Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Anglo perdarymas i euro


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#1 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 21 - 18:07

Sukuriau sia tema, ir pasidalinsiu su visais ziniomis, ir patyrimais kuriuos patyriau perdarant ir perkant dalis, kad butu lengviau tiems kas ruosiasi patys persidaryti angliska 406 liutuka.

Pradedu nuo daliu sarasiuko..
Butiniausios dalys perdarant automobili Peugeot 406 1998m 1,9TD

Surasysiu dalis kurias pirkausi ir kiek mokejau. viska pirkau atskirai.

1. Visa europine panele su keleivio oro pagalve, medzio apdaila, ir visom plastmasem po ja. (be spidometro ir laikroduko)
nuluzes vienas tvirtinimas ir isluzes bardacioko laikiklis. susiremontavau pats. Mokejau 200lt uz viska.

2. Plastmase esanti po kapotu dengianti valytuvu varikliuka ir dengianti oro anga i salona. dvi dalys - 20lt

3. Plastmase tarp stiklo ir kapoto apdaila po valytuvu kojelem. 40lt.

4. Vairo kolonele., issideveje vairo traukiu antgaliai ir traukutes... Mokejau 250lt., Veliau dar pasikeiciau ir antgalius ir traukutes.

5. Pedalu blokas su visais pedalais sankaba, stabdis, gazas ir varzteliais., + sankabos trosas. 50lt

6. Stabdziu pusle (stiprintuvas) - 50lt.

7. Visas peciuko sildymo sklendziu mechanizmas (MECHANINIS) esantis po panele. Su peciuku ir ventiliatorium. 350lt.

8. Valytuvu mechanizmas ir kojeles. 120lt

9. Priekinis kilimas ir izoliacine medziaga tarp variklio ir salono skyriaus. (izoliacine medziaga vadinu ta dalyka
kuriame yra pedalu bloko, bei oro angos i lauka iškirptys,
veliau paaiskinsiu kodel butinai ja reikejo pirkti ir kuom tai padejo
kai reikejo pritaikyt pedalu bloka, peciuko mechanizmus. (ziauriai vargau ir issigadinau nervus kol gavau)
net sumokejau 250lt... o kilima teko plauti ir plauti nes buvo pramirkes aluje...

10. laikrodukas 10lt.

11. vairo stiprintuvo pagrindine zarna nuo siurblio iki kolonėles.- 20lt

Taigi.. masina isigijau 2008m Gruodi.. Su V5 dokumentais ir MOT iki 2009m lapkricio 13d..
V5 dok ir visos sakneles buvo uzpildytos zinoma ne mano vardu…, del ko veliau labai pergyvenau del registracijos… Su angliska masina lietuvoje pasivazinejau du menesius, Draudimas menesiui lietuvoje kainavo 100lt pradzioj. Per ta laikotarpi, susipirkau pirmasias dalis. Ir 2009m Sausio 20d kazkur pradejau visa didiji ardyma., issiemiau anglisska panele, apsiardziau vidu.. kolkas tuom ir pasibaige, buvau padares pertrauka, nes turejau daug kitu darbu ir nebuvo laiko kada vel testi perdarinejimo.. Tuo metu viska dar dariau vienas..
Ir mazdaug po poros menesiu susitikau su senu draugu kuris pasisiule, padesias man perdaryti masina taigi nutempem peziuka I jo uki , bardaka, kur buvo imanoma vos irankiu rasti pas ji.. Bet nepaisant visko 2009m. Birzelio menesi pradejom tolesni ardyma..
Isemem senaja vairo kololene, bei istatem europine is karto, visi tvirtinimai vienas prie vieno zinoma., Isemem sedynes, peciuko mechanizma, kilimus bei pati varikli, kad butu lengviau prie visko prieiti.
Ir zinoma vel viskas tuom pasibaige.. sykart draugas isejo I darbus ir jo namie beveik nebebuvo, o as vienas ten I jo bardaka lysti nenorejau.. ir vel darbai uzsitese iki 2009m rugpjucio menesio kol galu gale as susinervines sakau, tempiuosi masina atgal ir tesiu toliau vienas, kadangi taip niekad nebaiksiu… Taciau netempiau, palikau ten pat ir kita diena jau atvaziavau ten ruostis pats vienas viska perdarineti, taciau prisijunge draugo brolis padeti ir toliau viska dirbom su juo kartu. Dirbom kekviena diena po 5h mazdaug man po darbo.
Pradejom nuo vairo skyles ispjovimo kitoje puseje., viska matavom pagal kitoj puseje esancia skyle.. buvo labai lengva, trukom gal 30minuciu. Naudojom elektrine drele, bei 3mm grazteli.
Toliau kibome prie pedalu bloko skyles darymo.., cia buvo jau sudetingiausia., reikejo viska idealiai atitaikyti, tam paciam aukstyje ir panasiai.., sudiniausias dalykas kad pedalu blokas netilpo, virsuje remesi I lubas, kadangi toji buvusi keleivio puse buvo zemesne..,, galyt matyt is nuotraukos.
Teko jau ten naudotis ir plaktuku dideliu, turbinke, Graztu… skyles auksti kur turetu statytis pedalu blokas atsimatavome pagal antroje puseje esancia senaja skyle, o ar kairiau ar desiniau turetu buti jau oreantavomes pagal izoliacine medziaga kurios turejo visas reikiamas iskirptis ir ziurejom prisideje ja prie tos sienos.. o jau lubas teko toje puseje pjauti ir aukstinti kad itilptu blokas. Ir siaip ne taip skyle ispjoveme ir istatem stabdzius.
Perejom prie peciuko mechanizmo, susizinojom kur kaip turi jis statytis, issigrezem skyles visas reikiamas, prisitvirtinom, ir pradejom aiskintis kaip pjauti ir ka daryti su oro paemimo anga.. lubos toje puseje zinoma jau buvo aukstos, jas teko zeminti.. tiesiog ispjovem skyle panasiai kur turetu buti ta anga, naudojom plaktuka kad suzemint tas lubas., bei prireike turbinkes nes toji siena irgi trukde, reikejo perdarineti truputi..,
Na kagi beliko uzvirinti senasias skyles ir pradeti rinkti.. virinau apie pora dienu., neapsiejau ir be nelaimiu.., issideginau akis, ir darbai vel kita diena nepajudejo I prieki, gydziausi, naktim blioviau.. siaubas, virinimas buvo pats baisiausias. Taigi kol viska suvirinom, praejo bene 4 dienos.

Kagi nuo tada jau pradejome viska rinkti ir deti I savo vietas euro dalis., paneles tvirtinimai atitiko idealiai, teko grezti tik vairo stebules virsutinius du varztus kad eitu isukt..
Saugikliu bloka ir pagrindinius laidus palikom senojoj vietoj, siuo momentu po bardacioku. Prailginti teko tik keleta laidu, tikrai ne daug. Vargo su tuom nebuvo, trukom vos pora valandikiu.

ZInoma visus laidus apizoliavau tvirtai., pravedziojau pro ten kad ateiti neprasitrintu ir nebutu bairiu. Zodziu visus laidus aptraukiau tvirttai izoliazija ir pastaciau ten kad butu lengvai prieinami ir netrukdytu.
Virnimo vietas visas aptepiau specialiu hermetiku kuris buna po virinimo tepamas uztaisyt specialiai likusioms menkoms skylutems. Naudojau ir daug daug kito hermetiko kad pagerint garso izoliacija, tepiau net keliais sluoksniais ir graziai aplyginau. O is lauko puses is variklio skyriaus dar ant virsaus apipurskiau specialia smala apsaugancia nuo korozijos.

Su valytuvais irgi biski pazaist teko, bet nieko sunkaus jau nebebuvo., tetrukom pusdieni.
Na ka viska surinkom, varikliukas uzsikure. Tereikejo tik vairo stiprintuvo zarnos pacios pagrindines, kadangi jau angliska netiko, visi tie israitymai..
Viska baigem 2009m, rugsejo pradzioj panasiai. Uzsipirkau is naujo Draudima, sykart sumokejau tik menesiui 50lt., Dar net pasitarnavo man per manasias vestuves peziukas dar tebebuvo su angliskais numeriais. Belikus savaitei iki draudimo pasibaigimui, rugsejo 20d, susiradau angliska pirkimo pardavimo sutartele, ja pasidirbau, uzpildziau ir laikydamas kumscius vaziavau registruoti… na ir ka, pavyko, netrukau nei 30 min, ir peziukas jau lietuvis, viso regitroj sumokejau apie 120lt., po to tik prasitesiau draudima, ir vaziavau tech eiti.., praejau, tik ant tech lapo pazymejo raides GB, zinoma daviau 100lt kysi, kadangi buvo skiles priekinis stiklas, ir reikejo patvarkyt priekine vaziuokle. Jei visi sie dalykai butu tvarkingi, buciau praejes ir be kisiu.
Buvo daugybe nuomoniu kurios sake, kad masinos nepriregistruosiu, nepraleis nei tech apziuros visa kita. Gazdino, kad galesiu susirinkes masina dabar ant daliu leisti zodziu sako cia mano klaida su sita masina… siuo momentu tie kurie mane taip gazdino as is ju tik juokiuosi susitikes
Masinos vaziuokle siuo momentu sutvarkyta, Elektra tvarkoje, problemu jokiu nera, vaziuoja puikiai. Tokios stokeles. Pasidariau sau ir vazineju veliau kai bus pinigu ziuresiu kito naujesnio peziuko ir greiciausiai Anglo

Grubiai imant masinos visas perdarymas su visom dalim, silikonais, registracijom, alumi ir panasiai atsiejo apie 1600lt.
Uz masina mokėjau 2400lt lietuvoje.
Spreskit jau dabar patys ar apsimoka ar ne

Nepykit uz klaidas ir uz tema jei ji jums atrodo bereikalingai sukurta
Tikiuosi supras daug maz visi ka parasiau.

Kelios perdarymo foto:
http://www.public.fo...ksliai-mano-nu/

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2009 lapkričio 21 - 18:09

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#2 Svečias_arvydas238_*

Svečias_arvydas238_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 09:02

Gera tema, šaunu :beer:
  • 0

#3 Neburtininkas

Neburtininkas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.227
  • Vieta:danija
  • Automobilis:www

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 11:57

spaudziu desine ir kaire.saunuolis esi.nekiekwienas tam ryztus
  • 0

TFSI lpg hibrid 147kw

parduodu devetas lengvuju automobiliu priekabas


#4 Dombasas

Dombasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 190
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:VW Golf, GSi

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 12:44

Del to ar vertejo tokiu dalyku uzsiimti tai neaisku, nes 4000 (tiek kaip supratau ''atsistojo'' masina) yra rinkos verte ir uz tiek jau gali nupirkti normalu Peza. Bet turint omenyje, kad praleidai tikrai nemazai laiko (o laikas kaip zinia pinigai ;) ), tai mano nuomone neverta buvo. Tik tiek, kad uz tuos 4000 turi jau gerai sutvarkyta auto, o nupirkus uz tokia kaina vazineta Lietuvoje reiketu dar kelis simtelius investuoti. Nors dar 1 perdarymo pliusas, kad masina gaunasi kaip ir "ant issimokejimo", ta prasme, kad ne visa didesne suma iseina is kiseniaus, o po truputi. bet jei jau knistis tai geriau prie kokio egzotiskesnio modelio (pvz. 205 su teisingu varikliu ;) ) P.s., nelabai gerai darei, kad laidu sujungimus apvyniojai izoliacija. Izoliacija (ypac pigi ir stora) turi tokia bloga savybe, kad megsta atsileisti nuo silumos (kurios po panele buna sociai). Geriau naudoti termokembrika Bet visumoi tai dedu DIDELI pliusa, kad netingi knistis, nebijai susitepaluoti ranku ir nusidauzyti krumplius :beer:
  • 0

#5 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 13:14

rankos tikrai buvo juodos ir nubalnotos :D bet cia menkniekis kai zinai kad renki sau ir pats vazinetis, rinkau su entuziazmu kad greiciau pabaikti ;] teisybe sakai, siuo momentu palyginus, iseitu nusipirkti jau ir europine, bet ka zinai kokia cia dabar nupirksi ir kie vel sukisi, kaip pasiseks.. tuo momentu kai pirkausi si peziuka angla, buvau apziurejes rinkoje esanciu europiniu kainas, tai universalu buvo tikrai mazai dar, o ir kainos kandziojos, panasiai pradzia pradedant nuo 8000lt.., tuo momentu tikrai dar apsimokejo perdarinet. tik kol susirinkau, kaina smuko nemazai tokiu pezu. Planuoju kitoj vasaroj imti panele laukan ziureti kaip ten visi reikalai. gal perdesiu kapoto atidarymo trosa i normalia puse, nes kolkas ja palikau senojoj. Bako atidarymas irgi senojoj pusej, bet ketinu ja ten palikti, labai patogu sakyciau bent jau man. Laidus sujunges turiu su termokembrikais visus kaip ir sakai, taciau juos susukes visus i kruva ir suizoliaves su izoliacija dar, kad neissimakalotu ten ;) zinoma po siai dienai dar tebeieskau veidrodeliu soniniu, ir jei kartais dar pasitaikytu duru apmusimu. apie sy peza viska zinau kiaurai jau, kai savom rankom viska surinkau ^_^ pamirsau pamineti, kad sienos skarda, labai plonyte., daryt skyles buvo labai lengva, bet su virinimu jau reikejo atsargiai, nes labai greit pradegint gali., virinom su pertraukom, palaukdami kol atves skarda ;]

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2009 lapkričio 22 - 13:26

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#6 Svečias_Paflix_*

Svečias_Paflix_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 17:21

...

9. Priekinis kilimas ir izoliacine medziaga tarp variklio ir salono skyriaus. (izoliacine medziaga vadinu ta dalyka
kuriame yra pedalu bloko, bei oro angos i lauka iškirptys,
veliau paaiskinsiu kodel butinai ja reikejo pirkti ir kuom tai padejo
kai reikejo pritaikyt pedalu bloka, peciuko mechanizmus.  (ziauriai vargau ir issigadinau nervus kol gavau)
net sumokejau 250lt... o kilima teko plauti ir plauti nes buvo pramirkes aluje...

.....

Na Eddy, paaiskink dabar, nereikes veliau :)
  • 0

#7 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 18:12

O kaip su registravimu ir t.t.?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#8 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 19:51

...

9. Priekinis kilimas ir izoliacine medziaga tarp variklio ir salono skyriaus. (izoliacine medziaga vadinu ta dalyka
kuriame yra pedalu bloko, bei oro angos i lauka iškirptys,
veliau paaiskinsiu kodel butinai ja reikejo pirkti ir kuom tai padejo
kai reikejo pritaikyt pedalu bloka, peciuko mechanizmus.  (ziauriai vargau ir issigadinau nervus kol gavau)
net sumokejau 250lt... o kilima teko plauti ir plauti nes buvo pramirkes aluje...

.....

Na Eddy, paaiskink dabar, nereikes veliau :)

Toji medziaga yra su iskirptimis, ji turi pedalu, peciuko angu iskirptis visas. pridejus visa medziaga prie sienos, galima daug maz oreantuotis kur ir kaip turi stoveti tas peciukas ir pedalai ;)
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#9 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 22 - 19:55

O kaip su registravimu ir t.t.?

su registravimu problemu nebuvo, turejau uzpildes pats savo ranka angliska pirkimo sutartele. Regitroje netrukau nei 30 minuciu. eiga buvo tokia pati kaip ir kokios kitos masinos registravimas.
o technikine, buciau praejes ir taip be vargo, ant lapo butu pazymeje jog automobilio kilmes salis GB ir viskas. taciau vaziuokleje buvo siek tiek problemu, bei skiles stiklas, tai teko duoti 100lt i kisene ;)
jokiu ekspertiziu nieko nepraso.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#10 zidanas

zidanas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.377
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:208

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 11:00

su registravimu problemu nebuvo, turejau uzpildes pats savo ranka angliska pirkimo sutartele. Regitroje netrukau nei 30 minuciu. eiga buvo tokia pati kaip ir kokios kitos masinos registravimas.
o technikine, buciau praejes ir taip be vargo, ant lapo butu pazymeje jog automobilio kilmes salis GB ir viskas. taciau vaziuokleje buvo siek tiek problemu, bei skiles stiklas, tai teko duoti 100lt i kisene ;)
jokiu ekspertiziu nieko nepraso.

Su tokiu džiugiu noru skaičiau visą temą, nu bet pabaiga tai žiauri... ir kokiai institucijai daba visa tai perduot? :ph34r:
  • 0

ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN |  ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208

 

Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!


#11 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 11:14

o tai ka daryt? :D kaip kitaip turejau parasyti ^_^ vien tas zodelis kisiukas jau butu blogas :D Juolab as nerasiau kurioj parapijoj TA ejau ;)

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2009 lapkričio 23 - 11:16

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#12 SleaDer

SleaDer
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 35
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 TS4

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 11:40

Pirktų dalių sąraše nepastebėjau priekinių žibintų ir viso salono su durų apšyvkėm. Tai nejaugi palikai angliškas lempas ir visą langų, veidrodžių reguliavimą pas keleivį ?
  • 0
Peugeot 406 Break TS4
Peugeot 405 SRi (parduotas)
_Vilnius_Pašilaičiai_Šalia Žibinto_

#13 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 13:43

Man tai juokingiausia, kad perdarytiems anglams ekspertizes nereikia, o parvezus is Danijos krovinini minivena (kuris beje is gamyklos isriedejo kaip keleivinis) ir prisukus sedynes ir dirzus i originalius tvirtinimo taskus - prisireike ekspertizes :doh: :ph34r: nu tiksliai py***iai sedi aukstuose postuose, nieko nepridursi <_<
  • 0

#14 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 13:49

arba is paprastoauto su APD pritaikai invalidui.. t.y. is kitos masinos perstatai ta pati komplekta, kuris skirtas invalidui (pora rankenu prie pedalu pritvirtint), ir reik ekspertize atlikti, nors realiai jokiu perdarymu net nevyxta..
  • 0

#15 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 14:27

Man tai juokingiausia, kad perdarytiems anglams ekspertizes nereikia, o parvezus is Danijos krovinini minivena (kuris beje is gamyklos isriedejo kaip keleivinis) ir prisukus sedynes ir dirzus i originalius tvirtinimo taskus - prisireike ekspertizes :doh: :ph34r: nu tiksliai py***iai sedi aukstuose postuose, nieko nepridursi <_<

Tiesiog keičiasi automobilio kategorija.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#16 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 14:30

sedynes pas mane tos pacios ir nematau skirtumo kuo jos skirias. o del priekiniu faru, tai nors ir keista, bet jos jau buvo pas mane europines tai keist neprireike :blink: o duru apmusimai vis dar angliski, ir as ju ieskau, bet niekur nerandu.. :wacko:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#17 SleaDer

SleaDer
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 35
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406 TS4

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 15:52

sedynes pas mane tos pacios ir nematau skirtumo kuo jos skirias. o del priekiniu faru, tai nors ir keista, bet jos jau buvo pas mane europines tai keist neprireike :blink: o duru apmusimai vis dar angliski, ir as ju ieskau, bet niekur nerandu.. :wacko:

Vairuotojo sėdynė nuo keleivio skiriasi reguliavimo galimybėmis. O dėl salono, parašiau, nes dažniausiai paruodamas visas salonas. Ty sėdynės + durų apmušalai.
  • 0
Peugeot 406 Break TS4
Peugeot 405 SRi (parduotas)
_Vilnius_Pašilaičiai_Šalia Žibinto_

#18 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 16:12

Tiesiog keičiasi automobilio kategorija.

per kuria vieta? ne is lietuvisko krovininio daromas keleivinis.. :) Suprantu kai automobilis is gamyklos isrieda be papildomu sedyniu, tuomet gal ir originaliu skyliu dirzams prisukti ar sedynems pritvirtinti.. O angliska perdarant gi prasideda visokie pjaustymai, greziojimai, virinimai ir tai jau nieko.. :hmm:
  • 0

#19 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 16:31

per kuria vieta? ne is lietuvisko krovininio daromas keleivinis.. :) Suprantu kai automobilis is gamyklos isrieda be papildomu sedyniu, tuomet gal ir originaliu skyliu dirzams prisukti ar sedynems pritvirtinti.. O angliska perdarant gi prasideda visokie pjaustymai, greziojimai, virinimai ir tai jau nieko.. :hmm:

tipo kitokia buso kategorija gal gaunas.. aisku nesamone, bet ka padarysi, kai perdarineji angla, keiti konstrukcija, taciau nereikia jokiu ekspertiziu
  • 0

#20 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 16:59

daniska krovininio miniveno seka: jema daUnai normalu minivena, isema sedynes su visais tvirtinimais.. tada nupjauna dirzus, issuka rankeneles, jei langu pakelejai mechaniniai, nukerpa rankeneles prisukima pries tai uzvaro kliju ant stiklo krasto ir pakelia kad prikibtu prie remo.. i visas varztu skyles pripila tokios gumos ir deda skarda tokia kad grindys butu lygios ir uz vairuotojo sedynes padaro pertvara :hmm: kai atgal gamini keleivini, labiausiai uzknisantis dalykas atplesti langus :) jau esam ir kelias gumas sugadine ir pora stiklu sutrupine.. po to seka skardos islupimas, nes tokiais klijais uzvaro, kur laiko ne ka prasciau nei varztai :doh: ir nesunkus, bet uzknisantis reikalas guma iskrapstyti is varztu skyliu :doh: bet is esmes nesikeicia niekas nuo originalios konstrukcijos, jei dedi normalu salona :ax:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0