beto ir garantijos nieks neduoda o del savo auto as tikrai supyliau reikalinga kieki xado marmaliuka o i tiguana ir tepalus xado supyliau del pilno efekto isgavimo ekonomijos tai tikrai nepajusi o kas del variklio garso ir darbo toligumo ............................tai patys pabandykit ir pamatysit ..............................p.s tikrai nesu xado atstovas esu paprastas stasys kuris taipogi buvo skeptikas suo atzvilgiu
Šį pranešimą redagavo Alba: 2009 birželio 30 - 23:02
#106
Parašyta 2009 liepos 01 - 05:18
ar pats keitei ka nors........................ar cia vienas us tu atveju kai ,,pas viena draugeli ar pas draugo drauga;;Na jei nezhinai kas remontuoja, ir kaip tai atliekama, tei nepasakok. Keist viska naujom detalem tai gal ish kart nauja varikli nusipirkt? Kaip atrodi ideklai, po keramikos sluoksniu? Katra vieta dyla? Chia bishki i pievas nuklydai, viso variklio metalu sudetis parinkta tokia, kad butu remontuojamas ir nesudetingai, kam dabar visas dylanchias detales padaryt vienodo kietumo? kaip atrodys cilindrai? Kiaushinis? Stumokliai visalaik ishdyla i ovalo forma, tai ka, jei keist zhiedus dar ir gilzes lupt? O jei ju ten ner, bloka keist? Na man Jusu nuomone visai pavirshutinishka. Net vozhtuvo ivores norint pakeist, busi priverstas keist ir vozhtuvus
100 procentu sutinku kad remontuoti ji kur kas sunkiau , maciau pas motoristus alkunini velena nuvalytas su vait spiritu acetonu ir benzinu
Todel, kad tada variklis mechanishkai neberemontuojamas, prakstishkai jei vazhiuoja - gerai, jei reikalingas remontas - ishmetimui. Ta keramika, kai pasidengia, tampa kietesne nei priklauso, ir ka nors pratekint, nishlifuot, ir visa kita neimanoma, kad ishlaikyt taisyklinga forma. Kaip jau minejau motoristai tokiu varikliu kratosi juodai...........kodel ralistai nepila tokiu vitaminu, o leidzia pramusus karteri uzkalti motorui?
..........
![]()
bet slidumas tu vietu kur paveikta keramikos tai kaip tepalu patepta ir klausiau to bico kaip tas xado , nu sako apdirbimas tokio mazgo truputuka sudetingesnis bet kad remontui nepasiduotu tai tikrai kad ne taigi xebryte ten gi mikronai mikro iplesimai itrukimai uzglaistyti ten nereikia centimetru nugramdyti .................ir darranka prie sirdies prideje kuris gi jau ir remontavo ta alkunini ar svaistiklius taigi ne caro laikai uzsakei ir nupirkai nemanau kad remontas tokiu mazgu pigiau atsieina o beto ir garantijos nieks neduoda o del savo auto as tikrai supyliau reikalinga kieki xado marmaliuka o i tiguana ir tepalus xado supyliau del pilno efekto isgavimo ekonomijos tai tikrai nepajusi o kas del variklio garso ir darbo toligumo ............................tai patys pabandykit ir pamatysit ..............................p.s tikrai nesu xado atstovas esu paprastas stasys kuris taipogi buvo skeptikas suo atzvilgiu


#107
Parašyta 2009 liepos 01 - 20:47

#108
Parašyta 2009 liepos 01 - 21:09
pritariunu pavarai alba
juk tau sako kad mikronai! ovalu jug nepriauginsi. ir is vis apie remonta,nejau sudrostam varikliui slifuosi velena keisi indeklus,gilzes, stumuokli,ziedus tarpine,galvos slifavimas? jug ne 70 desimtmetis kai auto buvo perkamas visam gyvenimui! pigiau ,paprasciau lauzyne nupirkt padoru varikliuka,alu gurksnojant per pusdieni pakeist... pastiprinimui ipylei xado ar rvs ir 100tuk riedi,ziurek jau ir kebulas rudziu apgrauztas,stumei nuo rankos..ir vel pasaka nuo pradziu

#109
Parašyta 2009 liepos 01 - 21:37

#110
Parašyta 2009 liepos 02 - 16:51

#111
Parašyta 2009 liepos 02 - 19:27
Šį pranešimą redagavo Alba: 2009 liepos 02 - 19:27
#112
Parašyta 2009 liepos 03 - 08:24
Ne, “neužkals”. Proceso fizika parodo, kad „paviršiaus-revitalizanto“ sistema savireguliuojama. Pridursime, kad metalo keramikos sluoksnis formuojasi vienu metu abiejuose kontaktuojančiuose paviršiuose, veikiamas vieno ir to paties krūvio. Metalo keramikos sluoksnis tarp besitrinančių paviršių pradeda formuotis, kai yra aukštas slėgis ir temperatūra. Sluoksnio storis didėja tiek, kiek susidėvėjusi detalė (šio proceso mechanizmas atskleistas atsakyme į klausimą Nr.1). Kada susidėvėjimas kompensuotas, trinties koeficientas staigiai mažėja, ir atitinkamai sumažėja energija, kurios dėka aktyvuojamas XADO. Tokiu būdu procesai iš eilės stabilizuojasi ir ateina momentas, kai trinties energija sumažėja taip, kad metalo keramikos augimas pasibaigia.
http://www.xado.lt/
#113
Parašyta 2009 liepos 03 - 08:44




#114
Parašyta 2009 liepos 03 - 17:48
matyt kad tamstai neskaitytyta kad taip pusi gaudai
ot naujiena parodei, priesh penkis metus jau skaityta
![]()
![]()

#115
Parašyta 2009 liepos 03 - 17:55

#116
Parašyta 2009 liepos 03 - 20:49




#117
Svečias_telsiskis_*
Parašyta 2009 liepos 04 - 13:28
Stebuklu nebuna,bet mano astrai kuro sanaudos visad budavo 5,5-5,7 simtui. Dabar jau septinta baka isvazinejau-vidurkis gaunasi5,2-5,3...nu tai kokios isvados..?
'vienas draugas sake kad s...' kazkur skaiciau kad s...' pats nebandziau,tikrai s..!'
![]()
![]()
Mistika,taciau faktas akivaizdus.
#118
Parašyta 2009 liepos 04 - 20:44
tai ir sakau.. kas bande,tie patenkinti, kas nebande,tie netiki...Stebuklu nebuna,bet mano astrai kuro sanaudos visad budavo 5,5-5,7 simtui. Dabar jau septinta baka isvazinejau-vidurkis gaunasi5,2-5,3...
Mistika,taciau faktas akivaizdus.


#119
Parašyta 2009 gruodžio 01 - 21:42

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)
Kompiuterine diagnostika
Konsultacijos Tel 865766726[B]
#120
Parašyta 2009 gruodžio 01 - 22:32

Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0