Peršokti prie turinio


406 cupe V6 nevalina matoras :)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 36

#21 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 25 - 20:12

Esu ne karta tai girdejes is kitu zmoniu, kad atjungia ECU, pasidaro geriau. Asmeniskai skirtuma jauciu, bet negaliu pasakyti ar blogiau ar geriau. Manau jei atjungus pagereja, vadinasi kazkur yra gedimas - koks nors daviklis rodo riebuma. Kol to daviklio parodymai yra ribose, ECU atsizvelgia i ji, priesingu atveju imeta klaida ir naudoja savo lenteles. Taciau tas daviklis gali sirgi metus kol apsireiksh.

Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 gruodžio 25 - 20:14

  • 0

#22 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 26 - 18:31

Nu va susiradau reiksmes temperaturos daviklio : prie 90' 230Ohm prie 50' 800Ohm reiks pasimieruot :D
  • 0

#23 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2009 gruodžio 26 - 23:40

Nu va susiradau reiksmes temperaturos daviklio : prie 90' 230Ohm prie 50' 800Ohm reiks pasimieruot :D

Is kur traukei tas reiksmes? Tiesa sakant, man jos atrodo smarkiai neteisingos. Nors jei nurodysi saltini-pasitikslinsiu.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#24 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 gruodžio 27 - 17:55

Nz as visai kitaip tikrinau cia taip gali tikrindamas apsigaut lengvai :blush: Tai jei tu patikrinsi ties 90 ir 50 laipsniu ir jis parodys viska gerai tai ir manysi kad jis geras bet pvz ties 35 laipsniais jis isvis nieko nerodys o ties 40 vel viskas bus gerai,taip man buvo. As tikrinau tauip: Isemiau davikli pasijungiau testeri, tada apipurskiau davikli saldanciu skysciu (galima ir i sniega ikisti) ir tada stebi kaip atsilineja daviklis, jei tik kazkuriuo metu nutruko varza tai reiskia jis blogas, jei ne tada sekam toliau galima ideti ji i silta vandeni arba i salta ir tiesiog ant dujines kaitinti mazdaug iki 90laipsniu jei varza nenutruko tai vadinasi jis geras ;]
  • 0

#25 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 27 - 21:55

Saltinis google :D
  • 0

#26 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 gruodžio 27 - 22:06

Is kur traukei tas reiksmes? Tiesa sakant, man jos atrodo smarkiai neteisingos. Nors jei nurodysi saltini-pasitikslinsiu.

Posted Image

Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 gruodžio 27 - 22:10

  • 0

#27 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 gruodžio 28 - 20:31

Posted Image

:beer:
  • 0

#28 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 28 - 22:55

Aciu Jawasakiui Ir Palei uz dar isamesnius duomenis :beer: O tas daviklis kur yra po gazo sklende, tai turetu buti isiurbimo kolektoriaus pasildymas, bent jau toks yra autodatoj variklio elektroshemoj, kai nusipirkau masina tai jis isvis buvo atjungtas, ir budavo tokiu cirku kad motoras uzgesinedavo neprognozuotai, paskui pasiknises pamaciau kad atjungtas, pajungiau ir baigesi tie gesimai, nzn gal sutapimas.... :wacko:
  • 0

#29 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 11:18

Man is tiesu nelabai aisku kam tas pasildymas ten reikalingas. Ant vienu masinu konstruktoriai deda gumines jungtys, ant kitu kolektorius is plastiko vien tam, kad kolektorius nesiltu, tokiu budu uztikrinant kuo saltesnio oro padavima, o vat kiti ima ir sildo. Pvz ant kai kuriu audi, ten net ausinimas yra atvestas. Taciau, gal but, galima ir kitaip i visa tai paziureti - ausinimas ten, kad kolektoriaus temperatura laikytusi tam tikra riba ir nekiltu auksciau. O ant ES9J4, gal tai visai nesildymo elementas, o koks Peltier elementas... Esu ardes si daikta - ten tablete 1.5x1.5 - tokio didzio nezinau ka ji ten gali sildyti ar saldyti :blink: O dar variantas, esant saltam orui, gal tai tiesiog uztikrina, kas viskas kaistu vienu tempu, kad nesigautu saltos stiklines ir karsto vandens scenarijaus... O pagooglinus, pasirodo, tai reikalinga tam, kad sklende neuzsaltu - yra prasmes. Kolektoriaus isore ir vidaus temperaturos labai skirtingos esant saltam orui, yra kondensato galimybe, ar net ledo esant zemom temperaturom. Vat taip.

Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 gruodžio 29 - 11:44

  • 0

#30 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 19:56

Na va siandiena pasikeiciau zvakes, patikrinau purkstuku varzas, pravodke visa iki Ecu nuo purkstuku, vistiek masina blogai dirba benzu, jau rankos nusvirusios ir nebezinau ka daryti niekaip nerandu gedimo :angry: :hmm: Dujom gerai benzu blogai, duju iranga neturi visiskai jokios ytakos benzinui, nes buvo atjungta vistiek tas pats Knock davikli irgi atmetu nes ir dujom butu blogai Gal tas daviklis "tablete" gali tureti kokios ytakos- esu girdejas ,kad 806 2.0 i buvo parejus ta "tablete" ir nedirbo ant laisvu pakeite viskas gerai pasidare sakau gal ja pameginti jau nebezinau :hmm: Dirbant benzu lemdas rodo labai liesa misini.
  • 0

#31 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 20:10

O kaip ten tas pasildymo elementas (geltona fyske) veikia?Yra is jo koks tolkas ar ne?Galvoju atjunkti.Kai nebuvo oil catch cano, tai isiurbimo kolikas buvo pastoviai ikaites, kai padariau uzdara ir netiekianti i isiurbima oro dabar saltas.Gal tas pakaitinimo elementas pastoviai veikiai.Laukiu protingu minciu, o ne gal tas ar anas...
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#32 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 22:08

O kaip ten tas pasildymo elementas (geltona fyske) veikia?Yra is jo koks tolkas ar ne?Galvoju atjunkti.Kai nebuvo oil catch cano, tai isiurbimo kolikas buvo pastoviai ikaites, kai padariau uzdara ir netiekianti i isiurbima oro dabar saltas.Gal tas pakaitinimo elementas pastoviai veikiai.Laukiu protingu minciu, o ne gal tas ar anas...

maitinimas 12V ateina nuo taip vadinamos dvigubos reles po kapotu, kuri uzmaitina dar ir purkstukus ir kt. - ziurek schemas. Skirtas jis tam pas 2.0 varikli, kad neuzsaltu kontaktuojantys pavirsiai - kugis zingsninio varikliuko, kuris reguliuoja - kompensuoja oro srauta kai sklende uzdaryta. Taip isvengiama sukiu grybavimo. Jam kaistant - jo varza dideja, tai reiskia jis yra PTC tipo.
  • 0

#33 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 22:12

maitinimas 12V ateina nuo taip vadinamos dvigubos reles po kapotu, kuri uzmaitina dar ir purkstukus ir kt. - ziurek schemas. Skirtas jis tam pas 2.0 varikli, kad neuzsaltu kontaktuojantys pavirsiai - kugis zingsninio varikliuko, kuris reguliuoja - kompensuoja oro srauta kai sklende uzdaryta. Taip isvengiama sukiu grybavimo. Jam kaistant - jo varza dideja, tai reiskia jis yra PTC tipo.

Trumpai tariant peršasi išvada, kad jis vasarą visiškai nereikalingas.Nepuliuotu apsukos, jeigu aš jį vasarą atjungčiau?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#34 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2009 gruodžio 29 - 22:49

Trumpai tariant peršasi išvada, kad jis vasarą visiškai nereikalingas.Nepuliuotu apsukos, jeigu aš jį vasarą atjungčiau?

logiska, bet tai nzn kokiu tau problemu jis kelia...
  • 0

#35 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 27 - 01:46

Posted Image

Pasimatavau reiksme prie 10'C rodo 4900Ohm o pagal lentele turetu but 3800Ohm hmm..... yra nuokrypis, reik ant pasildyto dar pasizaist, gaila gero termometro neturiu.... :hmm:
  • 0

#36 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2010 sausio 27 - 07:46

Logiskai pamascius liesas misinys gali buti del pro sali siurbiamo oro ane ? yra tikimybe kad siurbia ora prio kokia vakumine slangute ar pro sugreztus duju nipeliukus( tas dalis kur susuktos i kolektoriu) pajudink jas ar nera jos laisvos arba uzsikures varikli pausk kokio eterio aplinkui ir pajausi ar yra ten beda ar ne.
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#37 Svečias_Just'is_*

Svečias_Just'is_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 10 - 16:37

sveiki, siek tiek pasiknisau prie variklio, pasikeiciau temperaturos davikli, senasis biski melavo, bet galejau ir nekeist, taip pat pasibandziau isidet kitas babinas, nieko gero tas pats, vaziuojant i kalniuka nedideli ir kokia 3-4 saiba, kai variklis gauna pilna apkrova jauciasi burbuliavimas, toks jausmas kad variklis noretu isisukt, bet kazkas stabdo ar kibirkstis ar slegio dingimas is cilindro....nzn reik jauciu dar ziuret pagrindini dirza gl paprasciausiai veleneliai isireguliave ir laiku neuzdaro voztuvu.....xrien zj.....blo
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0