Kokie ratlankiai dar tinka?
#21
Parašyta 2009 spalio 07 - 18:44
#22
Parašyta 2009 spalio 07 - 18:50
Papasakok dedamas 307 ratus naudojai kokias rastafkes ar pan?Kaip matau tiek aš tiek in&out suprato, kad bus dedami 307to ratai ant 406to. Dabar du kartus perskaitęs lyg ir supratau, kad atvirkščiai. Nors ir tai neaišku, kas ant ko ten dėsis. Tokiu atveju tu teisus.
#23
Parašyta 2009 spalio 07 - 18:52
Nu aš gal durnelis toks vienas, kuris nuo 307 užsidėjęs ratus ant 406to.nu kam ant 406 det ratus nuo 307...? 406 nors vezhimu vezhk, o vat 307 retenybe ;)
O šiaip kalbant apie ratus, ar yra kur nors ant lietuvos kas pardavinėtų minimum dviem centimetrais ilgesnius varžtus 406tam?
I <3 HATERS
#24
Parašyta 2009 spalio 07 - 18:56
Dėjau 3mm, kad suportų priekinių neliestų ir dar laikytusi ant centrinės skylės. Ant kito sezono darysiuos 2cm rastafkes + ilgesnius varžtus.Papasakok dedamas 307 ratus naudojai kokias rastafkes ar pan?
I <3 HATERS
#25
Parašyta 2009 spalio 07 - 19:10
na kalba ejo apie skardas, ir klausimas buvo ar tiks uzhdet ant 307 ratus nuo 406.Nu aš gal durnelis toks vienas, kuris nuo 307 užsidėjęs ratus ant 406to.
O šiaip kalbant apie ratus, ar yra kur nors ant lietuvos kas pardavinėtų minimum dviem centimetrais ilgesnius varžtus 406tam?
#26
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 22:38
#27
Parašyta 2011 gruodžio 09 - 22:45
Kai ratai mazi, tai gali tureti itakos vidines puses dizainas. Kartais ET vienodas, o vieni liecia suporta, kiti ne....Jeigu sutampa ratlankių matmenys: centrinė skylė, išorinis diametras, ratlankio plotis, tarpai tarp skylių, ET, tai ar gali dar būti kokių nors priežasčių dėl kurių ratai galėtų netikti? Noriu pritaikyti Citroen Xsara Picaso ratus ant P406 HDI.
#28
Parašyta 2012 rugsėjo 14 - 14:23
#29
Parašyta 2012 rugsėjo 14 - 15:32
Nuo kada pas peugeot 307 ET 25? Nemaciau nei vienu orginaliu ratlankiu .Ten jie praktiskai kartu eina su 206 modeliu ET 28-31.Cia yra automobiliniu ratu katalogas su ismotavimais::
http://autos.netne.n...f2e0ebeee3.html
P.S O kur peugeot 308,607 ?Kas ten per topinis modelis VOLVO T4?
Šį pranešimą redagavo sizus: 2012 rugsėjo 14 - 16:03
#30
Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 20:52
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#31
Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 21:04
#32
Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 21:34
Kabinejies prie torsoniu, tai ir as prisikambinsiu - 406 is gamyklos net ir su 14 coliu ratlankiais riedejo.406 is gamyklos isriededavo su 16 coliu ratlankiais....
Šį pranešimą redagavo Maestro: 2012 rugsėjo 15 - 21:35
© J. Erlickas
#33
Parašyta 2012 rugsėjo 15 - 23:33
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#34
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 00:06
O nx tau tu 17 coliu reikia? Kruciau atrodyt ir keliais mm pimpala pasiilginti?Reiks pasižiūrėt natūroj tikriausiai tiesiog. Kilo idėja, kad tikrai nesinori mokėti papildomai po 50-100lt už kiekvieną ratlankį tik todėl, kad jie tinka BŪTENT peugeot.. Bet žiūrėkit, tarkim Įstačius 17" ratlankius su 45mm profilio padangomis ant peugeot 406 su standartine važiuokle, ar nebus taip, kad padangos lies arkas? Peugeot 406 arkos šiaip nemažos, bet visgi. O jeigu į galą atsisės 2 žmonės? Ar nebus ašarų pravažiavus per pirmą duobutę, kai padanga išgrauš posparnius? Kaip su priekiu? KAip suprantu, su 17ikiniais ratlankiais jau galima pamiršti apie vairo susukimą iki galo..?
Ar vistik yra kokiu eksplotaciniu pliusu?
Šį pranešimą redagavo Maestro: 2012 rugsėjo 16 - 00:16
© J. Erlickas
#35
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 01:39
Riedejo... Ir? Klausimas buvo ar reikia 16-17 coliu ratams rastafkiu. Mano atsakymas, kad 16 ratai net gamykliskai buvo ir cia ne joks ne stebuklas. O 14 cia prie ko?Kabinejies prie torsoniu, tai ir as prisikambinsiu - 406 is gamyklos net ir su 14 coliu ratlankiais riedejo.
#36
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 11:16
Pas mane ant standartines vaziuokles stovi r17 ratai su 50 auskcio padangom ir 25 ET ir viskas gerai, ir ratus pilnai gali susukti, vazevau su pilnai pakrauta masina ir bagazine ir niekoReiks pasižiūrėt natūroj tikriausiai tiesiog. Kilo idėja, kad tikrai nesinori mokėti papildomai po 50-100lt už kiekvieną ratlankį tik todėl, kad jie tinka BŪTENT peugeot.. Bet žiūrėkit, tarkim Įstačius 17" ratlankius su 45mm profilio padangomis ant peugeot 406 su standartine važiuokle, ar nebus taip, kad padangos lies arkas? Peugeot 406 arkos šiaip nemažos, bet visgi. O jeigu į galą atsisės 2 žmonės? Ar nebus ašarų pravažiavus per pirmą duobutę, kai padanga išgrauš posparnius? Kaip su priekiu? KAip suprantu, su 17ikiniais ratlankiais jau galima pamiršti apie vairo susukimą iki galo..?
#37
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 14:57
Visų pirma, ne apie nx ir ne apie pimpalų ilgius kalba eina. Nemaišykit šitų dviejų dalykų. Ok, pajuokavom ir užteks.O nx tau tu 17 coliu reikia? Kruciau atrodyt ir keliais mm pimpala pasiilginti?
Ar vistik yra kokiu eksplotaciniu pliusu?
O dabar rimčiau: apie 17colių kalba eina tik kaip pavyzdys. Kadangi jeigu žinočiau, kad 17" nesieks, tai būčiau absoliučiai ramus dėl 16" ir ~50mm aukščio padangų.
O jeigu jau apie eksploatacinius pliusus ir minusus:
Pliusai: automobilis tampa platesnis, rie to paties ir natūraliai stabilesnis, kadangi jo tarpvėžė natūraliai paplatėja. Sumažėja skersiniai kėbulo svyravimai.
Išvaizda - pripažinkit, kad atrodo žymiai gražiau, negu maži ratlankiai ir aukšto profilio padangos. (tai pagrindinis dalykas. Lygiai toks pats aspektas, dėl kurio žmonės perdažo automobilius, deda skaidrius žibintus, ieško moldingų ir panašiai. Tai grožis. Jeigu daiktas, kurį naudoji ar eksploatuoji, tavo nuomone neturi kokios nors svarbios detalės, kurios svarba keičiasi žiūrint į kiekvieno vartotojo poreikius, tai natūralu, kad vartotojas stengiasi tą detalę gauti, arba padaryti taip, kad tas "trūkumas" išnyktų. Čia kaip koks variklio pagalvės keitimas - kala, teisingai. Na bet važiuoti tai galima. Svarbu tik nespausti akseleratoriaus staigiai ir viskas bus OK. Bet tai jau yra savęs, kaip vartotojo varžymas. Ar ne taip? )
Automatiškai sumažina greitį mieste bei užmiestyje. Taigi, gal netgi didina saugumą(?).
Trūkumai - taip, gali tapti kietesnis. Tai išsprendžiama sportinę važiuoklę keičiant standartine, kuri žymiai elastingiau reaguoja į kelio nelygumus, t.y. vairuotojas nepajunta tokio žiauraus trankymo, o taip pat ir visas ratas lengviau juda per duobę, ko pasekoje iššoka iš duobės, o ne rieda į jos kampą su tam tikru greičiu prispausta spyruoklės.
Ant šlapios dangos susidaro didesnė galimybė atsirasti akvaplanavimui dėl natūraliai platesnės padangos. Su sąlyga, jog padangos nebus plikos ir greitis nebus labai didelis, o ant tarpinės tarp vairo ir sėdynės pečių ne kopūstas o galva, to atsitikti neturėtų.
Dar vienas trūkumas - gal kiek greičiau gadinsis pakabos detalės. Tačiau, tai mano nuomone, proto ribose irgi yra pliusas. Paklausit kodėl?
Todėl, kad jeigu vartotojas, šiuo atveju - mašinos naudotojas dažniau palįs po automobiliu profilaktiškai, tai bus tik tuo geriau pačiam automobilio mechaninių mazgų ilgalaikiškumui. Čia kaip atraminiai guoliai - nekeiti, nekeiti, atrodo kas čia tokio. O jau kai nutari, kad jau laikas keisti, bac ir sulaužo spyruoklę.
Pataisykit, jeigu nusišneku.
p.s. nenoriu nieko įžeisti ir pan. peace ;)
p.p.s. būtų įdomu išgirsti ir kitų peugeot mylėtojų nuomonė šia tema
Šį pranešimą redagavo Silogizmo: 2012 rugsėjo 16 - 15:02
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#38
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 17:06
Padangos aukstis skaiciuojamas ne mm,o procentaliai padangos plociui.Visų pirma, ne apie nx ir ne apie pimpalų ilgius kalba eina. Nemaišykit šitų dviejų dalykų. Ok, pajuokavom ir užteks.
O dabar rimčiau: apie 17colių kalba eina tik kaip pavyzdys. Kadangi jeigu žinočiau, kad 17" nesieks, tai būčiau absoliučiai ramus dėl 16" ir ~50mm aukščio padangų.
p.p.s. būtų įdomu išgirsti ir kitų peugeot mylėtojų nuomonė šia tema
Didejant ratlankio diametrui,automatiskai automobilis prasysis dropo t.y 17 coliu ir didesni.16" ratlankiams gamykliskai priklauso 205/55 padangos.
Tie teoriniai svarstymai ir liks teoriniais.Tik is praktines puses zinau kas atsitinka,kai zemo profilio padanga kerti i astria duobe.Po tokio riebaus minuso pliusu neieskau.peace
#39
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 17:29
Kas liečia rato aukštį su skirtingom padangom, tai labai patogu naudotis tokiom skaičiuoklėm kaip: http://www.miata.net...e/tirecalc.html
Beje, 16"-17" ratlankiai ant 406 nėra itin dideli ir neatrodo neproporcingai - net maniškis 206 kibiras iš gamyklos su 16" išriedėjo, buvo opcija ir su 17" O čia kur kas didesnis automobilis.
Citroen Xantia 2.0i VSX
Peugeot 306 1.6 Summertime
#40
Parašyta 2012 rugsėjo 16 - 22:19
© J. Erlickas
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0