Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Kokie ratlankiai dar tinka?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 54

#21 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 spalio 07 - 18:44

nu kam ant 406 det ratus nuo 307...? 406 nors vezhimu vezhk, o vat 307 retenybe ;)
  • 0

#22 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 spalio 07 - 18:50

Kaip matau tiek aš tiek in&out suprato, kad bus dedami 307to ratai ant 406to. Dabar du kartus perskaitęs lyg ir supratau, kad atvirkščiai. Nors ir tai neaišku, kas ant ko ten dėsis. Tokiu atveju tu teisus.

Papasakok dedamas 307 ratus naudojai kokias rastafkes ar pan?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#23 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2009 spalio 07 - 18:52

nu kam ant 406 det ratus nuo 307...? 406 nors vezhimu vezhk, o vat 307 retenybe ;)

Nu aš gal durnelis toks vienas, kuris nuo 307 užsidėjęs ratus ant 406to. :lol:
O šiaip kalbant apie ratus, ar yra kur nors ant lietuvos kas pardavinėtų minimum dviem centimetrais ilgesnius varžtus 406tam?
  • 0

I <3 HATERS


#24 Samtron

Samtron
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 674
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 508 HDi

Parašyta 2009 spalio 07 - 18:56

Papasakok dedamas 307 ratus naudojai kokias rastafkes ar pan?

Dėjau 3mm, kad suportų priekinių neliestų ir dar laikytusi ant centrinės skylės. Ant kito sezono darysiuos 2cm rastafkes + ilgesnius varžtus.
  • 0

I <3 HATERS


#25 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 spalio 07 - 19:10

Nu aš gal durnelis toks vienas, kuris nuo 307 užsidėjęs ratus ant 406to. :lol:
O šiaip kalbant apie ratus, ar yra kur nors ant lietuvos kas pardavinėtų minimum dviem centimetrais ilgesnius varžtus 406tam?

na kalba ejo apie skardas, ir klausimas buvo ar tiks uzhdet ant 307 ratus nuo 406. :beer:
  • 0

#26 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2011 gruodžio 09 - 22:38

Jeigu sutampa ratlankių matmenys: centrinė skylė, išorinis diametras, ratlankio plotis, tarpai tarp skylių, ET, tai ar gali dar būti kokių nors priežasčių dėl kurių ratai galėtų netikti? Noriu pritaikyti Citroen Xsara Picaso ratus ant P406 HDI.
  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#27 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2011 gruodžio 09 - 22:45

Jeigu sutampa ratlankių matmenys: centrinė skylė, išorinis diametras, ratlankio plotis, tarpai tarp skylių, ET, tai ar gali dar būti kokių nors priežasčių dėl kurių ratai galėtų netikti? Noriu pritaikyti Citroen Xsara Picaso ratus ant P406 HDI.

Kai ratai mazi, tai gali tureti itakos vidines puses dizainas. Kartais ET vienodas, o vieni liecia suporta, kiti ne....
  • 0
kažkaip.....

#28 del auto

del auto
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 3
  • Automobilis:406

Parašyta 2012 rugsėjo 14 - 14:23

Cia yra automobiliniu ratu katalogas su ismotavimais::
http://autos.netne.n...f2e0ebeee3.html
  • 0
Nuotrauka

#29 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2012 rugsėjo 14 - 15:32

Cia yra automobiliniu ratu katalogas su ismotavimais::
http://autos.netne.n...f2e0ebeee3.html

Nuo kada pas peugeot 307 ET 25? Nemaciau nei vienu orginaliu ratlankiu .Ten jie praktiskai kartu eina su 206 modeliu ET 28-31.
P.S O kur peugeot 308,607 ?Kas ten per topinis modelis VOLVO T4?

Šį pranešimą redagavo sizus: 2012 rugsėjo 14 - 16:03

  • 0

#30 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 20:52

Prie to paties klausimas: ar kas nors yra bandęs ant savo peugeot 406 uždėti audi 4x108 ratlankius? Kalba eina apie 16"-17". Kokius pakeitimus darėt, kaip suprantu - be rastavkių čia neįmanoma apsieiti..?
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#31 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 21:04

406 is gamyklos isriededavo su 16 coliu ratlankiais.... Ir be jokiu rastafkiu. Rastafkes reikalingos isnesimui koreguoti. Ratlankiu dydis gali ir 18" buti. Jei isnesimas tinkamas - uzsimauna be rastafkiu.
  • 0
kažkaip.....

#32 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 21:34

406 is gamyklos isriededavo su 16 coliu ratlankiais....

Kabinejies prie torsoniu, tai ir as prisikambinsiu - 406 is gamyklos net ir su 14 coliu ratlankiais riedejo. :)

Šį pranešimą redagavo Maestro: 2012 rugsėjo 15 - 21:35

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#33 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 23:33

Reiks pasižiūrėt natūroj tikriausiai tiesiog. Kilo idėja, kad tikrai nesinori mokėti papildomai po 50-100lt už kiekvieną ratlankį tik todėl, kad jie tinka BŪTENT peugeot.. :) Bet žiūrėkit, tarkim Įstačius 17" ratlankius su 45mm profilio padangomis ant peugeot 406 su standartine važiuokle, ar nebus taip, kad padangos lies arkas? Peugeot 406 arkos šiaip nemažos, bet visgi. O jeigu į galą atsisės 2 žmonės? Ar nebus ašarų pravažiavus per pirmą duobutę, kai padanga išgrauš posparnius? Kaip su priekiu? KAip suprantu, su 17ikiniais ratlankiais jau galima pamiršti apie vairo susukimą iki galo..?
  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#34 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 00:06

Reiks pasižiūrėt natūroj tikriausiai tiesiog. Kilo idėja, kad tikrai nesinori mokėti papildomai po 50-100lt už kiekvieną ratlankį tik todėl, kad jie tinka BŪTENT peugeot.. :) Bet žiūrėkit, tarkim Įstačius 17" ratlankius su 45mm profilio padangomis ant peugeot 406 su standartine važiuokle, ar nebus taip, kad padangos lies arkas?  Peugeot 406 arkos šiaip nemažos, bet visgi. O jeigu į galą atsisės 2 žmonės? Ar nebus ašarų pravažiavus per pirmą duobutę, kai padanga išgrauš posparnius? Kaip su priekiu? KAip suprantu, su 17ikiniais ratlankiais jau galima pamiršti apie vairo susukimą iki galo..?

O nx tau tu 17 coliu reikia? Kruciau atrodyt ir keliais mm pimpala pasiilginti?
Ar vistik yra kokiu eksplotaciniu pliusu?

Šį pranešimą redagavo Maestro: 2012 rugsėjo 16 - 00:16

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#35 STOPforce

STOPforce
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.200
  • Vieta:Vilniaus priemiestis
  • Automobilis:p e u g e o t

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 01:39

Kabinejies prie torsoniu, tai ir as prisikambinsiu - 406 is gamyklos net ir su 14 coliu ratlankiais riedejo. :)

Riedejo... Ir? Klausimas buvo ar reikia 16-17 coliu ratams rastafkiu. Mano atsakymas, kad 16 ratai net gamykliskai buvo ir cia ne joks ne stebuklas. O 14 cia prie ko? :dntknw:
  • 0
kažkaip.....

#36 mark0

mark0
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 108
  • Automobilis:P406 2.0HDI 80kw

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 11:16

Reiks pasižiūrėt natūroj tikriausiai tiesiog. Kilo idėja, kad tikrai nesinori mokėti papildomai po 50-100lt už kiekvieną ratlankį tik todėl, kad jie tinka BŪTENT peugeot.. :) Bet žiūrėkit, tarkim Įstačius 17" ratlankius su 45mm profilio padangomis ant peugeot 406 su standartine važiuokle, ar nebus taip, kad padangos lies arkas? Peugeot 406 arkos šiaip nemažos, bet visgi. O jeigu į galą atsisės 2 žmonės? Ar nebus ašarų pravažiavus per pirmą duobutę, kai padanga išgrauš posparnius? Kaip su priekiu? KAip suprantu, su 17ikiniais ratlankiais jau galima pamiršti apie vairo susukimą iki galo..?

Pas mane ant standartines vaziuokles stovi r17 ratai su 50 auskcio padangom ir 25 ET ir viskas gerai, ir ratus pilnai gali susukti, vazevau su pilnai pakrauta masina ir bagazine ir nieko :D
  • 0

#37 Silogizmo

Silogizmo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 454
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Alfa Romeo 156

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 14:57

O nx tau tu 17 coliu reikia? Kruciau atrodyt ir keliais mm pimpala pasiilginti?
Ar vistik yra kokiu eksplotaciniu pliusu?

Visų pirma, ne apie nx ir ne apie pimpalų ilgius kalba eina. Nemaišykit šitų dviejų dalykų. Ok, pajuokavom ir užteks. ^_^

O dabar rimčiau: apie 17colių kalba eina tik kaip pavyzdys. Kadangi jeigu žinočiau, kad 17" nesieks, tai būčiau absoliučiai ramus dėl 16" ir ~50mm aukščio padangų.
O jeigu jau apie eksploatacinius pliusus ir minusus:

Pliusai: automobilis tampa platesnis, rie to paties ir natūraliai stabilesnis, kadangi jo tarpvėžė natūraliai paplatėja. Sumažėja skersiniai kėbulo svyravimai.
Išvaizda - pripažinkit, kad atrodo žymiai gražiau, negu maži ratlankiai ir aukšto profilio padangos. (tai pagrindinis dalykas. Lygiai toks pats aspektas, dėl kurio žmonės perdažo automobilius, deda skaidrius žibintus, ieško moldingų ir panašiai. Tai grožis. Jeigu daiktas, kurį naudoji ar eksploatuoji, tavo nuomone neturi kokios nors svarbios detalės, kurios svarba keičiasi žiūrint į kiekvieno vartotojo poreikius, tai natūralu, kad vartotojas stengiasi tą detalę gauti, arba padaryti taip, kad tas "trūkumas" išnyktų. Čia kaip koks variklio pagalvės keitimas - kala, teisingai. Na bet važiuoti tai galima. Svarbu tik nespausti akseleratoriaus staigiai ir viskas bus OK. Bet tai jau yra savęs, kaip vartotojo varžymas. Ar ne taip? )

Automatiškai sumažina greitį mieste bei užmiestyje. Taigi, gal netgi didina saugumą(?).

Trūkumai - taip, gali tapti kietesnis. Tai išsprendžiama sportinę važiuoklę keičiant standartine, kuri žymiai elastingiau reaguoja į kelio nelygumus, t.y. vairuotojas nepajunta tokio žiauraus trankymo, o taip pat ir visas ratas lengviau juda per duobę, ko pasekoje iššoka iš duobės, o ne rieda į jos kampą su tam tikru greičiu prispausta spyruoklės.
Ant šlapios dangos susidaro didesnė galimybė atsirasti akvaplanavimui dėl natūraliai platesnės padangos. Su sąlyga, jog padangos nebus plikos ir greitis nebus labai didelis, o ant tarpinės tarp vairo ir sėdynės pečių ne kopūstas o galva, to atsitikti neturėtų.

Dar vienas trūkumas - gal kiek greičiau gadinsis pakabos detalės. Tačiau, tai mano nuomone, proto ribose irgi yra pliusas. Paklausit kodėl?
Todėl, kad jeigu vartotojas, šiuo atveju - mašinos naudotojas dažniau palįs po automobiliu profilaktiškai, tai bus tik tuo geriau pačiam automobilio mechaninių mazgų ilgalaikiškumui. Čia kaip atraminiai guoliai - nekeiti, nekeiti, atrodo kas čia tokio. O jau kai nutari, kad jau laikas keisti, bac ir sulaužo spyruoklę.

Pataisykit, jeigu nusišneku.
p.s. nenoriu nieko įžeisti ir pan. peace ;)

p.p.s. būtų įdomu išgirsti ir kitų peugeot mylėtojų nuomonė šia tema :beer:

Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2012 rugsėjo 16 - 15:02

  • 0

Peugeot 605 2.5dt dalimis  :)
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.

BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena :D

Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis

 

Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632


#38 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 17:06

Visų pirma, ne apie nx ir ne apie pimpalų ilgius kalba eina. Nemaišykit šitų dviejų dalykų. Ok, pajuokavom ir užteks. ^_^

O dabar rimčiau: apie 17colių kalba eina tik kaip pavyzdys. Kadangi jeigu žinočiau, kad 17" nesieks, tai būčiau absoliučiai ramus dėl 16" ir ~50mm aukščio padangų.


p.p.s. būtų įdomu išgirsti ir kitų peugeot mylėtojų nuomonė šia tema :beer:

Padangos aukstis skaiciuojamas ne mm,o procentaliai padangos plociui.
Didejant ratlankio diametrui,automatiskai automobilis prasysis dropo t.y 17 coliu ir didesni.16" ratlankiams gamykliskai priklauso 205/55 padangos.
Tie teoriniai svarstymai ir liks teoriniais.Tik is praktines puses zinau kas atsitinka,kai zemo profilio padanga kerti i astria duobe.Po tokio riebaus minuso pliusu neieskau.peace :)
  • 0

#39 evil

evil
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 367
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 SW

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 17:29

Prie ko čia ratlankio ratlankio skersmuo? Tilps ar netilps daugiau lemia padangos plotis ir bendras aukštis. 406 3.0 Coupe eidavo su R16 215/55 padangom iš gamyklos, tai uždėjus R17 215/45 rato aukštis netgi būtų mažesnis (apytiksliai toks pat kaip R15 205/60, kas buvo standartas 3.0 universalui/sedanui). Su padangos pločiu irgi nereik lazdos perlenkt. Reik pasimatuot kiek lieka laisvos vietos po sparnu su originalia padanga ir bus aišku kokias plačiausias gali dėt. Kažkas 215-225 turėtų būti. Ratlankiams svarbu išlaikyti tinkamą ET, dėl to Audinės ratlankiams reikės bent 2cm rastavkių (nes jų ET 35-40 berods).

Kas liečia rato aukštį su skirtingom padangom, tai labai patogu naudotis tokiom skaičiuoklėm kaip: http://www.miata.net...e/tirecalc.html

Beje, 16"-17" ratlankiai ant 406 nėra itin dideli ir neatrodo neproporcingai - net maniškis 206 kibiras iš gamyklos su 16" išriedėjo, buvo opcija ir su 17" :ph34r: O čia kur kas didesnis automobilis.
  • 0
Peugeot 206 SW 2.0 HDI Quicksilver Nuotrauka
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime

#40 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 22:19

Silogizmo, daug prirashei, bet prisipazink, kad dedi del grozio (o tai su mm jau konkreciai koreliuoja. ;) ). Nieko pries grozi neturiu, bet kam tas vargas priesh ir po ir visos su tuo susijusios investicijos? Stopai, o prie ko cia gamykliniai ratai ir rastavkes? Kazkaip ch*jtchevoponial. :)
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0