Aukstos apsukos HDI 2,0
#41
Parašyta 2011 balandžio 13 - 18:27
#42
Parašyta 2011 balandžio 13 - 19:14
#43
Parašyta 2011 balandžio 13 - 20:49
#44
Parašyta 2011 balandžio 19 - 22:30
#45
Parašyta 2011 balandžio 20 - 08:32
Kaip tas greitai? Keista net, paklausiai kam cia tai turi itakos tas greitas kritimas?šiandien buvau su savo liūtu diagnostikoj ir man parodė kad gesinant mašiną per greitai krenta kuro slėgis, dėl ko gali taip būti?
#46
Parašyta 2011 balandžio 20 - 12:06
#47
Parašyta 2011 balandžio 20 - 12:25
#48
Parašyta 2015 liepos 01 - 14:34
#49
Parašyta 2015 liepos 01 - 22:12
Sveiki kad nekur temos susiduriau du tokia beda ir jau antra savaite kaip kankinuos https://youtu.be/RnyVe5_OfRY
Geras, cia visiems gal vienu metu pezu "baikos" prasideda . Jauciu nuo karscio perdega smegeneles Pas mane tas pats atsitiko nuvarius paatostogaut prie juros. Pajunk diagnostika, paziurek ar klaida tik ne p0221 )) Gazo padeties daviklis greiciausiai Laikas kilimus siurbt, beje. Ar tik sis pezius dar nebus su gyvu FAP'u, nes garsas labai idomus pagazuojant? )) ar cia kalba vis dar apie ta pati 2.0hdi? Bo ziuriu, kad visas dashboard'as shustresnis yra
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 liepos 01 - 22:17
#50
Parašyta 2015 liepos 02 - 08:30
Sveiki kad nekur temos susiduriau du tokia beda ir jau antra savaite kaip kankinuos https://youtu.be/RnyVe5_OfRY
Kankinkis ir toliau.
Skydelis pypsi klaidas išmetinėdamas, bet aišku geriau filmuot filmukus ir klausinėt, negu pažiūrėt, ką ten kompas atminty rašo.
Pridedu prie PhanT, kad gali būti gazo potencas. Tokiu atvjeu šitiem pežam dar mėgsta kartais važiuojant nukristi spidometro rodyklė ir neberodyt greičio, paskui vėl rodyt, ir t.t.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#51
Parašyta 2015 liepos 02 - 11:34
Kankinkis ir toliau.
Skydelis pypsi klaidas išmetinėdamas, bet aišku geriau filmuot filmukus ir klausinėt, negu pažiūrėt, ką ten kompas atminty rašo.
Pridedu prie PhanT, kad gali būti gazo potencas. Tokiu atvjeu šitiem pežam dar mėgsta kartais važiuojant nukristi spidometro rodyklė ir neberodyt greičio, paskui vėl rodyt, ir t.t.
As irgi pastebejau pypsinti skydeli...Man idomiausia kokio velnio pas ji check'as neuzsidega, nes 95%, kad ten antipolution'a meta. Tadai, gal tuo paciu tiksliau ir pasakysi, kur man ta gazo potenca susieskoti? Salia pacio pedalo kazkur bus? Cia kaip suprantu beda ne to, kuris yra po kapotu. Beje, diagnostika vakar puikiai rode ant kiek % paspaustas pedalas. Pasirodo, kad net nebuvau tinkamai atleides t.y. nuspaust gaza galejau tik iki 87%.
_________________________________________________
Na, kol laukiau atsakymo, pats pasiGUGILENAU ir suradau info. Pasirodo tie "du" dacikai tai yra vienas ir tas pats, potencas po kapotu turi du taip vadinamus "track'us" ar kazka tokio, jie vienas pagal kita derina ar kuris nors is ju negrybauja. Du track'ai padaryti saugumo sumetimais,kad jei uztrumpintu ar pan. Tai belieka tik susirast ir pakeist visa ta gazo potenca/dacika
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 liepos 02 - 11:35
#52
Parašyta 2015 liepos 02 - 13:54
As irgi pastebejau pypsinti skydeli...Man idomiausia kokio velnio pas ji check'as neuzsidega, nes 95%, kad ten antipolution'a meta. Tadai, gal tuo paciu tiksliau ir pasakysi, kur man ta gazo potenca susieskoti? Salia pacio pedalo kazkur bus? Cia kaip suprantu beda ne to, kuris yra po kapotu. Beje, diagnostika vakar puikiai rode ant kiek % paspaustas pedalas. Pasirodo, kad net nebuvau tinkamai atleides t.y. nuspaust gaza galejau tik iki 87%.
_________________________________________________
Na, kol laukiau atsakymo, pats pasiGUGILENAU ir suradau info. Pasirodo tie "du" dacikai tai yra vienas ir tas pats, potencas po kapotu turi du taip vadinamus "track'us" ar kazka tokio, jie vienas pagal kita derina ar kuris nors is ju negrybauja. Du track'ai padaryti saugumo sumetimais,kad jei uztrumpintu ar pan. Tai belieka tik susirast ir pakeist visa ta gazo potenca/dacika
Taip, esu ir aš ieškojęs prie pedalo kokio nors daviklio, ir dar kažkur - nėra ten nieko. Potencas vienas po kapotu, ir pas 406, bent su 2,0Hdi, priėjimas pasakiškas paklibint ar pakeist.
Dėl tų dviejų dalykų, trekų ar ne trekų (jis ne mechaniniu metodu dirba, kontaktų ten nėra), bet dviejų funkcinių zonų, tai labai logiška, nes vienam atsisakius, nebegalėtum važiuot, o kai stovi du, ima vidurkį ir važiuoja. Jei pradeda labai skirtis reikšmės, reiškia vienas pjauna grybą, tą galima atmest, išmest klaidą, bet visvien toliau važiuot, leist pasiekt tikslą, nes pvz atjungus potencą visai, variklis kuriasi ir dirba, bet nu pabandyk pavažiuoti laisvom apsukom. Servisą gal pasieksi, ramiai riedėdamas mažai apkrautomis gatvėmis, bet varikliui dėl to miela nebus, dirbti su tokiu tepimo slėgiu ir t.t.
Oro transporte standrtiniam stūmokliniam varikly, jei toks naudojamas, cilindre dažnai stovi dvi žvakės, ateina du laidai, dvi alternatyvios degimo sistemos, ir prieš skrydį tikrinamos abi, t.y. numauni laidą nuo vienos žvakės - veikia, nuo kitos - veikia, vadinas viskas ok. Dėl to, kad jei mašinoj kur prakals skierką ne vietoj - sustosi ir tiek 99proc. atvejų, o ore ir benzinas didesnio oktaninio skaičiaus naudojamas ne dėl kažkokių pasakėčių, bet dėl to, kad kai ore sudetonuos - nebus labai saldu
Beje, potencai turi šiek tiek skirtingus kodukus originalo pagal service box ir panašiai, tarp skirtingų mašinų modelių, bet aš pvz be problemų ant 406to uždėjau potencą nuo C5 pirmoko, ir viskas puikiai. Klaidos išsitrynė, spidometras pradėjo veikti.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 liepos 02 - 14:01
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#53
Parašyta 2015 liepos 02 - 18:15
Nu aiskums. Aciu tau uz detalu aprasyma Kolkas klaida istryniau ir daugiau nebedurniuoja, visa diena siandien pravaziavau...Tai speju vel islys po savaites kokios.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 liepos 02 - 18:16
#54
Parašyta 2015 liepos 05 - 17:58
Na antipoliution meta jau laaabai senai man tik cia utenoi nezinau patikumu meistru kad sia beda sutvarkitu o cheaka nemeta net pats neisivaizduoju kodel jau nuo auto pirkimo nei karto jo nera mete kur ekranelis su laiku ir pnsei tai meto raso klaidas pipsi bet panelei ne atjunk bet koki dacika nuo variklio manau turetu is karto ismest db vazineju su atjunkta oroKankinkis ir toliau.
Skydelis pypsi klaidas išmetinėdamas, bet aišku geriau filmuot filmukus ir klausinėt, negu pažiūrėt, ką ten kompas atminty rašo.
Pridedu prie PhanT, kad gali būti gazo potencas. Tokiu atvjeu šitiem pežam dar mėgsta kartais važiuojant nukristi spidometro rodyklė ir neberodyt greičio, paskui vėl rodyt, ir t.t.
matuokle gazuotis nustojo o ka padriau tai isvaliau gazo kur stovi troselis ten fiskes praploviau ir atleidau truputi gazo trosa dar dvi dienas buvo aukstos apsukos beredant nuo kalno isjungus begiu matidavos kai jos kildavo nuo 1200 iki 1900 nuspaudi sankaba nukrenta iki 1200 prisipiliau puse bako kuro pakeiciau kuro filtra na jau trecia diena kaip viskas tvarkoi apsukos 830~850 bet kol saltas variklis matosi nezimus plaukiojimas ju tik vienos bedos visdar neisisprendziu del MAF sensoriaus kai ji prijungiu pirmu antru treciu ketvirtu begiu spausk ais kaip byte tik imeti penkta pavara auto kaip trenkta staiga uzgesta vos apsukos pakila 1800~2000 atjungiu sensoriu viskas ok bet aisku be sensoriaus vazuoji bet nebera traukos visai bet nors negisineja na pasistenksiu ikelt video kaip ten kas viksta beje gysinejo ir ankciau bet budavo tik tada jei kuras budavo i pabaiga bet kai jo pastovei ciut ne puse bako vazinedavau nors ir puse metu be jokiu problemu viskas db susikrove i kruva kai persoko dirzas pagrindinis ir kai sudejo dirzus meistrai kazka su kompu dare 50 euru nulupo nes niekaip nepaviko uzkur auto kazka kalbejo apie kazkoki rakta kuris jiem skidelije uzsidege nor as jo gyvenime nesu mates .
#55
Parašyta 2015 liepos 05 - 18:27
Na žinok čia kogero reikės didesnių investicijų, negu kuro filtras, bet jeigu noris pYgEi, tai gali ir toliau važinėti su atjungta srauto matuokle
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#56
Parašyta 2015 liepos 05 - 19:38
Na kad kiek tos investicijos kad kiek klausiua saki meistrai antipoliution sutvarkimas apie 350 lt o srauto matuokle ar verta keist kita ar geriau man kad ja ispjautu ir isprogramuotu?Na žinok čia kogero reikės didesnių investicijų, negu kuro filtras, bet jeigu noris pYgEi, tai gali ir toliau važinėti su atjungta srauto matuokle
#57
Parašyta 2015 liepos 05 - 20:31
#58
Parašyta 2015 liepos 05 - 21:32
Perkaitimas, ne kitaip.
#59
Parašyta 2015 liepos 06 - 04:04
Na kad kiek tos investicijos kad kiek klausiua saki meistrai antipoliution sutvarkimas apie 350 lt o srauto matuokle ar verta keist kita ar geriau man kad ja ispjautu ir isprogramuotu?
Čia gali būti tiesiogiai susiję dalykai, o matuoklę išpjaut gali ir pats nesunkiai - išlaužai joje esančius tiklelius ir daviklius ir išmeti, atjungi fiškę ir surandi, nuo kur toliausiai ji ateina (laidai bus į kompo jungtis greičiausiai), ir nukerpi. Viskas, matuoklė "išpjauta". Belieka rasti meistrą, kuris ją išprogramuos, bet abejoju, kad lengvai tokį rasi, nes čia užduotis panašaus mąstymo, kaip išprogramuoti purkštukus.
Antipollution fault yra Check engine, tai jis užsidegt gali dėl bet kokios smulkmenos, pvz atjungtos srauto matuoklės arba kiauro turbinos valdymo selenoido, dėl ko ji perpūtinėja arba nedapučia...
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#60
Parašyta 2015 liepos 06 - 04:19
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0