Jeigu apatiniai užkabinimai nenulūžinėję tai neblogai prisispaudžia. Kažkada ir aš išvaliau iš stabdžių ir posūkių lempučių skyriaus dulkes, bet daugiau kiek buvo tekę atidaryt tai nebepritraukė dulkių.Dregmes tai be abejo daug, bet tai as apskrtai nelabai isivaizduoju ar pas ka ten sandariai prisispaudzia stiklas prie zibinto.. virsuj tai varztai o apacioj jei stiklai neoriginalus tai ten tas uzkabinimas, nu toks juokingas. Todel is apaciso suvariau samariezus, bet tai fig ten jie ka padeda, nes pusukiu ir stabdziu lemputes neperdegineja, bet dulkinos ziauriai.
R
Peugeot 205 td
#41
Posted 2010 February 11 - 14:42
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#42
Posted 2010 February 11 - 16:12
#43
Posted 2010 May 25 - 12:16
Kad nekonstruot kazkokio nepatikrinto varianto, buvo kreiptasi i Edi, kuris operatyviai atsiunte kaip atrodo viskas originale:
Buvo pradeti darbai matavimas ir pan:
ispjauta is kieme stovincio donoro originalios tvirtinimo vietos laikikliai(ar kaip anuos pavadint):
o paskui su
bei
pagalba, galutinis rezultatas gavosi toks:
Dar siandien Mantuzo & Co garaze sumontuotos padangos(klubieciams afygienos kainos) ant R15 speedline ratlankiu ir uzdeti ant masinos, foto kada nors..
Edited by Ramunas, 2010 May 25 - 12:30.
#44
Posted 2010 May 25 - 16:30
Volvo 940 turboplyta MY1997
#45
Posted 2010 May 25 - 16:47
Siaip geriau susitart is karto mantas 867660100 arba as naudojuos Simo paslaugom 868340074 nes tas berniukas kur dirba tai dar nelabai ten tos klubines kainodaros zino kiek supratau:)
R
Edited by Ramunas, 2010 May 25 - 16:51.
#46
Posted 2010 November 10 - 23:20
#47
Posted 2010 November 10 - 23:56
#48
Posted 2010 November 11 - 00:20
Geriausia būtų kaip EsTr3ToR minėjo likti prie benzino.Dedi visiems žinomą ir patikrintą mi16 arba P406 2.0 16v ir montuoji karbus, dar variantas montuoti kaltinukus, didinti CR ir pereiti prie E85
Važinėjau ir su turbo dyzeliu/benzinu, bet tas turbo lagas mane žudo.Pasirinkau sunkesnį kelią atmosferiką
205 2.2 HDi Peugeot 205 HDI
#49
Posted 2010 November 11 - 01:25
#51
Posted 2010 November 11 - 08:15
Del tolimesnio performance, tai orginalus TMIC yra pakankamai mazas ir jei nors siek tiek kilsteli turbos slegy, tai jis jau tampa per mazas ir geriausia deti ka nors didesnio y prieky. Ai, kam ydomu paskaitykit cia apie mechaniniu turbo dyzeliu upgrade.
O bent as tokia nesamone is dyzelio darau, ne del to kad tikiuosi su juo mi16 aplenkti, bet kad pigiai ir salyginai smagiai galeciau kasdien vairuoti 205, o kas is tu GTI kurie per metus gal pora dienu vaziuoja?
Edited by maiklas, 2010 November 11 - 08:17.
#52
Posted 2010 November 15 - 16:44
http://www.205gti.co..._rudy_tdiNL.htm
googlas visai neblogai isvercia y anglu. kaip supratau, darbo ne daugiau, nei sukisti mi16. ple, jau nagai nieztet pradejo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users