Peršokti prie turinio


Nusivylimai ir dziaugsmai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#1 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 12:43

punkt nr1: -- kaip jau kazkada sakiau staigiai ekseleruojant nuo zemesniu apsuku (suprask 2K) atsiranda labai stiprios vibracijos, pavaru perjungimo svirtis kalatojasi kaip pamisus. Pirmiausia PA pasikeiciau apatine variklio pagalve. Nulis rezultato. tada bebudamas 'Farome' nusprendziau pasikonsultuot su vietiniais. Nusprendem, kad visai imanomas dalykas sankabos diskatoriaus problema. cia du dalykai: 1. ikiso sankabos komplekta borg&becker. kaina 350Lt. man pasirode ziauriai mazai, nes kiek pamenu Tanagroj LUK komplektas kazkas virs 600Lt kastavo. paklausiau, ar ne fuflo, sako ne ir idejo. (uz toki neatsakinga poelgi jau gavau nuo acidalo. kad nepasitares su klubieciais priimineju sprendimus :) ) 2. rezultatas 0. vibracijos the same. Gal kas nors turetumet minciu cia tema? punkt nr2. -- meistriukas mane nudziugino, kad viena spyruokle yra trukusi. kadangi yra nemenku itarimu del priekiniu amortizatoriu bukles, taip pat vienas galinis jau leidzia tepaliuka iskilo reikalas is esmes atnaujinti amortizatoriu-spyruokliu komplekteli. noriu geru (bilstein amortikai?? eibach spyruokles??). ar nenoretumet sia tema manes pakonsultuot? :) primenu, masinele 205 1.9 gti, vaziuokle zeminta nemenkai. kiek tiksliai deje pasakyt negaliu. buciau visai nieko pries, jei ji ir pasikeltu mazumele. kiek pavyko isskaityti anglu gti forume nerekomenduoja leisti daugiau nei 2,5-3cm. that's all folk ar kaip ten. laukiu jusu komentaru.
  • 0

#2 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2004 kovo 04 - 12:53

Del 1 punkto: pas mane yra vibracijos, kai isibegeju sukdamas i kaire, bandyta spresti, su laiku pakeista ir sankaba ir sailentblokai, ir stabilizatoriaus ivores ir atraminiai guoliai ir mataro pagalves vibracija iki siol egzistoja ir niekaip nenori palikti ramybeje ta posuki i kaire. O apie sankaba suzinosi po puses metu, gal greiciau, linkiu nesuzinoti niekada! Daugiau neturiu ka pasakyti.
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#3 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2004 kovo 04 - 13:14

Nelabai supratau - baladojasi startuojant (atleidinejant sankaba) ar tiesiog vaziuojant ties 2000 rpm ir davus gazo? I dar - turiu pora priekiniu progresyviniu zemu spyruokliu. Tinka 405, 309, galbut ir 205.. 50Lt uz abi.
  • 0

206


#4 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 13:19

Nelabai supratau - baladojasi startuojant (atleidinejant sankaba) ar tiesiog vaziuojant ties 2000 rpm ir davus gazo?

I dar - turiu pora priekiniu progresyviniu zemu spyruokliu. Tinka 405, 309, galbut ir 205.. 50Lt uz abi.

taip vibracijos ne atleidziant sankaba, bet greiciau ekseleruojant nuo 2-2,5K. apie zemesnes apsukas nekalbu, tokiom su 205gti visai vaziuot negalima :)

del spyruokliu idomu.. reik pamastyt. ir buda kaip patikrinti ar tinka suzinot..
  • 0

#5 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2004 kovo 04 - 13:21

del kalatojimosi - ar niekuo nepagelbejo 205gti forume? Pas dew metosi/metesi kazinkokios supersportines spyruokles nuo 405. gal tiks? del ammo as matau kelis variantus: -pirkti naujus koni arba originalus (bilsteinai, anot @utosu legendu legendu yr labeu zvyriniai o koniai asphaltiniai) -restauruoti esamus- bus pigiau, ir galesi kietumo pageidaut... bet tam reiks nuardyta masina pakabint ir vezt ammo i garliava...
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#6 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 13:47

jei spyruokles tinka 309-tam, noreciau tiket, kad tiks ir 205-tam. variantas geras. koni vs bilstein tam paciam 205gti forume aiskiai issisprende bilsteinu naudai. cia nieko negaliu pasakyt, nei vienu, nei kitu nesu net mates. del kalatojimosi forume neuzklausiau, man ir lietuviskai sunku suformuluot, o angliskai gausis komedija. rastauruot nuspresiu jei nebus kitu tinkamesniu pasiulymu del nauju amortiku.
  • 0

#7 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2004 kovo 04 - 13:53

del kalatojimosi forume neuzklausiau, man ir lietuviskai sunku suformuluot, o angliskai gausis komedija.

na matai, dar ne viskas issemta :)
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#8 Svečias_DerClown_*

Svečias_DerClown_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 14:05

Tai pas mane irgi panashi problema yra, ta prasme toks dalykas, kad kai vazhiuoji tarkim 3 begiu ir apsukos 1,5k mini gaza dugna, tada pradeda apsukos kilti ir ties 1,8k yra toks pertrukimas lyg prigesimas kokiai 0,3 sekundes :wacko: Bet jei greiti po truputi, tai jo ir nebuna :huh: Ce viskas normaliai ar jau varikli reik keist ? :rolleyes:
  • 0

#9 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 14:16

cia ne tas. jokiu prigesimu nera, kaip begejosi, taip smagiai ir begejasi. ir kalatojasi ne visa masina, bet begiu perjungimo svirtis. kazkur greiciu deze-sankaba-bbdzhkas. turbut paskutine grandines dalis <_<
  • 0

#10 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 kovo 04 - 14:35

del kalatojimosi forume neuzklausiau, man ir lietuviskai sunku suformuluot, o angliskai gausis komedija.

Kaip tik an dienų ten pat skaičiau tokį patį kažkieno klausimą. Berods sprendimas buvo greičių dėžės pagalvės pakeitimas.

Dar pabūsiu mamutu: ^_^
če
če
če
če
  • 0

#11 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2004 kovo 04 - 14:36

pas mani 4 begiu isibegejant irgi pavaru svirtis tirta. Bet tik 4 begiu ir visame sukiu diapazone davus apkrova. Lygiai ta pati maciau pas viena uzsimaskavusi Peugeot gerbeja Testarossa 205 dyzely. Bet tas nei garsa sukelia, nei masina drebina, nieko blogo vienzo nesidaro.. Nezinau, galiu tik speliot. Prasom daugiau info - ar visomis pavaromis tas pat, ar visada tas pat, ar vistik kartais isibegejama sklandziai - turiu viena teorija..
  • 0

206


#12 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 kovo 04 - 14:36

primenu, masinele 205 1.9 gti, vaziuokle zeminta nemenkai. kiek tiksliai deje pasakyt negaliu. buciau visai nieko pries, jei ji ir pasikeltu mazumele. kiek pavyko isskaityti anglu gti forume nerekomenduoja leisti daugiau nei 2,5-3cm.

Iš akies žiūrint pas tave visai gali būti tie patys ~3cm, jei gerai pamenu - seniai tavo pugą mačiau...
  • 0

#13 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 16:44

moonai> :beer: padavei man dar daugiau klausimu, nei atsakymu :) vienam padejo anas, kitam kitas. greiciu dezes pagalve keiciau. nepadejo. tiesa pamirsau, kad butu gerai ideti kietesne, pakeiciau standartine. kiek supratau belieka tik sitas (antras pagal balsu skaiciu): "drive shafts for sure" Ka manot apie tai? dew> mastau paimt is taves spyruokles. jei netiks, pasidarysiu linguojanti suoliuka.. ;)
  • 0

#14 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2004 kovo 04 - 17:15

drive shafts - tai kas cia - pusashiai? Lari, i mano ankstesni klausima neatsakinesi? :)
  • 0

206


#15 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 17:28

masciau apie tavo ankstesni klausima ir stai ka sumasciau: dreba ir kitom pavarom: pirma tikrai, antra tikrai, trecia nepamenu, kitom nepamenu. pirmom pavarom dreba daugiausia nes apsukos kyla greiciausiai (true?...). didesne pavara vaziuojant greitis padideja tiek, kad laiko kreipti demesio i gearshift'a nelieka, akys i kelia ibestos :) reiks testus prasukt. beje man pasirode, kad kartais pavyksta isibeget sklandziai, net ir staigiai greitejant. teorija, welcome. ;] kas yra drive shafts? alkonas vercia varomasis velenas... paaiskinkit.
  • 0

#16 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 kovo 04 - 17:32

Driveshaft = pusašis... O tau bėgėjantis vairo į šonus nelupinėja? Traškesių/kalimų nesigirdi? Šiaip bėgių rankenos laisvumas didelis?
  • 0

#17 Svečias_bono_*

Svečias_bono_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 17:35

gal ir nusisnekesiu, :rolleyes: , bet kazkada pas mane buvo melga uzdejus padanga atvirksciai nei ji buvo naudojama - sukimosi krypties prasme, tai buvo kazkas panasaus su pavaru svirties vibracija, tik prie tam tikro greicio, o ne apsuku... :huh:
  • 0

#18 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 04 - 17:41

bono> padangos keistos (vasarines -> ziemines). bet tuomet gali buti ir ta pati trukusi spyruokle kalta... moonai> vairo nelupineja, kalimu nesigirdi. laisvumas?.. neisivaizduoju kas yra didelis. reiketu jus visus surinkti ir parodyti naturoj visa veiksma :)
  • 0

#19 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 kovo 04 - 17:59

reiketu jus visus surinkti ir parodyti naturoj visa veiksma :)

Šendei yra proga kaip tik :)
  • 0

#20 dewgonas

dewgonas
  • Valdyba
  • Pranešimai: 1.214
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 RC

Parašyta 2004 kovo 04 - 18:00

Nu mazdaug aisku. Kaip zinoma buvau nuemes ir padaves meistrui paardyt savo pezho pavaru deze, nes buvo akivaizdus pirminio veleno laisvumas ir kazkas toj dezej barskejo. Laisvumas reiskia, kad tiek ji ant begio sukinejant, tiek ir klibinant i sonus buvo isgaunama klankt-klankt. Kai tau keite sankaba, tas irgi butu pasimate.. manojoj dezej meistras nieko blogo nerado, bendra detaliu bukle puiki, taigi surinkdamas tik iverze guolius ir tas labai padejo. Taigi mano hipoteze, kurios dali autoriniu teisiu priklauso BadBoy: kad viskas sklandziai suktusi, alkuninis ir pirminis dezhes velenas turi buti absoliuciai bendraashiai. Kad jie tokie butu, pirminis velenas neturi skersai kalatotis savo guoliuose, kaip kad pas mane buvo. Velenai jungiasi per sankaba. Ir vat esant tokiam bug'ui svarbiausias momentas yra tai, kaip startuojant ar perjungus shaiba galutinai sukimba atleista sankaba. Sankabos diskas gali susikabinti su diskatorium pasidaves i shona (kiek ta leidzia pirminio veleno laisvumas) ir tada jau ziurim ka turim - sukasi nebendraashiai velenai.. Kaip teigia BadBoy shaltiniai, laisvumas gali buti visai mazas, kad prasidetu shtai tokios bjaurios problemos...
  • 0

206





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0