del temperaturos
#21
Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:07
#22
Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:18
antifrizas negaruoja nes yra per riebus, o issipletimo bakelio kamstyje esanti voztuva kuris atsidaro tik tuo atveju kai sistemoje per didelis slegis , o esanant normaliam DARBINIAM slegiui neatsidaro, auto gamintoju konstruktoriu, mazdaug 200-300 zmoniu komanda kure tam kad min sanaudom is auto mazgo isgauti max nauda o ne tam kad kazkoks vienas kitas lietuvis ji pametes dziaugtusi vos vos siltu oru salone ir rizikuotu perkaitint variklio del kamscio ,tikrai variklis nekaista,ir peciukas sildo ,gali tik antifrizas nugaruoti be kamscio
#23
Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:36
Na as apie ta pati ir kalbejau, tik kad kolega viska issamiau, malonu kad yra su kuom pasikonsultuotjai problemos su temperaturos sviravimu atsirado iskart po tarpines keitimo, tai manau kad tiesiog nebuvo norm nuorinta sistema. pirmas pozimis kad tai padaryta blogai, jai pries tai tokiu bedu nebuvo, salone peciukas turi pust karsta ora. norm veikiantis turetu mazdaug 70-80 laipsniu ir temperaturos salone nustatytas max padety ,ausys turetu raitotis i vamzdelius. taip pat ir gali but paprasciausias sutapimas kad kaip tik po remonto voztuvas issipletimo bakelyje uzstrigo ir paprasciausiai nelaiko spaudimo.jai gerai pamenu ausinimo sistemoje slegis yra apie 2-2.5 atmosferos. tai irgi gali but viena is priezasciu.o kad paprasciau paciam issinagrinet priezastis siulau toki buda: geriau tai daryt kai variklis visiskai saltas.atsidares kapota susirask ta slanga kuri yra virsutine ateinanti is radijatoriaus i varikli,visuose pezuose tai vieta kur po korpusu stovi termostatas ir yra toks mazas vamzdukas su uzsuktu plasmasiniu kamstuku, kaip ant rato ventilio, atsuk ji. po to ties priekiniu stiklu tik zemiau, susirask kur ateina 2 slangutes is variklio i salono vidu,ten toks pats kamstukas, irji atsuk.tada i antifrizo issipletimo bakeli ipilk antifrizo kol per atsuktus vamzdelius prades begt antifrizas.turi pirmiau begt per tas 2 slangas begt, viena ranka pildamas tuo pat metu uzsuk ta kamsti per kuri bega, pilk kol prades begt per antra vamzdeli,uzsuk ir ji. tai zenklas kad visa ausinimo sistema uzpildyta.jai pilant skysti per vamzdukus nebega tai paprasciausiai i issipletimo bakeli papusk su burna ir dar vis pusdamas kai begs uzsuk.primitivus bet ne tik10 ar 20 kartu patikrintas budas.po visu siu proceduru salone karsto oro srauta atsuk iki max, vejeli mazdaug per viduri ir uzkurk varikli ir apsukas laikyk apie2500 -3000,ikaitik varikli iki 90laupsniu. iki sios temperaturo periodiskai mazdaug 4-6 kartus pilnaik atsuk issipletimo bakelio kamsti,tik atsargiai nes su oru is sistemos begs ir antifrizas KARSTAS. tuomet kai temp bus 90 o is bakelio nebegs skystis o salone pus labai karsta ora sistema tikrai bus nuorinta, tuomet padidink apsukas dar truputi ir stebek temp. rodykle prietaisu skydelyje, kai pakils truputuka virs 90 turetu isijungt ventiliatorius prie radiatoriaus.tai dar vienas rodiklis kad visi mazgai ir davikliai veikia tvarkingai ir sistema tikrai nuorinta.bet kokiu atveju jai ir kamstyje slegio voztuvas grybauja, tik truputuka saltesnis oras eis i salona.p.s. kai variklio temper bus 90 laipsniu abi slangos is radijatoriaus iseinancios turi but karstos jai ne tai tikrai grybauja termostatas.p.s.s visi darbai atliekami su ausinimo sistema turi buti atliekami laikantis max saugumo reikalavimu ir su apsauginemis storesnemis guminemis pirstinemis.jai ir tai nepades arba procesas per sudedingas kreipkis i kvalifikuotus meistrus.
P.S. sistema pati savaime nusiorina jeigu viskas gerai, jei jau kazkas negerai kad ir dangtelio vostuvas tada jau nenusiorins, bet jei jis geras maza oro kieki tikrai nuorina
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#24
Parašyta 2009 gruodžio 14 - 22:04
#25
Parašyta 2009 gruodžio 14 - 22:36
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#26
Parašyta 2009 gruodžio 14 - 23:35
Biškį nepagavau, kame problema? Pagal laipsnius - viskas ok. Gal anksčiau nedašildavo?...... bet mieste vaziuojant ji pakyla iki 90 ......autostradoj temperatura pakildavo iki 100 laipsniu, bet jei nuo kalno vaziuojant vel iki 90 nukrenta.kas galetu buti?
#27
Parašyta 2009 gruodžio 15 - 11:20
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#28
Parašyta 2009 gruodžio 15 - 13:21
na nezinau,as du menesiai vazineju be to voztuvo ,aisku suprantama kad jis reikalingas,bet man bejo temperatura 90 kaip ikalta slangos apatine ir virsutine ,karstos peciukas pucia ,ausis raitosi ,nezinau jai sakot be voztuvo gaudo ora tai ko man neprigaudo,o gal ateitija kas pabloges,buvau kitoja temoja uzdaves klausima taip niekas ir neatsake ,as esu nepametes jo ,o tiesiog isemes,todel kad radiatorius su spec plastilinu uzklijuotas,ir bijau kad susidares slegis nenupustu to plastilino,bet gal nera tas slegis toks didelis kad nupustu,tad manau pabandysiu uzdeti ta voztuvaantifrizas negaruoja nes yra per riebus, o issipletimo bakelio kamstyje esanti voztuva kuris atsidaro tik tuo atveju kai sistemoje per didelis slegis , o esanant normaliam DARBINIAM slegiui neatsidaro, auto gamintoju konstruktoriu, mazdaug 200-300 zmoniu komanda kure tam kad min sanaudom is auto mazgo isgauti max nauda o ne tam kad kazkoks vienas kitas lietuvis ji pametes dziaugtusi vos vos siltu oru salone ir rizikuotu perkaitint varikli
#29
Parašyta 2009 gruodžio 15 - 22:05
jai sneki apie plastelina taip vadinama salta svarke, tai tikrai nabijok-nenupus jai gerai suklijavai. esu ne viena kuro baka, variklio karteri klijaves ir nieko,laiko.o kai laikinai suklijavau duslintuva tai pries norm virinima teko pjaut salia nes 2 pjovimo diskus suvariau pjaudamas per sulipdymo vieta, pats nesuprantu kas per meskos su....s kad toks smarkus gaunasi. o kamsti tai tikrai isidek. vien nuo minties kad jis yra masina vaziuos daug geriauna nezinau,as du menesiai vazineju be to voztuvo ,aisku suprantama kad jis reikalingas,bet man bejo temperatura 90 kaip ikalta slangos apatine ir virsutine ,karstos peciukas pucia ,ausis raitosi ,nezinau jai sakot be voztuvo gaudo ora tai ko man neprigaudo,o gal ateitija kas pabloges,buvau kitoja temoja uzdaves klausima taip niekas ir neatsake ,as esu nepametes jo ,o tiesiog isemes,todel kad radiatorius su spec plastilinu uzklijuotas,ir bijau kad susidares slegis nenupustu to plastilino,bet gal nera tas slegis toks didelis kad nupustu,tad manau pabandysiu uzdeti ta voztuva
#30
Parašyta 2009 gruodžio 15 - 23:00
jau sutvarkiau ta kamsti ir vazineju,bet nieko nepajutau ir taip gerai,ir be jo buvo gerai ;)jai sneki apie plastelina taip vadinama salta svarke, tai tikrai nabijok-nenupus jai gerai suklijavai. esu ne viena kuro baka, variklio karteri klijaves ir nieko,laiko.o kai laikinai suklijavau duslintuva tai pries norm virinima teko pjaut salia nes 2 pjovimo diskus suvariau pjaudamas per sulipdymo vieta, pats nesuprantu kas per meskos su....s kad toks smarkus gaunasi. o kamsti tai tikrai isidek. vien nuo minties kad jis yra masina vaziuos daug geriau
#31 Svečias_giedriuks_*
Parašyta 2009 gruodžio 16 - 11:29
sveiki kolegos, tai va burbuliuku nebuvo bakeli, antifrizo davus gazo nemuse lauk, toleto nuleidimo garso nebuvo, tai nuvariau siandien ryte pas ta meistra ir pasirodo kad slangute kuri eina is issipletimo bakelio uzsikimsus, tai pravale tai ir sildo dar normaliai, tik va dar temperatura kyla truputi. bet pvz:. pries tai kai uzkildavo 90 ar daugiau laipsniu tai antifriza per kamsti vare, nu del slangutes uzsikimsusios, o dar viskas gerai.bandziau paspaust iki 100km tai temperatura pakyla daugiau nei 90laipsniu bet nekaista ir daugiau nei 100, bet tik atleidi greiti, galima sakyt iskart nukrenta temperatura. tai pasak meistro viskas normaliai.nu net nzn ar tai normalu kad iki 100 kyla ar ne.Na as apie ta pati ir kalbejau, tik kad kolega viska issamiau, malonu kad yra su kuom pasikonsultuot
P.S. sistema pati savaime nusiorina jeigu viskas gerai, jei jau kazkas negerai kad ir dangtelio vostuvas tada jau nenusiorins, bet jei jis geras maza oro kieki tikrai nuorina
dar meistras pasakojo, kad jo pazystamas del tos pacios slangutes kele visa galva o paskui nieko nerades pamate kad slangute kalta.
#32
Parašyta 2009 gruodžio 16 - 16:57
tai gal tokiam pezui taip ir turi buti temperatura,bet pris tarpines keitima taip nebuvo,tai gal vis tik termostatas gryba pjauna,o ventiliatorius pasijungia,kai buna virs 90 laipsniu,o slangos is radiatoriaus dabar virsutine ir apatine karstos kada uzkaites variklis ,jaigu apatine silta o virsutine karsta,tada vistiek kas tai negerai,as itarciau termostata,variklis neturi uzkaist iki 100 l ,mano manimusveiki kolegos, tai va burbuliuku nebuvo bakeli, antifrizo davus gazo nemuse lauk, toleto nuleidimo garso nebuvo, tai nuvariau siandien ryte pas ta meistra ir pasirodo kad slangute kuri eina is issipletimo bakelio uzsikimsus, tai pravale tai ir sildo dar normaliai, tik va dar temperatura kyla truputi. bet pvz:. pries tai kai uzkildavo 90 ar daugiau laipsniu tai antifriza per kamsti vare, nu del slangutes uzsikimsusios, o dar viskas gerai.bandziau paspaust iki 100km tai temperatura pakyla daugiau nei 90laipsniu bet nekaista ir daugiau nei 100, bet tik atleidi greiti, galima sakyt iskart nukrenta temperatura. tai pasak meistro viskas normaliai.nu net nzn ar tai normalu kad iki 100 kyla ar ne.Na as apie ta pati ir kalbejau, tik kad kolega viska issamiau, malonu kad yra su kuom pasikonsultuot
P.S. sistema pati savaime nusiorina jeigu viskas gerai, jei jau kazkas negerai kad ir dangtelio vostuvas tada jau nenusiorins, bet jei jis geras maza oro kieki tikrai nuorina
dar meistras pasakojo, kad jo pazystamas del tos pacios slangutes kele visa galva o paskui nieko nerades pamate kad slangute kalta.
#33 Svečias_belgas_*
Parašyta 2009 gruodžio 16 - 21:50
Šį pranešimą redagavo belgas: 2009 gruodžio 16 - 21:51
#34
Parašyta 2009 gruodžio 17 - 21:16
nu nezinau kaip ten tau yra bet as siandien dasipuciau oro i padangas ir iskart masinai prisidejo 2 AGjau sutvarkiau ta kamsti ir vazineju,bet nieko nepajutau ir taip gerai,ir be jo buvo gerai ;)
#35
Parašyta 2009 gruodžio 17 - 22:04
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#36 Svečias_giedriuks_*
Parašyta 2010 sausio 17 - 11:46
#37 Svečias_zbygis_*
Parašyta 2010 sausio 20 - 19:06
nuo termostato priklauso kokia temperatura turi but matoreKoks dar temperaturos siubavimas gali but? 90 - 92 laipsniai ir ne daugiau sitam varikliui
#38
Parašyta 2010 sausio 20 - 20:34
Be termostato dar temperaturos daviklis junginejantis ventiliatoriu taipogi itakoja darbine variklio temperatura.nuo termostato priklauso kokia temperatura turi but matore
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#39 Svečias_belgas_*
Parašyta 2010 sausio 20 - 21:14
#40
Parašyta 2010 sausio 20 - 21:41
tai gal jau pradek mastyt apie termostato keitimavazineju su pezu 406 3,0 24 v ir man atrodo kad per kamscius ziema prie -7 temperatura uzkyla iki 100laipsniu tai daug. galvoju kas bus vasara ? uzvirti visai nenoriu. prie kiek laipsniu atidaro termostatas? gal reikia pakeisti termostata ar duos tas keitimas koki poveiki? gal koki anksciau atsidaranti ideti.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0