Jump to content


406 cupe V6 nevalina matoras :)


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 19 - 01:05

SVeiki, Tiko tiko ir nutiko pastebejau kad mano pezo motoras eme ilgainiui , negraziai dirbti, nepriima gazo, gazuojant dusta paskui prasimusha, didziausias pridusimas buna kai apsukos pasiekia 2000rpm paskui susipurto ir jau nuo 3000rpm uzsisuka ir dirba be dusimo, sanaudos padidejusios, is savo bendro pazinimo manau reikia kabintis uz pagrindinio dirzo, babinu, ar holo daviklio, pries keiciant pagr dirza buvo tas pats, radau laisva dirza, viska sustaciau i vietas taciau su nauju dirzu niekas nepagerejo. kelis ukiskus budus isbandziau - pasikeiciau zvakes NGK pagal autodata, vakare pasipurskiau vandenuku apie laidus-babinas, nu niekur nesaudo bent vizualiai, nebent babinos viduj pramustos....ar cia degimas kur pabeges, gal dar ta holo davikli pratikrint. :unsure: P.S. 3L V6 98 metu pezas oro benzo filtrai pakeisti kompresija po ~14bar Klaidu variklio ECU nerado jokiu viciunu servise ypatingai Meisteris manau turetu ka pasakyti ;)

Edited by Just'is, 2009 December 19 - 01:22.

  • 0

#2 kebabas

kebabas
  • Senbuviai
  • posts 487
  • Vieta:klaipeda
  • Automobilis:peugeot 406hdi

Posted 2009 December 19 - 10:18

o tu pamegink nuvaziuot pas ka nors kita pajungti kompo o ne y Viciunus , gal tiesiog jie tau nieko nesake (tingejo sneket) :hmm: , man taip yra buve :blush:
  • 0

#3 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 19 - 11:00

sitie varikliai praranda galia sugedus skyscio temperaturos davikliui,kuris stovi po isiurbimo sklende,jo kaina uk apie £15,kiek lietuvoj nezinau,bet pakeitus ji masina atsigauna ziauriai,siulau tau ji pasitikrint
  • 0

#4 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2009 December 19 - 19:10

Tas daviklis ne po isiurbimo sklende o salia oro filtro dezes jei tu apie tapati zalia Lietuvoj originalus kainuoja 100lt o ne org kazkoks italiskas 50lt ji tikrai verta pasitikrinti bet iskart kompas meta klaidas jei su juo negerai kas diagnostika darant turejo matyti Lemdazondas dar gali buti parejas neziurejai kaip jis dirba?
  • 0

#5 mindasas

mindasas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 782
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Audi A8 2006m. 171kW:)

Posted 2009 December 19 - 19:13

Varyk,pajungs prie kompo ir pamatysi problema :hmm:
  • 0
Žemės ūkio technika- www.agrosistemos.lt

#6 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 19 - 20:19

Arba katalizatorius uzsikimses. Per kompa reikia paziureti ka rodo MAP sensorius kai sklende uzdaryta. Veliau spustelti iki kokiu 2K ar 2.5K ir palaikyti. Is pradziu slegis turi staigiai nukristi, veliau grizti i apytiksliai ta pati ka matei ties uzdaryta oro sklende. Jei slegis nukrito ir neatsistato, variklis nesugeba normaliai iskvepti, ismetimo sistemoje kazkas trukdo - greiciausiai katalizatorius. Beje, po priekiniu ratu yra isiurbimo vamzdis, kuris gerokai nuo laiko nupuva ir todel gali trukdyti, verta patikrinti ar isiurbimo sistema tvarkinga. Ka dar patikrinciau, tai kuro sistemos slegi, turi buti 3.5bar, prie oro filtro, salia temp sensorio, yra islindes ventilis prijungti matuokli. Jel slegis kitoks, ali buti arba pompa arba slegio reguliatorius (priesingoje magistrales puseje nuo ventilio). Gali, zinoma ir kitu variantu buti.

Edited by nordic, 2009 December 19 - 20:21.

  • 0

#7 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Posted 2009 December 19 - 21:31

SVeiki,

Tiko tiko ir nutiko pastebejau kad mano pezo motoras eme ilgainiui , negraziai dirbti, nepriima gazo, gazuojant dusta paskui prasimusha, didziausias pridusimas buna kai apsukos pasiekia 2000rpm paskui susipurto ir jau nuo 3000rpm uzsisuka ir dirba be dusimo, sanaudos padidejusios, is savo bendro pazinimo manau reikia kabintis uz pagrindinio dirzo, babinu, ar holo daviklio, pries keiciant pagr dirza buvo tas pats, radau laisva dirza, viska sustaciau i vietas taciau su nauju dirzu niekas nepagerejo. kelis ukiskus budus isbandziau - pasikeiciau zvakes NGK pagal autodata, vakare pasipurskiau vandenuku apie laidus-babinas, nu niekur nesaudo bent vizualiai, nebent babinos viduj pramustos....ar cia degimas kur pabeges, gal dar ta holo davikli pratikrint. :unsure:

P.S.
3L V6 98 metu pezas
oro benzo filtrai pakeisti
kompresija po ~14bar
Klaidu variklio ECU nerado jokiu viciunu servise

ypatingai Meisteris manau turetu ka pasakyti ;)

viciunu servisas kaip ir priklauso dileriniam servisui prie problemos prieina labai naujoviskai ir ne visada rezultatyviai.manau kreipkis pas kita meistra kad pajunktu savo diagnostine sistema. kaip matau esi kaunietis tai viena galiu pasiulyt, kiek teko kreiptis tai tikra viska patikrindavo labai nuodugniai ir issamiai, tik kad nevisada apsiima gedimus tvarkyt nes masinas susiraso kas valanda diagnostikai ir is pagarbos klientui negali jo priversti laukti ilgiau.taigi bandau aiskint marsruta:vaziuoji i auto turgu nuo baziu ziedo vilniaus pusen, ivaziuoji i posuki kuris,jai neklystu paskutinis i kaire pries turgu, vaziuoji link partizanu, kaireje puseje pamatysi reklamini stenda walker duslintuvai ten suki vel i kaire. vaziuoji tiesiai iki sankryzos priesais bus pastatas su uzrasu walker duslintuvai, pasuki truputuka desiniau i aikstele ir eini pro didelius vartus i uzdara kiema, tik iejus 1arba2 boksas po desine uzeini ir klausi stanislovo su juo pasisneki kada paziures o tada gal bus tikslesne info negu mes patarsim tik is tavo pasakojimo.kiek kartu teko kreiptis tikrai viskas budavo ok.p.s.prie vartu berods uzrasas:automobiliu klubas ziedas.p.s.s. vaziuojant link paskutines sankryzos desinej pusej bus reklama automobiliu elektronine diagnostika tai tikrai ne tai apie ka pasakojau :D tikiuosi per metus ir du men kai negyvenu kaune to walker zenklo nenugriove. :rolleyes: lauksim naujienu
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#8 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2009 December 20 - 13:47

Ka dar patikrinciau, tai kuro sistemos slegi, turi buti 3.5bar, prie oro filtro, salia temp sensorio, yra islindes ventilis prijungti matuokli. Jel slegis kitoks, ali buti arba pompa arba slegio reguliatorius (priesingoje magistrales puseje nuo ventilio).

Gali, zinoma ir kitu variantu buti.

Neklaidink zmogaus slegis buna 2,4-3,3 bar jis keiciasi jei spaudi ekseleratoriu ant dvieju tokiu varikliu matavau ir buvo taspats
  • 0

#9 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 20 - 18:36

Stovi regulatorius 3.5 baro, toks turi buti ir slegis su atjungtu vakuminiu slangeliu.
  • 0

#10 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2009 December 20 - 19:32

Na nenoriu ginsitis bet ant laisvu sukiu dirbantis variklis ir neatjungus jokiu slangeliu turi buti kazkur 2,4 baro Tai manau jei matuosim slegi atjungus slangele tai kaip nustatyti ar jis veikia :wacko: gal jis uzsikirtes ties maximalia riba
  • 0

#11 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 22 - 19:40

Sveiki, dekui kad dalinates patirtim :) Na kuro slegis atkrenta, nes yra implantuotos dujos brc ipurskimas ir ant duju tos pacios bedos tik dar blogiau, t.y. labiau dusta... reiks po svenciu vaziuot ieskot bedu , pabandysiu uzsukt kaune kur rekomendavo kolega cecenasdd, reik aisku pasiziuret ir ta temperaturini davikli, bet man idomu jei spidometre rodo normalia darbine temperatura, ar jis gali buti kaltas, nebent stovi atskiras daviklis spidometrui ir variklio valdymui??? oro paemimo vamzdis nedaeina iki sparno jis atjungtas, uzsikisimo galimybes nera, vat ismetimo sistemoje gal pats katalizatorius pasikises, bet cia tikimybe maziausia manau nes jis uzsikimsti gali jei ismetama daug suodziu o tas dazn buna kai variklis susidevejes ir meta duma, siaip aplamai man to 3L mataro ismetimo sistema lieva, kolektoriai sujunti gamykliskai lievai, o ir islankstyti vamzdziai vos ne mazgo forma iki kol susijungia i viena vamzdi pries katalizatoriu, kas palindes buvo tas zino, na bet visgi variklis turetu dirbti du kart geriau nei pas mane dabar...

Edited by Just'is, 2009 December 22 - 19:48.

  • 0

#12 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • posts 1,757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Posted 2009 December 22 - 19:59

Išmetimas ir neturi būti visiškai lasivas, nuo to galia nepadidės.Daugumos automobilių išmetimo sistemos V tipo variklių išraizgytos belekaip ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#13 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 23 - 11:04

Katalizatoriai uzsikemsa ne tik del suodziu, kogero net reciausiai del ju. Jie uzsikemsa del blogo kuro misinio, kuris apskaiciuojamas "simtais" davikliu ant sito variklio. Aus. temp daviklis, oro temp daviklis, MAP, lambda ir kt. Gali buti net del knock sensoriaus. Taipogi jis gali uzsikimsti ir del netiketos priezasties - smugis per ji ka nors uzkliuvus. Patikrinti katalizatoriu kogero paprasciausia minetu budu. Taipogi galima isgrezti maza skylute vamzdyje matuokliui prijungti, jei toks yra. Siame variklyje yra 4 temp sensoriai. Tas kur buvo minetas anskciau yra atskiras kompui. Yra dar vienas, kogero rodyklej, ir vienas tiesiog isuktas i bloka. Visi vienoj pusej, prie oro filtro/termostato. Dar tepalo temp, man rodos jie priekyje prie tepalo filtro. Verta patikrinti ar nera siurbiamas oras po sklendes kur nors. Girdejau zmones megsta nekeisti tarpines po kolektoriumi po zvakiu keitimo, potenciali vieta. Tai kogero pati pigiausia tarpine is visu tarpiniu siame variklyje. Manau dar verta patikrinti ar nera zvakiu suliniuose tepalo. Tepalai labai pablogina kibirkstes kokybe, kadangi yra puikus izoliatoriai. Beje, jei atjungtas slangas, variklis dabar gauna silta ora, kas galios neprideda.

Edited by nordic, 2009 December 23 - 11:14.

  • 0

#14 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 23 - 15:06

del to silto oro tai zinok trauka nepabloges,kaip tik dauguma dziaugiasi atjunge nes kaip ne keista sitiem varikliam patinka siltesnis oras,ir siaip ta slanga patartina ismesti nes ji stovi labai zemai ko pasekoje ne vienam ivaziavus i gilesne bala teko keisti varikli :D
  • 0

#15 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 23 - 16:03

Taip, tas slangas isties labai zemai, kas zino, i balas stengiasi nevaziuoti :) Gali buti, kad kai jis nuimtas, variklis gauna ora tuoj pat kai jam jo reikia, taciau kazkaip abejoju, kad vien del silto oro. Ypac su automatu, kuris po filtru turi savo radiatoriu ir kaitina viska aplink, ypac oro temp. sensoriu, kuris yra tiesiai virs jo, kurio ikaites korpusas zymiai itakoja parodymus, 10-15'C daugiau nei tikra lauko temperatura. Pats visada norejau isvesti ta slanga prie lempos kur nors, bet vis nesusiruosiu :)
  • 0

#16 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2009 December 23 - 21:05

Nordik kur tas knock sensorius? kajis daro as niekaip neisiaiskinu su savo auto apsuku siubavimu ant benzino ir seip netolygiai dirba variklis visus daviklius iskeitaliojau lemda laisvos eigos varikliuka irgi ir niekas nepadeda <_< Ir dar- kas per daviklis ant gazo sklendes is apacios geltona fiske 2 laidai?
  • 0

#17 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 24 - 11:26

Knock sensorius labai sunkiai prieinamas, stovi po isiurbimo kolektoriaus 2 dalies (kur paskirsto i ora i abu bankus), isuktas i cilindru bloka kazkur per viduri. Ka jis daro, is esmes tai mikrofonas, kuris klausosi kaip vyksta degimas. Jei del prasto kuro ar kitu priezasciu ivyksta detonacija, tik per ji ECU suzino apie tai ir uzankstina degima. Faktiskai jei jis netvarkoje, degimas gali tapti neadekvatus. Svabu pamineti, kad jis verziamas tiksliai tam tikru stiprumu, nes nuo to priklauso ka ir kiek jis girdi, arba negirdi. Sis sensorius kartais tampa tikra rakstim ant senu varikliu, kurie is esmes tyliai jau nebedirba, todel zvilgtelejus su stroboskopu, neretai neimanoma pamatyti zymes ant dirzo, nes ji laksto pirmyn atgal kaip pasiutusi. Patikrinti si sensoriu galima su oscilografu - turi matytis visu 6 cilindru degimo impulsai, visi pasaliniai triuksmai apkvailina kompa. Kogero sitas sensorius sudaro galimybe pilti ir E92, 95 ar 98, tarp kuriu 92 butu maziausiai stabilus, t.y. labiausiai tiketinos detonacijos. Ta fiske, nesu tikras, man atrodo tai kazkoks pasildimo elementas (nezinau is kur istraukiau, nepamenu :) ). Ant sklendes yra tik vienas svarbus sensorius - tai TPS, daugiau ten kaip ir nera nieko. Apsukos siubuoja dazniausiai del pasalinio oro siurbimo kazkur. Kompas nesugeba/bando stabilizuoti apsukas, taciau jis neregistruoja is kur tas oras ateina. O vietu kur gali siurbti ten labai daug. Abieju banku tarpines (jos ypatingos, apie 50EUR kiekviena, prisisuka su juokingais nerimtais 10mm varztais), kolektoriaus tarpine (labai tiketina, 5 eur), kuro magistrales tarpines (ten mazi guminiai raudoni ziedukai tokie x6), per vakuminius pajungimus, per droselio tarpine, per tepalo garu slanga (jei nuluzes, o jis luzta vien palenkus), per stabdziu stiprintuva, jei membrana pazeista (mazai tiketina..). Bet gali buti ir kitu priezasciu, tokiu kaip neuzsidarantys purkstukai arba blogas purskimas, sudeveti kompensatoriai, del kuriu voztuvai pilnai neatsidaro, sporadiskas apkrovos padidejimas (pvz vairo stiprintuvo pompa), blogai nustatytas degimas keiciant pagrindini dirza ir pan. Sekmes ;)

Edited by nordic, 2009 December 24 - 12:02.

  • 0

#18 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2009 December 24 - 16:53

Na as taip ir maniau ,kad tas daviklis, tos tarpines ydomu nujemus kolektoriaus antra daly butina keisti? Pagrindini dirza keiciau ir patikrinau ,viskas gerai TPS irgi geras purkstukus buvau idejas is kito variklio nepadejo O del kompensatoriu tai kai pirkau auto jie kale nes tepalo buvo mazai variklije,bet dapylus nutilo visam ir daugiau jau nesigirdi Stabdziu membrana tikrinau gera voztuvas ant jos slangos geras pasalinio oro isiurbimo nera kompresija 14 tik vienam 13,5 ir tai negarantuoju nes kompresiometro neisejo gerai prispaust. Dar pastebejau kad atjungus ECU ir uzdejus pasidaro geriau,bet po kurio laiko veltaspats Katalizas pas mane ispjautas dar ar gali tureti ytakos tas?
  • 0

#19 Svečias_kazinak_*

Svečias_kazinak_*
  • Svečiai

Posted 2009 December 24 - 21:07

atjungus ecu visada geriau pasidaro,nes per laika kompas prisitaiko prie tavo vaziavimo,jei daznai vazineji ramiai tai kompas taip ir dirba ir uzmynus nespeja benzo paduoti,
  • 0

#20 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Posted 2009 December 24 - 22:35

atjungus ecu visada geriau pasidaro,nes per laika kompas prisitaiko prie tavo vaziavimo,jei daznai vazineji ramiai tai kompas taip ir dirba ir uzmynus nespeja benzo paduoti,

Nu dar taip negirdejau :hmm:
Tik zinau kad nusinulina ir pamirsta zinksninio varikliuko padety ir kitus parametrus ir kury laika mokosi ir isimena
O vazevimo stilius manau neprieko cia nelogiska :blush:
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users