dar 10 m ir bus raritetas kaip pobeda tada bus galima ir parduotiačių dievui, kad jie baigia išnykt
Seni geri ziguliai...
#41
Parašyta 2010 sausio 14 - 15:56
#42
Parašyta 2010 sausio 14 - 16:01
vaizdas kaip is sovietiniu laiku (dvi tokios masinos susitiko)
#43
Parašyta 2010 sausio 14 - 16:12
aik jau? raritetas? dar 10 metu, ir galesi nusipirkti nauja VAZ2105 su keleivio oro pagalve, bei saugos dirzais su pirotechniniais itempejais. Ziuriu as i Prokuroro duoto sikuliuko pokapotine erdve ir bandau suskaiciuoti, kas per 20+metu pasikeite: atsirado gaubtas dengiantis ventiliatoriu, kitoks langu skyscio bakelis, bei uzdetos plastikines apsaugos ant priekiniu zibintu galines dalies ... kazka gal praleidau?dar 10 m ir bus raritetas kaip pobeda tada bus galima ir parduoti
#44
Parašyta 2010 sausio 14 - 16:25
Tai kad ir su kaip kuriom dabartinėm žmonės vargsta - tai tas, tai anas. Paskaitai mūsų forume, kokios bėdos puola, tai neatgaminu, kad su žiguliu tokių durnų problemų būtų.nu nu, bet 3,14tis pastoviai garaze reikejo tai tas tai anas...
Jokios įmantrios elektronikos, ABS, vairo stiprintuvų ir kt. Remontuojasi plaktuku, kirstuku ir kažkokia tai motina...
Komfortu, aišku, nekvepėjo, bet išmaišytas visas Sojuzas, balkanai...
#45
Parašyta 2010 sausio 14 - 16:27
Visi kažkiek teisūs, kažkiek maišaties įnešaIr 1 ir 13 turėjo ragus ant bamperio. O jeigu tiksliau, tai skyrėsi galiniai žibintai, priekyje pas 11 buvo geltonas posūkis, o gabaritkė sėdėjo pagrindinėje faroje, pas 1 ir gabaritas ir posūkis po fara ir baltas.
Jei neklystu 1 nuo 11 skyresi tik atbulines eigos zibintu gale (nors kaikurie statesi patys) o 13 turejo "ragus" ant bamperio. O siaip visi pakeitiniai neesminiai.
Na 11 nuo 1 salonu tai nelabai ten skiriasi, jeigu gerai pamenu, bet išorėje skirtumai gan nemaži, nors vėl gi, esminiai yra apšvietimo įrangoje, na ir variklis 1,3 vietoje 1,2as kaip 21011 savininkas galiu pasakyti - izeidineji, kolega, tas laaabai nezymiai 2101 ir 21011 vartotojams labai skiriasi...
bet jei į temą, tai žiemą 21011 ilsisi...
2101 - pradžių pradžia (1,2l).
21011 - šiek tiek pakeistas kėbulas, žibintai, apdailos detalės, salonas ir 1,3l variklis
21013 - 21011 kėbulas su 2101 varikliu (1,2)
Tiksliau apie skirtumus galima pasiskaityti otvet.mail.ru, vaz2101.ru, ladaklubas.lt, history.vaz.ru.
P.S. Tėvuko 21013 - pirma normali pažintis su autmobiliais.
Ne remontuoti aišku - važinėti
#46
Parašyta 2010 sausio 14 - 17:30
Nu mą irgi keistai čia pasirodė šitas protrūkis..Nieko gero nei tie žiogai, nei maskatuokliai, jokios nostalgijos ir ačių dievui, kad jie baigia išnykt
#47 Svečias_rally69_*
Parašyta 2010 sausio 14 - 17:31
ziurint kaip vazineti net negaleciau pasakyti kas nebuvo pakeista, uzforsuota ...nes geriausias tavo draugas buvo tekintojas ir suvirintojas tai - buvo pamatas, kurybos automobiliu srityje (tiek sport. vaziavimo, tiek susipazinimo mechanikos platybese)Ne remontuoti aišku - važinėti
apie "piernikus" - tik gerai arba nieko
ps. tik visiski pragmatikai neturetu pajusti nostalgijos siai rusiai ...
Šį pranešimą redagavo rally69: 2010 sausio 14 - 18:10
#48
Parašyta 2010 sausio 14 - 17:54
O žodis "nostalgija" ką nors sako?..Nu mą irgi keistai čia pasirodė šitas protrūkis..
Pas vokiečius - vabalai, mums - laduškos...
#49
Parašyta 2010 sausio 14 - 19:26
ex Peugeot 605 93metu 2.0l 89kw. LPG Su koza roza.
ex Peugeot 406 97m. 1,8l 81kw. LPG
ex Peugeot 406 00m. 2.0l 99kw LPG.
ex Peugeot 307 SW 2 ltr HDI 79kw 2003 m.
Peugeot 407 SW 2ltr 100kw HDI koža roža aftamac ir daug elektros
#50
Parašyta 2010 sausio 14 - 20:40
vargsta kai dakalta jau nusiperka. o tada vargdavo ir su naujom pagal paskyras gautom. pvz. mano 106 kuriame minimum elektros jeigu ne avarijos isvis nebutu jokio vargo ir problemu. Pernai mokejau tik uz draudima. Per siuos metus teko imerkti viso labo 400 Lt. ir tik todel, kad neturejau noro sedeti garaze (pats butum uz kokia 100 Lt. pasidares). O malonumas vaziavimo tikrai skiriasi. Siandie kaip tycia ant kiemo is kazkur atsirado 6-tuka ziguliukas. Kai pamaciau koks pas ji vairas (buvau jau pamirses) - uz jo pasijausciau kaip gazika vairuodamas... taip, kad sorry, bet nieko nostalgisko tiems laikams nejauciu...Tai kad ir su kaip kuriom dabartinėm žmonės vargsta - tai tas, tai anas. Paskaitai mūsų forume, kokios bėdos puola, tai neatgaminu, kad su žiguliu tokių durnų problemų būtų.
Jokios įmantrios elektronikos, ABS, vairo stiprintuvų ir kt. Remontuojasi plaktuku, kirstuku ir kažkokia tai motina...
Komfortu, aišku, nekvepėjo, bet išmaišytas visas Sojuzas, balkanai...
#51
Parašyta 2010 sausio 14 - 20:49
Sako, tik todėl ir nesakau, ką apie tai galvoju. ;) Vabalai beje, man asmeniškai, tais laikais važinėjusiam zaz 956, su tų laikų nostalgija labiau siejasi negu sovieckaja texnika.O žodis "nostalgija" ką nors sako?..
Pas vokiečius - vabalai, mums - laduškos...
#52
Parašyta 2010 sausio 14 - 21:03
Nu, ZAZas su vabalu turi panašumų - oru aušinamos smegenys rūroj. Bet tik tiek. Tik kad savo laikais tuos vabalus gyvai mačiau tik Pskovo ar Novgorodo kempinguose su užsieniniais numeriais. O laduškų - pilnos akys, ant jų ir užaugom. Dūšiai artimesnės jos...Sako, tik todėl ir nesakau, ką apie tai galvoju. ;) Vabalai beje, man asmeniškai, tais laikais važinėjusiam zaz 956, su tų laikų nostalgija labiau siejasi negu sovieckaja texnika.O žodis "nostalgija" ką nors sako?..
Pas vokiečius - vabalai, mums - laduškos...
#53
Parašyta 2010 sausio 14 - 22:15
#54
Parašyta 2010 sausio 14 - 22:34
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#55
Parašyta 2010 sausio 14 - 22:46
... o kaip važiavo... Tų laikų anekdotas - pas ZAZą du varikliai. Vienas ratus suka, kitas švilpia...Kazkaip girdejau (TSRS laikais) kad berots USA dare ZAZ tyrimus, ir nustate, jog tokios sudeties auto ishvis vaziuot negali...
Kas dėl USA, tai spaudoj rašė, kaip amerikonai suvenyrų vietoj prisipirko iš žlugusios DDR Trabantų, bet jiems neleido jų įregistruot kaip transporto priemonių...
#56
Parašyta 2010 sausio 14 - 22:53
Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#57 Svečias_rally69_*
Parašyta 2010 sausio 15 - 02:02
Nu tai siuos auto pavadinti sovietiniais, tai kaip cigaretes pirktas is Pagegiu "dileriu" - "marlboro"Vabalai beje, man asmeniškai, tais laikais važinėjusiam zaz 956, su tų laikų nostalgija labiau siejasi negu sovieckaja texnika.
Vaz, ziguli, lada - marketiginis zenklas, su savo atitikmeniu. O automobilis: Fiat 124, '66 metais pelnes "metu titula".>spust1< Ir dar buozes italiukai, pardave patenta, pastate gamykla, berods tris metus gamino rusijoje mokydami vietinius siknarankius. Ir dar is ruso nulupo tiek, kiek rusai is musu, nes mes per 20 metu negaledami nutraukti bambagysles su ta salimi, stovim siknas atstate ir perkam dujas tokiomis kainomis ...
Veliau, tais metais (kada italpalaikiai rinko/moke) gamintu automobiliu paklausa visada budavo didesne negu kai italams "caras spyga parode". Bet ir skyresi ne smukmenos.
Beje iki to laiko rusai nebuvo sukure nieko savo - orginalaus. Visi modeliai skrupulingai nukopijuoti ar nupirkti/ismainyti. Taip placiai: nuo JAV iki Japonijos. Nei Zaz, Gaz, Pobeda,Moskivc, Volga - Ford O Matic >spust3<, Zil, Gaz, Uaz ir tt. Buvau surinkes i archiva (ne skaitmenini) visu modeliu atitikmenis. Vienus keite nezymiai, tik marketinginis zenklas ir lempu gauptai, posukiu vieta, ..kitus - sudirbdavo labiau - vidaus interjera, sukurpdavo koki periferini mazga.
Veliau turejo daugiau kas ka orginalaus, bet dauguma projektu nesekmingi. Tiesa - klaikiai pigus.
Šį pranešimą redagavo rally69: 2010 sausio 15 - 02:18
#58
Parašyta 2010 sausio 15 - 11:29
va šitą smulkmeną ir turėjau galvoj.sudirbdavo
#59
Parašyta 2010 sausio 15 - 11:58
Apie šituos plačiau gal galima? Bent užuominas.... Visi modeliai skrupulingai nukopijuoti ar nupirkti/ismainyti. Taip placiai: nuo JAV iki Japonijos. ... Zil, Gaz, Uaz ir tt. Buvau surinkes i archiva (ne skaitmenini) visu modeliu atitikmenis. ...
Galima į PM, kad žigulių temos neteršt.
Įdomu, vienok.
#60
Parašyta 2010 sausio 15 - 12:06
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0