Jump to content


Photo

Salono peciuko drungnas oras (406)


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 October 18 - 22:46

Situacija tokia, kad vasara pasikeiciau ausinimo radiatoriu. Nepamenu tiksliai kaip buvo pildomas ausinimo skystis, bet siandiena (spalio menesis) pastebiu, kad saltu metu, masinoje vejalis bent jau vidutiniu pajegumu tepucia tik vos silta ora (i kojas isvis salta). O jei atsuku pilnu pajegumu tai isvis tik drungna, o i kojas net vesu (ypac vaziuojant). Situacija kiek pagereja, jei ora imu ne is isores, o is vidaus, bet taip ne uz ilgo ima rasoti langai masinoje tad tenka pusti veja su oru imamu is isores. Kondiko nera masinoje. Kiek ieskojau po foruma, tai taip ir neradau kaip padoriai nuorinti 406 visa sistema (yra dvi oro isleidimo vietos - uz variklio kur eina i peciuka ar tai is peciuko slangele ir ant termostato), tad klausiu kaip reiketu taisiklingai uzpildyti antifryzu visa ausinimo sistema? Nes variklis kaip ir nekaista, termostatas atsidaro kaip jam priklauso, bet peciukas tai ne velnio neatlieka savo darbo. Kiek teko pasiekti po vairu, tai abu vamzdziai kurie ateina i peciuka, buna gan karsti, tai nesuprantu kame saknys. P.S. Beje, kai vazinejau su prakiurusiu radiatoriumi, tai siluma tikra nesiskundziau, nes pusdavo i salona pastoviai KARSTA ora peciukas (net pirstu galiukus kazkiek degindavo).
  • 0

#2 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • posts 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Posted 2009 October 18 - 23:44

seip varikliui pasiekus darbine temperatura, paleidi peciuka ant max silumos ir tada ziuri isspletimo bakeli.. jei truksta - papildai.. tik reiketu pilti ne salta skysti ;] bent jau kiek keitem antifriza, visada taip darydavom.. kita vertus jei i salona slangos pareina karstos, tuomet pats vidaus peciukas gal uzsikimso.. bet jei abi karstos, reiskias cirkuliuoja, tuomet jau nezinau kur tau bedos ieskoti :hmm:
  • 0

#3 Taigeris

Taigeris
  • Senbuviai
  • posts 462
  • Vieta:Utena
  • Automobilis:P306 2.0 16v

Posted 2009 October 19 - 07:56

siemet ir as keiciau peciuka (dejau nauja), ir neturiu jokiu problemu su siluma. Nezinau koks tavo variklis, bet matau zinai mazdaug kur nusiorina sistema - tik nepaminejai dar vienos vietos - ant radiatoriaus (vairuotojo puseje) atsisuka plastikinis kaistis (ar kap ji pavadint). Stovint masinai lygioje vietoje nuorinimo taskai daznaiusiai buna auksciau negu radiatoriaus uzpilimo anga - tad kad ir kiek bevargtum sistemos nenuorinsi.nebent uzpilimo anga prailginsi :ax: . Tam tikslui tinka nupjautas plastikinis butelis ir tt. - svarbu kad graziai sandariai isistatytu. Jeigu viska isejo pasidaryt - tada atsuki nuorinimo taska ant slangu i peciuka ir pili skysti kol pradeda begt vienoda srove. Uzsuki. dapili skyscio. Atsuki Nuorinima ant termostato.Vel palauki kol prades begt skystis. uzsuki. Dapili ausinimo syscio. atsuki nuorinima ant radiatoriaus. Keleta kartu taip is eiles praeini ratu. Uzkuri auto kad pravarinetu skysti arba/ir pamaigai visas slangas.(uzgesini)Jeigu ilgai variklis padirbs - skystis ir variklis ikais!!!!! Vel praeini ir viskas. Svarbu kad viso proceso metu Skystis uzpilimo angoje ikistame butelyje VISADA butu auksciau negu auksciausioje vietoje esantis nuorinimo taskas. P.S. Sitas budas isbandytas ant P405 (DDZ) 1.9 8v ir P306 (Xu10J4r) 2.0 16v. abu varikliai neturi atskiro skyscio issipletimo bakelio (nezinau ar tai turi itakos nuorinimui ). Abiem atvejais nusiorino gerai, variklis nekaito, o sildymo peciukas veike kuo puikiausiai.
  • 0

Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPG
Citroen C5 II, 1.6HDI, 2005m 
UTENA


#4 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 October 19 - 10:11

abu vamzdziai kurie ateina i peciuka, buna gan karsti, tai nesuprantu kame saknys.

Formaliai žiūrint, tai vienas vamzdis ateina, o kitas- išeina... Jei jau jie abu karšti, vadinasi, pečiukas neatiduoda šilumos. Priežastys, greičiausiai, bus viena iš dviejų: arba oro burbulas pečiuke, arba viduje pečiukas totaliai apskretęs, ir šilumos beveik neperduoda. Tai, kad dar pavasarį jis veikė tobulai, visai ne rodiklis, ypač, jei aušinimo radiatorius buvo pakeistas į "seną bet gerą", o ne į naują. Dar gali būti, kad atgal buvo supiltas ir senas antifrizas?...
Dabar sprendimai: nuorinti kiek įmanoma (kolega jau aprašė).
Jei tas nepadės- teliks plauti visą aušinimo sistemą. Perki kokį šmierą nerūgštiniu pagrindu (kainuos 5-10lt), prasuki su senu antifrizu pagal instrukciją, pili lauk susidariusį brudą, praskalauji bent jau virintu (tiesiai iš krano geriau nenaudok) vandeniu irgi iki termostato atsidarymo, pili naują antifrizą, ir pamiršti šaltį salone bent penkmečiui. Galimas daiktas, kad pečiuką tokia procedūra pramuš totaliai, apsisiusios vargšas salonan, ir jį teks keisti nauju, bet alternatyvų nelabai yra.
  • 0

#5 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2009 October 19 - 11:39

O negali būti variantas, kad pastrigo sklendės belekaip ir turim ką turim?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#6 Marko27

Marko27
  • Senbuviai
  • posts 84
  • Automobilis:Peugeot 406 TD + interculer 68kW

Posted 2009 October 19 - 16:41

O negali būti variantas, kad pastrigo sklendės belekaip ir turim ką turim?

Sklende ir geras varijantas jei ji dar elektroniskai valdoma
  • 0

#7 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 October 19 - 18:11

Radiatorius keistas nauju - valeo. Antiffryzas irgi senas buvo nepiltas. O peciukas kaip minejau, ne tai, kad pavasari, bet buten i vasaros pabaiga veike. Tiesiog tuo metu kol jis veike, buvo trukes radiatorius ir ausinimo skyscio buvo maziau nei reikia pastoviai, tai turbut mazajame rate pastoviai jis cirkuliavo ir gerai kaito. Gi dabar, uzvedus masina, viskas tvarkoje, termostatas atsidaro laiku, ir dar vakar pasigrabaliojau su slangomis tai viena slanga, kur nueina i salono peciuka (nuo variklio trumpa tokia) buna karsta, net rankos nenulaikysi, kai variklis darbines temperaturos, o va antra pasirodo tokia nelabai jau karsta (kur yra oro isleidimo kranelis ir turbut gryzimo is peciuko slanga) ir net prie variklio darbines temperaturos jam dirbant, as atsukau ta kraniuka ir pirstu uzkimsinejau ji nejausdamas jokio karscio kol tekejo srovele skystis. negi taip greitai nuvesina tas peciukas (tuo metu buvo ijungtas pilnais abarotais jis)? Nes kazkaip salone, kiek po vairu lindau lyg ir abi buvo apykarstes. Reikes bandyti nuorinti viska sistema kaip aprase auksciau kolega. Beje, o kaip nuleidinejant ausinimo skysti su tuo dalyku, kad jo nesugaudysi? Gali pakenkti juk? Jei desiu slangas, tai uzsukti greitai nesigaus. Arba aisku numaudineti staigiai ir uzsukineti viska. P.S. Klemos visos pas mane mechanines, nes masina 1995 metu, be kondiko, be jokios elektros. Tik paprastas vejukas su siltu-saltu oru ir paemimo is lauko oro sklende :D Beje, variklis mano XU7JP4

Edited by sandman^kfmf, 2009 October 19 - 18:17.

  • 0

#8 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 October 19 - 18:43

Radiatorius keistas nauju - valeo. Antiffryzas irgi senas buvo nepiltas.

Vadinasi, pradžiai bent jau gerai nuorink pečiuką. Megasunkiu atveju, jei sutrikusi cirkuliacija, gali tekti numauti išeinančią šlangą veikiant varikliui, ir užgazavus išleisti iš jos (t.y. iš pečiuko) ne tik susikaupusį orą, bet ir gerą puslitrį antifrizo. O po to, jei neapgavai, kad išeinanti šlanga pastebimai vėsesnė už įeinančią, jau viskas gali būti gerai.

Edited by proffanas, 2009 October 19 - 18:44.

  • 0

#9 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 October 22 - 09:27

Ka gi - rezultatas nelabai koks po normalaus nuorinimo. Pasinaudojau patarimu ikisti buteli i ausinimo skyscio ipilimo skyle. :) Tai uzpildziau visas slangas normaliai. Pirmiausia pili kol ima begti per peciuko orinimo taska, tada uzsuki ji ir pili toliau, kol ima begti per termostato nuorinimo taska. O va ant radiatoriaus deja nera jokio nuorinimo tasko. Plastmasinis kaip kaistukas be jokiu atsukimo galimybiu (neskaitau ausinimo skyscio isleidimo kranelio apacioje). Bandysiu dar praplauti peciuka (bandyti pajungti zarnas prie peciuko ir varyt vandeni distiliuota), arba tada ji keisti. :(
  • 0

#10 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 October 22 - 18:38

Bandysiu dar praplauti peciuka (bandyti pajungti zarnas prie peciuko ir varyt vandeni distiliuota), arba tada ji keisti. :(

Jei jau numatęs užsiimti tokiu hemorojumi, kaip pečiuko plovimas, tai, susimildamas, plauk (supylęs palaikyk kokias 10-20 min) su nukalkinančia chemija, o ne su vandeniu... Jei vanduo (ar antifrizas) įstengtų tuos skretulius iš pečiuko pašalinti, jie tą jau būtų padarę- cirkuliuoja jie, visgi, nemažu greičiu ir po slėgiu.

Visvien protingesniu sprendimu būtų visos aušinimo sistemos, o ne vien pečiuko plovimas. Argumentų?... :o O iš kur, tavo manymu, susidarė tie krešuliai pečiuke? Jei jau yra pečiuke, ar tikrai nebus kitose aušinimo sistemos vietose; sistema juk bendra?... Karštį generuoja variklis; būtent jo aušinimo kanalai pirma ir užkalkėja. Pečiuke ir aušinimo radiatoriuje apkalkėjimas jau yra antrinis (sėda kiti karbonatai), bet ir didesnis (į storį); dėl staigaus tempertūros kritimo. Radiatorių jau keitei (nerašei dėl ko, bet greičiausiai- prakiuro; tsakant, kalkės suėdė). Dabar gali pasikeisti ir pečiuką.
Bet visvien protingiau būtų išsiplauti visą aušinimo sistemą, ir pasikeisti antifrizą. Neverta operuoti anginos per šikną, kaip ir šalinti pasekmes, nepašalinant priežasčių. Jei pečiukas tikrai užkalkėjęs, tai jau tik ne nuo pernelyg gerai prižiūrimos aušinimo sistemos :) . Ir ne vien pečiukas.

Edited by proffanas, 2009 October 22 - 18:53.

  • 0

#11 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 October 22 - 21:25

Per tris metus kiek turiu masina, tai visada naudojau tik antifryza, o ne vandeni ar dar ka nors. Deja pries mane tureje zmones masina, netaip mylejo. Siandiena situacija tokia, kad keiciamas peciukas. :) Radiatorius buvo pertrukes ties plastmasemis. Del to ir keiciau, bet kaip manau tikrai ne nuo gero gyvenimo. :D
  • 0

#12 Andriuss

Andriuss
  • Senbuviai
  • posts 117
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Peugeot 406 1,8 16V Dujos

Posted 2009 October 23 - 08:26

Buvo pas mane panasiai ploviau as ta peciuku su chemija padejo gal savaitei kokiai paskui vistiek gavau keisti peciuka nauju. Pakeittimas gan nesunkus per sona issitraukia. Tai manau neverta plauti geriau keisk iskart nauju.
  • 0

#13 D77

D77
  • Senbuviai
  • posts 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Posted 2009 October 23 - 08:51

Tokią operaciją dariau (tik ne peugeotui). Ploviau su nukalkinančia chemija, skirta virduliams. Nžn kaip peugeote, bet ten buvo paprastas priėjimas prie abiejų pečiuko vamzdelių. Prie vieno (grįžimo) prijungiau šlangą su pilduvu iš plastikinio butelio, prie kito šiaip ~1m šlangos galą, kad sugaudyt ištekantį plovimo skystį. 2L virdulį užvirindavau, supildavau 1 pak miltelių ir kuo karštesnį supildavau į piltuvą, pakeltą kuo aukščiau. Viską, kas išbėgdavo, sugaudžiau į plast indą, vėl pyliau į virdulį, virinau ir procedūra iš naujo. Tą patį tirpalą naudojau 3 kartus. Po to keičiau tirpalą (irgi 3 kartus, taigi iš viso 9 praplovimai). Rezultatas teigiamas, bet kad būtų kaip naujas, tai nepasakyčiau. Vertinčiau kokiais 6-7 balais iš 10. Turiu perspėti, kad tas ploviklis yra rūgšties pagrindu (greičiausiai citrinos), taigi, jei pečiukas vos gyvas, tai plovimas gali jį nužudyti (prakiurdyti). Nesurizikavęs nežinosi. Beje visas plovimas užtruko ~1val. Chemijos kainos peprisimenu, bet ne daugiau 2 Lt/pak.

Edited by D77, 2009 October 23 - 08:55.

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#14 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 October 23 - 09:31

Tai ten irgi priejimas paprastas prie abieju vamzdeliu, bet siuo metu peciukas jau keiciamas i nauja. :) Dekoju visiems komentavusiems ir kas neskaite dar sitos temos iskarto perspeju: I AUSINIMO SISTEMA PILKITE TIK ANTIFRYZA, O NE PAPRASTA VANDENI AR KOKI KITA BRUDA!!!

Edited by sandman^kfmf, 2009 October 23 - 09:31.

  • 0

#15 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 October 23 - 10:07

bet siuo metu peciukas jau keiciamas i nauja. :)

Na pagirtinas tas noras iškart viską pasidaryti kapitaliai, jei jau keisti- tai tik į naują, bet...
Pirmas dalykas, visvien reikėjo išsiplauti visą sistemą. Jei jau užkalkėjo pečiukas, vadinasi, kalkėmis užkišta ir visa aušinimo sistema. Pastovus perkaitimas (o jokie davikliai to nerodo, nes antifrizo temperatūra tai normali; kaista vien variklis, per kalkių sluoksnį neįstengiantis antifrizui perrduoti šilumos) varikliui ne į sveikatą. Populiariausios pasekmės- pradegusi galvos tarpinė ir susikraipiusi galva.
Antras dalykas, jei po pečiuko keitimo paaiškės, kad kaltas visgi ne pečiukas, o pastrigusi šilto/šalto oro sklendė, vakarop sužinosim daug naujų negražių žodžių :) . Naujas pečiukas su pakeitimu kainuoja dešimtis kartų brangiau, nei plovimui skirta chemija.
  • 0

#16 D77

D77
  • Senbuviai
  • posts 220
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:ex peugeot 406 2.1dt 1997, citroen c3 1,4hdi 2006

Posted 2009 October 23 - 11:49

Naujas pečiukas su pakeitimu kainuoja dešimtis kartų brangiau, nei plovimui skirta chemija.

Kas yra skirta specialiai variklio aušinimo sistemos plovimui? Plaunama visa sistema iškarto (t.y. pili ploviklį į sitemą ir birbini variklį kažkiek laiko)? Kaip nors neutralizuot po to reikia?

Edited by D77, 2009 October 23 - 11:49.

  • 0

ex Peugeot 406 2,1 td; Citroen C3 2006 1,4 hdi; Citroen C5 2011 2,0 hdi


#17 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 October 23 - 12:19

Kas yra skirta specialiai variklio aušinimo sistemos plovimui? Plaunama visa sistema iškarto (t.y. pili ploviklį į sitemą ir birbini variklį kažkiek laiko)? Kaip nors neutralizuot po to reikia?

Paprasciau viska ishsiardyti..Plauk su kuo nori, pagal kisene ir fantazija.Pasikeisti slangeles.Vasara lupau lauk radijatoriu ir t.t.Pravalius ausinimo sistemos temperatura kaip ikalta vaziuojant uzmiestyje 82-83 C vaziuojant karsta vasaros diena, o pries valyma buvo arti 90 C ;) :beer:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#18 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 October 23 - 12:29

Kas yra skirta specialiai variklio aušinimo sistemos plovimui? Plaunama visa sistema iškarto (t.y. pili ploviklį į sitemą ir birbini variklį kažkiek laiko)? Kaip nors neutralizuot po to reikia?

Pasižiūrėk (praktiškai bet kurioj autodalių parduotuvėj) to šmiero, skirto aušinimo sistemos plovimui. Tik imk tokį, kad būtų nerūgštiniu pagrindu. Jie ne tokie agresyvūs, kaip rūgštiniai, todėl birbinti tenka ilgiau arba dukart, bet mažiau šansų, kad pramuš pečiuką ar radiatorių. Ant visų tų skysčių buteliukų yra ir naudojimo instrukcija. Neutralizuoti nereikia, bet patartina bent sykį, o dar geriau- du, praplauti vandeniu. Virintu arba distiliuotu. Kaskart sušildant variklį iki termostato atsidarymo temperatūros (šių dalykų ant instrukcijos paprastai nerašo, bet ir pats supranti, kad to ploviklio likučiai sistemai nereikalingi).
Nu ir viskas; max. pora valandų darbo. Šmierų kainos vos 5-10lt. Bet po to antifrizą pasikeisti į naują yra būtina. Vienas dalykas, todėl, kad dauguma šmierų yra pilami tiesiai į seną antifrizą, antras dalykas- nafig į švarią sistemą pilti kažkokį drumzliną skystį. Antifrizą geriau imti koncentratą ir skiesti, atsižvelgiant, kad bent litras vandens, o dirbant atsainiai- ir trys, sistemoje lieka.

Beje, bet kurio automobilio manuale rasi nurodyta, kad antifrizą reikia keisti kas du metus. Ilgiau ekploatuojant, iš paties antifrizo ima išsiskirti (pagrinde dėl oksidacijos, bei reakcijų su metalais) visokios nuosėdos, sėdančios ant radiatorių sienelių. Nebūtina netgi pilti vandenį iš krano, norint, kad aušiankėj velnių vesejlia prasidėtų :) . Pakanka penkmetį nekeisti antifrizo.
  • 0

#19 sandman^kfmf

sandman^kfmf
  • Senbuviai
  • posts 814
  • Automobilis:Peugeot 407 SW (2005) DW10BTED4 2.0 HDI (100 kW)

Posted 2009 October 23 - 13:50

proffanas: o tai as galiu vadinasi valikli, ne rukstiniu pagrindu pravaryti ir po peciuko keitimo? Ta prasme kad likusi sistemos dalis biski apsivalytu? Jis juk nepakenks naujiems radiatoriui ir peciukui.
  • 0

#20 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 October 23 - 17:05

proffanas:
o tai as galiu vadinasi valikli, ne rukstiniu pagrindu pravaryti ir po peciuko keitimo? Ta prasme kad likusi sistemos dalis biski apsivalytu? Jis juk nepakenks naujiems radiatoriui ir peciukui.

Gali, bet tą reikėjo daryti iškart, dar prieš radiatoriaus bei pečiuko keitimą (daug kas tą atlieka prieš numatomą kiauro termostato keitimą, pvz.; trumpiau reikia laukti variklio užkaitimo ir termostato atsidarymo. Tai racionaliausias sprendimas.).
Dabar tikėtinas negerumas (ypač, jei termostatas veikia normaliai), kad kažkuri dalis išplauto šaizo prilips prie intensyviai šiluma besikeičiančių paviršių, t.y. prie variklio, radiatoriaus ar pečiuko vidinių sienelių. Kad to išvengti, plovimo metu gausi laikyti uždarytą pečiuką (t.y. išjungti oro pūtimą, temperatūrą- į min., ir jokiu būdu nevažinėti, kad radiatorius papildomai nesiaušintų), ir sukti ploviklį vien per mažąjį ratą, t.y. neužkaitink variklio ligi termostato atsidarymo. Kai variklio temperatūra pagal skydelio parodymus pasieks kokius 60C, išjunk variklį, kažkiek duok atvėsti, paskui vėl kaitink, lai cirkuliuoja, bet pasiekus 60-65C, gesink ir pilk visą brudą lauk. Praskalauk viską sykį su virintu vandeniu, bet jau duok atsidaryti termostatui (t.y. kaitink ligi 85-90C, kad garantuotai būtų karštas radiatorius). Išleisk visą šmierą (užteks ir vien iš radiatoriaus, jei viskas padaryta kaip susakiau. Variklio bloko kamščių lupti nereikia. Salono šildymas procedūros metu aplamai turi būti išjungtas, nes pečiukas naujas- sterilus, ir jo plauti nereikia). Ir pilk naują antifrizą. Tiksliau, jo koncentratą su distiliuotu vandeniu; o kodėl taip, surašiau ankstesniame poste.

Va tiek lyšno hemorojaus dėl to, kad neatlikai visko iškart. Kita vertus, jei mašiną pusmečio bėgyje žadi parduoti, šių procedūrų nė neatlikinėk. Tai jau bus sekančio savininko problemos. Bet drąsiai galėsi rašyti skelbime "pakeistas pečiukas ir radiatorius į naujus", ir už tai gauti kelių šimtų lt bonusą :) .

Kita vertus, bent pusė senesnių nei 6-7m sekonhendinių mašinų Lietuvoje turi aušinimo problemų; tai yra masinis reiškinys. Nes normaliai mašinai su normaliai veikiančia aušinimo sistema yra neįsivaizduojama, kaip gali pradegti galvos tarpinė ar susikraipyti galva, ale bet tačiau, Marijos žemėje tai yra kasdienis reiškinys. Nori, atspėsiu kodėl? :D
Nusipirkai naudotą mašiną- pirmoj eilėj keisk diržus, plauk aušiankę ir keisk antifrizą, ir, jei tepalas nors kiek įtartinas, lupk karterį ar bent išplauk tepimo sistemą. Antraip daugiatūkstantinės problemos su varikliu neišvengiamos, ir kuo senesnė mašina- tuo daugiau tūkstančių numatomų investicijų, ir tuo labiau neišvengiama.

P.S. Jei kas norės pasiginčyti apie aušinimo ar tepimo sistemų plovime slypintį "blogį", mielai padiskutuosiu, ale tam verčiau kurti atskirą temą ar pratęsti kelias forume jau buvusias.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users