Peršokti prie turinio


Voztuvu sureguliavimas V6


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 28

#1 Svečias_greitaz_*

Svečias_greitaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 16 - 11:25

406, 2000m, V6. Reiketu sureguliuoti voztuvus. Kas tai galetu atlikti? Kokia orientacine kaina?
  • 0

#2 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 16 - 12:20

O tai nestovi hidrokompensatoriai ant sito variklio?
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#3 Svečias_greitaz_*

Svečias_greitaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 16 - 13:29

velnias zino, nesu didelis specialistas. O kaip jie itakoja voztuvu reguliavima?
  • 0

#4 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2010 sausio 16 - 15:46

velnias zino, nesu didelis specialistas. O kaip jie itakoja voztuvu reguliavima?

itakoja tuom, jog reguliuoti nereikia ;]
  • 0

#5 Svečias_greitaz_*

Svečias_greitaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 16 - 16:52

itakoja tuom, jog reguliuoti nereikia ;]

o tai kaip tada isspresti problema?, nes kaip pvz: is ryto is puses abaroto uzsikuria (ant salto variklio), o ant silto reikia pazaisti kol uzsikuria :)
  • 0

#6 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.329
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2010 sausio 16 - 17:25

o tai kaip tada isspresti problema?, nes kaip pvz: is ryto is puses abaroto uzsikuria (ant salto variklio), o ant silto reikia pazaisti kol uzsikuria :)

na jai nezinai ar stovi kompensatoriai ar reguliuojami tai,uzeik i,www,detali.ru irasik automobilio VIN ir pamatysi ant paveikslelio ar reguliuojami,ar kompensatoriai :pug:
  • 0

#7 Svečias_greitaz_*

Svečias_greitaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 16 - 18:33

na jai nezinai ar stovi kompensatoriai ar reguliuojami tai,uzeik i,www,detali.ru irasik automobilio VIN ir pamatysi ant paveikslelio ar reguliuojami,ar kompensatoriai :pug:

VF38BXFXB81223356

atrodo kad paprasti reguliuojami.....
  • 0

#8 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2010 sausio 16 - 19:10

VF38BXFXB81223356

atrodo kad paprasti reguliuojami.....

hidrokompensatoriai stovi,ir kodel nusprendei kad voztuvuose problema?
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#9 Svečias_greitaz_*

Svečias_greitaz_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 16 - 20:27

VF38BXFXB81223356

atrodo kad paprasti reguliuojami.....

hidrokompensatoriai stovi,ir kodel nusprendei kad voztuvuose problema?

spejimas is motoro "elgesio", kas tavo manymu dar gali buti?
  • 0

#10 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2010 sausio 16 - 20:35

Tai gal bent kompresija pasimatuok tada spresk :doh:
  • 0

#11 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2010 sausio 16 - 20:50

406, 2000m, V6. Reiketu sureguliuoti voztuvus. Kas tai galetu atlikti? Kokia orientacine kaina?

o gal pabandyti senai bobutei viena voztuva ten kur nesueina sureguliuoti, gal prades uzsivedineti? :hmm:
visu pirma uzduodant klausima kaip visada reik pradzioje pasinaudoti PAIESKA ir tik neradus ten nieko kreiptis su klausimais ir dar tokiais :hmm: :hmm:
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#12 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 16 - 22:10

o gal pabandyti senai bobutei viena voztuva ten kur nesueina sureguliuoti, gal prades uzsivedineti? :hmm:
visu pirma uzduodant klausima kaip visada reik pradzioje pasinaudoti PAIESKA ir tik neradus ten nieko kreiptis su klausimais ir dar tokiais :hmm: :hmm:

As tai jo klausimo nepagaunu, kai stovi hidrokompensatoriai.Kazkaip beverte tema, galima trinti lauk.Jokios naudingos informacijos joje.Buciau moderatorius tai daug temu bereikalingu neliktu :D
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#13 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2010 sausio 16 - 23:20

Kartais buna po hidro kompensatoriais saibos, bet siuo atveju nezinau kaip ten yra Tik juokas ima ,kad zmogus is karto kaltina voztuvus nes nesiveda siltas variklis. As visu pirma tikrinciau temp davikli
  • 0

#14 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2010 sausio 17 - 02:02

Kartais buna po hidro kompensatoriais saibos, bet siuo atveju nezinau kaip ten yra

cia koliega vejus pasakei. Nafik saibos jei stovi hidraulika?a?
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#15 pale

pale
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 567
  • Vieta:Ukmerge
  • Automobilis:peugeot 406 cupe 3.0 ES9J4

Parašyta 2010 sausio 17 - 09:28

Jo pripjoviau susimaisiau :doh:
  • 0

#16 Svečias_nordic_*

Svečias_nordic_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 17 - 22:54

Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui. Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta. Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt. Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau. Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom. Sekmes

Šį pranešimą redagavo nordic: 2010 sausio 17 - 23:19

  • 0

#17 jawasaki

jawasaki
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 510
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:406 3.0

Parašyta 2010 sausio 18 - 16:06

diagnostika visu pirma normali reikalinga. Antra, zinau ne viena asmeniskai kuri vartoja tokį es9j4 ar naujesni ir tokios bedos nezino. Maniskiam syki tikrai taip buvo, kai karsto negesindavau jei trumpam, nes paskui nemaloniai ilgai suktelt reikdavo ir ka -zvake nudusus buvo nauja eqem ar kaip ji-originals is zibinto po 28lt. Poto dar viena nuduso, o dar veliau ir skilus babina. Dabar vartoju NGK ir galiu rekomenduot. Naujesniam matarui eina kitokios -platinines po mazdaug 50lt. ir laiku ju nekeiciant labai smagiai lekia babinos po ~180lt.
  • 0

#18 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2010 sausio 18 - 19:07

Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.

Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.

Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.

Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.

Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.

Sekmes

:ax: kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi :hmm:
  • 0

#19 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:"Skateboard"

Parašyta 2010 sausio 18 - 19:27

Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.

Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.

Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.

Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.

Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.

Sekmes

:ax: kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi :hmm:

Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#20 GTI

GTI
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 237
  • Vieta:Jonava
  • Automobilis:Peugeot 406-1,8-16v LPG buvusi - dabar Citroen c8 -2,2-94Kw

Parašyta 2010 sausio 18 - 19:45

Seip panasu, kad labai daug kam senesnis V6 nenori pradeti dirbti kai siltas. Asmeniskai po jau keliu metu taip ir neradau kame tai problema. Gal pale turejo omeny ar kas gali sureguliuoti degima... tik speju. Bet tai beveik tolygu dirzo keitimui.

Jei atmesti visus siuos sensorius, kuriuos esu jau visus pakeites, o problema nors ir ne tokia akivaizdi, bet tebera. Tikras persilauzimas ivyko kai pakeiciau kuro reguliatoriu, pradejo kabinti vos pasukus rakta. Taciau daznai uzvedant silta varikli, ypac po kokiu 15-30 min stovejimo, apsukos nestabilizuojasi, kartais nukrenta iki 0 ir variklis uzdusta.

Pas mane tokia nuojauta, kad visgi problema gali buti del kompensatoriu, kurie per tuos 15 min, kol tepalai karsti, praranda spaudima. Pakartotinai uzvedus, kol jie neprisipildo vel, voztuvai negali pilnai atsidaryti, dar esant liesam kuro misiniui siltam varikliui, cilindro kamera nedagauna porcijos, ko pasekoje toks silpnas startas. Is esmes tai kaip ir nesureguliuoti voztuvai... Visa tai reikstu, kad reiketu pabandyti tankesnius tepalus, pvz, [0-10]w-40 ziemai. Pats naudoju 0w-40 mobil1. Jei tai nebepadeda, kompensatorius reikia valyti arba keisti, taipogi tikrinti tep. kanaliukus. Maciau ebay komplekta uz 800lt.

Dar tie, kurie vairuoja V6 automatus, gali buti verta atkreipti demesi i siurbiamo oro temp. davikli, jis yra tiesiai virs pavaru dezes radiatoriaus-apsikeitiklio. Stovint, tas radiatorius taip prikaitina ta davikli, kad prijungus diag kompa, siurbiamo oro temperatura buna net 25'C didesne, nei yra is tikruju, ko pasekoje misinys gunasi dar liesesnis. Jei to sensoriaus laidus prailginti ir ji isnesti po kokiu bamperiu, temperatura, buna labai tiksli. Taciau isiurbimo sistemoje, kol oras pasiekia varikli, oras kiek pakaista, todel toks sprendimas kogero nelabai geras, bet vaziavimas man pasirode esas geresnis. Ant savo variklio, ta sensoriu pritvirtinau filtro virsuje, o skylute apacioje uzkimsau.

Galiausiai ta uzvedimo problema labai retai pasireiskia, t.y. visada uzsiveda, bet nevisad laiko apsukas, bet ne 100%, kad del situ pakeitimu... Seniau turedavau sukti ir sukti, kol pagaudavo, ir tai rodos veikdavo kaip ant 3 cil. pirmom akimirkom.

Sekmes

:ax: kaip tas kuro reguliatorius atrodo ir kur jis stovi :hmm:

Pas tave ant fuel railo po kaire puse grybas sidabrines spalvos ;)

:ax: tai kas ten jam pasidaro - tipo uzsikemsa kad ji pakeitus geriau vedasi :hmm:
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0