
Gedimas
#1
Parašyta 2009 lapkričio 05 - 14:34
#2
Parašyta 2009 lapkričio 05 - 16:01
turiu pazystama kuris prekiau dujine iranga,jei reikes galesiu suvestiTaigi, esmė tokia, kad po penkių metų ištikimos tarnybos, mano BRC įranga šįryt pateikė siurprizą. Du purkštukai atsisako dirbti, kas nustatyta maustant fyškes. Ant benzo - jokių problemų, dirba kaip dziegoriukas.
Užsirašiau antradieniui vizito į Propaną, tik nežinau ko laukti: ar kompo problemos (errorai), ar patys purkštukai nukvako. Pas mane jie made in Japan, jų kaina tada buvo ar ne 250lt/vnt. Būtų gana skausminga kišenei. Klausimas: ar galima dėti pigesnius (jei teks) ir ar galima pas dujomis užsiimančius kolegas paderinti gauti juos už krizinę kainą?
#3
Parašyta 2009 lapkričio 05 - 20:15
Šį pranešimą redagavo pale: 2009 lapkričio 05 - 20:15
#4
Parašyta 2009 lapkričio 10 - 16:15

#5
Parašyta 2009 lapkričio 10 - 17:18
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#6
Parašyta 2009 lapkričio 10 - 17:22
o tai dyzelinis variklis visada dirba kaip laikrodukas? ar benzininis? niekada nereikia nieko tvarkyt?Va va... o kas sako kad dujos gėris tai daba gėrėkitės betvarkydami...
viskam juk reikia prieziuros ;)
#7
Parašyta 2009 lapkričio 10 - 19:08
Matai, per tuos metus ne tik kad atsipirko įranga, bet dar ir dalis mašinos. Bėda ta, kad sutaupytus pinigėlius neatsidedi po matracu. Remontui tenka pakrapštyt.Va va... o kas sako kad dujos gėris tai daba gėrėkitės betvarkydami...
Dyzelistai irgi santykinai pigiai važinėja, kol nepaskaitai jų aimanas apie remontą...
Taigi, klausimas atviras - reikalingas BRC kompas...

#8
Parašyta 2009 lapkričio 10 - 23:16
#9
Parašyta 2009 lapkričio 11 - 07:38
TFSI lpg hibrid 147kw
parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas
#10
Parašyta 2009 lapkričio 11 - 08:01
Neretai tvarkingai sumontuota duju iranga per tapati laika maziau sukelia bedu nei vie vaziavimas benzinu ar dyzeliu. Toks jau gyvenimo desnis kad yra pradzia ir pabaiga, tai naturalu kad genda ir duju iranga.Va va... o kas sako kad dujos gėris tai daba gėrėkitės betvarkydami...
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#11
Parašyta 2009 lapkričio 11 - 08:32
Neretai tvarkingas benzinas ar dyzelis per tokį laiką irgi nesukelia bėdų. Tad nereikia žiūrėti vienpusiškai. Jeigu žiūri kaip į tvarkingą dujų įrangą tai gal žiūrėkim analogiškai ir į tvarkingą kito kuro rūšį.Neretai tvarkingai sumontuota duju iranga per tapati laika maziau sukelia bedu nei vie vaziavimas benzinu ar dyzeliu. Toks jau gyvenimo desnis kad yra pradzia ir pabaiga, tai naturalu kad genda ir duju iranga.
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#12
Parašyta 2009 lapkričio 11 - 10:46
Kiek supratau, tos gumelės keičiasi pas lenkiškus, maždaug kas 30 kkm, o keihinai neardomi. Ten ardymas nepadės, nes kaip minėjau - nusitrynęs teflonas. Vienas keihin šiai dienai jau kaštuoja 300 pinigų, kai už tiek pat nuperki keturis lenkiškus. Dabar miršta du vnt, reiškia kiti du irgi ant ribos. Bėje, per tuos 5 metus nuvažiuota ne tiek jau ir daug - vos virš 60 kkm. Brangumas neatsipirko...kazkaip nujauciau del purkstuko nusedevejimo ir kiek zinau gumeles eina i tuos katrie tyliai dirba ir kurie dazniau megsta susidevet ir tadu kai keicia ju remkomplektus ir reguliuot reikia juos, bet bent BRC tuom nepasizymi, o tai pas tau KEIHIN? ir BRC purkstukai tau netinka? kurie siaip pigesni uz KEIHIN ir turi imuniteto blogom dujom
#13
Parašyta 2009 lapkričio 12 - 18:08
bet tai BRC pigesni ir ner labai jau blogiKiek supratau, tos gumelės keičiasi pas lenkiškus, maždaug kas 30 kkm, o keihinai neardomi. Ten ardymas nepadės, nes kaip minėjau - nusitrynęs teflonas. Vienas keihin šiai dienai jau kaštuoja 300 pinigų, kai už tiek pat nuperki keturis lenkiškus. Dabar miršta du vnt, reiškia kiti du irgi ant ribos. Bėje, per tuos 5 metus nuvažiuota ne tiek jau ir daug - vos virš 60 kkm. Brangumas neatsipirko...
#14
Parašyta 2009 lapkričio 12 - 21:43


Šį pranešimą redagavo marazmas: 2009 lapkričio 12 - 21:45
#15
Parašyta 2009 lapkričio 13 - 10:31
Buvau vėl pas propanistus pasikonsultuot. Paklausiau apie BRC purkštukus, tai vis tik jie brangesni - 120/vnt, t.y. 480/kompl. Nieko pigaus...bet tai BRC pigesni ir ner labai jau blogi
Dar patikino, kad kompo galima ir nekeisti, nes neribotą laiką gali dirbti ir vienu kanalu. Gal susitaupys pusė štukytės...

#16
Parašyta 2009 lapkričio 13 - 11:29
Niekas ponaiti čia neburnoja, tačiau apgina benzininiu ir dyzelistų frakciją. Dar kart tamstai pakartoju, kad tvarkingos dujos negenda lygiai tiek pat kiek ir tvarkingas benzininis ar dyzelinis variklis. Tad lygint kad važiuojant apsidujinus yra kur kas geriau nei benzinu ar dyzeliu nes pastarieji genda yra vienareikšmiškai mano įsitikinimu neteisingas. Genda viskas kas naudojama. Negenda tik tie auto kurie stovi parodose.kai kuriu komentarais nesistebiu ne kiek...juk lietuva...dziaugiasi kai kaimyno tvartas dega...ne tai kad patartu ar isvis nerasytu tai ateina kaip pencinikai paburnoja pievas ne taip kad patartu ir padetu...liudna skaityti tokius postus
ir dar is valdybos
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#17
Parašyta 2009 lapkričio 13 - 11:37
..Negenda tik tie auto kurie stovi parodose. ..
Ziurint is teoretinio tasko tai kolega esate neteisus. Teoriskai tai jei yra sugedes bent vienas stovintis parodoje auto(o kad yra tai faktas, nes lipekio mitsas kazkada parodoj stovejo, o kiek kartu sugedo minet nereikia) tai jusu prielaida yra neteisinga. Nu cia pirmo kurso matematine analize.. ir siaip nehuj delat tai reikia paterst foruma.
R
#18
Parašyta 2009 lapkričio 13 - 13:02
Zidanai, pabandyk paneigti mano teiginį, kad apdujinti varikliai dyla 1/3 lėčiau, nei benzininiai. Vienintelė bėda - vožtuvų sėdimas. Visa kita - mitai. Keičiant tepalus, jis ir po 10 kkm lieka labai skaidrus. Jį nujuodina benzo degimo dervos, kurios ir dilina visus tarpus...Niekas ponaiti čia neburnoja, tačiau apgina benzininiu ir dyzelistų frakciją. Dar kart tamstai pakartoju, kad tvarkingos dujos negenda lygiai tiek pat kiek ir tvarkingas benzininis ar dyzelinis variklis. Tad lygint kad važiuojant apsidujinus yra kur kas geriau nei benzinu ar dyzeliu nes pastarieji genda yra vienareikšmiškai mano įsitikinimu neteisingas. Genda viskas kas naudojama. Negenda tik tie auto kurie stovi parodose.
#19
Parašyta 2009 lapkričio 13 - 13:38
Neturiu nei tikslo nei laiko kažką patvirtinti arba paneigti. Nuo to vistiek niekas nesikeis. Tad kam gaišti veltui laiką.Zidanai, pabandyk paneigti mano teiginį, kad apdujinti varikliai dyla 1/3 lėčiau, nei benzininiai. Vienintelė bėda - vožtuvų sėdimas. Visa kita - mitai. Keičiant tepalus, jis ir po 10 kkm lieka labai skaidrus. Jį nujuodina benzo degimo dervos, kurios ir dilina visus tarpus...
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#20
Parašyta 2009 lapkričio 13 - 14:44
... tai nereikėjo ir pradėt...Neturiu nei tikslo nei laiko kažką patvirtinti arba paneigti. Nuo to vistiek niekas nesikeis. Tad kam gaišti veltui laiką.

Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0