Jump to content


Photo

Greitejant meta i kaire...


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 November 05 - 21:18

viskas ten gerai. Aš gal šiek tiek patikslinsiu problemą. Važiuojant tiesiai ir bandant sukinėt vairą, vairas pasisuka su prašokimais. P

Tada gal galima dar patikslinti?...
Tas "prašokimas" jaučiamas kaip kokių kelių vairaračio šlicų prašokimas, vieno rato sumetimas, ar kažkurių vairo mechanizmo šarnyriukų sumetimas (tiek traukės, tiek jų antgaliai include)? . Visvien pagal garsą ir elgesį turėtų bent apytiksliai identifikuotis.
Iš pirminių aprašymų buvo panašiausia, kad nuduso kažkurio priekinio amortiko "stakanas", bet jei jau buvo keičiamas atraminis, tas turėjo matytis.

Beje, jei jau numiro vienas atraminis, labai rekomenduotina pasitikrinti ir kitą; greičiausiai, ten bus tas pats vaizdzialis. Abejoju, ar miręs atraminis duotų tokius prajovus, bet bent jau vairą sukinėti po pakeitimo į normalų bus tikrai lengviau. Tuo pačiu bus galima patikrinti ir "stakaną".
  • 0

#22 pug605

pug605
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 213
  • Automobilis:Peugeot 605

Posted 2009 November 05 - 21:30

vairo kryzme ?
  • 0

#23 proffanas

proffanas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 138
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Citroen XM Break 2.1TD

Posted 2009 November 05 - 21:38

Jei būt kryžmė, tai ne jos guoliai, o šlicai... Nes tokiems bajeriams, iš guolių turėtų būti adatų/šaratų kokteilis. Kažkaip linkstu manyti, kad čia bus ne vairo mechanizmo, o vieno rato tvirtinimo/sukinėjimo problema, kas apimtų ir vairo traukes su antgaliais, ir amortiko stakaną, ir gal netgi šarnyrą, bet reik iš klaususiujų patvirtinimo, kad tikrai juntama, jog meta tik vieną ratą. Nors po tiek laiko nuo problemos suformulavimo, pilnai tikėtina, jog jie jau žino ir tikslų atsakymą.

Edited by proffanas, 2009 November 05 - 21:51.

  • 0

#24 tiestas

tiestas
  • Senbuviai
  • posts 24
  • Automobilis:Peugeot 206

Posted 2009 November 06 - 01:37

Butu juokinga, jeigu nebutu graudu... Pasirodo visa problema slypejo naujam sailenbloke (naujas dar nereiskia, jog geras), kuris del savo konstrukcijos paprasciausiai neatlaikydavo apkrovos, ko pasekoje judedavo pati sake... Kadangi si vakara kelio salygos prastos, tai nelabai galejau "pasireiksti" kelyje, bet pirminis ispudis, jog problema pradingo, automobilis vel stabilus, o ir vairo nebereikia isikast dantim... Dekui uz nuomones :beer:
  • 0

#25 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • posts 2,114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Posted 2009 November 06 - 06:28

hmm, o dabar kas ten ideta? senas? ar kitas?
  • 0

#26 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • posts 5,860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Posted 2009 November 06 - 09:12

Pas 206 originalus priekinis silentblokas yra savotiškos konstrukcijos, naujasis Febi gamybos visiškai kitokios konstrukcijos, ko pasekoje jis tiesiog neatlaiko apkrovos. Problema išspręsta paprasta racionalizacija, tiesiog įstatytas galinis silentblokas. Beje kadangi pas jį keisti ir kitos šakės silentblokai, tai pasižiūrėjau kas sudėta, o pasirodo sudėti tie patys febiai, bet jau padaryta racionalizacija - sukeisti vietomis.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users