Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Anglo perdarymas i euro


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#21 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 23 - 18:52

Vairuotojo sėdynė nuo keleivio skiriasi reguliavimo galimybėmis. O dėl salono, parašiau, nes dažniausiai paruodamas visas salonas. Ty sėdynės + durų apmušalai.

pas mane funkcijos sedynese vienodos, nugaros atlosas reguliuojamas ir pacios sedynes pritraukimas ar atitraukimas. tik 2 funkcijos ir abiejose nei daugiau nei maziau ;)
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#22 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 10:32

tipo kitokia buso kategorija gal gaunas.. aisku nesamone, bet ka padarysi, kai perdarineji angla, keiti konstrukcija, taciau nereikia jokiu ekspertiziu

Perdarinėjant anglą, nekeičiama konstrukcija ir nereikia malt šūdą. Va kai į paprastas faras sugrūdat lievus chenonus, tai jau tikrai keičiama konstrukcija. Vadovaujantis jūsų logika, tai supuvusio 205 virint negalima, nes keičiasi konstrukcija. Tiek anglam, tiek europiniam galioja tie patys euro saugumo reikalavimai ir kitas bullshitas, todėl realios konstrukcijos niekas nekeičia. O aiškinimas, kad kažkur kažkas pjaut ar virint, tai jeigu modelis yra numatytas gamint abiem variantam, tai tom skylėm vietos būna numatytos ir nėra skirtumas ar gamyklos robotas skylę išpjaus ar pats su balgarke. Pavyzdžiui 307 pežui permest vairą apskritai nieko nei grežiot nei virint nereikia.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#23 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 11:04

girdejau ir as ta pati kad naujesniems pezams ar net naujom furoms angliskoms jau buna paruostos gamykliskai visos skyles permest vairui :)
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#24 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 11:18

girdejau ir as ta pati kad naujesniems pezams ar net naujom furoms angliskoms jau buna paruostos gamykliskai visos skyles permest vairui :)

naujesniuose buna, sitas tiesa, bet ten su elektronika po to buna vamzdec, jei daro siknarankiai
  • 0

#25 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 11:41

naujesniuose buna, sitas tiesa, bet ten su elektronika po to buna vamzdec, jei daro siknarankiai

Jeigu peugeot gamyklose dirbtų ne šiknarankiai, tai jų kokybė ir kaina būtų kaip mersų.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#26 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 11:46

Jeigu peugeot gamyklose dirbtų ne šiknarankiai, tai jų kokybė ir kaina būtų kaip mersų.

del nauju mersu kokybes drisciau pasigincyt, nes ji krito (kaip ir daugumos gamintoju manyciau).. senieji MB buvo kokybiski
  • 0

#27 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 12:47

del nauju mersu kokybes drisciau pasigincyt, nes ji krito (kaip ir daugumos gamintoju manyciau).. senieji MB buvo kokybiski

Na gerai, pasitaisysiu. Jeigu dabar visose gamyklose dirbtų ne šiknarankiai, tai auto kokybė būtų kaip 1985 metų merse. Dabar gerai?
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#28 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 13:18

:beer: good :) baigiam OT

Šį pranešimą redagavo Marcin: 2009 lapkričio 24 - 13:18

  • 0

#29 BuFu

BuFu
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 779
  • Vieta:Tauragė
  • Automobilis:n/a

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 16:19

Perdarinėjant anglą, nekeičiama konstrukcija ir nereikia malt šūdą. Va kai į paprastas faras sugrūdat lievus chenonus, tai jau tikrai keičiama konstrukcija. Vadovaujantis jūsų logika, tai supuvusio 205 virint negalima, nes keičiasi konstrukcija. Tiek anglam, tiek europiniam galioja tie patys euro saugumo reikalavimai ir kitas bullshitas, todėl realios konstrukcijos niekas nekeičia. O aiškinimas, kad kažkur kažkas pjaut ar virint, tai jeigu modelis yra numatytas gamint abiem variantam, tai tom skylėm vietos būna numatytos ir nėra skirtumas ar gamyklos robotas skylę išpjaus ar pats su balgarke. Pavyzdžiui 307 pežui permest vairą apskritai nieko nei grežiot nei virint nereikia.

sudiniausias dalykas kad pedalu blokas netilpo, virsuje remesi I lubas

lubos toje puseje zinoma jau buvo aukstos, jas teko zeminti.. tiesiog ispjovem skyle panasiai kur turetu buti ta anga, naudojom plaktuka kad suzemint tas lubas., bei prireike turbinkes nes toji siena irgi trukde, reikejo perdarineti truputi..


kaip sakant juodu ant balto :hmm: apie naujas ir nesneku, MB sprinteriams isvis sake ta pati panele ardos i tris dalis ir uztenka apkeisti pusem :hmm:
bet jei pradedi grezioti, daryti naujas vietas varztams, ilginti laidus ir pan. kazkaip nekvepia patikimumu ne truputi..

o kaip xenonai keicia konstrukcija, tai tu man paaiskink.. :) isskyrus tai, kad prasti arba prastai istatyti gali akinti kitus vairuotojus, nematau kad tai kenktu paties saugumui, kitaip nei pvz kokia vairo stebule neoriginaliai pritvirtinta :ax:
seip tai nieko blogo nesakau apie kokybiskai perdaryta angla, tik nusistebejau kad jiems ekspertizes nereikia, o idejus sedynes i originalius tvirtinimus - reikia.. ir tai kainuoja kazkas minejo 2000 litu uz tai, kad kazkokiam garaze vilniui koks darbininkas patampys uz dirzu ir pastumdys sedyne :doh:
  • 0

#30 waldas

waldas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 87
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 24 - 20:20

Man tai juokingiausia, kad perdarytiems anglams ekspertizes nereikia, o parvezus is Danijos krovinini minivena (kuris beje is gamyklos isriedejo kaip keleivinis) ir prisukus sedynes ir dirzus i originalius tvirtinimo taskus - prisireike ekspertizes :doh:  :ph34r: nu tiksliai py***iai sedi aukstuose postuose, nieko nepridursi <_<

panasi situacija ir su buvusiais komerciniais automobiliais. tarkim nusiperki dzipa kuris buvo pirktas kaip komercinis kad susigrazint pvm, o tu isigydamas to nepastebi. sugalvoji perregistruoti i nekomercini. irgi reikia ekspertizes sertifikatu ir t.t. :D juk ir kvailiui aiksu kad komercinis nuo ne komercinio dzipo skiriasi tik grotelemis tarp keleiviu ir bagazo. o sitie ekspertai zada pradeti tikrinti sedynes, kurios buvo idetos fabrike, saugos dirzus kurie irgi gamikliniai ir nera liestas nei vienas varstelis. :lol: noreciau pamatyti kokiais protingais veidais jie tai daro B) beje ta pati tvarka gal;ioja ir skodos universalams kurios pirktos per imones ir netgi 206 pezams 2 duru kuriu galinio soninio stiklo vietoje yra metalas :D pries pora metu pakeitus tvarka jau nebeleidziama registruoti kaip komerciniu lengvuju automobiliu. taip gaunasi kad dabartiniai lengvieji komerciniai nelegalai? cirkas kurio kaina apie pora tukstanciu :D
  • 0

#31 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2009 lapkričio 25 - 10:38

Komercines paskirties automobiliai paprastai buna parduodami pigiau, ar su pvm arba kita mokestine lengvata. Todel ir uzdeti barjerai kiekvienam gudragalviui isigijus komercines paskirties automobili naudoti ji asmeniniais tikslais. Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#32 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 lapkričio 25 - 11:50

Komercines paskirties automobiliai paprastai buna parduodami pigiau, ar su pvm arba kita mokestine lengvata. Todel ir uzdeti barjerai kiekvienam gudragalviui isigijus komercines paskirties automobili naudoti ji asmeniniais tikslais.

Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....

pritariu. Taip daroma ir del keliu mokesciu.

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes

#33 waldas

waldas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 87
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2009 lapkričio 26 - 17:35


Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....

ka turi oumeny kalbedamas apie is paziuros protingus zmones?
  • 0

#34 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Parašyta 2009 lapkričio 27 - 16:40

Pigiai tai pigiai,bet ar busi saugus vaziuojant 150km/h greiciu?Asmeniskai man tai neikistu perdaryto.Draugas turejo perdaryta A6 ,tai neduok dieve kruva elektros problemu.Na gal jam tik papuole taip :hmm:
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#35 Svečias_Paflix_*

Svečias_Paflix_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 lapkričio 28 - 00:00

... ar busi saugus vaziuojant 150km/h greiciu?...

idomu pasidare, kaip yra garantuojamas saugus greicio virsijimas su "nuo prigimties" kairiavairiais? Ar europieciui pakeitus sugedusia vairo kolonele automobilis tampa nebesaugus?
  • 0

#36 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2009 lapkričio 28 - 09:52

Pigiai tai pigiai,bet ar busi saugus vaziuojant 150km/h greiciu?Asmeniskai man tai neikistu perdaryto.Draugas turejo perdaryta A6 ,tai neduok dieve kruva elektros problemu.Na gal jam tik papuole taip :hmm:

va cia tai jau ir man idomu pasidare <_< as jokios vaziuokles konstrukcijos nekeiciau, viskas liko kaip buvo. vairo koloneles tvirtinimu jokiu neperdarinejau. tik ispjoviau pedalu skyle sienoje ir lygiai taip pat suverziau varztais kaip buna visose auto..
tas anglas gali buti tvarkingesnis ir uz kita europini..
o del to audi a6, matyt ne pats perdarinejo, o paprasciausiai sumokejo sudarankiams kad perdarytu.. o jiems yra p..fik kaip padarys tvarkingai ar ne, jiems terupi, kuo greiciau padaryt ir paimti pinigus.. elektra belenkaip suvedziojo ir viskas, stai to pasekoje dabar ir turi problemu su elektra, gal dar ir vejai svilpauja vaziuojant ^_^.. geriau paciam daryt, ir zinai kaip pasidarai, ir darai sau.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#37 sizus

sizus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:9600 Års
  • Automobilis:406 2.2(sold),307 T6 1.6 hdi;307 T5 2.0 hdi;307 T5 1.6 hdi

Parašyta 2009 lapkričio 29 - 21:20

Komercines paskirties automobiliai paprastai buna parduodami pigiau, ar su pvm arba kita mokestine lengvata. Todel ir uzdeti barjerai kiekvienam gudragalviui isigijus komercines paskirties automobili naudoti ji asmeniniais tikslais.

Ir keistoka man matyti is paziuros protingus ir issilavinusius zmones besitaskanciais tulzimi del to, kad valstybe uzdare frodo skyle ir neleidzia saves apgauti....

Kiek suprantu kalba eina apie eksportuojamus automobilius is Danijos.Deja cia nieks nieko neapgaudineja.Taip pat ir Danijoj komercines paskirties automobili galima naudoti asmeniniais tikslais tik zinoma reikia primoketi SKAT'ui.Nebutu cia Lietuva jeigu kazkam uz tais eksperitizes nenubirtu.

Šį pranešimą redagavo sizus: 2009 lapkričio 29 - 21:20

  • 0

#38 waldas

waldas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 87
  • Automobilis:peugeot 307

Parašyta 2009 gruodžio 01 - 06:51

Kiek suprantu kalba eina apie eksportuojamus automobilius is Danijos.Deja cia nieks nieko neapgaudineja.Taip pat ir Danijoj komercines paskirties automobili galima naudoti asmeniniais tikslais tik zinoma reikia primoketi SKAT'ui.Nebutu cia Lietuva jeigu kazkam uz tais eksperitizes nenubirtu.

kalba labiau eina apie "lietuviskus" lengvuosius automobilius kurie nei isore nei vidum nepanasus i krovininius, taciau tam tikru metu kai buvo tokie istatymai, buvo pirkti kaip komerciniai. tokiu budu imones atgaudavo sumoketa PVM. taciau uzregistravus kaip komercini atsirado prievole moketi mokesti uz kelius. na, imones atgavo pvm tad moka uz kelius. taciau kai toki automobili perki ne nauja kurio pirmas savininkas ir buvo imone registravusi ji kaip komercines paskirties, tu neatgaudamas jau jokiu moksciu paveldi prievole moketi uz kelius, t.y. siuo metu apie 600lt i metus. tad pries perkant reiktu atkreipti demesi i kategorija N1 ar M1
  • 0

#39 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2009 gruodžio 01 - 08:49

kalba labiau eina apie "lietuviskus" lengvuosius automobilius kurie nei isore nei vidum nepanasus i krovininius, taciau tam tikru metu kai buvo tokie istatymai, buvo pirkti kaip komerciniai. tokiu budu imones atgaudavo sumoketa PVM. taciau uzregistravus kaip komercini atsirado prievole moketi mokesti uz kelius. na, imones atgavo pvm tad moka uz kelius. taciau kai toki automobili perki ne nauja kurio pirmas savininkas ir buvo imone registravusi ji kaip komercines paskirties, tu neatgaudamas jau jokiu moksciu paveldi prievole moketi uz kelius, t.y. siuo metu apie 600lt i metus. tad pries perkant reiktu atkreipti demesi i kategorija N1 ar M1

Teisingai. Ir dar priedo techabžiūrą varai kas metai
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#40 Ramunas

Ramunas

    Sisteminis blokas

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 857
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:pimpe prailgintuvas

Parašyta 2009 gruodžio 01 - 08:59

Teisingai. Ir dar priedo techabžiūrą varai kas metai


ir draudimas taip x1.5 karto..

R
  • 0
Iš kliento medžiagų nemokamai aplaistau gimtadienius, vestuves, krikštynas ir kitokias šventes




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0