Peugeot 205 gti, cti, ect...
#81
Parašyta 2011 kovo 31 - 22:07
#82
Parašyta 2011 balandžio 18 - 23:14
Geltoni - is 1.9 tilto, melyni - 1.6.
#83
Parašyta 2011 balandžio 20 - 13:44
Ir pas mano 1.9 CTI ir pas dabartiny XS tilta amortikai su geltona juosta, tai manau ji nelabai ka reiskiaNa, ZTisnikai, ka sitos spalvos tiksliau reiskia?
Geltoni - is 1.9 tilto, melyni - 1.6.
#84
Parašyta 2011 balandžio 22 - 07:47
#85
Parašyta 2011 balandžio 25 - 12:18
#86
Parašyta 2011 gegužės 25 - 08:27
1.9 gti disko bendras plotis 34.5 o reikia 44.3. pavyzdy pridedu:
R
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2011 gegužės 25 - 08:31
#87
Parašyta 2011 gegužės 25 - 09:29
#88
Parašyta 2011 gegužės 25 - 09:50
pas kitus neventiliuojami, tai tu ir pats turiu.. tik va noreciau sudet ventiliuojamus.Siaip tinka praktiskai nuo visu 205, isskyrus 1.9 GTi.
Taip pat:
206 1.1
306 1.1 1.4
R
#89
Parašyta 2011 gegužės 25 - 10:12
#90
Parašyta 2011 gegužės 25 - 11:59
tai pigiau stupicas kazkam grazint , pasiimt paprasto 205to ir sudet senus gerus 1.9gti diskus..Intercars 4max ~53lt be nuolaidu.
R
#91
Parašyta 2011 gegužės 25 - 12:18
#92
Parašyta 2011 gegužės 27 - 09:37
#93
Parašyta 2011 gegužės 27 - 10:12
#94
Parašyta 2011 liepos 28 - 23:12
#95
Parašyta 2011 rugpjūčio 09 - 22:49
#96
Parašyta 2011 rugpjūčio 09 - 22:59
#97
Parašyta 2011 rugpjūčio 10 - 11:06
sveikas malonu kad toks subrendes poziuris i 205 esi maloniai kvieciamas i 205 meeta visa info ciaMano nuomone, norint patureti kazkoki egzemplioriu, reikia stengtis islaikyti jo originalia isvaizda ir tech. stovi, tai ir daro ta daikta vertingu ir kazka reiskianciu.
Manau originalus gerai islaikytas pvz. Roland Garros ar Indiana kainuotu ko gero ir daugiau negu minimi GTi ar CTi.
Taip, musu rinka maza ir nesubrendusi, bet as, dabar turedamas 2 GTi, net ir negalvoju ju parduoti, tik truputi laiko truksta normaliai prikelti... Vienas, exRamuno, vaziuos kokius metus iki kapitalinio, tuo metu tikuosi prikelt kita. Aisku, del to, kad jie, manau, niekada nebus parduodami, nesistengsiu islaikyt originalios isvaizdos, pirmiausia vidaus, bet bus padarytas kokybiskas kebulo remontas, antikorozinis paruosimas, kad kuo ilgiau dziugintu mus ir aplinkinius. Kas vazinejo GTi, supras kas tai yra, kai isibegejant nespeji begiu jungt, ir tas vardas... Dabar sunku rasti ka nors siuolaikinio, kad suteiktu tokius jausmus...
Toki daikta perki ne naudojimui, o for fun, todel jo kaina ir nebus atatinkamai maza, o parduoti irgi buna gaila, tai norisi normalios kompensacijos.
Is kitos puses, as tik uz tai, kad tokiu masinu neipirktu visokie buduliai vienadieniam pasismaginimui ir uzmusimui, kaip sakykim teko matyt 305 GT pries kelis metus nupirko is senuko gal uz 200 ir per savaite uzmuse kaimo draguose ir karjeruose ...
Jei palyginus su golfu I, tie irgi brangus, o tuo labiau GTI, nors ju gal ir daugiau buvo pagaminta.
Biski padrikos mintys, bet manau esme suprasit.
http://www.peugeot-k...30
#98
Parašyta 2011 rugpjūčio 15 - 17:30
Turiu dar 85' GTi 1,6, raudonas, su liuku, elektra, dabar tvarkomas kebulas, tik labai letai.Koks kitas GTi Tavasis? Pasiskelbk "nariu automobiliai" skiltyje:)
O mintys nors ir padrikos bet teisingos:)
P.s. kodel exRamuno GTi`skei po metu reikes kapitalinio?
O Ramuno irgi kebulas gerai parudijes, manau kai raudona paleisiu, ta reiks tvarkyt.
#99
Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 08:22
R
Šį pranešimą redagavo Ramunas: 2011 rugpjūčio 16 - 08:24
#100
Parašyta 2011 rugpjūčio 16 - 11:16
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0