Šį pranešimą redagavo viktis406: 2010 sausio 06 - 17:44
Bedos su peugeot 406 2.2hdi
#1 Svečias_viktis406_*
Parašyta 2010 sausio 06 - 17:06
#2
Parašyta 2010 sausio 06 - 17:18
antipolition fault ,tai gana rimta klaida ,kazkas su kuro sistema,o aditive,tai vaf skyscio trukumas,tai tik diagnostika pades isspresti problemas,nes daug kas gali butituriu beda su pezu 406 2.2hdi 2001m.Uzvedus masina ji padirba 3 ar 5s ir uzgesta,bandyk kiek nori kartu,bet visvien tas pats.Dar beto dega 'antipollution foult' ir 'diesel additive fuell foult' lemputes,,,tai manau gal forume atsiras tokiu zmoniu kuriems atsitiko kazkas panasaus ir pasiulys ka daryti?
#3
Parašyta 2010 sausio 06 - 17:44
#4 Svečias_viktis406_*
Parašyta 2010 sausio 06 - 17:46
#5
Parašyta 2010 sausio 06 - 18:15
nuvaziuok i diagnostika,pajungs kompa ir pamatysi koks fap filtro pralaidumas,tada ir spresk ar dar apsimoka vazinet su fap ar po keliasdesimt km ir filtrui kaput,o tai jau keturzenklis skaicius,jei filtras tvarkoje gali internete paieskoti kazkas po 5litrus parduoda uz 100euru(bent anksciau buvo)savartyne vakar siule 3litrus uz 100lto kaip del tu kastravimu,ar jie apsimoka ar geriau net negalvoti apie juos?
#6 Svečias_viktis406_*
Parašyta 2010 sausio 06 - 18:29
#7
Parašyta 2010 sausio 06 - 20:46
turejau tokia beda jei dega tik 'antipollution foult' ,tai ragai suodziu filtriui,o jei dar atsiranda 'diesel additive fuell foult',pabandyk dapilti skyscio.Savo peze dumu filtra as isoperavau ir visos bedos dingo.Jei reiks chirurgo pagalbos kontaktus turiu(zmogus is Panevezio),kokybe garantuota.turiu beda su pezu 406 coupe 2.2hdi 2001m.Uzvedus masina ji padirba 3 ar 5s ir uzgesta,bandyk kiek nori kartu,bet visvien tas pats.Dar beto dega 'antipollution foult' ir 'diesel additive fuell foult' lemputes,,,tai manau gal forume atsiras tokiu zmoniu kuriems atsitiko kazkas panasaus ir pasiulys ka daryti?
#8 Svečias_viktis406_*
Parašyta 2010 sausio 07 - 16:06
#9
Parašyta 2010 sausio 07 - 16:36
Kam rašinėt nesamones?turejau tokia beda jei dega tik 'antipollution foult' ,tai ragai suodziu filtriui,
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10
Parašyta 2010 sausio 07 - 17:38
Puskes kupa isoperavo. Tai trauka pagerejo(pora kw prisidejo), dyzelio pradejo maziau imt, o del garso tai jokio pasikeitimo. Mano numone apsimoka issioperuoti ta FAP pas Spakena, negu kist pora tukstanciu i nauja filtra ir dar ta skysti ...o kai issioperavai savo peza,,garsiau dirbti nepradejo?,ir tipo daug kas sako,kad trauka pagereja ir maziau dyzelio valgo...ir dar,kokia pas taves masina?
#11
Parašyta 2010 sausio 07 - 20:19
Rasinejam ne nesamones,o konstatuojam faktus.Kam rašinėt nesamones?
#12 Svečias_energyser_*
Parašyta 2010 sausio 07 - 20:40
#13
Parašyta 2010 sausio 07 - 23:18
NA jai vapas neiskastruotas,tai reikia pilti ta skysti,nes tada jis tikrai greit uzsikis,na jaiisoperuotas,tai tik saliara,ir ivesti i kompa ,kad ipiltas aditivaskam toki brangu skysti pilti pilkit salerka vietoj jo tik aisku ziemini,kad ziema neuzsaltu,nes fap skystis jis purskiamas i dyzeli tai jokio skirtumo,tik daug pinigu sutaupai
#14
Parašyta 2010 sausio 08 - 10:05
Tai tik vienas faktas iš milijono. "Antipolution fault" pranešimą (ne klaidą!!!) meta prie bet kokių galimų maitinimo sistemos defektų, kai nukrypstama nuo normų. Kitaip tariant, čia yra bendras pranešimas apie tai, kad kuro sistemoje yra bėdų, o kokios jos, jau yra atskira kalba. Taip kad jeigu nežinot ką kas reiškia, tai nerašinėkit nesamonių ir neklaidinkit žmonių.Rasinejam ne nesamones,o konstatuojam faktus.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15 Svečias_MEISTERIS_*
Parašyta 2010 sausio 08 - 12:03
Sutinku!Tai tik vienas faktas iš milijono. "Antipolution fault" pranešimą (ne klaidą!!!) meta prie bet kokių galimų maitinimo sistemos defektų, kai nukrypstama nuo normų. Kitaip tariant, čia yra bendras pranešimas apie tai, kad kuro sistemoje yra bėdų, o kokios jos, jau yra atskira kalba. Taip kad jeigu nežinot ką kas reiškia, tai nerašinėkit nesamonių ir neklaidinkit žmonių.
#16
Parašyta 2010 sausio 08 - 13:46
biski atvesk ekstremiste ,zmogus parase situacija is savo gyvenimiskos patirties,ir tai yra tiesa,jo gi situacijoje...Iskirpes citata kaip tau patinka,eini i atvira konfrontacija provakuot konfliktus..lazda turi du galus...jei turi ka konkreciai pasasyti,rasyk i tema..Kam rašinėt nesamones?
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#17
Parašyta 2010 sausio 08 - 13:55
Pirma reikia atlikti diagnostika(jau minejo kazkas)...Su tokiais klaidu pranesimais tau reika ieskoti meistro kuris turi gamintojo diagnostine aparatura(pps,diag2000)universalus skaneriai cia bejegiai ;) Kazkas teisingai parase kad viena is galimu gedimu-problemos su FAP ;) taigi,yra du keliai,arba pjauti fap filtra nudvesusi,arba dapilti EOLYS ir atlikti servisine procedura su skaneriu(atstatyti gamykliskai) ;)Is kokio miesto(vietoves) esi?turiu beda su pezu 406 coupe 2.2hdi 2001m.Uzvedus masina ji padirba 3 ar 5s ir uzgesta,bandyk kiek nori kartu,bet visvien tas pats.Dar beto dega 'antipollution foult' ir 'diesel additive fuell foult' lemputes,,,tai manau gal forume atsiras tokiu zmoniu kuriems atsitiko kazkas panasaus ir pasiulys ka daryti?
Šį pranešimą redagavo Ramus: 2010 sausio 08 - 13:56
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#18
Parašyta 2010 sausio 08 - 14:01
Teoriskai dasideda tik 1kw ;) o praktikoje po avarinio rezimo atrodo kad masina vaziuoja kaip nuo "virves nutrukus" tuo paciu ir ekonomiskumas kurui ;) Su serviziniu rezimu vazineti daug negalima(iki serviso)Puskes kupa isoperavo. Tai trauka pagerejo(pora kw prisidejo), dyzelio pradejo maziau imt, o del garso tai jokio pasikeitimo.
Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#19
Parašyta 2010 sausio 08 - 16:13
Jeigu tamista su lietuvių kalba turite problemų, tai jūsų bėda. Jo parašyta mintis reiškia, kad visais atvejais pamačius "antipolution fault" reikia bėgt pjaut fap'ą. Aš taip nemanau, beje gamintojas irgi taip nemano. O konkrečiai galėčiau privardint kokia 50 priežasčių, dėl ko tas pranešimas lenda, bet ar tai sprendžia problemą? Jeigu jums labai šitas pranešimas atrodo gasdinančiai išsiverskit į lietuvių kalbą maždaug taip "Sistemos klaida", nuo to gedimo priežastis pasidarė aiškesnė?biski atvesk ekstremiste ,zmogus parase situacija is savo gyvenimiskos patirties,ir tai yra tiesa,jo gi situacijoje...Iskirpes citata kaip tau patinka,eini i atvira konfrontacija provakuot konfliktus..lazda turi du galus...jei turi ka konkreciai pasasyti,rasyk i tema..
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#20 Svečias_viktis406_*
Parašyta 2010 sausio 08 - 16:22
is klaipedosPirma reikia atlikti diagnostika(jau minejo kazkas)...Su tokiais klaidu pranesimais tau reika ieskoti meistro kuris turi gamintojo diagnostine aparatura(pps,diag2000)universalus skaneriai cia bejegiai ;) Kazkas teisingai parase kad viena is galimu gedimu-problemos su FAP ;) taigi,yra du keliai,arba pjauti fap filtra nudvesusi,arba dapilti EOLYS ir atlikti servisine procedura su skaneriu(atstatyti gamykliskai) ;)Is kokio miesto(vietoves) esi?
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0