Peršokti prie turinio


del temperaturos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 43

#21 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:07

jai problemos su temperaturos sviravimu atsirado iskart po tarpines keitimo, tai manau kad tiesiog nebuvo norm nuorinta sistema. pirmas pozimis kad tai padaryta blogai, jai pries tai tokiu bedu nebuvo, salone peciukas turi pust karsta ora. norm veikiantis turetu mazdaug 70-80 laipsniu ir temperaturos salone nustatytas max padety ,ausys turetu raitotis i vamzdelius. taip pat ir gali but paprasciausias sutapimas kad kaip tik po remonto voztuvas issipletimo bakelyje uzstrigo ir paprasciausiai nelaiko spaudimo.jai gerai pamenu ausinimo sistemoje slegis yra apie 2-2.5 atmosferos. tai irgi gali but viena is priezasciu.o kad paprasciau paciam issinagrinet priezastis siulau toki buda: geriau tai daryt kai variklis visiskai saltas.atsidares kapota susirask ta slanga kuri yra virsutine ateinanti is radijatoriaus i varikli,visuose pezuose tai vieta kur po korpusu stovi termostatas ir yra toks mazas vamzdukas su uzsuktu plasmasiniu kamstuku, kaip ant rato ventilio, atsuk ji. po to ties priekiniu stiklu tik zemiau, susirask kur ateina 2 slangutes is variklio i salono vidu,ten toks pats kamstukas, irji atsuk.tada i antifrizo issipletimo bakeli ipilk antifrizo kol per atsuktus vamzdelius prades begt antifrizas.turi pirmiau begt per tas 2 slangas begt, viena ranka pildamas tuo pat metu uzsuk ta kamsti per kuri bega, pilk kol prades begt per antra vamzdeli,uzsuk ir ji. tai zenklas kad visa ausinimo sistema uzpildyta.jai pilant skysti per vamzdukus nebega tai paprasciausiai i issipletimo bakeli papusk su burna ir dar vis pusdamas kai begs uzsuk.primitivus bet ne tik10 ar 20 kartu patikrintas budas.po visu siu proceduru salone karsto oro srauta atsuk iki max, vejeli mazdaug per viduri ir uzkurk varikli ir apsukas laikyk apie2500 -3000,ikaitik varikli iki 90laupsniu. iki sios temperaturo periodiskai mazdaug 4-6 kartus pilnaik atsuk issipletimo bakelio kamsti,tik atsargiai nes su oru is sistemos begs ir antifrizas KARSTAS. tuomet kai temp bus 90 o is bakelio nebegs skystis o salone pus labai karsta ora sistema tikrai bus nuorinta, tuomet padidink apsukas dar truputi ir stebek temp. rodykle prietaisu skydelyje, kai pakils truputuka virs 90 turetu isijungt ventiliatorius prie radiatoriaus.tai dar vienas rodiklis kad visi mazgai ir davikliai veikia tvarkingai ir sistema tikrai nuorinta.bet kokiu atveju jai ir kamstyje slegio voztuvas grybauja, tik truputuka saltesnis oras eis i salona.p.s. kai variklio temper bus 90 laipsniu abi slangos is radijatoriaus iseinancios turi but karstos jai ne tai tikrai grybauja termostatas.p.s.s visi darbai atliekami su ausinimo sistema turi buti atliekami laikantis max saugumo reikalavimu ir su apsauginemis storesnemis guminemis pirstinemis.jai ir tai nepades arba procesas per sudedingas kreipkis i kvalifikuotus meistrus.
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#22 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:18

o del kamscio ,tikrai variklis nekaista,ir peciukas sildo ,gali tik antifrizas nugaruoti be kamscio :pug:

antifrizas negaruoja nes yra per riebus, o issipletimo bakelio kamstyje esanti voztuva kuris atsidaro tik tuo atveju kai sistemoje per didelis slegis , o esanant normaliam DARBINIAM slegiui neatsidaro, auto gamintoju konstruktoriu, mazdaug 200-300 zmoniu komanda kure tam kad min sanaudom is auto mazgo isgauti max nauda o ne tam kad kazkoks vienas kitas lietuvis ji pametes dziaugtusi vos vos siltu oru salone ir rizikuotu perkaitint varikli
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#23 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 21:36

jai problemos su temperaturos sviravimu atsirado iskart po tarpines keitimo, tai manau kad tiesiog nebuvo norm nuorinta sistema. pirmas pozimis kad tai padaryta blogai, jai pries tai tokiu bedu nebuvo, salone peciukas turi pust karsta ora. norm veikiantis turetu mazdaug 70-80 laipsniu ir temperaturos salone nustatytas max padety ,ausys turetu raitotis i vamzdelius. taip pat ir gali but paprasciausias sutapimas kad kaip tik po remonto voztuvas issipletimo bakelyje uzstrigo ir paprasciausiai nelaiko spaudimo.jai gerai pamenu ausinimo sistemoje slegis yra apie 2-2.5 atmosferos. tai irgi gali but viena is priezasciu.o kad paprasciau paciam issinagrinet priezastis siulau toki buda: geriau tai daryt kai variklis visiskai saltas.atsidares kapota susirask ta slanga kuri yra virsutine ateinanti is radijatoriaus i varikli,visuose pezuose tai vieta kur po korpusu stovi termostatas ir yra toks mazas vamzdukas su uzsuktu plasmasiniu kamstuku, kaip ant rato ventilio, atsuk ji. po to ties priekiniu stiklu tik zemiau, susirask kur ateina 2 slangutes is variklio i salono vidu,ten toks pats kamstukas, irji atsuk.tada i antifrizo issipletimo bakeli ipilk antifrizo kol per atsuktus vamzdelius prades begt antifrizas.turi pirmiau begt per tas 2 slangas begt, viena ranka pildamas tuo pat metu uzsuk ta kamsti per kuri bega, pilk kol prades begt per antra vamzdeli,uzsuk ir ji. tai zenklas kad visa ausinimo sistema uzpildyta.jai pilant skysti per vamzdukus nebega tai paprasciausiai i issipletimo bakeli papusk su burna ir dar vis pusdamas kai begs uzsuk.primitivus bet ne tik10 ar 20 kartu patikrintas budas.po visu siu proceduru salone karsto oro srauta atsuk iki max, vejeli mazdaug per viduri ir uzkurk varikli ir apsukas laikyk apie2500 -3000,ikaitik varikli iki 90laupsniu. iki sios temperaturo periodiskai mazdaug 4-6 kartus pilnaik atsuk issipletimo bakelio kamsti,tik atsargiai nes su oru is sistemos begs ir antifrizas KARSTAS. tuomet kai temp bus 90 o is bakelio nebegs skystis o salone pus labai karsta ora sistema tikrai bus nuorinta, tuomet padidink apsukas dar truputi ir stebek temp. rodykle prietaisu skydelyje, kai pakils truputuka virs 90 turetu isijungt ventiliatorius prie radiatoriaus.tai dar vienas rodiklis kad visi mazgai ir davikliai veikia tvarkingai ir sistema tikrai nuorinta.bet kokiu atveju jai ir kamstyje slegio voztuvas grybauja, tik truputuka saltesnis oras eis i salona.p.s. kai variklio temper bus 90 laipsniu abi slangos is radijatoriaus iseinancios turi but karstos jai ne tai tikrai grybauja termostatas.p.s.s visi darbai atliekami su ausinimo sistema turi buti atliekami laikantis max saugumo reikalavimu ir su apsauginemis storesnemis guminemis pirstinemis.jai ir tai nepades arba procesas per sudedingas kreipkis i kvalifikuotus meistrus.

Na as apie ta pati ir kalbejau, tik kad kolega viska issamiau, malonu kad yra su kuom pasikonsultuot ;]

P.S. sistema pati savaime nusiorina jeigu viskas gerai, jei jau kazkas negerai kad ir dangtelio vostuvas tada jau nenusiorins, bet jei jis geras maza oro kieki tikrai nuorina :pug:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#24 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 22:04

tikrai nemanau kad pakeitus variklio galva oro sistemoje bus nedaug, bet kaip sakoma cia lietuva ir cia stebuklu krastas, o ir neisardomi auto mazgai tampa ne tik isardomi bet ir dar remontuojami,mano pasiulimas buvo vienas is tu po kurio joks meistras nedrys trinti lazankiu savo klientui. o kad galejo meistriukas suklyst tai nemanau kad yra kazkas tobulas sitam pasauly, juk 1000ciai inzinieriu tobulina ir perdarineja viena modeli o ju per metus atsiranda bent 10 o ir automexanikas per trumpa laika turi paskui visus suspet jis irgi tik paprastas zmogu.nieko neteisinu, ir tikrai nenoriu savo komentarais kazko izeist. jai taip nutiko tai didziausias ATSIPRASAU.p.s. tikrai ne as keiciau ta galvos tarpinr :D
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#25 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 22:36

jo paskutinis postas geriausias :beer:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#26 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2009 gruodžio 14 - 23:35

.... bet mieste vaziuojant ji pakyla iki 90 ......autostradoj temperatura pakildavo iki 100 laipsniu, bet jei nuo kalno vaziuojant vel iki 90 nukrenta.kas galetu buti?

Biškį nepagavau, kame problema? Pagal laipsnius - viskas ok. Gal anksčiau nedašildavo?..
  • 0
... labai piktas diedas...

#27 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2009 gruodžio 15 - 11:20

na del 100 laipsniu uzmiestyje, tai ci atikrai perdaug ypac kai lauke -4 :ph34r:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#28 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 gruodžio 15 - 13:21

antifrizas negaruoja nes yra per riebus, o issipletimo bakelio kamstyje esanti voztuva kuris atsidaro tik tuo atveju kai sistemoje per didelis slegis , o esanant normaliam DARBINIAM slegiui neatsidaro, auto gamintoju konstruktoriu, mazdaug 200-300 zmoniu komanda kure tam kad min sanaudom is auto mazgo isgauti max nauda o ne tam kad kazkoks vienas kitas lietuvis ji pametes dziaugtusi vos vos siltu oru salone ir rizikuotu perkaitint varikli

na nezinau,as du menesiai vazineju be to voztuvo ,aisku suprantama kad jis reikalingas,bet man bejo temperatura 90 kaip ikalta slangos apatine ir virsutine ,karstos peciukas pucia ,ausis raitosi ,nezinau jai sakot be voztuvo gaudo ora tai ko man neprigaudo,o gal ateitija kas pabloges,buvau kitoja temoja uzdaves klausima taip niekas ir neatsake ,as esu nepametes jo ,o tiesiog isemes,todel kad radiatorius su spec plastilinu uzklijuotas,ir bijau kad susidares slegis nenupustu to plastilino,bet gal nera tas slegis toks didelis kad nupustu,tad manau pabandysiu uzdeti ta voztuva :pug:
  • 0

#29 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 15 - 22:05

na nezinau,as du menesiai vazineju be to voztuvo ,aisku suprantama kad jis reikalingas,bet man bejo temperatura 90 kaip ikalta slangos apatine ir virsutine ,karstos peciukas pucia ,ausis raitosi ,nezinau jai sakot be voztuvo gaudo ora tai ko man neprigaudo,o gal ateitija kas pabloges,buvau kitoja temoja uzdaves klausima taip niekas ir neatsake ,as esu nepametes jo ,o tiesiog isemes,todel kad radiatorius su spec plastilinu uzklijuotas,ir bijau kad susidares slegis nenupustu to plastilino,bet gal nera tas slegis toks didelis kad nupustu,tad manau pabandysiu uzdeti ta voztuva :pug:

jai sneki apie plastelina taip vadinama salta svarke, tai tikrai nabijok-nenupus jai gerai suklijavai. esu ne viena kuro baka, variklio karteri klijaves ir nieko,laiko.o kai laikinai suklijavau duslintuva tai pries norm virinima teko pjaut salia nes 2 pjovimo diskus suvariau pjaudamas per sulipdymo vieta, pats nesuprantu kas per meskos su....s kad toks smarkus gaunasi. o kamsti tai tikrai isidek. vien nuo minties kad jis yra masina vaziuos daug geriau :D :D :D
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#30 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 gruodžio 15 - 23:00

jai sneki apie plastelina taip vadinama salta svarke, tai tikrai nabijok-nenupus jai gerai suklijavai. esu ne viena kuro baka, variklio karteri klijaves ir nieko,laiko.o kai laikinai suklijavau duslintuva tai pries norm virinima teko pjaut salia nes 2 pjovimo diskus suvariau pjaudamas per sulipdymo vieta, pats nesuprantu kas per meskos su....s kad toks smarkus gaunasi. o kamsti tai tikrai isidek. vien nuo minties kad jis yra masina vaziuos daug geriau :D :D :D

jau sutvarkiau ta kamsti ir vazineju,bet nieko nepajutau ir taip gerai,ir be jo buvo gerai ;) :pug:
  • 0

#31 Svečias_giedriuks_*

Svečias_giedriuks_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 16 - 11:29

Na as apie ta pati ir kalbejau, tik kad kolega viska issamiau, malonu kad yra su kuom pasikonsultuot ;]

P.S. sistema pati savaime nusiorina jeigu viskas gerai, jei jau kazkas negerai kad ir dangtelio vostuvas tada jau nenusiorins, bet jei jis geras maza oro kieki tikrai nuorina :pug:

sveiki kolegos, tai va burbuliuku nebuvo bakeli, antifrizo davus gazo nemuse lauk, toleto nuleidimo garso nebuvo, tai nuvariau siandien ryte pas ta meistra ir pasirodo kad slangute kuri eina is issipletimo bakelio uzsikimsus, tai pravale tai ir sildo dar normaliai, tik va dar temperatura kyla truputi. bet pvz:. pries tai kai uzkildavo 90 ar daugiau laipsniu tai antifriza per kamsti vare, nu del slangutes uzsikimsusios, o dar viskas gerai.bandziau paspaust iki 100km tai temperatura pakyla daugiau nei 90laipsniu bet nekaista ir daugiau nei 100, bet tik atleidi greiti, galima sakyt iskart nukrenta temperatura. tai pasak meistro viskas normaliai.nu net nzn ar tai normalu kad iki 100 kyla ar ne.
dar meistras pasakojo, kad jo pazystamas del tos pacios slangutes kele visa galva o paskui nieko nerades pamate kad slangute kalta.
  • 0

#32 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2009 gruodžio 16 - 16:57

Na as apie ta pati ir kalbejau, tik kad kolega viska issamiau, malonu kad yra su kuom pasikonsultuot  ;]

P.S. sistema pati savaime nusiorina jeigu viskas gerai, jei jau kazkas negerai kad ir dangtelio vostuvas tada jau nenusiorins, bet jei jis geras maza oro kieki tikrai nuorina  :pug:

sveiki kolegos, tai va burbuliuku nebuvo bakeli, antifrizo davus gazo nemuse lauk, toleto nuleidimo garso nebuvo, tai nuvariau siandien ryte pas ta meistra ir pasirodo kad slangute kuri eina is issipletimo bakelio uzsikimsus, tai pravale tai ir sildo dar normaliai, tik va dar temperatura kyla truputi. bet pvz:. pries tai kai uzkildavo 90 ar daugiau laipsniu tai antifriza per kamsti vare, nu del slangutes uzsikimsusios, o dar viskas gerai.bandziau paspaust iki 100km tai temperatura pakyla daugiau nei 90laipsniu bet nekaista ir daugiau nei 100, bet tik atleidi greiti, galima sakyt iskart nukrenta temperatura. tai pasak meistro viskas normaliai.nu net nzn ar tai normalu kad iki 100 kyla ar ne.
dar meistras pasakojo, kad jo pazystamas del tos pacios slangutes kele visa galva o paskui nieko nerades pamate kad slangute kalta.

tai gal tokiam pezui taip ir turi buti temperatura,bet pris tarpines keitima taip nebuvo,tai gal vis tik termostatas gryba pjauna,o ventiliatorius pasijungia,kai buna virs 90 laipsniu,o slangos is radiatoriaus dabar virsutine ir apatine karstos kada uzkaites variklis ,jaigu apatine silta o virsutine karsta,tada vistiek kas tai negerai,as itarciau termostata,variklis neturi uzkaist iki 100 l ,mano manimu :pug:
  • 0

#33 Svečias_belgas_*

Svečias_belgas_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 16 - 21:50

iki 100 laipsniu kamsciuose temperatura skaitau normaliai, pas mane ir didele laiko mieste 90 -95. o tai juk raudona riba yra 110 laipsniu. ziuriu kad pezas megsta laikyti aukstesne temperatura. nuveziau pas meistra klaust ar tai blogai kad buna tokia temperatura, sake kad viskas gerai :pug:

Šį pranešimą redagavo belgas: 2009 gruodžio 16 - 21:51

  • 0

#34 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2009 gruodžio 17 - 21:16

jau sutvarkiau ta kamsti ir vazineju,bet nieko nepajutau ir taip gerai,ir be jo buvo gerai ;) :pug:

nu nezinau kaip ten tau yra bet as siandien dasipuciau oro i padangas ir iskart masinai prisidejo 2 AG :D :D :D
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#35 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2009 gruodžio 17 - 22:04

Koks dar temperaturos siubavimas gali but? 90 - 92 laipsniai ir ne daugiau sitam varikliui
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#36 Svečias_giedriuks_*

Svečias_giedriuks_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 17 - 11:46

sveiki visi, na pagaliau baigesi mano bedos, na galima sakyt baigesi.keliau antra karta galva, bet nepadejo :angry: tad galiausiai pasirodo vandens pompa buvo parejus, na sparneliai visiskai sudile ir nepajegi ji vandens pumpuot, nors numovus nuo radiatoriaus slanga vare vandeni bet nepakako kad i issipletimo bakeli uzpumpuotu.dar buna kad pakyla iki beveik 100laipsniu bet tik pradziai vaziavimo bet retai kada o po to viskas ok :) dekui visiems uz patarimus :beer:
  • 0

#37 Svečias_zbygis_*

Svečias_zbygis_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 20 - 19:06

Koks dar temperaturos siubavimas gali but? 90 - 92 laipsniai ir ne daugiau sitam varikliui

nuo termostato priklauso kokia temperatura turi but matore
  • 0

#38 Linas

Linas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.321
  • Vieta:Žagarė - Šiauliai - Merkinė
  • Automobilis:Peugeot 307SW 2ltr HSI 79kw 2003m.

Parašyta 2010 sausio 20 - 20:34

nuo termostato priklauso kokia temperatura turi but matore

Be termostato dar temperaturos daviklis junginejantis ventiliatoriu taipogi itakoja darbine variklio temperatura.
  • 0

ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.

ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG 

ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.

ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.

Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros


#39 Svečias_belgas_*

Svečias_belgas_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 20 - 21:14

vazineju su pezu 406 3,0 24 v ir man atrodo kad per kamscius ziema prie -7 temperatura uzkyla iki 100laipsniu tai daug. galvoju kas bus vasara ? uzvirti visai nenoriu. prie kiek laipsniu atidaro termostatas? gal reikia pakeisti termostata ar duos tas keitimas koki poveiki? gal koki anksciau atsidaranti ideti.
  • 0

#40 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 sausio 20 - 21:41

vazineju su pezu 406 3,0 24 v ir man atrodo kad per kamscius ziema prie -7 temperatura uzkyla iki 100laipsniu tai daug. galvoju kas bus vasara ? uzvirti visai nenoriu. prie kiek laipsniu atidaro termostatas? gal reikia pakeisti termostata ar duos tas keitimas koki poveiki? gal koki anksciau atsidaranti ideti.

tai gal jau pradek mastyt apie termostato keitima
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0