Forsunkes
#21 Svečias_Tureckij_*
Parašyta 2010 sausio 03 - 15:29
#22 Svečias_Vyturys02_*
Parašyta 2010 sausio 04 - 01:32
#23 Svečias_Tureckij_*
Parašyta 2010 sausio 09 - 21:12
#24
Parašyta 2010 sausio 10 - 10:44
tai gal su elektra kazkas tau,gal koks voztuvelis neatsidaro,nusuk viena vamzdeli ir pazek prasukes varykli ar iseina saliarabuvau servise, ten turkai sake kad siurblys nepraliaidzia soliarka,
kad iki siurblio daena, o poskui ne....
ar reikia keist visa siurbli ar galima sutvarkyt? kazkaip vistiek galvoju kad forsunkes....
#25 Svečias_Tureckij_*
Parašyta 2010 sausio 12 - 16:24
Jeigu siurblys suluzo galima pacaim paremantuot?
kur galima apie ji pasiskaityt?
dar radau va toki informacija elektromagnetinis voztuvas, gal del sito voztuvo neveikia??
Šį pranešimą redagavo Tureckij: 2010 sausio 12 - 16:35
#26
Parašyta 2010 sausio 13 - 13:21
#27 Svečias_Tureckij_*
Parašyta 2010 sausio 18 - 23:20
#28 Svečias_remixas_*
Parašyta 2010 sausio 19 - 00:13
Šį pranešimą redagavo remixas: 2010 sausio 19 - 00:14
#29
Parašyta 2010 sausio 19 - 09:28
Reguliuot nieko nereikia.Jei jis nesuklaksi,tai issisuk ta voztuva,isimk vidurius.Ten bus spyruokle su tokia vadinama adata.Ir susuk ta voztuva atgal.Auto uzsikurs,tik neuzsigesins.Uzgesinsi ant pavaros.Taip isitikinsi kad tas voztuvas nesudirba.nu nepajauciau as us pirstu kad voztuvas jungiasi. pabandysiu dar su testeriu pamatuot...
o jeigu si voztuva keist reikia ka nors reguliot?
#30
Parašyta 2010 sausio 20 - 14:50
ar buvo jos judintos, ta prasme issuktos, perrinktos?Sveiki, pastebejau kad maniskiui pugui 2 forsunkes per krastus praleidzia kompresija, kame beda?
pabandyk paverzti, tik su protu, kad nenusukt sriegio.
gali tekti pakeisti varine poverzle...
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!
306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm ;)
Bon voyage!
Parduodamas
#31 Svečias_remixas_*
Parašyta 2010 sausio 20 - 15:42
#32
Parašyta 2010 sausio 20 - 18:35
kiek esu dejas ,keites ,nesu nieko ten kaitines,bet pirma pabandyk su protu paverzti,gali tiek uztektiNa variklis buvo perinktas, tai ir forsunkes buvo imtos lauk. O ar paciam sunku pakeist tas varines poverzles, kiek esu girdejes kad jas pries dedant pakaitina. Ar tai tiesa, kokia butu jusu nuomone ?
#33
Parašyta 2010 sausio 21 - 08:24
nei iš kitų kuro grįžta, tai čia ji tikriausiai myžčioja ir ją reikia keisti?
O tikrinau taip:
tereikes keturiu vienetu 20 ml vienkartiniu svirkstu ir tarkim apie 2 metrus medicinines persvieciamos
slangutes (nuo laselynes). Is siu priemoniu reikia padaryti toki tikrinimo aparata
kaip nuorodoj :
Atjungti visus purkstuku griztamus kanalus ir vietoj ju prijungti prie kiekvieno atskirai
siuo atveju vienkartini svirksta (su isimtu stumokliu) sujunta slangute.
Bendra griztama kuris eina is visu purkstuku reikia uzakinti. Tai atlikus uzvedi varikli,
jei vedasi, ir per 2 min variklio darbo turi is purkstuku per griztama privaryt apytiksliai
20 ml dizelino i kiekviena svirksta ( jei nesiveda masina galima sukti strateriu).
Kuro lygis svirkstuose turi buti daug maz vienam ligmeny.
Pas mane pirmi trys po 20ml , ketvirtas 15ml.
Kuo toliau tuo blogiau kuriasi,mašina stovi garaže, o vos užkuriu.
Šilta kuriasi gerai.Pakaitinimas veikia gerai.Filtrai nauji,tepalas total sintetinis neseniai keistas.
#34
Parašyta 2010 sausio 21 - 14:51
Šį pranešimą redagavo Padrele: 2010 sausio 21 - 14:52
#35
Parašyta 2010 sausio 21 - 15:13
Žvakes,kaip rašiau dirba gerai,bakas tapat tikrintas.Zvakes tikrink,ir manau kad reiketu is bako mesla ismezt
Dar klausimas ,jei kuro siurblys ,kur bake,sukelia per mažą spaudimą,ar diagnostika parodytų?
#36
Parašyta 2010 sausio 21 - 16:36
kazkur forume apie siurbliuka buvo aprasyta,kad kazkaip patikrina diagnostikoi jo duodama spaudimaŽvakes,kaip rašiau dirba gerai,bakas tapat tikrintas.
Dar klausimas ,jei kuro siurblys ,kur bake,sukelia per mažą spaudimą,ar diagnostika parodytų?
#37
Parašyta 2010 sausio 21 - 20:17
#38
Parašyta 2010 sausio 21 - 20:24
tai kad kalba eina apie,2,0hdiPas 1,9 dyzelius nera siublio bake, o pas tave galejo pareiti siublys, arba pasitikrink kompresija galejo ir voztuvai apsinesti. Pasitikrink yrg voztuva , voztuvas turi buti uzdarytas. Nuorinimo pas bosus nera.
#39
Parašyta 2010 sausio 22 - 08:02
Na va vakar pasikeičiau ketvirtą forsunkę,tai šiandien iš pirmo karto užsikūrė ,pasukus kokias 4-5 sekundes.Nekuriant naujos temos, norėjau paklausti.Jei iš vienos forsunkes(2l HDI 80kW) per grįžtamą šlangutę ketvirtadaliu mažiau
nei iš kitų kuro grįžta, tai čia ji tikriausiai myžčioja ir ją reikia keisti?
O tikrinau taip:
tereikes keturiu vienetu 20 ml vienkartiniu svirkstu ir tarkim apie 2 metrus medicinines persvieciamos
slangutes (nuo laselynes). Is siu priemoniu reikia padaryti toki tikrinimo aparata
kaip nuorodoj :
Atjungti visus purkstuku griztamus kanalus ir vietoj ju prijungti prie kiekvieno atskirai
siuo atveju vienkartini svirksta (su isimtu stumokliu) sujunta slangute.
Bendra griztama kuris eina is visu purkstuku reikia uzakinti. Tai atlikus uzvedi varikli,
jei vedasi, ir per 2 min variklio darbo turi is purkstuku per griztama privaryt apytiksliai
20 ml dizelino i kiekviena svirksta ( jei nesiveda masina galima sukti strateriu).
Kuro lygis svirkstuose turi buti daug maz vienam ligmeny.
Pas mane pirmi trys po 20ml , ketvirtas 15ml.
Kuo toliau tuo blogiau kuriasi,mašina stovi garaže, o vos užkuriu.
Šilta kuriasi gerai.Pakaitinimas veikia gerai.Filtrai nauji,tepalas total sintetinis neseniai keistas.
#40
Parašyta 2010 sausio 23 - 20:35
jo,ta viena forsunke siek tiek meza.. bet tai ne esme,turi ir taip kurtis,tik pora sekundziu netolygiai variklis dirbtu... ieskok slieku kitur,zvake,rele.ir tt..Nekuriant naujos temos, norėjau paklausti.Jei iš vienos forsunkes(2l HDI 80kW) per grįžtamą šlangutę ketvirtadaliu mažiau
nei iš kitų kuro grįžta, tai čia ji tikriausiai myžčioja ir ją reikia keisti?
O tikrinau taip:
tereikes keturiu vienetu 20 ml vienkartiniu svirkstu ir tarkim apie 2 metrus medicinines persvieciamos
slangutes (nuo laselynes). Is siu priemoniu reikia padaryti toki tikrinimo aparata
kaip nuorodoj :
Atjungti visus purkstuku griztamus kanalus ir vietoj ju prijungti prie kiekvieno atskirai
siuo atveju vienkartini svirksta (su isimtu stumokliu) sujunta slangute.
Bendra griztama kuris eina is visu purkstuku reikia uzakinti. Tai atlikus uzvedi varikli,
jei vedasi, ir per 2 min variklio darbo turi is purkstuku per griztama privaryt apytiksliai
20 ml dizelino i kiekviena svirksta ( jei nesiveda masina galima sukti strateriu).
Kuro lygis svirkstuose turi buti daug maz vienam ligmeny.
Pas mane pirmi trys po 20ml , ketvirtas 15ml.
Kuo toliau tuo blogiau kuriasi,mašina stovi garaže, o vos užkuriu.
Šilta kuriasi gerai.Pakaitinimas veikia gerai.Filtrai nauji,tepalas total sintetinis neseniai keistas.
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0