kodel nenaudoji weber'iu ? butu daug paprasciau...
Speju todelinfo kaip yra modifikuojami butent r1 karbai dedant ant mi16 + papigiai gavau + yra galimybe ugradint karbus.
Parašyta 2009 rugpjūčio 22 - 12:31
kodel nenaudoji weber'iu ? butu daug paprasciau...
Speju todelinfo kaip yra modifikuojami butent r1 karbai dedant ant mi16 + papigiai gavau + yra galimybe ugradint karbus.
Parašyta 2009 rugpjūčio 23 - 11:38
gal geriau desiu vien tik karbusAs is pradziu pagalvojau kad tu tik sklendes desi, o benza purksi su stock purkstukais, tai del to ir klausiau kaip ora matuosi Bet jei misinio paruosima paliksi mechaniniam karbui, tai nzn kaip tu jy (juo labiau ne viana o keturis) normaliai atreguliuosi. Paliktum tik sklendes orui, o kura purkstu purkstukai, tai dar galetum kazka pareguliuot. Tam reikalui manau uztektu pigyback'o ir protingo dedes, kuris sugebetu apgaut orginalujy ECU su tuo pigyback'u ;)
P.S. kur cia visa ta stebukla konstruoji? atvaziuociau gyvai paziuret
Parašyta 2009 rugpjūčio 23 - 11:39
geriausia/lengviausia daryt su originalia mi16 uzdegimo sistema. 205 turetu but geriau, bet... masiu skirtumas man rodos apie 100 kg. 106 sveria 790kgDaug kas paiskejo, todel as lieku prie tos pacios nuomones, kad darant toki projekta naudociau paprasciausia uzdegimo sistema nuo karbiuratorinio variklio.
Ir nedaryciau jo su 106 bet su 205, tik idomu masiu skirtumas 106 ir 205?
Parašyta 2009 rugsėjo 04 - 15:17
Peugeot 205 VTS - Juodulys
Parašyta 2009 rugsėjo 04 - 21:09
Nu va, reiskia reik daryt su 205, nieko perdarinet nereik, tik Mi 16 varikli ir karbus imesti.205 sveria 860kg
Parašyta 2009 rugsėjo 05 - 00:54
920.205 sveria 860kg
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0