Vakar vėl pakeliavau po Lietuvą ir apžiūrėjau keletą 307.
http://www.autogidas...0128620325.html
Iš išorės atrodo padoriai, salonas švarus tvarkingas nenutryntas. Motoras dirba lyg ir sklandžiai. Bet traukos nelabai ir pajutau, o palygint jau turiu su kuo. Kėbulas turi keletą skaudžių įbrėžimų. Vienas ant kapoto iki metalo, kitas ant priekinio buferio po moldingu vairuotojo pusėj. Įbrežimai padažyti kokiu tai juodu nagų laku. Atsidarius kapotą vaizdas liūdnas. Visi chamūtai ir geležinės dalys stipriai aprūdijusios. Motoras nuplautas, nors sako kad neplovė. Standartiškai prikabinėta tepalų keitimo cedeliukų, kad pagryst išgalvotą ridą. Padariau išvadą, kad mašina arba stovėjus patvorį numesta arba važinėjo tvarkingas žmogus ir nenujojo salono. Bet dar gali būt, kad pirikūpas pakeitė priekines sėdynes.
Apžiūrėjau dar veiną sidabrinį už Vilkaviškio. Motoras dirbo kaip seno traktoriaus barškėdamas tratėdamas. Slenksčiai abu daryti, galinė keleivio pusės arka buvo šviežiai paruošta dažymui. Skelbimo jau nebėra, tai spėju, kad kažkas nupirko.
Jei mašinai virš 10 metų, o rida, kaip visada, "standartinė" 150-250 000, tokius skelbimus iškart uždarau. Patarčiau taip daryti ir tamstai, nes su tokiom REALIOM ridom automobiliai iki skelbimų portalų nedaeina, arba jų kaina būna atitinkama. Aišku, norisi tikėti stebuklais ir pasakomis, kad už gero dviračio kainą gausi mažai ekploatuotą automobilį, bet realybė kitokia. Išvis už tuos ridų atsukimus turėtų būti baudžiamoji atsakomybė, o tai tragikomiškai atrodo, kai nudrožti buvę taksi automobiliai pardavinėjami su "tikra" 200 000 rida...
Šį pranešimą redagavo evbi: 2016 lapkričio 08 - 11:18