Pas mano gti su diskiniais stabdziais stovi du reguliatoriai kiekvienai pusei, skersai judėjimo krypčiai, prie benzo bako. Pas cti su bubnais - ant lozerono vienas inercinis, kaip tu sakai.P.S. ir jau visai susiveliau. Tai tipo pas visus 205, nesvarbu kokia modifikacija ir koks pagrindinis stabdziu cilindras, bet turi buti balanso reguliatorius? Ir pas visus jis buna ant lanzerono su inerciniu sratu, o ne ant galinio tilto kaip pas kitas auto? Nes jei dabar ysidedu cilindra su dviem konturais galiniams ratams, tai vietoj to kad dabar reikia vieno reguliatoriaus tai tada reikes dvieju?

Peugeot 205 "rallye" + mi16 komplektas
#81
Posted 2009 November 17 - 18:04
#82
Posted 2009 November 17 - 18:32
Tai is to pagrindinio cilindro su keturiais isejimais naudos man nulis be tu reguliatoriu....Pas mano gti su diskiniais stabdziais stovi du reguliatoriai kiekvienai pusei, skersai judėjimo krypčiai, prie benzo bako. Pas cti su bubnais - ant lozerono vienas inercinis, kaip tu sakai.
Edi, ar prekes grazinimo terminas dar nesibaige?

#83
Posted 2009 November 19 - 10:51




#84
Posted 2009 November 19 - 11:49
o tu dar valgyt turi uz ka?Kazkaip su tokiom masinom nesigauna krizinis remontas
Pasidariau sarasiuka detaliu (zvakiu, zvaklaidziu, paskirstymo dangtelio, rankinio trosu...) kuriu reikia ir nuvariau y turgu (taupyti ne geda
), o galiausiai nusipirkau tik komplekta nauju Lucas zvakiu uz 40 Lt

#85
Posted 2009 November 19 - 13:39
Matosi, iš apačios žiūrintmoonai, o tie reguliatoriai pas tave matosi bako nenuemus ar kazkur uzkisti ir kazko nenuardzius ju nepamatysi?
#86
Posted 2009 November 19 - 13:53
Na bandom yveikt krize dirbdami dviem etatais. Vakar sakiau tau kad varysiu su kolegom y varzybas, tai gavosi taip kad iki pat 20:30 sedejau darbeo tu dar valgyt turi uz ka?

#87
Posted 2009 November 19 - 14:02
Tai belieka tiketis, kad tas pagrindinis cilindras kury pasiemiau is Edis_vln bus kitokios konstrukcijos ir jis jau pats mazesny kieky slegio paduos galiniams ratams. Nes dabar reikes dar viena ilga vamzdy prasivest iki galo, sujungt du antskirus konturus galiniams ratams ir jei tada galas pirmiau stabdys, tai tikiuosi kad betestuodamas nuleksiu nuo kelio ir nepataisomai sudauzysiu ralyMatosi, iš apačios žiūrint

P.S. manuale radau foto:


Bet apie tuos "rear brake compensators" raso tik prie gti modeliu, tai gal pagrindinis cilindras is XS'o teisingai veiks ir be kompensatoriu

Edited by maiklas, 2009 November 19 - 14:56.
#88
Posted 2009 November 19 - 15:57
ir neliks problemos.tikiuosi kad betestuodamas nuleksiu nuo kelio ir nepataisomai sudauzysiu raly
šiaip kiek pamenu pas mano donorinį XS toks pats kompensatorius kaip cti..
o kad galiniai ratai nesiblokuotų tepalo ant kaladėlių užlašink

#89
Posted 2009 November 19 - 16:18
o tai tu gal dar turi ta kompensatoriu?šiaip kiek pamenu pas mano donorinį XS toks pats kompensatorius kaip cti..
#90
Posted 2009 November 19 - 16:46

#91
Posted 2009 November 19 - 19:27

Bet apie tuos "rear brake compensators" raso tik prie gti modeliu, tai gal pagrindinis cilindras is XS'o teisingai veiks ir be kompensatoriu

Sveikas, tie kompensatoriai tai pas mane yra ant GTI gale, bet nemanau, kad kazkas pasikeistu jei ju nebutu... (bl. ir nemaniau, kad tie pirsto storio sudeliai ant vamzduku atlieka ale reguliarotiaus funkcija ir, kad dar tiek kainuoja

Perziuresiu ryt normaliai kitu ardomu stabdziu sistemas...


Edited by Edis_Vln, 2009 November 19 - 19:45.
Pastoviai ardau Peugeot 205 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 309 dalimis.....
Pastoviai ardau Peugeot 405 dalimis.....
Parduodu Peugeot 205 CTI 88m.
Parduodu Peugeot 205 1.9Automatic 90m.
Ratu montavimas, balansavimas
Vilnius, Santariskiu raj. +37064523563
#92
Posted 2009 November 21 - 11:24

#93
Posted 2009 November 21 - 12:24
na jei 205'tas darbui trukdo...Sestadienis, o as darbe sedziu, ir dar rytoju kogero teks cia praleist... visi savaitgalio planai eina velniop


#94
Posted 2009 November 26 - 10:08

Bet apie tuos "rear brake compensators" raso tik prie gti modeliu, tai gal pagrindinis cilindras is XS'o teisingai veiks ir be kompensatoriu

Sveikas, tie kompensatoriai tai pas mane yra ant GTI gale, bet nemanau, kad kazkas pasikeistu jei ju nebutu... (bl. ir nemaniau, kad tie pirsto storio sudeliai ant vamzduku atlieka ale reguliarotiaus funkcija ir, kad dar tiek kainuoja

Perziuresiu ryt normaliai kitu ardomu stabdziu sistemas...


ismest juos is vis reikia. kai ismeti pajunti kad stabdziai yra.

#95
Posted 2009 November 26 - 20:21
Jau dyrikui sakiau, kad nafig tuos pinigus. Visai kitaip pradejau vertint laika ir jauciu kad rallye tik laiko svaistymas, reikia kazka rimtesnio daryt, tskant GO BIG OR GO HOMEna jei 205'tas darbui trukdo...
... tai velniop tą darbą ...

P.S. jauciu kad snd is darbo parsinesiau kazkokia bacila, tikiuosi rudeny gautas skiepas nuo gripo pades

Edited by maiklas, 2009 December 15 - 13:30.
#96
Posted 2009 November 26 - 20:32
speju, rally kaina jau nukrito iki tiek, kad galiu dauzyt kiaule taupykle?Jau dyrikui sakiau, kad nafig tuos pinigus. Visai kitaip pradejau vertint laika ir jauciu kad rallye tik laiko svaistymas, reikia kazka rimtesnio daryt, tskant GO BIG OR GO HOME
P.S. jauciu kad snd is darbo parsinesiau kazkokia bacika, tikiuosi rudeny gautas skiepas nuo gripo pades

p.s. sezoninio skiepas nuo kiaulinio nesaugo...

#97
Posted 2009 November 26 - 21:39
#98
Posted 2009 November 26 - 21:48
Nu jau cia principo reikalas ta rallye dabaigt, bent iki TA lygio. O del Lietuvoj vazinetu masinu, tai nesutinku su tavim. Buna ir cia normaliu Vairuotoju. Mano volva is Italijos gryzo, tai per tuos 170k km jai ten niekas net gamykliniu zvakiu nekeiteman irgi sokas kiekviena karta kazka tik pakrapscius, jau nervai nebelaiko.Eiline pamoka kad lietuvoj eksploatuotu masinu pirkt negalima. Gal nori ta savo rally pridet prie balkio uz kazkokia tai suma? matoro ir pavaru dezes nereikia, as su benzais nedraugauju..
R


#99
Posted 2009 November 26 - 22:02
#100
Posted 2009 November 27 - 00:20

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users