Manai kad stambesnysis du.dvieju brolis trys.nulis negenda?Geriau jau Peza 3.0V624V pirk negu 2.2
406 2.2 benzinas
#21
Parašyta 2010 sausio 06 - 09:35
ex 405 GL | ex 205 LOOK | ex 106 XN | ex 106 XR | ex 106 XSi | ex 106 NEW LOOK | ex 106 ENFANT TERRIBLE | 208
Niekada neturėsi antros progos padaryti gerą pirmąjį įspūdį!
#22
Parašyta 2010 sausio 06 - 19:19
O kaip issiaiskint ar ar tas alsuoklis sildomas ? Ir ar tai ieina i gamykline auto komplektacija?Dekui uz pasisakymusmaniskiam 406-tam 2.2 alsuoklis tipo sildomas ir, kiek supratau, elektronikos valdomas.
nezinau ar kitokiu variantu buvo, nes masina lyg ir is siltu krastu.
reiks savaitgali garazan isivarius numaut slangas paziuret ar nesikaupia jame "majonezas"...
#23
Parašyta 2010 sausio 06 - 19:26
#24
Parašyta 2010 sausio 06 - 19:32
#25
Parašyta 2010 sausio 06 - 19:49
Šį pranešimą redagavo Hitman: 2010 sausio 06 - 19:52
#26
Parašyta 2010 sausio 06 - 20:13
Zidanas, kai ieskojau pezo 607 (o tai truko 2.5 menesio KASDIENIO intensyvaus ieskojimo po taurage, siaulius, kauna, klaipeda, vilniu, silute, mariampole...), tai visi parvarinetojai masinu taurages ir kt. (jie nesuinteresuoti, nes tik prasymo metu ka parvaryti) ir variklistai servizu sake jog pas 607 pats geriausias motoras yra 3.0 V6, po sito eina 2.2Hdi o pacioje eiles gale stovi 2.2 benzinas... nes sitas motoras, megsta perkaisti, uzkalti ir GARSIAI dirbti (pripazinkit jo darbas tikrai netylus - puse dyzelio). Zodziu pas ta 2.2 labai daug arkliu isspausta be jokiu turbo.Manai kad stambesnysis du.dvieju brolis trys.nulis negenda?
pvz. tauragiskiai kiekvienas zino, parvarai 607 3.0 ledini, net neuzlipes ant tralo bulbasas ji nuperka(na bent taip vasara buvo). tuo tarpu dyzelioku stovi kiekvienoje aiksteleje bet po 2-3. o tauragej 15 aiksteliu, dauginkit.
aisku, GENDA viskas, tik ir kvailam aisku, jog didesnio litrazo variklis turi didesne atsarga. Pats turejau 605 su 3.0 18 metu masina, o variklis traukia kaip paseles, kaimynas yrgi turi 3.0 automata, irgi tu paciu metu, kad ir dujos be problemu vaziuoja, tik pakeite paskirstymo dangteli bei komutatoriu, dar vienas draugas su 605 3.0 pirko masina pravaziuota su 400 000 km, variklis tikrai negalima sakyt jog buvo nuvaikytas, pats dar prasuko 250 000, pakeite galvos tarpine (vienos) pavazinejo dar metus, atsuko iki 250 000 pardave, ir tik praejus 2 metams per REIDA rode jog peugeotas buves apsiverte aukstielnykas prie gargzdu kazkur, aisku neblaibus visi - tai velnias pagalve pakiso.
Dar cia vienas forume rase (perekupas), jog pirko 607-ta 3.0 trieju metu senumo su 670 000 tukst. rida (taxi parkas! isivaizduojat masina turejo naktim vaziuot), atsuko iki 100 tukst. ir pardave perdazes pakeites vaira sedynes (o dar klientas kuris pirko sake jog perdaug nulekus per 3 metus) aisku vargsas tas zmogelis, jau ten pabaigta masina buvo, taciau is isores taip neatrode
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#27
Parašyta 2010 sausio 06 - 20:41
#28
Parašyta 2010 sausio 06 - 20:42
#29
Parašyta 2010 sausio 06 - 22:12
saituose kur komplektacija pagal vin'a rodo (kad ir peugeot servicebox'e), visalaik uzkliudavo, kad toki navarota maniskis turi...O kaip issiaiskint ar ar tas alsuoklis sildomas ? Ir ar tai ieina i gamykline auto komplektacija?Dekui uz pasisakymusmaniskiam 406-tam 2.2 alsuoklis tipo sildomas ir, kiek supratau, elektronikos valdomas.
nezinau ar kitokiu variantu buvo, nes masina lyg ir is siltu krastu.
reiks savaitgali garazan isivarius numaut slangas paziuret ar nesikaupia jame "majonezas"...
#30
Parašyta 2010 sausio 07 - 12:13
#31
Parašyta 2010 sausio 07 - 16:25
detali.ruKur cia butu galima pasiziuret konkreciai pagal vin ar turi ten ta pasildyma mano pezas.
#32
Parašyta 2010 sausio 07 - 18:40
#33
Parašyta 2010 sausio 07 - 19:46
spaudi ,dale,tai reiskia toliau ir tada ismes piesinukus tada jau pasirik variklio piesini,ir pasiziurinek ant vieno, ant kito piesinelio uzeikpagal vin ismete mano komplektacija mazdaug ir kur daba ziuret ar yra tas pasildytojas?
#34
Parašyta 2010 sausio 08 - 18:29
#35
Parašyta 2010 sausio 09 - 20:07
Speju ta kur is galvutes iseina i isiurbimo kolika ;)O gal yra zinanciu kuri butent alsuoklio slangute uzsala ? Ta apatine storesne ar virsutine kuri jungiasi su oro filtru?
Dekui .
#36
Parašyta 2010 sausio 10 - 09:15
#38
Parašyta 2010 sausio 10 - 14:54
Kogero tai ir yra pajungtas sildytuvas.Supratai pagaliau kuri slanga ;) O uz slanga moketi 800LtBlogiausia , kad niekas normaliai neisaiskina kuria alsuoklio dali reikia apsiltint vienam servise aiskino kad ta dali kuri jungia oro filtra .???
Atseit tos slagutes buna keliu rusiu . Kiek teko aiskintis yra skirtumas i viena pajungtas kazkoks laidas , i kita ne , bet ar tai sildytuvas ar voztuvas kazkoks taip ir neaisku. Beje tos slangutes kaina 800 lt
#39
Parašyta 2010 sausio 10 - 16:56
#40
Parašyta 2010 sausio 10 - 21:31
kiek suprantu, "Crankcase gas circuit heating". bet maniskiam detali.ru to punkto neuzpildo.pagal vin ismete mano komplektacija mazdaug ir kur daba ziuret ar yra tas pasildytojas?
http://public.servicebox.peugeot.com prancuziskai tas punktas: RÉCHAUFFAGE CIRCUIT GAZ CARTER.
kiek supratau, iki kazkurio gamybos vieneto tas pasildymas nebuvo montuojamas, paskui pradejo montuoti, nes pateikiamos 2 schemos - iki tam tikro numerio ir po jo. (kitiems varikliu modeliams atskiros schemos su tuo pasildymu ir be jo). ir kazkaip keista - pagal vin man atfiltruoja schema be to pasildymo
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0