Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Greitejant meta i kaire...


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 25

#21 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 lapkričio 05 - 21:18

viskas ten gerai. Aš gal šiek tiek patikslinsiu problemą. Važiuojant tiesiai ir bandant sukinėt vairą, vairas pasisuka su prašokimais. P

Tada gal galima dar patikslinti?...
Tas "prašokimas" jaučiamas kaip kokių kelių vairaračio šlicų prašokimas, vieno rato sumetimas, ar kažkurių vairo mechanizmo šarnyriukų sumetimas (tiek traukės, tiek jų antgaliai include)? . Visvien pagal garsą ir elgesį turėtų bent apytiksliai identifikuotis.
Iš pirminių aprašymų buvo panašiausia, kad nuduso kažkurio priekinio amortiko "stakanas", bet jei jau buvo keičiamas atraminis, tas turėjo matytis.

Beje, jei jau numiro vienas atraminis, labai rekomenduotina pasitikrinti ir kitą; greičiausiai, ten bus tas pats vaizdzialis. Abejoju, ar miręs atraminis duotų tokius prajovus, bet bent jau vairą sukinėti po pakeitimo į normalų bus tikrai lengviau. Tuo pačiu bus galima patikrinti ir "stakaną".
  • 0

#22 pug605

pug605
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 213
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2009 lapkričio 05 - 21:30

vairo kryzme ?
  • 0

#23 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Parašyta 2009 lapkričio 05 - 21:38

Jei būt kryžmė, tai ne jos guoliai, o šlicai... Nes tokiems bajeriams, iš guolių turėtų būti adatų/šaratų kokteilis. Kažkaip linkstu manyti, kad čia bus ne vairo mechanizmo, o vieno rato tvirtinimo/sukinėjimo problema, kas apimtų ir vairo traukes su antgaliais, ir amortiko stakaną, ir gal netgi šarnyrą, bet reik iš klaususiujų patvirtinimo, kad tikrai juntama, jog meta tik vieną ratą. Nors po tiek laiko nuo problemos suformulavimo, pilnai tikėtina, jog jie jau žino ir tikslų atsakymą.

Šį pranešimą redagavo proffanas: 2009 lapkričio 05 - 21:51

  • 0

#24 tiestas

tiestas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 24
  • Automobilis:Peugeot 206

Parašyta 2009 lapkričio 06 - 01:37

Butu juokinga, jeigu nebutu graudu... Pasirodo visa problema slypejo naujam sailenbloke (naujas dar nereiskia, jog geras), kuris del savo konstrukcijos paprasciausiai neatlaikydavo apkrovos, ko pasekoje judedavo pati sake... Kadangi si vakara kelio salygos prastos, tai nelabai galejau "pasireiksti" kelyje, bet pirminis ispudis, jog problema pradingo, automobilis vel stabilus, o ir vairo nebereikia isikast dantim... Dekui uz nuomones :beer:
  • 0

#25 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 lapkričio 06 - 06:28

hmm, o dabar kas ten ideta? senas? ar kitas?
  • 0

#26 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 06 - 09:12

Pas 206 originalus priekinis silentblokas yra savotiškos konstrukcijos, naujasis Febi gamybos visiškai kitokios konstrukcijos, ko pasekoje jis tiesiog neatlaiko apkrovos. Problema išspręsta paprasta racionalizacija, tiesiog įstatytas galinis silentblokas. Beje kadangi pas jį keisti ir kitos šakės silentblokai, tai pasižiūrėjau kas sudėta, o pasirodo sudėti tie patys febiai, bet jau padaryta racionalizacija - sukeisti vietomis.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0