406 1.8 16v
#21
Posted 2009 August 05 - 18:00
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#22
Posted 2009 August 05 - 18:17
#23
Posted 2009 August 05 - 21:16
salta kazkiek mesdavo jei ismyndavau iki dugno.o seip tai niekas nesake kad dumuose paskandinauO sakyk melyno dumelio nemesdavo tau? Idomiai cia kazkaip, gal klampumas labai mazas buvo ir leisdavo tepaliuka pro kur.
#24
Posted 2009 August 05 - 21:20
tai jei vaziuoji miestu ir temperatura pakilus iki 100 ir isijungia ausinimas atausina iki kokiu gal 98 ir issijungia.nuvaziuoju kelis simtus metru ir sustoju prie sankryzos ir vel jungias ausinimas kazkaip negirdziu kad kitos masinos prie kiekvienos sankryzos ausintusi.tai del to ir atrodo kad yra kazkas negerai.o man atroda kad pas tawe wiskas twarkoj su temperatura. As kai pakeiciau termostata tai temperatura laikos kaip pas tawe.termostatas atsidaro nuo 83 laipsniu.ziema trasoj tiek ir laikos.wasara trasoj apie 90. Nu o mieste pakyla gal biski wirs 100ir isijungia ausinimas.man cia atrodo wiskas norm.nesuprantu ko tu pergyweni
#25
Posted 2009 August 07 - 14:48
jei pas tave 3 litrinis ,tai taip turi but.o 90 tai ira normali variklio temperatura.nematau cia sleku.tai jei vaziuoji miestu ir temperatura pakilus iki 100 ir isijungia ausinimas atausina iki kokiu gal 98 ir issijungia.nuvaziuoju kelis simtus metru ir sustoju prie sankryzos ir vel jungias ausinimas kazkaip negirdziu kad kitos masinos prie kiekvienos sankryzos ausintusi.tai del to ir atrodo kad yra kazkas negerai.
#26
Posted 2009 August 11 - 11:45
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#27
Posted 2009 August 13 - 21:07
Pas mus tas pats ;) 406 1.8 16v. Buna, kad net ziema aiksteleje kol prisiparkuoji, uzgesini, ir palydedamas pezuka zvilgsiu, girdi kaip trumpam isijungia ventiliatorius. O dazniausiai temperatura rodo 95 laipsnius.o as manau kad daugiau zmoniu galetu pasisakyt vairuojanciu tokius auto kaip pas mane kokie reikalai pas juos su temperatura.nes man atrodo kad taip neturetu but
#28
Posted 2009 August 13 - 21:59
na va ir as jau ne vienintelis su tokia problema. jei susitvarkytum anksciau nei as brukstelk sioje temoje ka darei ir kiek atsiejo lietuviskos valiutosPas mus tas pats ;) 406 1.8 16v. Buna, kad net ziema aiksteleje kol prisiparkuoji, uzgesini, ir palydedamas pezuka zvilgsiu, girdi kaip trumpam isijungia ventiliatorius. O dazniausiai temperatura rodo 95 laipsnius.
#29
Posted 2009 August 13 - 22:24
#30
Posted 2009 August 15 - 15:18
#31 Svečias_Dewaza_*
Posted 2009 August 15 - 18:28
#32
Posted 2009 August 15 - 18:59
na tu cia ir pavarei, man i tokia lupena zvakiu nauju gaila sukt butu, o cia nusikelk.. paziurek.. gal jai nieko, tai sudek atgal...Nepatigek triju dienu nusikelk galva nusiimk karteri issilupk stumoklius ir pasikeisi pats o varyti pas sudarankius meistrus tai bus bedos. Nes pas tave bus kaip ir man buvo prikepe ziedai na gali buti ir gilzes issidevenusios bet mazai tiketina ir turesi varikliuka dar kokiem 150 200 tukstanciu
nors kiekvienam savo..
#33
Posted 2009 August 15 - 20:31
kdl taip sakai?ar cia tavo nuomone ar yra faktu?1,8 16V benzininis variklis yra labiausiai nenusisekęs 406 istorijoje...
#34 Svečias_Dewaza_*
Posted 2009 August 15 - 22:14
#35
Posted 2009 August 16 - 17:02
Spauda sako, kad nekokybiški žiedai buvo montuojami iki modelio atnaujinimo.kdl taip sakai?ar cia tavo nuomone ar yra faktu?
O aš sakau, kad kaprizingas variklis. Šaltas purtosi, ryja tepalą, smarkiai kaista... Kitavertus, su Vialle LPI dujom sugyveno puikiai. O ir galia skųstis negaliu. Man visiškai nepatinka idėja žvakėms elektrą perduoti ne paprastais laidais, o per gausiai aptartą aukštos įtampos plokštę (na čia ne vien 1,8 "privalumas").
#36
Posted 2009 August 21 - 07:29
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#37 Svečias_duse_*
Posted 2009 October 16 - 08:58
#38 Svečias_MEISTERIS_*
Posted 2009 October 16 - 10:08
Pas tave suo uzkastas ,ko gero, termostate.Sveiki
As irgi su panasiom problemom Kad tepala degint 406 1,8 megsta tai jau forume pasiskaiciau. Atsakymu daug, problemos sprendimo budu tai pat, ale kainuoja visi ir nelabai garantuoja. Servisuose tingi kazka protingo pasakyt, jiem is karto viska ardyt keist, o po to "velnias, nepadejo" arba "pagaliau atradom kur suo pakastas".
Man idomiau del variklio kaitimo. Siaip temperatura laikosi apie 80~, bet jei kur sankryzoj sustoji ar siaip kur 5 minutem,tai sugeba uzkilt iki 90 laipsniu. Pradedi vaziuot, per koki pora minuciu vel nukrenta iki ~80.
Maza cia problema, viskas normos ribose butu, bet kazkaip pradejo daugiau duju valgyt (nuo virs 8 litru iki virs 10). Dujos ten tos tiesioginio ipurskimo, tiksliu pavadinimu nezinau(jei kazkas aiskiau ~2000 idejimas, pries metus detos ). Buvau pas dujininka, sako viskas tvarkoj, kazkokiu nukrypimu nera. Kitas meistras buvo pasijunges prie kompo, ten kazkokiu klaidu irgi kaip ir nerode. Ten uzklause apie variklio temperatura, tai sakau gal kaltas tas temepraturu sokinejimas kazkiek. Kitas variantas, kaltas galetu but liamda zondas. Atrodo ji pastoviai kaltindavo forume del kuro sanaudu padidejimo ta K lempute panelej kaip ir nebuna uzsidegus
Siaip nelabai norisi tiket,kad 10 laipsniu svyravimas poros minuciu begyje yra gerai. Plius dar toks variantas,kad vazinejau su audi 80 "bulka" senu lauzu karsta vasaros diena, per sunkelius ir kartsy pastovedavo, bet rodykle ikalta stovedavo vietoj ir rodydavo iki 80 laipsniu.
Del Liambdos sanaudos dideja apie 10-15%. Pagal gamykla - jo normalus tarnavimo laikas- 70000km., po to lieteja darbas.
#39 Svečias_duse_*
Posted 2009 October 16 - 11:29
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users