Peršokti prie turinio


Voztuvu sureguliavimas V6


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 28

#21 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2010 sausio 18 - 19:48

slegio reikalingo nebepalaiko sistemoje
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#22 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 18 - 20:04

Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.

Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.

Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.

Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.

Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.

Sekmes

:ax: kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi :hmm:

Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)

:ax: tai kas ten jam pasidaro - tipo uzsikemsa kad ji pakeitus geriau vedasi :hmm:

Dek reguliuojama, pats galvoju susinstaliuoti ir nereiks sukti galvos ;)

Kazka panasaus:
Posted Image
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#23 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2010 sausio 18 - 20:13

Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.

Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.

Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.

Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.

Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.

Sekmes

:ax: kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi :hmm:

Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)

:ax: tai kas ten jam pasidaro - tipo uzsikemsa kad ji pakeitus geriau vedasi :hmm:

Dek reguliuojama, pats galvoju susinstaliuoti ir nereiks sukti galvos ;)

Kazka panasaus:
Posted Image

:blink: idomu kiek toks kainuoja ir ar LT yra pirkti :)~
  • 0

#24 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2010 sausio 18 - 20:17

kam reik vargti ir detis kazkokius ne tokius. neveikia originalus reguliatorius - eini ziuri i srota ir dediesi .tas neveikia - uzsisakai kita toki pati is pardes :)
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#25 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 18 - 20:43

kam reik vargti ir detis kazkokius ne tokius. neveikia originalus reguliatorius - eini ziuri i srota ir dediesi .tas neveikia - uzsisakai kita toki pati is pardes :)

O kam sukti galva be reikalo, pasistatai rimta slegio reguliatoriu, sukalibruoji metereologijos stotyje ir montuoji i masina.Matai koks slegis, kaip dirba slegio reguliatorius ir t.t.Dingsta vargas su zaidimais visokiais ir srotinem dalim.Kaip sakoma skupas moka du kartus..
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#26 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2010 sausio 18 - 21:10

:doh: be manometro reguliatoriaus kaina kosminė :doh:
http://shop.xtra.lt/...ius.html?lang=2
  • 0

#27 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 18 - 21:16

:doh: be manometro reguliatoriaus kaina kosminė :doh:
http://shop.xtra.lt/...ius.html?lang=2

Tai, kad jie visada su kosmonautais bendrauja, net nesidomiu kiek pas juos kas kainuoja :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#28 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2010 sausio 18 - 21:26

Na maniskis kolkas vedasi be problemu Galiu pasakyti nesenai pasikeiciau isurbimo kolektoriu su droseline MAP, TPS ir tuo sildimo elementu (geltona fiske) Kolektoriu isploviau su druskos rugstimi, isvaliau sklende, isiploviau laisvu sukiu varikliuka, visas slangutes uzsandarinau chamutais... Na apsukos stabilios, neplaukioja... Ir pagaliau isiaiskinau kodel man jos plaukiojo. Ogi del duju irangos :angry: Dujininkas sake greiciausiai duju kompui kazkas nes atjungus kompa viskas ciki o pajungus nors ir tik benzu vaziuojant pradeda grybus pjauti, tai sita savaite atves nauja kompa ir bandysim aiskintis.
  • 0

#29 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 19 - 00:13

Manasis reguliatorius, kai kartstas, kiauriai leisdavo per save ora paputus, o kai atsaldavo, viskas budavo tvarkoje... Seip jis gan brangus.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0