Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Gedimas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 84

#41 chibre

chibre
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:vln
  • Automobilis:renault

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 13:15

linas.finelife > tu ka nors bendro su dujine irnaga turejei.T.y esi bandes tuos lenkishkus purskukus ?Bent zinai ,kiek ju rusiu lenkijoje yra ? turbut net neisivaizduoji :) . pvz yra kelios firmos ,kurie gamina gan neblogus purkstukus su afigenom charakteristikom,bet Lietuvoje ju nera pardavime. yra Lenkijoje ir firmele gaminanti tuos pacius italishkus Valtekus nauduojant tas pacias medziagas ,kurias naudoja italai. Visi ju purksukai yra daugmaz normalus ir nenusileidzia klasikiniam italiskam purkstukui. tai kad nereikia cia fraziu "bent puse tu tave lochinanciu yr isbande tuos lenkiskus myztukus" nes nei tu susidures nei tu pats matei... o del purksuku kalibravimo: Naujas purksukas testojamas ne pagal atidarimo auksti o pagal pralaiduma -yra tokie specialus "flow test" stendai.Per purskukus puciamas oras,kompas fiksuoja parametrus ir sureguliuoja ,kad purksukai purkstu vienoda kieki oro.tai visishkai nereishkia ,kad purskuku atidarymo auksciai bus vienodi.O tie ,kas lenda matuoti mikrometru naujus purksukus ir pamacius skirtingus aukscius bando savo jegomis regulioti nusukant normaliai sureguliota purksuka istikruju daro "meskos paslauga" klientui. kitas reikalas ,kai purskukas po remonto,kai buvo keiciamas remontinis komplektas.Cia jau be mikrometro nieko nepadarysi... Bet ne visus purksukus imanoma kalibruoti -dauguma visgi ,ypac rimtu gamintoju (pvz Keihin,Hama...) kalibruojasi gamykloje ir neturi jokiu varzhteliu ir kitu variantu perregulioti.
  • 0
Duju iranga:parduodu/montuoju/remontuoju.... 867709195

#42 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 21 - 20:25

Gedimo epopėjos galas: Mėnesį po minėtų mazgų keitimo įrangos darbas vėžį varė. Persijungia ant dujų - ima apsukos šokinėt. Šokinėja tol, kol visai užgęsta. Vėl kuri, keikiesi. Savo jėgom nieko nepribūriau, teko praeitą 5dienį vėl pas propanistus pasikreipt. Ryte nulėkiau, anys vėl kažką su kompu varažijo, bet nesigavo. Pakeitė vėl purkštukus. Irgi Valtek, bet naujo modelio, kažkokie greitesni ir tikslesni. Mokėt papildomai nereikėjo (garantija). Kol kas važiuoju ir (tpfu tpfu tpfu) viskas ok... :lyzht:
  • 0
... labai piktas diedas...

#43 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 gruodžio 21 - 22:40

Tai vat as ir sakiau kad valtekai nera gera preke :blush: Chibre> Tai kokia gali buti kokybe jei tu sakai nauji purkstukai skirtingai sukalibruoti buna ta prasme atigarimo auksciai stumokliuku skiresi :wacko: Keihenai yra keihenai
  • 0

#44 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 23 - 21:25

Tai vat as ir sakiau kad valtekai nera gera preke :blush:

Dabartiniai kol kas dirba be priekaištų. Žiūrėsim, kaip ilgai. O su ankstesniais Valtekais jei persijungdavo dujos jau važiuojant, tai net mašina susipurtydavo. Laikai pedalą lygiu gazu, o variklis pulsuojančia jėga tamposi. Karoče, senieji Valtek - pravalas. Sakė - pežų motoras nesekvencinis (man tas žodis nieko nesako), tai purkštukai turi būt ypač tikslūs...
  • 0
... labai piktas diedas...

#45 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 gruodžio 23 - 22:27

Tai ne wisu pwz tas 3.0 su plastmasiniu kolektoriu sekwentas jau o tawo semisekwentas tai yra purkstukai dirba po du iskarto. O sekwentas kiekwienas atskirai.
  • 0

#46 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 23:00

Nu bet nu jį na... Savaitę prasivėžinau - visakas ok... Vakar vėl ėmė apsukos šokinėt iki gesimo. Nieko nesuprantu...
  • 0
... labai piktas diedas...

#47 Elcapomiros

Elcapomiros
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 162
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 406 LX 2.0l 1999; 3.0l 1998; 2.0l turbo 1998;Corvette cabrio 1987 5.7l

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 11:33

:huh: bedos po viena niekada nevaiksto :doh:
  • 0

#48 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 11:50

Nu bet nu jį na... Savaitę prasivėžinau - visakas ok... Vakar vėl ėmė apsukos šokinėt iki gesimo. Nieko nesuprantu...

Ant benzino ar ant dujų?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#49 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 12:07

o siaip lenkiskos irangos yra vertos kazkokio demesio? :hmm:
  • 0
Roots to roots

#50 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 13:11

o siaip lenkiskos irangos yra vertos kazkokio demesio? :hmm:

jei jau zadi dujinti masina,tai nepagailek keliu simtu litu geresniai irangai
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#51 Cr

Cr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.717
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:206 XSI

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 13:33

jei jau zadi dujinti masina,tai nepagailek keliu simtu litu geresniai irangai

o kas yra geresne - salis, pavadinimas, bo sitame reikale esu visai zalias, o visi kas parduoda savo produkta sako - this is the best in the wold :doh:
  • 0
Roots to roots

#52 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 13:54

Ant benzino ar ant dujų?

Dabar kažkiek ėmė ir ant benzo tachometras plaukiot, bet ant dujų net iki užgesimo. Gal laisvos eigos vožtuvas ar daviklis bando galus atiduot? Bandžiau fyškes maustyt - reaguoja...
  • 0
... labai piktas diedas...

#53 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 15:47

o kas yra geresne - salis, pavadinimas, bo sitame reikale esu visai zalias, o visi kas parduoda savo produkta sako - this is the best in the wold :doh:

Pirmiausia tai priklauso nuo to,kiek max galetum pinigu tam skirti.Klausk visko konkreciau klubiecio "chibre", jis dujininkas, pasisako sitoje skiltyje apie dujas, tai tau viska gal isaiskins bei patars, gal net del idejimo ka sutarsit...O populiariausios tai italiskos irangos,kad ir BRC
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#54 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 16:50

o kas yra geresne - salis, pavadinimas, bo sitame reikale esu visai zalias, o visi kas parduoda savo produkta sako - this is the best in the wold :doh:

Katra cia apdujint sugalvojai? Gundupeli? :D
Susizinok dvi Kaune kieciausias duju montavimu ir prieziura uzsiimancias firmas ir viena gerai (pagal atsiliepimus) dirbancia maza firmele ar garazini. Tada nuvaziaves pas visus tris pasakyk kad nori sita masina apdujint. Is kiekvieno paprasyk optimaliausio/protingo varianto samotos, brangiausios irangos samatos ir pigiausios. Kai is visu triju gausi rastu sias samatas galesi palyginti, kur kas ir uz kiek. Matai duju iranga kaip ir masina vienam peugeot geriausiai kada nors gaminta masina o kitam "reno pezo gavno". Todel patarciau maziau bazaro daugiau judesio. :beer:
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#55 Svečias_marker_*

Svečias_marker_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 20:15

Dabar kažkiek ėmė ir ant benzo tachometras plaukiot, bet ant dujų net iki užgesimo. Gal laisvos eigos vožtuvas ar daviklis bando galus atiduot? Bandžiau fyškes maustyt - reaguoja...

as "vazineju" su lenkiska iranga ir patikek vargo uztenkamai. tas gumeles keiciu vos ne kas pora menesiu. ir visko buvo ir gesimu ir apsukos sokineja net ir db. tai jau uzsiknisau kisti pinigus. db kompas duju yra parejes tai ji pakolkas noriu susitvarkyti. jau tris metus "vaziuoju" su dujom ir daugiau gyvenime nebedaryciau tokiu klaidu, nezinau ar ce ta lenkiska iranga lieva yra ar kas bet normaliai ant duju mano masina nevaziuoja ir galim sakyti nevaziavo :(
  • 0

#56 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 20:48

Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga :blush: Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.
  • 0

#57 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 21:09

Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga :blush:
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.

Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...
  • 0
... labai piktas diedas...

#58 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 21:12

Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga :blush:
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.

Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...

uzhsidel pliusiuka kalendoriuje, gal kokis desningumas pasireiksh tu mashinos "kaprizu" :D
  • 0

#59 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 21:21

Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga :blush:
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.

Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...

uzhsidel pliusiuka kalendoriuje, gal kokis desningumas pasireiksh tu mashinos "kaprizu" :D

Kiaulystės darosi sekančiai: užkuri - viskas gerai, apsukos lygios. Pašildau, pradedu važiuot. Ima po biškį apsukos durniuot (dar ant benzo). Su nerimu imu laukt, kol įsijungs dujos. Va tada ir prasideda linksmybės: važiuoju bijodamas įmest laisvą, nes po kelių rodyklės palingavimų gesta.
Šiandien "pasitaisė" po fyškių pamaustymo ant užvestos (l. eigos vožtuvo, gazo reguliatoriaus po droseliu). Tiesa, namo važiuojant per aukštos apsukos laikėsi - apie 1400, ratkarčiais sumažėdavo iki 1000... :hmm:
  • 0
... labai piktas diedas...

#60 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 gruodžio 30 - 21:24

Tai vat cia viskas priklauso nuo dujiniko- jei jam svarbiausi prakisti yranga tada taip ir atsitinka
Pvz mano pazystamas dujininkas niekada nedes yrangos jei jis nera garantuotas ,kad masina vaziuos su ta yranga :blush:
Pvz jei masina BMW "plyta" tada vaziuoja su lenkiska dar geriau negu su BRC.

Negaliu kaltint Propano meistrų neišmanymu. Tikrai chebra labai smulkmeniškai kuitėsi kelis kart po valandą, vos ne konsiliumas rinkosi, programą prievartavo visokiais būdais, derino ir t.t.
Bet įdomiausias dalykas - tas apsukų plaukiojimas su gesimu kaip ūmai užėjo, taip staiga dingo. "Pasitaisė" savaime? Žiūrėsiu, kaip bus ryt...

Kiek suprantu Propano meistrai geri, nes tas Pales dujininkas ju bendras, o jis dirba gerai, bet VLN BRC niekam nepatariu!!! Kai dujos knisa prota, tai ir benzui protas nuvaziuoja, geriausias to isitikinimas - klemos nuo AKB numemimas kokiai naktelei ir poto benzu tik vaziuot kokia dienele ir pamatysi ar durniuoja ar ne.

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 gruodžio 30 - 21:29

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0