Voztuvu sureguliavimas V6
#1 Svečias_greitaz_*
Parašyta 2010 sausio 16 - 11:25
#2
Parašyta 2010 sausio 16 - 12:20
#3 Svečias_greitaz_*
Parašyta 2010 sausio 16 - 13:29
#4
Parašyta 2010 sausio 16 - 15:46
itakoja tuom, jog reguliuoti nereikiavelnias zino, nesu didelis specialistas. O kaip jie itakoja voztuvu reguliavima?
#5 Svečias_greitaz_*
Parašyta 2010 sausio 16 - 16:52
o tai kaip tada isspresti problema?, nes kaip pvz: is ryto is puses abaroto uzsikuria (ant salto variklio), o ant silto reikia pazaisti kol uzsikuriaitakoja tuom, jog reguliuoti nereikia
#6
Parašyta 2010 sausio 16 - 17:25
na jai nezinai ar stovi kompensatoriai ar reguliuojami tai,uzeik i,www,detali.ru irasik automobilio VIN ir pamatysi ant paveikslelio ar reguliuojami,ar kompensatoriaio tai kaip tada isspresti problema?, nes kaip pvz: is ryto is puses abaroto uzsikuria (ant salto variklio), o ant silto reikia pazaisti kol uzsikuria
#7 Svečias_greitaz_*
Parašyta 2010 sausio 16 - 18:33
VF38BXFXB81223356na jai nezinai ar stovi kompensatoriai ar reguliuojami tai,uzeik i,www,detali.ru irasik automobilio VIN ir pamatysi ant paveikslelio ar reguliuojami,ar kompensatoriai
atrodo kad paprasti reguliuojami.....
#8
Parašyta 2010 sausio 16 - 19:10
hidrokompensatoriai stovi,ir kodel nusprendei kad voztuvuose problema?VF38BXFXB81223356
atrodo kad paprasti reguliuojami.....
#9 Svečias_greitaz_*
Parašyta 2010 sausio 16 - 20:27
spejimas is motoro "elgesio", kas tavo manymu dar gali buti?hidrokompensatoriai stovi,ir kodel nusprendei kad voztuvuose problema?VF38BXFXB81223356
atrodo kad paprasti reguliuojami.....
#10
Parašyta 2010 sausio 16 - 20:35
#11
Parašyta 2010 sausio 16 - 20:50
o gal pabandyti senai bobutei viena voztuva ten kur nesueina sureguliuoti, gal prades uzsivedineti?406, 2000m, V6. Reiketu sureguliuoti voztuvus. Kas tai galetu atlikti? Kokia orientacine kaina?
visu pirma uzduodant klausima kaip visada reik pradzioje pasinaudoti PAIESKA ir tik neradus ten nieko kreiptis su klausimais ir dar tokiais
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#12
Parašyta 2010 sausio 16 - 22:10
As tai jo klausimo nepagaunu, kai stovi hidrokompensatoriai.Kazkaip beverte tema, galima trinti lauk.Jokios naudingos informacijos joje.Buciau moderatorius tai daug temu bereikalingu neliktuo gal pabandyti senai bobutei viena voztuva ten kur nesueina sureguliuoti, gal prades uzsivedineti?
visu pirma uzduodant klausima kaip visada reik pradzioje pasinaudoti PAIESKA ir tik neradus ten nieko kreiptis su klausimais ir dar tokiais
#13
Parašyta 2010 sausio 16 - 23:20
#14
Parašyta 2010 sausio 17 - 02:02
cia koliega vejus pasakei. Nafik saibos jei stovi hidraulika?a?Kartais buna po hidro kompensatoriais saibos, bet siuo atveju nezinau kaip ten yra
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt
#15
Parašyta 2010 sausio 17 - 09:28
#16 Svečias_nordic_*
Parašyta 2010 sausio 17 - 22:54
Šį pranešimą redagavo nordic: 2010 sausio 17 - 23:19
#17
Parašyta 2010 sausio 18 - 16:06
#18
Parašyta 2010 sausio 18 - 19:07
kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stoviSeip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.
Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.
Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.
Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.
Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.
Sekmes
#19
Parašyta 2010 sausio 18 - 19:27
Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stoviSeip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.
Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.
Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.
Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.
Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.
Sekmes
#20
Parašyta 2010 sausio 18 - 19:45
tai kas ten jam pasidaro - tipo uzsikemsa kad ji pakeitus geriau vedasiPas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)
kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stoviSeip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.
Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.
Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.
Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.
Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.
Sekmes
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0