Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 gruodžio 25 - 20:14
406 cupe V6 nevalina matoras :)
#21 Svečias_nordic_*
Parašyta 2009 gruodžio 25 - 20:12
#22 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2009 gruodžio 26 - 18:31
#23
Parašyta 2009 gruodžio 26 - 23:40
Is kur traukei tas reiksmes? Tiesa sakant, man jos atrodo smarkiai neteisingos. Nors jei nurodysi saltini-pasitikslinsiu.Nu va susiradau reiksmes temperaturos daviklio : prie 90' 230Ohm prie 50' 800Ohm reiks pasimieruot
Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
#24
Parašyta 2009 gruodžio 27 - 17:55
#25 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2009 gruodžio 27 - 21:55
#26
Parašyta 2009 gruodžio 27 - 22:06
Is kur traukei tas reiksmes? Tiesa sakant, man jos atrodo smarkiai neteisingos. Nors jei nurodysi saltini-pasitikslinsiu.
Šį pranešimą redagavo jawasaki: 2009 gruodžio 27 - 22:10
#27
Parašyta 2009 gruodžio 28 - 20:31
#28 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2009 gruodžio 28 - 22:55
#29 Svečias_nordic_*
Parašyta 2009 gruodžio 29 - 11:18
Šį pranešimą redagavo nordic: 2009 gruodžio 29 - 11:44
#30
Parašyta 2009 gruodžio 29 - 19:56
#31
Parašyta 2009 gruodžio 29 - 20:10
#32
Parašyta 2009 gruodžio 29 - 22:08
maitinimas 12V ateina nuo taip vadinamos dvigubos reles po kapotu, kuri uzmaitina dar ir purkstukus ir kt. - ziurek schemas. Skirtas jis tam pas 2.0 varikli, kad neuzsaltu kontaktuojantys pavirsiai - kugis zingsninio varikliuko, kuris reguliuoja - kompensuoja oro srauta kai sklende uzdaryta. Taip isvengiama sukiu grybavimo. Jam kaistant - jo varza dideja, tai reiskia jis yra PTC tipo.O kaip ten tas pasildymo elementas (geltona fyske) veikia?Yra is jo koks tolkas ar ne?Galvoju atjunkti.Kai nebuvo oil catch cano, tai isiurbimo kolikas buvo pastoviai ikaites, kai padariau uzdara ir netiekianti i isiurbima oro dabar saltas.Gal tas pakaitinimo elementas pastoviai veikiai.Laukiu protingu minciu, o ne gal tas ar anas...
#33
Parašyta 2009 gruodžio 29 - 22:12
Trumpai tariant peršasi išvada, kad jis vasarą visiškai nereikalingas.Nepuliuotu apsukos, jeigu aš jį vasarą atjungčiau?maitinimas 12V ateina nuo taip vadinamos dvigubos reles po kapotu, kuri uzmaitina dar ir purkstukus ir kt. - ziurek schemas. Skirtas jis tam pas 2.0 varikli, kad neuzsaltu kontaktuojantys pavirsiai - kugis zingsninio varikliuko, kuris reguliuoja - kompensuoja oro srauta kai sklende uzdaryta. Taip isvengiama sukiu grybavimo. Jam kaistant - jo varza dideja, tai reiskia jis yra PTC tipo.
#34
Parašyta 2009 gruodžio 29 - 22:49
logiska, bet tai nzn kokiu tau problemu jis kelia...Trumpai tariant peršasi išvada, kad jis vasarą visiškai nereikalingas.Nepuliuotu apsukos, jeigu aš jį vasarą atjungčiau?
#35 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2010 sausio 27 - 01:46
Pasimatavau reiksme prie 10'C rodo 4900Ohm o pagal lentele turetu but 3800Ohm hmm..... yra nuokrypis, reik ant pasildyto dar pasizaist, gaila gero termometro neturiu....
#36
Parašyta 2010 sausio 27 - 07:46
#37 Svečias_Just'is_*
Parašyta 2010 vasario 10 - 16:37
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0