Peršokti prie turinio


Nuotrauka

406 1.8 16v


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 38

#21 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2009 rugpjūčio 05 - 18:00

o man atroda kad pas tawe wiskas twarkoj su temperatura. As kai pakeiciau termostata tai temperatura laikos kaip pas tawe.termostatas atsidaro nuo 83 laipsniu.ziema trasoj tiek ir laikos.wasara trasoj apie 90. Nu o mieste pakyla gal biski wirs 100ir isijungia ausinimas.man cia atrodo wiskas norm.nesuprantu ko tu pergyweni
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#22 Cloudmaker

Cloudmaker
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 41
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 XS

Parašyta 2009 rugpjūčio 05 - 18:17

O sakyk melyno dumelio nemesdavo tau? Idomiai cia kazkaip, gal klampumas labai mazas buvo ir leisdavo tepaliuka pro kur.
  • 0

#23 Arvydas5666

Arvydas5666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2009 rugpjūčio 05 - 21:16

O sakyk melyno dumelio nemesdavo tau? Idomiai cia kazkaip, gal klampumas labai mazas buvo ir leisdavo tepaliuka pro kur.

salta kazkiek mesdavo jei ismyndavau iki dugno.o seip tai niekas nesake kad dumuose paskandinau
  • 0
Krepsinis ne sexas abiem negali buti malonu

#24 Arvydas5666

Arvydas5666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2009 rugpjūčio 05 - 21:20

o man atroda kad pas tawe wiskas twarkoj su temperatura. As kai pakeiciau termostata tai temperatura laikos kaip pas tawe.termostatas atsidaro nuo 83 laipsniu.ziema trasoj tiek ir laikos.wasara trasoj apie 90. Nu o mieste pakyla gal biski wirs 100ir isijungia ausinimas.man cia atrodo wiskas norm.nesuprantu ko tu pergyweni

tai jei vaziuoji miestu ir temperatura pakilus iki 100 ir isijungia ausinimas atausina iki kokiu gal 98 ir issijungia.nuvaziuoju kelis simtus metru ir sustoju prie sankryzos ir vel jungias ausinimas kazkaip negirdziu kad kitos masinos prie kiekvienos sankryzos ausintusi.tai del to ir atrodo kad yra kazkas negerai.
  • 0
Krepsinis ne sexas abiem negali buti malonu

#25 Andrius73

Andrius73
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 93
  • Automobilis:Pezo 605 3l 1997

Parašyta 2009 rugpjūčio 07 - 14:48

tai jei vaziuoji miestu ir temperatura pakilus iki 100 ir isijungia ausinimas atausina iki kokiu gal 98 ir issijungia.nuvaziuoju kelis simtus metru ir sustoju prie sankryzos ir vel jungias ausinimas kazkaip negirdziu kad kitos masinos prie kiekvienos sankryzos ausintusi.tai del to ir atrodo kad yra kazkas negerai.

jei pas tave 3 litrinis ,tai taip turi but.o 90 tai ira normali variklio temperatura.nematau cia sleku.
  • 0

#26 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2009 rugpjūčio 11 - 11:45

pats sau problema pasidares
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#27 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 21:07

o as manau kad daugiau zmoniu galetu pasisakyt vairuojanciu tokius auto kaip pas mane kokie reikalai pas juos su temperatura.nes man atrodo kad taip neturetu but

Pas mus tas pats ;) 406 1.8 16v. Buna, kad net ziema aiksteleje kol prisiparkuoji, uzgesini, ir palydedamas pezuka zvilgsiu, girdi kaip trumpam isijungia ventiliatorius. O dazniausiai temperatura rodo 95 laipsnius.
  • 0

#28 Arvydas5666

Arvydas5666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 21:59

Pas mus tas pats ;) 406 1.8 16v. Buna, kad net ziema aiksteleje kol prisiparkuoji, uzgesini, ir palydedamas pezuka zvilgsiu, girdi kaip trumpam isijungia ventiliatorius. O dazniausiai temperatura rodo 95 laipsnius.

na va ir as jau ne vienintelis su tokia problema. :unsure: jei susitvarkytum anksciau nei as brukstelk sioje temoje ka darei ir kiek atsiejo lietuviskos valiutos
  • 0
Krepsinis ne sexas abiem negali buti malonu

#29 ding0u

ding0u
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 91
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 306 2.0hdi 66kw, 307 2.0hdi 100kw, 406 1.8 81kw, 406 2.0hdi 80kw

Parašyta 2009 rugpjūčio 13 - 22:24

as tai neskaitau viso to problema :) nu tegul kaista, vistiek daugiau 100 laipsniu riba retai kada perkopia, nes ausintuvas atausina. o ar prie 85 ar prie 100 temp. traukia taip pat, niekas nepasikeicia :) Juk pagal mane ir 1.8 varikliukas biski per silpnas jam, tai vistiek biski daugiau gazo duodi ir is vietos pajudant ir aplamai, lyginant su galingesniais varikliais.
  • 0

#30 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 15:18

1,8 16V benzininis variklis yra labiausiai nenusisekęs 406 istorijoje... :doh:
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#31 Svečias_Dewaza_*

Svečias_Dewaza_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 18:28

Nepatigek triju dienu nusikelk galva nusiimk karteri issilupk stumoklius ir pasikeisi pats o varyti pas sudarankius meistrus tai bus bedos. Nes pas tave bus kaip ir man buvo prikepe ziedai na gali buti ir gilzes issidevenusios bet mazai tiketina ir turesi varikliuka dar kokiem 150 200 tukstanciu :)
  • 0

#32 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 18:59

Nepatigek triju dienu nusikelk galva nusiimk karteri issilupk stumoklius ir pasikeisi pats o varyti pas sudarankius meistrus tai bus bedos. Nes pas tave bus kaip ir man buvo prikepe ziedai na gali buti ir gilzes issidevenusios bet mazai tiketina ir turesi varikliuka dar kokiem 150 200 tukstanciu :)

na tu cia ir pavarei, man i tokia lupena zvakiu nauju gaila sukt butu, o cia nusikelk.. paziurek.. gal jai nieko, tai sudek atgal... :wacko:

nors kiekvienam savo..
  • 0

#33 Arvydas5666

Arvydas5666
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 83
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 20:31

1,8 16V benzininis variklis yra labiausiai nenusisekęs 406 istorijoje... :doh:

kdl taip sakai?ar cia tavo nuomone ar yra faktu?
  • 0
Krepsinis ne sexas abiem negali buti malonu

#34 Svečias_Dewaza_*

Svečias_Dewaza_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugpjūčio 15 - 22:14

Yra faktu pvz man valge tepala pasikeiciau nebevalge viskas ok buvo 2500km po to vel pradejo kapot nesupratau kas daros. vaziavau pas meistrus sen ten niekas nieko nepasake... Tada sugalvojau nusikelt galva pasirodo tarpziedziai uzkepe, ziedai susideveje, gumos medines tai va mano nuomone. na bet tai tik nuomone nezinau kiek zmoniu tiek nuomoniu.
  • 0

#35 Kelmas

Kelmas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 519
  • Vieta:Vilnius/Kaunas
  • Automobilis:Toyota Yaris 1.0

Parašyta 2009 rugpjūčio 16 - 17:02

kdl taip sakai?ar cia tavo nuomone ar yra faktu?

Spauda sako, kad nekokybiški žiedai buvo montuojami iki modelio atnaujinimo.

O aš sakau, kad kaprizingas variklis. Šaltas purtosi, ryja tepalą, smarkiai kaista... Kitavertus, su Vialle LPI dujom sugyveno puikiai. O ir galia skųstis negaliu. Man visiškai nepatinka idėja žvakėms elektrą perduoti ne paprastais laidais, o per gausiai aptartą aukštos įtampos plokštę (na čia ne vien 1,8 "privalumas").
  • 0
1997 Peugeot 406 1,8 l 16V (LFY) benzinas, 81 kW (Sherwood Green - M0RF) PARDUOTAS

#36 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2009 rugpjūčio 21 - 07:29

kelmas tau tik nepasiseke.o kad gawai sudrozta tai nekeik kad wisi blogi.mano wazewimo tempu tada irgi jau senai tureja pradet tepala ryti.bet kolkas wiskas ok
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#37 Svečias_duse_*

Svečias_duse_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 16 - 08:58

Sveiki :) As irgi su panasiom problemom :) Kad tepala degint 406 1,8 megsta tai jau forume pasiskaiciau. Atsakymu daug, problemos sprendimo budu tai pat, ale kainuoja visi ir nelabai garantuoja. Servisuose tingi kazka protingo pasakyt, jiem is karto viska ardyt keist, o po to "velnias, nepadejo" arba "pagaliau atradom kur suo pakastas". Man idomiau del variklio kaitimo. Siaip temperatura laikosi apie 80~, bet jei kur sankryzoj sustoji ar siaip kur 5 minutem,tai sugeba uzkilt iki 90 laipsniu. Pradedi vaziuot, per koki pora minuciu vel nukrenta iki ~80. Maza cia problema, viskas normos ribose butu, bet kazkaip pradejo daugiau duju valgyt (nuo virs 8 litru iki virs 10). Dujos ten tos tiesioginio ipurskimo, tiksliu pavadinimu nezinau(jei kazkas aiskiau ~2000 idejimas, pries metus detos :) ). Buvau pas dujininka, sako viskas tvarkoj, kazkokiu nukrypimu nera. Kitas meistras buvo pasijunges prie kompo, ten kazkokiu klaidu irgi kaip ir nerode. Ten uzklause apie variklio temperatura, tai sakau gal kaltas tas temepraturu sokinejimas kazkiek. Kitas variantas, kaltas galetu but liamda zondas. Atrodo ji pastoviai kaltindavo forume del kuro sanaudu padidejimo :) ta K lempute panelej kaip ir nebuna uzsidegus :) Siaip nelabai norisi tiket,kad 10 laipsniu svyravimas poros minuciu begyje yra gerai. Plius dar toks variantas,kad vazinejau su audi 80 "bulka" senu lauzu karsta vasaros diena, per sunkelius ir kartsy pastovedavo, bet rodykle ikalta stovedavo vietoj ir rodydavo iki 80 laipsniu.
  • 0

#38 Svečias_MEISTERIS_*

Svečias_MEISTERIS_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 16 - 10:08

Sveiki :)
As irgi su panasiom problemom :) Kad tepala degint 406 1,8 megsta tai jau forume pasiskaiciau. Atsakymu daug, problemos sprendimo budu tai pat, ale kainuoja visi ir nelabai garantuoja. Servisuose tingi kazka protingo pasakyt, jiem is karto viska ardyt keist, o po to "velnias, nepadejo" arba "pagaliau atradom kur suo pakastas".
Man idomiau del variklio kaitimo. Siaip temperatura laikosi apie 80~, bet jei kur sankryzoj sustoji ar siaip kur 5 minutem,tai sugeba uzkilt iki 90 laipsniu. Pradedi vaziuot, per koki pora minuciu vel nukrenta iki ~80.
Maza cia problema, viskas normos ribose butu, bet kazkaip pradejo daugiau duju valgyt (nuo virs 8 litru iki virs 10). Dujos ten tos tiesioginio ipurskimo, tiksliu pavadinimu nezinau(jei kazkas aiskiau ~2000 idejimas, pries metus detos :) ). Buvau pas dujininka, sako viskas tvarkoj, kazkokiu nukrypimu nera. Kitas meistras buvo pasijunges prie kompo, ten kazkokiu klaidu irgi kaip ir nerode. Ten uzklause apie variklio temperatura, tai sakau gal kaltas tas temepraturu sokinejimas kazkiek. Kitas variantas, kaltas galetu but liamda zondas. Atrodo ji pastoviai kaltindavo forume del kuro sanaudu padidejimo :) ta K lempute panelej kaip ir nebuna uzsidegus :)
Siaip nelabai norisi tiket,kad 10 laipsniu svyravimas poros minuciu begyje yra gerai. Plius dar toks variantas,kad vazinejau su audi 80 "bulka" senu lauzu karsta vasaros diena, per sunkelius ir kartsy pastovedavo, bet rodykle ikalta stovedavo vietoj ir rodydavo iki 80 laipsniu.

Pas tave suo uzkastas ,ko gero, termostate.
Del Liambdos sanaudos dideja apie 10-15%. Pagal gamykla - jo normalus tarnavimo laikas- 70000km., po to lieteja darbas.
  • 0

#39 Svečias_duse_*

Svečias_duse_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 spalio 16 - 11:29

Dekui :) Jauciu keiciant padangas reiks ir termostata pasikeist :)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0