pas mane funkcijos sedynese vienodos, nugaros atlosas reguliuojamas ir pacios sedynes pritraukimas ar atitraukimas. tik 2 funkcijos ir abiejose nei daugiau nei maziau ;)Vairuotojo sėdynė nuo keleivio skiriasi reguliavimo galimybėmis. O dėl salono, parašiau, nes dažniausiai paruodamas visas salonas. Ty sėdynės + durų apmušalai.
Anglo perdarymas i euro
#21
Posted 2009 November 23 - 18:52
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#22
Posted 2009 November 24 - 10:32
Perdarinėjant anglą, nekeičiama konstrukcija ir nereikia malt šūdą. Va kai į paprastas faras sugrūdat lievus chenonus, tai jau tikrai keičiama konstrukcija. Vadovaujantis jūsų logika, tai supuvusio 205 virint negalima, nes keičiasi konstrukcija. Tiek anglam, tiek europiniam galioja tie patys euro saugumo reikalavimai ir kitas bullshitas, todėl realios konstrukcijos niekas nekeičia. O aiškinimas, kad kažkur kažkas pjaut ar virint, tai jeigu modelis yra numatytas gamint abiem variantam, tai tom skylėm vietos būna numatytos ir nėra skirtumas ar gamyklos robotas skylę išpjaus ar pats su balgarke. Pavyzdžiui 307 pežui permest vairą apskritai nieko nei grežiot nei virint nereikia.tipo kitokia buso kategorija gal gaunas.. aisku nesamone, bet ka padarysi, kai perdarineji angla, keiti konstrukcija, taciau nereikia jokiu ekspertiziu
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Posted 2009 November 24 - 11:04
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#24
Posted 2009 November 24 - 11:18
naujesniuose buna, sitas tiesa, bet ten su elektronika po to buna vamzdec, jei daro siknarankiaigirdejau ir as ta pati kad naujesniems pezams ar net naujom furoms angliskoms jau buna paruostos gamykliskai visos skyles permest vairui
#25
Posted 2009 November 24 - 11:41
Jeigu peugeot gamyklose dirbtų ne šiknarankiai, tai jų kokybė ir kaina būtų kaip mersų.naujesniuose buna, sitas tiesa, bet ten su elektronika po to buna vamzdec, jei daro siknarankiai
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#26
Posted 2009 November 24 - 11:46
del nauju mersu kokybes drisciau pasigincyt, nes ji krito (kaip ir daugumos gamintoju manyciau).. senieji MB buvo kokybiskiJeigu peugeot gamyklose dirbtų ne šiknarankiai, tai jų kokybė ir kaina būtų kaip mersų.
#27
Posted 2009 November 24 - 12:47
Na gerai, pasitaisysiu. Jeigu dabar visose gamyklose dirbtų ne šiknarankiai, tai auto kokybė būtų kaip 1985 metų merse. Dabar gerai?del nauju mersu kokybes drisciau pasigincyt, nes ji krito (kaip ir daugumos gamintoju manyciau).. senieji MB buvo kokybiski
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#28
Posted 2009 November 24 - 13:18
Edited by Marcin, 2009 November 24 - 13:18.
#29
Posted 2009 November 24 - 16:19
Perdarinėjant anglą, nekeičiama konstrukcija ir nereikia malt šūdą. Va kai į paprastas faras sugrūdat lievus chenonus, tai jau tikrai keičiama konstrukcija. Vadovaujantis jūsų logika, tai supuvusio 205 virint negalima, nes keičiasi konstrukcija. Tiek anglam, tiek europiniam galioja tie patys euro saugumo reikalavimai ir kitas bullshitas, todėl realios konstrukcijos niekas nekeičia. O aiškinimas, kad kažkur kažkas pjaut ar virint, tai jeigu modelis yra numatytas gamint abiem variantam, tai tom skylėm vietos būna numatytos ir nėra skirtumas ar gamyklos robotas skylę išpjaus ar pats su balgarke. Pavyzdžiui 307 pežui permest vairą apskritai nieko nei grežiot nei virint nereikia.
sudiniausias dalykas kad pedalu blokas netilpo, virsuje remesi I lubas
lubos toje puseje zinoma jau buvo aukstos, jas teko zeminti.. tiesiog ispjovem skyle panasiai kur turetu buti ta anga, naudojom plaktuka kad suzemint tas lubas., bei prireike turbinkes nes toji siena irgi trukde, reikejo perdarineti truputi..
kaip sakant juodu ant balto apie naujas ir nesneku, MB sprinteriams isvis sake ta pati panele ardos i tris dalis ir uztenka apkeisti pusem
bet jei pradedi grezioti, daryti naujas vietas varztams, ilginti laidus ir pan. kazkaip nekvepia patikimumu ne truputi..
o kaip xenonai keicia konstrukcija, tai tu man paaiskink.. isskyrus tai, kad prasti arba prastai istatyti gali akinti kitus vairuotojus, nematau kad tai kenktu paties saugumui, kitaip nei pvz kokia vairo stebule neoriginaliai pritvirtinta
seip tai nieko blogo nesakau apie kokybiskai perdaryta angla, tik nusistebejau kad jiems ekspertizes nereikia, o idejus sedynes i originalius tvirtinimus - reikia.. ir tai kainuoja kazkas minejo 2000 litu uz tai, kad kazkokiam garaze vilniui koks darbininkas patampys uz dirzu ir pastumdys sedyne
#30
Posted 2009 November 24 - 20:20
panasi situacija ir su buvusiais komerciniais automobiliais. tarkim nusiperki dzipa kuris buvo pirktas kaip komercinis kad susigrazint pvm, o tu isigydamas to nepastebi. sugalvoji perregistruoti i nekomercini. irgi reikia ekspertizes sertifikatu ir t.t. juk ir kvailiui aiksu kad komercinis nuo ne komercinio dzipo skiriasi tik grotelemis tarp keleiviu ir bagazo. o sitie ekspertai zada pradeti tikrinti sedynes, kurios buvo idetos fabrike, saugos dirzus kurie irgi gamikliniai ir nera liestas nei vienas varstelis. noreciau pamatyti kokiais protingais veidais jie tai daro beje ta pati tvarka gal;ioja ir skodos universalams kurios pirktos per imones ir netgi 206 pezams 2 duru kuriu galinio soninio stiklo vietoje yra metalas pries pora metu pakeitus tvarka jau nebeleidziama registruoti kaip komerciniu lengvuju automobiliu. taip gaunasi kad dabartiniai lengvieji komerciniai nelegalai? cirkas kurio kaina apie pora tukstanciuMan tai juokingiausia, kad perdarytiems anglams ekspertizes nereikia, o parvezus is Danijos krovinini minivena (kuris beje is gamyklos isriedejo kaip keleivinis) ir prisukus sedynes ir dirzus i originalius tvirtinimo taskus - prisireike ekspertizes nu tiksliai py***iai sedi aukstuose postuose, nieko nepridursi
#31
Posted 2009 November 25 - 10:38
Volvo 940 turboplyta MY1997
#32
Posted 2009 November 25 - 11:50
pritariu. Taip daroma ir del keliu mokesciu.Komercines paskirties automobiliai paprastai buna parduodami pigiau, ar su pvm arba kita mokestine lengvata. Todel ir uzdeti barjerai kiekvienam gudragalviui isigijus komercines paskirties automobili naudoti ji asmeniniais tikslais.
Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....
R
#33
Posted 2009 November 26 - 17:35
ka turi oumeny kalbedamas apie is paziuros protingus zmones?
Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....
#34
Posted 2009 November 27 - 16:40
#35 Svečias_Paflix_*
Posted 2009 November 28 - 00:00
idomu pasidare, kaip yra garantuojamas saugus greicio virsijimas su "nuo prigimties" kairiavairiais? Ar europieciui pakeitus sugedusia vairo kolonele automobilis tampa nebesaugus?... ar busi saugus vaziuojant 150km/h greiciu?...
#36
Posted 2009 November 28 - 09:52
va cia tai jau ir man idomu pasidare as jokios vaziuokles konstrukcijos nekeiciau, viskas liko kaip buvo. vairo koloneles tvirtinimu jokiu neperdarinejau. tik ispjoviau pedalu skyle sienoje ir lygiai taip pat suverziau varztais kaip buna visose auto..Pigiai tai pigiai,bet ar busi saugus vaziuojant 150km/h greiciu?Asmeniskai man tai neikistu perdaryto.Draugas turejo perdaryta A6 ,tai neduok dieve kruva elektros problemu.Na gal jam tik papuole taip
tas anglas gali buti tvarkingesnis ir uz kita europini..
o del to audi a6, matyt ne pats perdarinejo, o paprasciausiai sumokejo sudarankiams kad perdarytu.. o jiems yra p..fik kaip padarys tvarkingai ar ne, jiems terupi, kuo greiciau padaryt ir paimti pinigus.. elektra belenkaip suvedziojo ir viskas, stai to pasekoje dabar ir turi problemu su elektra, gal dar ir vejai svilpauja vaziuojant .. geriau paciam daryt, ir zinai kaip pasidarai, ir darai sau.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#37
Posted 2009 November 29 - 21:20
Kiek suprantu kalba eina apie eksportuojamus automobilius is Danijos.Deja cia nieks nieko neapgaudineja.Taip pat ir Danijoj komercines paskirties automobili galima naudoti asmeniniais tikslais tik zinoma reikia primoketi SKAT'ui.Nebutu cia Lietuva jeigu kazkam uz tais eksperitizes nenubirtu.Komercines paskirties automobiliai paprastai buna parduodami pigiau, ar su pvm arba kita mokestine lengvata. Todel ir uzdeti barjerai kiekvienam gudragalviui isigijus komercines paskirties automobili naudoti ji asmeniniais tikslais.
Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....
Edited by sizus, 2009 November 29 - 21:20.
#38
Posted 2009 December 01 - 06:51
kalba labiau eina apie "lietuviskus" lengvuosius automobilius kurie nei isore nei vidum nepanasus i krovininius, taciau tam tikru metu kai buvo tokie istatymai, buvo pirkti kaip komerciniai. tokiu budu imones atgaudavo sumoketa PVM. taciau uzregistravus kaip komercini atsirado prievole moketi mokesti uz kelius. na, imones atgavo pvm tad moka uz kelius. taciau kai toki automobili perki ne nauja kurio pirmas savininkas ir buvo imone registravusi ji kaip komercines paskirties, tu neatgaudamas jau jokiu moksciu paveldi prievole moketi uz kelius, t.y. siuo metu apie 600lt i metus. tad pries perkant reiktu atkreipti demesi i kategorija N1 ar M1Kiek suprantu kalba eina apie eksportuojamus automobilius is Danijos.Deja cia nieks nieko neapgaudineja.Taip pat ir Danijoj komercines paskirties automobili galima naudoti asmeniniais tikslais tik zinoma reikia primoketi SKAT'ui.Nebutu cia Lietuva jeigu kazkam uz tais eksperitizes nenubirtu.
#39
Posted 2009 December 01 - 08:49
Teisingai. Ir dar priedo techabžiūrą varai kas metaikalba labiau eina apie "lietuviskus" lengvuosius automobilius kurie nei isore nei vidum nepanasus i krovininius, taciau tam tikru metu kai buvo tokie istatymai, buvo pirkti kaip komerciniai. tokiu budu imones atgaudavo sumoketa PVM. taciau uzregistravus kaip komercini atsirado prievole moketi mokesti uz kelius. na, imones atgavo pvm tad moka uz kelius. taciau kai toki automobili perki ne nauja kurio pirmas savininkas ir buvo imone registravusi ji kaip komercines paskirties, tu neatgaudamas jau jokiu moksciu paveldi prievole moketi uz kelius, t.y. siuo metu apie 600lt i metus. tad pries perkant reiktu atkreipti demesi i kategorija N1 ar M1
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#40
Posted 2009 December 01 - 08:59
Teisingai. Ir dar priedo techabžiūrą varai kas metai
ir draudimas taip x1.5 karto..
R
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users