Peršokti prie turinio


Nusivylimai ir dziaugsmai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 50

#41 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 balandžio 14 - 11:26

Per nakti Vilniuje buvo išlyginta 80% duobiu! :D Nebgalejau vazinet su tokia netvarkinga pakaba, nusipirkau devetu 'stoikiu' pora, pasirinkau geresnes dalis ir rezultatas: kamfort da i tolko. Nepasakyciau, kad plaukiotu ar nesilaikytu posukiuose. Dabar vel sprendziu, ar verta sukti galva del kazkokiu zemesniu kietesniu spyru, ar uzteks tik nauju amortiku. Nenoriu karkseti issamiai nepratestaves, bet drebejimas (kalatojimasis) atrodo irgi smarkiai sumazejo.
  • 0

#42 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gegužės 07 - 16:53

tesiu tema. pakeitus spyruokles ir amortikus standartiniais drebejimas buvo smarkiai sumazejes. taip smarkiai, kad as i ji demesio nebekreipdavau. susimontavus KW sport suspenssion komplekta su 35mm zeminanciom spyruoklem drebejimas vel atsirado. del drebejimo GTIdriwers forume suradau post'a: "This subject came up about two years ago and I thought the outcome was that it was due to lowering the car. Is yours lowered by any chance?" <_< Taciau daugiausia pasiulymu buvo tikrint ir keist pusasius, kuriu susidevejimas sukelia butent tokius drebejimus. Kaip tikrint pusasiu susidevejima? Dar vienas pastebejimas. Atjungus vienos puses amortizatoriu pusasis pajudejo zemyn ir per rieboksli pradejo varveti transmisinis tepalas. Vos vos kilstelejus ir paremus nustojo. Kitoje puseje taip nebuvo. Turit minciu?
  • 0

#43 Svečias_gintras_*

Svečias_gintras_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gegužės 07 - 17:31

Dar vienas pastebejimas. Atjungus vienos puses amortizatoriu pusasis pajudejo zemyn ir per rieboksli pradejo varveti transmisinis tepalas. Vos vos kilstelejus ir paremus nustojo. Kitoje puseje taip nebuvo.
Turit minciu?

Mano puga remontuojant irgi taip buvo prieš metus, ale visks normaliai.
  • 0

#44 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2004 gegužės 07 - 17:51

Sveikyju su KW! Ir povydžiu, taip nu biškelį biškelį ^_^ Kad riebokšlis varva - sumedėjęs jau, kada nors prie progos pasikeisk, nefontanus kainuoja (25Lt/vnt). O dėl drebėjimo pagalvojau - apatinis porėmis gerai prisuktas? Silentblokai laisvumo neturi?
  • 0

#45 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 gegužės 07 - 18:07

Sveikyju su KW! Ir povydžiu, taip nu biškelį biškelį ^_^
Kad riebokšlis varva - sumedėjęs jau, kada nors prie progos pasikeisk, nefontanus kainuoja (25Lt/vnt).
O dėl drebėjimo pagalvojau - apatinis porėmis gerai prisuktas? Silentblokai laisvumo neturi?

thanks, pats patenkints. aisku, kur jau nebusi isleides kruva pinigu :D
pratestuosiu, tada atsiliepimus parasysiu.

o del tavo pastebejimu reiks ziuret, negaliu daba pasakyt.

miesto rezimo testas:
pakaba kieta, minkstesne nei su eibach spyruoklem, bet nepalyginsi su standartinem.
masina neplaukioja, info vairas gauna mikliai ir neiskraipyta ^_^
staigiuose posukiuose pradeda nesti gala anksciau nei su buvusiais amortikais, bet savalaike korekcija leidzia graziai islaikyti trajektorija.
  • 0

#46 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 25 - 10:09

oi kokia sena tema pakeliu :)

Kur patartumet pirkti pusasius?



P.S. zadejau kazkada parasyt atsiliepimus apie KW amortizatorius, bet pamirsau.
Po poros metu naudojimo ir palyginimo su kitais variantais reziu savo verdikta: geriausia naudot standartini originalu peugeot komplekta.
KW yra be proto kieta, Kacergines trasa ir ta pernelyg duobeta sitam rinkiniui. Vairo pojutis gal kiek astresnis, bet tikrai nezymiai.
Taip pat yra itarimas, kad del zemintos pakabos greiciau devisi stabilizatoriaus traukes, granatos (cia po klaustuku), del kietumo labiau devisi kiti pakabos elementai (sailenblokai, variklio pagalves, atraminiai amortiku guoliai etc.).

Šį pranešimą redagavo laris: 2006 rugpjūčio 25 - 10:15

  • 0

#47 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 27 - 11:52

kas mokosi is savu klaidu? ;] cia ir taip aisku kad jeigu auto yra naudojamas pagal paskirti tokia kokia nustate gamintojas, standarto nepakeis joks upgreidinis Kitas.. :)

Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 rugpjūčio 27 - 11:54

  • 0

#48 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 27 - 16:28

su tavim sutinku... dalinai :) masina gaminta pries 20 metu, naudojant tuometines technologijas. nuo to laiko ir ligos isaiskejo, ir egzotines medziagos atpigo, ir gamybos technologijos patobulejo. dabar galima pagaminti tu paciu parametru detales, kurios galetu atlaikyti didesnius apkrovimus ir tarnautu ilgiau. net ir isgirtoji standartine 205gti pakaba turi savo trukumu. deja panasu, kad KW low end'as nera geriau uz originalius puginius amortikus. taciau kalbant apie kitu agregatu elementus, bezino ipurskima, degima arba stabdziu sistema... vietos upgreidams yra. pvz. jau nedaug kas besigincyja, kad kibiruose naudojamos oro matuokles yra nepatikimas dalykas. kainuoja be proto brangiai, o savo kaip vieno pagrindiniu parametru (isiurbiamo oro kiekio) matavimo funkcija atlieka prastai. velgi paskirstytojas, babina, degimo modulis, tas pats CPU aiskiai atgyvene ir nekonkurencingi.
  • 0

#49 Svečias_Gedas 607_*

Svečias_Gedas 607_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 28 - 18:54

o tu daugiau ir dazniau lankykis pas tuos sudarankius farome! ten tj dziundzec meistrai, kaip ir salimais esanciam servise aitvare.
  • 0

#50 Svečias_laris_*

Svečias_laris_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 08:20

is pradziu nesupratau, kodel mane taip uzsipuolei :blink: bet perskaiciau temos pradzia ir supratau :) seniai tai buvo. jau ir variklis pakeistas ir siaip daug Nemune vandens nutekejo. nuo anu laiku kiek galiu stengiuos pats tvarkytis. dabar pagrindine problema yra vibracija. is desines puses. kerta per gazo pedala, per begiu perjungimo svirti. kalatojasi visa kaip isprotejus. pasireiskia prie didesniu apkrovu, pvz startuojant. situacija dar labiau isryskeja jei priekyje sedi keleivis (del padidejusios apkrovos desinei pusej?..) variklis keistas, sankaba kita, greiciu deze bandyta irgi kita, sailenblokai keisti, visi varztai priverzti, ratai balansuoti, nelamdyti. mano manymu lieka pusasiai, variklio pagalves (virsutines, nes apatine keista), o gal bendra geometrija.. tiesa liga paumejo po nesekmingo azuolo posukio isemimo Kacerginej, lift off oversteer kaip sakoma :ph34r: uzmete gala, pora kartu apsisukau ir galu i akmenuku darzeli. cia lyg kazkas naujus pusasius yra pirkes, patarkit, kur pasiklausinet.
  • 0

#51 Snatch

Snatch
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.349
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:batai

Parašyta 2006 rugpjūčio 29 - 11:52

o tu daugiau ir dazniau lankykis pas tuos sudarankius farome! ten tj dziundzec meistrai, kaip ir salimais esanciam servise aitvare.

:huh: Bus ne į temą, bet pasmulkinkit kolega, kas farome sugedo?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 3

narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0