Pradedu nuo daliu sarasiuko..
Butiniausios dalys perdarant automobili Peugeot 406 1998m 1,9TD
Surasysiu dalis kurias pirkausi ir kiek mokejau. viska pirkau atskirai.
1. Visa europine panele su keleivio oro pagalve, medzio apdaila, ir visom plastmasem po ja. (be spidometro ir laikroduko)
nuluzes vienas tvirtinimas ir isluzes bardacioko laikiklis. susiremontavau pats. Mokejau 200lt uz viska.
2. Plastmase esanti po kapotu dengianti valytuvu varikliuka ir dengianti oro anga i salona. dvi dalys - 20lt
3. Plastmase tarp stiklo ir kapoto apdaila po valytuvu kojelem. 40lt.
4. Vairo kolonele., issideveje vairo traukiu antgaliai ir traukutes... Mokejau 250lt., Veliau dar pasikeiciau ir antgalius ir traukutes.
5. Pedalu blokas su visais pedalais sankaba, stabdis, gazas ir varzteliais., + sankabos trosas. 50lt
6. Stabdziu pusle (stiprintuvas) - 50lt.
7. Visas peciuko sildymo sklendziu mechanizmas (MECHANINIS) esantis po panele. Su peciuku ir ventiliatorium. 350lt.
8. Valytuvu mechanizmas ir kojeles. 120lt
9. Priekinis kilimas ir izoliacine medziaga tarp variklio ir salono skyriaus. (izoliacine medziaga vadinu ta dalyka
kuriame yra pedalu bloko, bei oro angos i lauka iškirptys,
veliau paaiskinsiu kodel butinai ja reikejo pirkti ir kuom tai padejo
kai reikejo pritaikyt pedalu bloka, peciuko mechanizmus. (ziauriai vargau ir issigadinau nervus kol gavau)
net sumokejau 250lt... o kilima teko plauti ir plauti nes buvo pramirkes aluje...
10. laikrodukas 10lt.
11. vairo stiprintuvo pagrindine zarna nuo siurblio iki kolonėles.- 20lt
Taigi.. masina isigijau 2008m Gruodi.. Su V5 dokumentais ir MOT iki 2009m lapkricio 13d..
V5 dok ir visos sakneles buvo uzpildytos zinoma ne mano vardu…, del ko veliau labai pergyvenau del registracijos… Su angliska masina lietuvoje pasivazinejau du menesius, Draudimas menesiui lietuvoje kainavo 100lt pradzioj. Per ta laikotarpi, susipirkau pirmasias dalis. Ir 2009m Sausio 20d kazkur pradejau visa didiji ardyma., issiemiau anglisska panele, apsiardziau vidu.. kolkas tuom ir pasibaige, buvau padares pertrauka, nes turejau daug kitu darbu ir nebuvo laiko kada vel testi perdarinejimo.. Tuo metu viska dar dariau vienas..
Ir mazdaug po poros menesiu susitikau su senu draugu kuris pasisiule, padesias man perdaryti masina taigi nutempem peziuka I jo uki , bardaka, kur buvo imanoma vos irankiu rasti pas ji.. Bet nepaisant visko 2009m. Birzelio menesi pradejom tolesni ardyma..
Isemem senaja vairo kololene, bei istatem europine is karto, visi tvirtinimai vienas prie vieno zinoma., Isemem sedynes, peciuko mechanizma, kilimus bei pati varikli, kad butu lengviau prie visko prieiti.
Ir zinoma vel viskas tuom pasibaige.. sykart draugas isejo I darbus ir jo namie beveik nebebuvo, o as vienas ten I jo bardaka lysti nenorejau.. ir vel darbai uzsitese iki 2009m rugpjucio menesio kol galu gale as susinervines sakau, tempiuosi masina atgal ir tesiu toliau vienas, kadangi taip niekad nebaiksiu… Taciau netempiau, palikau ten pat ir kita diena jau atvaziavau ten ruostis pats vienas viska perdarineti, taciau prisijunge draugo brolis padeti ir toliau viska dirbom su juo kartu. Dirbom kekviena diena po 5h mazdaug man po darbo.
Pradejom nuo vairo skyles ispjovimo kitoje puseje., viska matavom pagal kitoj puseje esancia skyle.. buvo labai lengva, trukom gal 30minuciu. Naudojom elektrine drele, bei 3mm grazteli.
Toliau kibome prie pedalu bloko skyles darymo.., cia buvo jau sudetingiausia., reikejo viska idealiai atitaikyti, tam paciam aukstyje ir panasiai.., sudiniausias dalykas kad pedalu blokas netilpo, virsuje remesi I lubas, kadangi toji buvusi keleivio puse buvo zemesne..,, galyt matyt is nuotraukos.
Teko jau ten naudotis ir plaktuku dideliu, turbinke, Graztu… skyles auksti kur turetu statytis pedalu blokas atsimatavome pagal antroje puseje esancia senaja skyle, o ar kairiau ar desiniau turetu buti jau oreantavomes pagal izoliacine medziaga kurios turejo visas reikiamas iskirptis ir ziurejom prisideje ja prie tos sienos.. o jau lubas teko toje puseje pjauti ir aukstinti kad itilptu blokas. Ir siaip ne taip skyle ispjoveme ir istatem stabdzius.
Perejom prie peciuko mechanizmo, susizinojom kur kaip turi jis statytis, issigrezem skyles visas reikiamas, prisitvirtinom, ir pradejom aiskintis kaip pjauti ir ka daryti su oro paemimo anga.. lubos toje puseje zinoma jau buvo aukstos, jas teko zeminti.. tiesiog ispjovem skyle panasiai kur turetu buti ta anga, naudojom plaktuka kad suzemint tas lubas., bei prireike turbinkes nes toji siena irgi trukde, reikejo perdarineti truputi..,
Na kagi beliko uzvirinti senasias skyles ir pradeti rinkti.. virinau apie pora dienu., neapsiejau ir be nelaimiu.., issideginau akis, ir darbai vel kita diena nepajudejo I prieki, gydziausi, naktim blioviau.. siaubas, virinimas buvo pats baisiausias. Taigi kol viska suvirinom, praejo bene 4 dienos.
Kagi nuo tada jau pradejome viska rinkti ir deti I savo vietas euro dalis., paneles tvirtinimai atitiko idealiai, teko grezti tik vairo stebules virsutinius du varztus kad eitu isukt..
Saugikliu bloka ir pagrindinius laidus palikom senojoj vietoj, siuo momentu po bardacioku. Prailginti teko tik keleta laidu, tikrai ne daug. Vargo su tuom nebuvo, trukom vos pora valandikiu.
ZInoma visus laidus apizoliavau tvirtai., pravedziojau pro ten kad ateiti neprasitrintu ir nebutu bairiu. Zodziu visus laidus aptraukiau tvirttai izoliazija ir pastaciau ten kad butu lengvai prieinami ir netrukdytu.
Virnimo vietas visas aptepiau specialiu hermetiku kuris buna po virinimo tepamas uztaisyt specialiai likusioms menkoms skylutems. Naudojau ir daug daug kito hermetiko kad pagerint garso izoliacija, tepiau net keliais sluoksniais ir graziai aplyginau. O is lauko puses is variklio skyriaus dar ant virsaus apipurskiau specialia smala apsaugancia nuo korozijos.
Su valytuvais irgi biski pazaist teko, bet nieko sunkaus jau nebebuvo., tetrukom pusdieni.
Na ka viska surinkom, varikliukas uzsikure. Tereikejo tik vairo stiprintuvo zarnos pacios pagrindines, kadangi jau angliska netiko, visi tie israitymai..
Viska baigem 2009m, rugsejo pradzioj panasiai. Uzsipirkau is naujo Draudima, sykart sumokejau tik menesiui 50lt., Dar net pasitarnavo man per manasias vestuves peziukas dar tebebuvo su angliskais numeriais. Belikus savaitei iki draudimo pasibaigimui, rugsejo 20d, susiradau angliska pirkimo pardavimo sutartele, ja pasidirbau, uzpildziau ir laikydamas kumscius vaziavau registruoti… na ir ka, pavyko, netrukau nei 30 min, ir peziukas jau lietuvis, viso regitroj sumokejau apie 120lt., po to tik prasitesiau draudima, ir vaziavau tech eiti.., praejau, tik ant tech lapo pazymejo raides GB, zinoma daviau 100lt kysi, kadangi buvo skiles priekinis stiklas, ir reikejo patvarkyt priekine vaziuokle. Jei visi sie dalykai butu tvarkingi, buciau praejes ir be kisiu.
Buvo daugybe nuomoniu kurios sake, kad masinos nepriregistruosiu, nepraleis nei tech apziuros visa kita. Gazdino, kad galesiu susirinkes masina dabar ant daliu leisti zodziu sako cia mano klaida su sita masina… siuo momentu tie kurie mane taip gazdino as is ju tik juokiuosi susitikes
Masinos vaziuokle siuo momentu sutvarkyta, Elektra tvarkoje, problemu jokiu nera, vaziuoja puikiai. Tokios stokeles. Pasidariau sau ir vazineju veliau kai bus pinigu ziuresiu kito naujesnio peziuko ir greiciausiai Anglo
Grubiai imant masinos visas perdarymas su visom dalim, silikonais, registracijom, alumi ir panasiai atsiejo apie 1600lt.
Uz masina mokėjau 2400lt lietuvoje.
Spreskit jau dabar patys ar apsimoka ar ne
Nepykit uz klaidas ir uz tema jei ji jums atrodo bereikalingai sukurta
Tikiuosi supras daug maz visi ka parasiau.
Kelios perdarymo foto:
http://www.public.fo...ksliai-mano-nu/
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2009 lapkričio 21 - 18:09