Peršokti prie turinio


Gesta variklis 406 -1998


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 73

#1 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 09:35

Sveiki, Paskaitinejau foruma apie problemas su apsukom. Turiu 406 1998 modelis, benzinas 1.8. Keiciant pavaras krenta apsukos ir gesta variklis. Uzgesus, taciau dar riedant automobiliui, jei ijungi pavara pvz 2 vel uzsiveda variklis ir vaziuoji toliau. Tai ypac erzina sukinejantis mieste. Cia buvo rasyta apie laisvos eigos varikliuka. Gal kas galetu nurodyti kur jis randasi, kokia iliustracija ar foto. Taip pat kol saltas variklis apsukos pulsuoja, na bet cia nera didele beda pasildai kelias minutes ir tvarka. Jei kas turi panasia beda; parasykit.

Šį pranešimą redagavo Peg406: 2009 rugsėjo 10 - 09:36

  • 0

#2 Elcapomiros

Elcapomiros
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 162
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 LX 2.0l 1999; 3.0l 1998; 2.0l turbo 1998;Corvette cabrio 1987 5.7l

Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 10:38

<_< pasidaryk geriau diagnostika nes nebutinai tas laisvos eigos voztuvas gali but problema. Pats geriausias patarimas koks gali but ish forumo ;] O ir meistras aprodys viska kur kas ir kaip,kad sekanti karta zinotum ^_^ http://www.406oc.co....opic.php?t=3489 pasiskaityk cia.

Šį pranešimą redagavo Elcapomiros: 2009 rugsėjo 10 - 10:45

  • 0

#3 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 21:02

Dar kiek ankstoka diagnostikai. Pradziai noriu pats pasiaiskinti ir pasitikrinti. Dekui uz labai vertinga nuoroda :beer: Pravaliau zingsnini varikliuka su tuo stabdziu apnashu valikliu aerozoliu kaip ten pavaizduota ir surinkau atgal. Nors shalto starto metu dar pumpuoja apsukos 2 - 3 kartus, na bet galima ryte minute kita pastoveti kieme ir palaikyt apsukas akseleratorium. Pabandziau ir kol kas vaziuodamas jungdamas pavaras nebuvo uzgeses variklis kai jau yra pasiles variklis. Aishku, dar reikia savaitele pavazinet pastebet. Na, o dabar kokios butu jusu mintys apie tai kaip ryte uzsivest is pirmo birbtelejimos nespaudziant akseleratoriaus. PS Aciu Elcapomiros !!!
  • 0

#4 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 21:07

Pasitikrink vandens temp davikli (zalias) man gazuodavosi rytais tai jis buvo kaltas
  • 0

#5 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 10 - 21:30

Aciu, reiks patikrint. 406 16V jie deshneje puseje yra trys vienas ant kito. Is virshuje berods raudonas, tada rudas ir pacioje apacioje zalias, sunku prieiti net kontakta atjungt. O kaip paskui ta davikli patikrint, ishlupt ar kaip ...?

Šį pranešimą redagavo Peg406: 2009 rugsėjo 10 - 21:30

  • 0

#6 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 rugsėjo 11 - 07:00

Na seip yra tam tikra varza prie tam tikros tem tuributi ;] As tikrinausi ziema-imeti i sniega jis atsala ir tada pajungi testeri ir sildai davikli ir ziuri kas vyksta pas mane dingdavo visiskai varza o po kiek laiko vel atsirasdavo,cia jau negerai tuo metu kai dingsta varza pradeda apsukos sokineti, kompas nebesupranta kokia variklio temp ir pjauna grybus,o kai atsiranda vel tada vel gerai
  • 0

#7 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 11 - 12:17

Aciu bandysiu krapshtyti. Aishku nelauksiu kol ishkris sniegas ... mesiu i shaldikli PS jei kas dar turi kokiu minciu prasau rasykit B)

Šį pranešimą redagavo Peg406: 2009 rugsėjo 11 - 12:18

  • 0

#8 Kristijonas

Kristijonas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 209
  • Vieta:NY
  • Automobilis:peščiamobolis

Parašyta 2009 rugsėjo 11 - 12:42

<_< pasidaryk geriau diagnostika nes nebutinai tas laisvos eigos voztuvas gali but problema. Pats geriausias patarimas koks gali but ish forumo ;] O ir meistras aprodys viska kur kas ir kaip,kad sekanti karta zinotum ^_^ http://www.406oc.co....opic.php?t=3489 pasiskaityk cia.

ka tik ir as prie progos atsikrapsciau, prasivaliau su wd-40. visai kitas vaziavimas :) :beer:
  • 0
Dont just say it. Do it!

#9 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 11 - 19:57

Prapurshkei zingsnini varikliuka ar dar ir kokiu davikliu kontaktus ar kita ? Beje galima reguliuoti to varikliuko ashies ilgi .... as ishsukau ten visai ishvaliau ir is akies panashiai atstaciau i buvusia padeti. Cia panashiai kaip karbe atsuktuvo apsukas pasireguliuoji ar kaip ? :rolleyes:
  • 0

#10 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 rugsėjo 13 - 08:01

Prapurshkei zingsnini varikliuka ar dar ir kokiu davikliu kontaktus ar kita ?

Beje galima reguliuoti to varikliuko ashies ilgi .... as ishsukau ten visai ishvaliau ir is akies panashiai atstaciau i buvusia padeti. Cia panashiai kaip karbe atsuktuvo apsukas pasireguliuoji ar kaip ? :rolleyes:

nezaisk :D jis vaikstineja pilnai ;) atsuktuvu nesireguliuoja niekas...cia ne antikvatinis vwagen :D jei asele baisiai kliba,tai jis jau tik keitimui tinkamas ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#11 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 14 - 22:46

2 Ramus, As ta asele is vis ishsukes buvau ten dar toks cilindras su spyruokle tada pripurskiau to valomojo stabdziu aerozolio i vidu ir susukau viska atgal panashiai kaip buvo is akies. Ashies ilgio tiksliai nematavau, manau padirbus apsukos susireguliuoja. PS cia tiksliai pasakei apie VW karba su atsuktuvu pasukiuoji ir sureguliuoji apsukas.
  • 0

#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 10:55

2 Ramus,

As ta asele is vis ishsukes buvau ten dar toks cilindras su spyruokle tada pripurskiau to valomojo stabdziu aerozolio i vidu ir susukau viska atgal panashiai kaip buvo is akies. Ashies ilgio tiksliai nematavau, manau padirbus apsukos susireguliuoja.

PS cia tiksliai pasakei apie VW karba su atsuktuvu pasukiuoji ir sureguliuoji apsukas.

tai gal tu ji is vis sulauzei :wacko: tu issukta pasiziurek ar jis vaiksto kai ijungi degima
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 17:57

As galvoju, kad tas varikliukas jau iki ardymo nestabiliai dirbo. Nemanau, kad ishardydamas galejau ji dar labiau sulauzyti. :rolleyes: O ka dar ash ten galejau sulauzyt, ashele ant sriegio graziai ishsisuko. Jei jau keist tada i nauja, bet 400Lt atbaido. Sheip del to zingsninio varikliuko tai mano toks B13/00 A1277, bet kai ziurejau internete tai 1998 - 406 1.8 V16 varikliui duoda toki ref. B13/00 A1920V7, idomu didelis cia skirtumas? Gal kas galetu pasidalint patirtim ? Beje pagal metus turetu tikti zingsninis varikliukas nuo 306 ir 106 modelio. Pagrindine mano pezuko problema bent kolkas dingo. Dabar jau negesta ant laisvu arba labai retai gesta kol shaltas variklis apie 70 temp. Apsukos ant laisvu riedant kartais stovi ties 1100 - 1300 kartais pajuda link 1800, bet velgi tai nutinka kai variklis nepashiles manau kartu dar yra ir temp daviklio problema. Reiks pasikrapshtyt ir prie jo. Beje dar pastebejau, kad riedant ant laisvu apsuku rodykle krenta palyginti letai nuo 2000 link 1000. Is esmes kol kas rieda gerai.

Šį pranešimą redagavo Peg406: 2009 rugsėjo 16 - 17:59

  • 0

#14 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 rugsėjo 16 - 18:54

Sveiki,kad nekurti naujos temos parasysiu cia: :pug: coupe 3.0 v6 su dujomis Tai vat susilus varikliui iki normalios temp gesta variklis dirbant ant benzino ir kazkaip netolygiai dirba ant laisvu,pagazavus ir atleidus gaza banguoja apsukos arba uzgesta isvis ,uzvedus masina iskarto gesta jei siltas variklis,palaikius ant apsuku ir palaukus kol isijungs dujos viskas pradeda dirbti tvarkingai nei banguoja apsukos nei ka. Jau nebezinau ka ir be daryti, viska ka galejau ar zinojau ismeginau :ph34r: Vandens temp davikli pakeiciau kur siuncia parodymus i Ecu, zinksnini varikliuka ploviau, ekseleratoriaus sklende ploviau MAP davikli keiciau, TPS sensoriu tikrinau, diagnostika daryta irgi N kartu ir skirtingose vietose klaidu nera. Bandziau uzsikabinti prie kuro slegio reguliatoriaus nes dirbant ant laisvu slegis 2,45-2,5baru o pagazavus pakyla iki 3 baru. O autodatoj skaiciau kad turi buti 2,7-3,3 baro, bet pamatavus ant kito tokio pat variklio monometras rode ta paty. Jau nebezinau kur ka daryti, gal yra forume susidurusiu su panasia beda ar bent ytarianciu kur gali buti gedimas
  • 0

#15 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 09:51

Sveiki,kad nekurti naujos temos parasysiu cia:
:pug: coupe 3.0 v6 su dujomis
Tai vat susilus varikliui iki normalios temp gesta variklis dirbant ant benzino  ir kazkaip netolygiai dirba ant laisvu,pagazavus ir atleidus gaza banguoja apsukos arba uzgesta isvis ,uzvedus masina iskarto gesta jei siltas variklis,palaikius ant apsuku ir palaukus kol isijungs dujos viskas pradeda dirbti tvarkingai nei banguoja apsukos nei ka.
Jau nebezinau ka ir be daryti, viska ka galejau ar zinojau ismeginau :ph34r:
Vandens temp davikli pakeiciau kur siuncia parodymus i Ecu, zinksnini varikliuka ploviau, ekseleratoriaus sklende ploviau MAP davikli keiciau, TPS sensoriu tikrinau, diagnostika daryta irgi N kartu ir skirtingose vietose klaidu nera.
Bandziau uzsikabinti prie kuro slegio reguliatoriaus nes dirbant ant laisvu slegis 2,45-2,5baru o pagazavus pakyla iki 3 baru. O autodatoj skaiciau kad turi buti 2,7-3,3 baro, bet pamatavus ant kito tokio pat variklio monometras rode ta paty.
Jau nebezinau kur ka daryti, gal yra forume susidurusiu su panasia beda ar bent ytarianciu kur gali buti gedimas

matavai kompresija? duju fazes tvarkingai isstatyta(paskirstymo dirzas)..?

Šį pranešimą redagavo Ramus: 2009 rugsėjo 18 - 09:53

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#16 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 16:35

Kompresija 14 tik vinam 13,5 kas tos duju fazes? dirza keiciau del metkiu nezinau servize dare
  • 0

#17 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 rugsėjo 18 - 19:30

Bet jei su dirzu kas butu negerai, ta prasme metkos tai ir dujom butu negerai ar as klystu?
  • 0

#18 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 15:07

Kompresija 14 tik vinam 13,5 kas tos duju fazes? dirza keiciau del metkiu nezinau servize dare

nepatikesi,net vw centre nemoka isstatyti grandiniu kaip priklauso ant vr6 :lol: :D teko senuke vw corrado persatyti grandines i vieta ir bedos dingo(metesi klaidomis,tupindavo) ;)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#19 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 rugsėjo 19 - 19:25

Na logiska gerai butu patikrinti metkes bet kiek darbo :doh: Ir jei isardes ten pamatysiu kad viskas ok taigi nagus nusigrausiu :) Na bet kodel tada dujomis dirba gerai? o kas ten per daviklis po gazo sklende geltona fiske du laidai i ji ieina dvi slangeles o ji nuemus matosi tokia kaip tablete ir i ja tie laidai nueina? Dar toks pastebejimas: visada naudojau NGK zvakes atejo laikas keisti ir nutariau pameginti BOSCH ir su jom isvis durniuoja variklis ir ant duju atrodo kad prie zemu rpm ir kai vaziuoji nesudirba zvake kazkuri :wacko: Siand nuimiau kolektoriu susukau senas NGK ir trukciojimas dujomis dingo,bat benzu tas pats :angry:
  • 0

#20 Svečias_Peg406_*

Svečias_Peg406_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 rugsėjo 22 - 19:02

Uzdarant tema apie gestanti varikli pirmiausia noriu padiekoti visiems uz patarimus. Taigi mano 406 problema dingo ishvalius laisvos eigos zingsnini varikliuka. Kas turi panasiu problemu nuiminedami ar statydami atgal nepamirshkit atjungt akumo. Pastacius i vieta butina padaryti 3-4 kartus variklio uzvedimo gesinimo ciklus, trunkancius po 30s - 1min, kad vel susiderintu sistema ir graziai kristu apsukos iki 1k. Pirmus 2 kart gali apsukos imti kilti; cia normalu bukite kantrus ir viskas susireguliuos. Visiems sekmes ! PS gal kas zino kaip ishlupt borto laikrodi, lempa perdege aishku smulkmena, bet patogu arteja tamsus metas ;)))) ir nebereikes dairytis i autoradio ar ieshkot mobilkos sekant laika....

Šį pranešimą redagavo Peg406: 2009 rugsėjo 22 - 19:03

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0