Jump to content


Forsunkes


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#21 Svečias_Tureckij_*

Svečias_Tureckij_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 03 - 15:29

neiseina uzvest. saliarka skista. pakeiciau filtra, uzpiliau geros saliarkos..... kas dar gali but? forsunkes.....!?
  • 0

#22 Svečias_Vyturys02_*

Svečias_Vyturys02_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 04 - 01:32

jei daug sukai su starteriu ir nesivede tai bus taspats kaip ir man su 605 2.1. poras dienu ant gatves knnsaus kol pakeiciau zarnelas sukietejuses, filtrus ir su kompresosiu parafinus ispuciau. su satarteriu keliolika sykiu kurta ir neuzkurta. tada kabinom lyna ir tempem. po kokia 50m antru begiu pradejo motoro pora cilindru dirbti ir dar po kokia 50 uzsivede. tik mokomasi is savo klaidu: pasirink nuosalesne vieta nes bus dumu uzsklanda.:D zmones vos mentu neiskviete kai visa parka melynais dumais uzpyliau. :D pirma syki pamaciau tiek dumu is variklio. taip kad manau daug syk saltoj kuriant - pripompavau dyzelio i cilindrus ir nifiga nieks ten nebesivede ant starterio. jei turi galinybe bandyk tempt <_<
  • 0

#23 Svečias_Tureckij_*

Svečias_Tureckij_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 09 - 21:12

buvau servise, ten turkai sake kad siurblys nepraliaidzia soliarka, kad iki siurblio daena, o poskui ne.... ar reikia keist visa siurbli ar galima sutvarkyt? kazkaip vistiek galvoju kad forsunkes....
  • 0

#24 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 January 10 - 10:44

buvau servise, ten turkai sake kad siurblys nepraliaidzia soliarka,
kad iki siurblio daena, o poskui ne....
ar reikia keist visa siurbli ar galima sutvarkyt? kazkaip vistiek galvoju kad forsunkes....

tai gal su elektra kazkas tau,gal koks voztuvelis neatsidaro,nusuk viena vamzdeli ir pazek prasukes varykli ar iseina saliara :pug:
  • 0

#25 Svečias_Tureckij_*

Svečias_Tureckij_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 12 - 16:24

o koki atsukt, kur is siurblio iseina?
Jeigu siurblys suluzo galima pacaim paremantuot?
kur galima apie ji pasiskaityt?
dar radau va toki informacija elektromagnetinis voztuvas, gal del sito voztuvo neveikia??

Edited by Tureckij, 2010 January 12 - 16:35.

  • 0

#26 Padrele

Padrele
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2hdi

Posted 2010 January 13 - 13:21

Jei turi testeri ar kontrolke,ijungus degima paziurek ar ateina itampa i elektromagnetini voztuva.Arba vienas tegul ijungia degima,o tu tuo tarpu uzdejes pirsta ant elektromagneto turetum pajust kaip jis sudirba.Jei nesuveikia ieskok bedos pirmiausia ten.Sekmes :beer:
  • 0

#27 Svečias_Tureckij_*

Svečias_Tureckij_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 18 - 23:20

nu nepajauciau as us pirstu kad voztuvas jungiasi. pabandysiu dar su testeriu pamatuot... o jeigu si voztuva keist reikia ka nors reguliot?
  • 0

#28 Svečias_remixas_*

Svečias_remixas_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 19 - 00:13

Sveiki, pastebejau kad maniskiui pugui 2 forsunkes per krastus praleidzia kompresija, kame beda?

Edited by remixas, 2010 January 19 - 00:14.

  • 0

#29 Padrele

Padrele
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2hdi

Posted 2010 January 19 - 09:28

nu nepajauciau as us pirstu kad voztuvas jungiasi. pabandysiu dar su testeriu pamatuot...
o jeigu si voztuva keist reikia ka nors reguliot?

Reguliuot nieko nereikia.Jei jis nesuklaksi,tai issisuk ta voztuva,isimk vidurius.Ten bus spyruokle su tokia vadinama adata.Ir susuk ta voztuva atgal.Auto uzsikurs,tik neuzsigesins.Uzgesinsi ant pavaros.Taip isitikinsi kad tas voztuvas nesudirba.
  • 0

#30 Tetux

Tetux
  • Forumo naujokai
  • posts 16
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 306

Posted 2010 January 20 - 14:50

Sveiki, pastebejau kad maniskiui pugui 2 forsunkes per krastus praleidzia kompresija, kame beda?

ar buvo jos judintos, ta prasme issuktos, perrinktos?
pabandyk paverzti, tik su protu, kad nenusukt sriegio.
gali tekti pakeisti varine poverzle...
  • 0
Saulės miestas.
nėra nieko geriau už DYZELĮ, nebent DYZELIS su turbina!

306-68kW "ciomno zelionas" su rūdzelėm
;)
Bon voyage!
Parduodamas

#31 Svečias_remixas_*

Svečias_remixas_*
  • Svečiai

Posted 2010 January 20 - 15:42

Na variklis buvo perinktas, tai ir forsunkes buvo imtos lauk. O ar paciam sunku pakeist tas varines poverzles, kiek esu girdejes kad jas pries dedant pakaitina. Ar tai tiesa, kokia butu jusu nuomone ?
  • 0

#32 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 January 20 - 18:35

Na variklis buvo perinktas, tai ir forsunkes buvo imtos lauk. O ar paciam sunku pakeist tas varines poverzles, kiek esu girdejes kad jas pries dedant pakaitina. Ar tai tiesa, kokia butu jusu nuomone ?

:pug: kiek esu dejas ,keites ,nesu nieko ten kaitines,bet pirma pabandyk su protu paverzti,gali tiek uztekti
  • 0

#33 Aruno

Aruno
  • Forumo naujokai
  • posts 10
  • Vieta:Radviliškis
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2010 January 21 - 08:24

Nekuriant naujos temos, norėjau paklausti.Jei iš vienos forsunkes(2l HDI 80kW) per grįžtamą šlangutę ketvirtadaliu mažiau
nei iš kitų kuro grįžta, tai čia ji tikriausiai myžčioja ir ją reikia keisti?
O tikrinau taip:
tereikes keturiu vienetu 20 ml vienkartiniu svirkstu ir tarkim apie 2 metrus medicinines persvieciamos
slangutes (nuo laselynes). Is siu priemoniu reikia padaryti toki tikrinimo aparata
kaip nuorodoj :
Atjungti visus purkstuku griztamus kanalus ir vietoj ju prijungti prie kiekvieno atskirai
siuo atveju vienkartini svirksta (su isimtu stumokliu) sujunta slangute.
Bendra griztama kuris eina is visu purkstuku reikia uzakinti. Tai atlikus uzvedi varikli,
jei vedasi, ir per 2 min variklio darbo turi is purkstuku per griztama privaryt apytiksliai
20 ml dizelino i kiekviena svirksta ( jei nesiveda masina galima sukti strateriu).
Kuro lygis svirkstuose turi buti daug maz vienam ligmeny.

Pas mane pirmi trys po 20ml , ketvirtas 15ml.
Kuo toliau tuo blogiau kuriasi,mašina stovi garaže, o vos užkuriu.
Šilta kuriasi gerai.Pakaitinimas veikia gerai.Filtrai nauji,tepalas total sintetinis neseniai keistas.
  • 0

#34 Padrele

Padrele
  • Senbuviai
  • posts 140
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607 2.2hdi

Posted 2010 January 21 - 14:51

Zvakes tikrink,ir manau kad reiketu is bako mesla ismezt

Edited by Padrele, 2010 January 21 - 14:52.

  • 0

#35 Aruno

Aruno
  • Forumo naujokai
  • posts 10
  • Vieta:Radviliškis
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2010 January 21 - 15:13

Zvakes tikrink,ir manau kad reiketu is bako mesla ismezt

Žvakes,kaip rašiau dirba gerai,bakas tapat tikrintas.
Dar klausimas ,jei kuro siurblys ,kur bake,sukelia per mažą spaudimą,ar diagnostika parodytų?
  • 0

#36 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 January 21 - 16:36

Žvakes,kaip rašiau dirba gerai,bakas tapat tikrintas.
Dar klausimas ,jei kuro siurblys ,kur bake,sukelia per mažą spaudimą,ar diagnostika parodytų?

kazkur forume apie siurbliuka buvo aprasyta,kad kazkaip patikrina diagnostikoi jo duodama spaudima :pug:
  • 0

#37 glok

glok
  • Senbuviai
  • posts 17
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:alfa

Posted 2010 January 21 - 20:17

Pas 1,9 dyzelius nera siublio bake, o pas tave galejo pareiti siublys, arba pasitikrink kompresija galejo ir voztuvai apsinesti. Pasitikrink yrg voztuva , voztuvas turi buti uzdarytas. Nuorinimo pas bosus nera.
  • 0

#38 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • posts 2,329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Posted 2010 January 21 - 20:24

Pas 1,9 dyzelius nera siublio bake, o pas tave galejo pareiti siublys, arba pasitikrink kompresija galejo ir voztuvai apsinesti. Pasitikrink yrg voztuva , voztuvas turi buti uzdarytas. Nuorinimo pas bosus nera.

tai kad kalba eina apie,2,0hdi :pug:
  • 0

#39 Aruno

Aruno
  • Forumo naujokai
  • posts 10
  • Vieta:Radviliškis
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0HDI

Posted 2010 January 22 - 08:02

Nekuriant naujos temos, norėjau paklausti.Jei iš vienos forsunkes(2l HDI 80kW) per grįžtamą šlangutę ketvirtadaliu mažiau
nei iš kitų kuro grįžta, tai čia ji tikriausiai myžčioja ir ją reikia keisti?
O tikrinau taip:
tereikes keturiu vienetu 20 ml vienkartiniu svirkstu ir tarkim apie 2 metrus medicinines persvieciamos
slangutes (nuo laselynes). Is siu priemoniu reikia padaryti toki tikrinimo aparata
kaip nuorodoj :
Atjungti visus purkstuku griztamus kanalus ir vietoj ju prijungti prie kiekvieno atskirai
siuo atveju vienkartini svirksta (su isimtu stumokliu) sujunta slangute.
Bendra griztama kuris eina is visu purkstuku reikia uzakinti. Tai atlikus uzvedi varikli,
jei vedasi, ir per 2 min variklio darbo turi is purkstuku per griztama privaryt apytiksliai
20 ml dizelino i kiekviena svirksta ( jei nesiveda masina galima sukti strateriu).
Kuro lygis svirkstuose turi buti daug maz vienam ligmeny.

Pas mane pirmi trys po 20ml , ketvirtas 15ml.
Kuo toliau tuo blogiau kuriasi,mašina stovi garaže, o vos užkuriu.
Šilta kuriasi gerai.Pakaitinimas veikia gerai.Filtrai nauji,tepalas total sintetinis neseniai keistas.

Na va vakar pasikeičiau ketvirtą forsunkę,tai šiandien iš pirmo karto užsikūrė ,pasukus kokias 4-5 sekundes.
  • 0

#40 justis

justis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 199
  • Vieta:siauliai
  • Automobilis:peugeot 406 hdi

Posted 2010 January 23 - 20:35

Nekuriant naujos temos, norėjau paklausti.Jei iš vienos forsunkes(2l HDI 80kW) per grįžtamą šlangutę ketvirtadaliu mažiau
nei iš kitų kuro grįžta, tai čia ji tikriausiai myžčioja ir ją reikia keisti?
O tikrinau taip:
tereikes keturiu vienetu 20 ml vienkartiniu svirkstu ir tarkim apie 2 metrus medicinines persvieciamos
slangutes (nuo laselynes). Is siu priemoniu reikia padaryti toki tikrinimo aparata
kaip nuorodoj :
Atjungti visus purkstuku griztamus kanalus ir vietoj ju prijungti prie kiekvieno atskirai
siuo atveju vienkartini svirksta (su isimtu stumokliu) sujunta slangute.
Bendra griztama kuris eina is visu purkstuku reikia uzakinti. Tai atlikus uzvedi varikli,
jei vedasi, ir per 2 min variklio darbo turi is purkstuku per griztama privaryt apytiksliai
20 ml dizelino i kiekviena svirksta ( jei nesiveda masina galima sukti strateriu).
Kuro lygis svirkstuose turi buti daug maz vienam ligmeny.

Pas mane pirmi trys po 20ml , ketvirtas 15ml.
Kuo toliau tuo blogiau kuriasi,mašina stovi garaže, o vos užkuriu.
Šilta kuriasi gerai.Pakaitinimas veikia gerai.Filtrai nauji,tepalas total sintetinis neseniai keistas.

jo,ta viena forsunke siek tiek meza.. bet tai ne esme,turi ir taip kurtis,tik pora sekundziu netolygiai variklis dirbtu... ieskok slieku kitur,zvake,rele.ir tt..
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users