

Parašyta 2010 sausio 23 - 14:31
Parašyta 2010 sausio 23 - 15:25
Parašyta 2010 sausio 23 - 16:45
Parašyta 2010 sausio 25 - 20:57
pabandyk apie tai paskaityti, ivesk zodi i paieska apsukos ir kiekvienoj sukurtoj temoj apie tai bus bent vienas gudrus psakymas "paieska naudotis moki"Paieška moki naudotis?
Jau turbūt 1854861 ta pati tema....
Parašyta 2010 sausio 25 - 21:20
ok mapas geras
Parašyta 2010 sausio 25 - 22:03
Rekomendacija visiems, kam dar "gęsta":
Išimat gazo droselio mazgą (toks kuloko dydžio agregatas). Tam reikia atjungti: storąją oro šlangą, dvi plonesnes šlangutes, gazo troselį, 4 fyškes. Šešiakampiu vidiniu rakteliu (lyg Nr.5 ar 6, nepamenu) atsukat tris varžtelius ir nuimat.
Toliau: rakto-žvaigždutės pagalba (Nr. irgi nepamenu) išsukat visus varžtelius. Išimat visus daviklius. Juos ir patį droselio korpusą kruopščiai teptuko pagalba išplaunat benzinu, vaitspiritu, arba nitro skiedėju. Rekomenduočiau kuo atsargiau elgtis su oro srauto davikliu (burbuliukas ant dviejų vielyčių). Išpučiat suspaustu oru. Surinkimas, montavimas į vietą.
Pasekmės - apsukos nebešokinėja ir negęsta.
P.S. "Žiniukams", neskiriantiems generatoriaus nuo burbuliatoriaus, kišti nagus GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA...
http://www.peugeot-k...irba ant laisvu
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 25 - 22:06
Parašyta 2010 sausio 26 - 07:08
visa si procedura padaryta svaitgali, isplautos visos slangos dalyvaujancios oro padavime, isiurbimo kolektorius, sudetos naujos tarpines, kurios tarpkitoko kosmosus kainuoja, gaso sklendes isplauta, zodziu visas isiurbimas isvalytas, kaip naujasPasmane visiskai nedirba siandien ant laisvu.. laisvos eigos voztuvas atrodo geras.
siektiek per salta 'krapstytis' prie auto... bet kai orai pageres bandysiu siuo pasiulymu naudotis... tikiuosi pades![]()
------ nera skirtumo ar siltas variklis ar ne - taspats...... taspats ir su dujom/bendzinu.
(copy/paste)
Rekomendacija visiems, kam dar "gęsta":
Išimat gazo droselio mazgą (toks kuloko dydžio agregatas). Tam reikia atjungti: storąją oro šlangą, dvi plonesnes šlangutes, gazo troselį, 4 fyškes. Šešiakampiu vidiniu rakteliu (lyg Nr.5 ar 6, nepamenu) atsukat tris varžtelius ir nuimat.
Toliau: rakto-žvaigždutės pagalba (Nr. irgi nepamenu) išsukat visus varžtelius. Išimat visus daviklius. Juos ir patį droselio korpusą kruopščiai teptuko pagalba išplaunat benzinu, vaitspiritu, arba nitro skiedėju. Rekomenduočiau kuo atsargiau elgtis su oro srauto davikliu (burbuliukas ant dviejų vielyčių). Išpučiat suspaustu oru. Surinkimas, montavimas į vietą.
Pasekmės - apsukos nebešokinėja ir negęsta.
P.S. "Žiniukams", neskiriantiems generatoriaus nuo burbuliatoriaus, kišti nagus GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA...
http://www.peugeot-k...irba ant laisvu
Parašyta 2010 sausio 26 - 15:33
Parašyta 2010 sausio 26 - 15:53
viska isploviauLaisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas.
Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...
Parašyta 2010 sausio 26 - 16:08
... vadinasi - kažkuris daviklis, ar tas pats vožtuvas užlinko nepataisomai. Kuris - diagnostika pasakys...viska isploviauLaisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas.
Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...
Parašyta 2010 sausio 26 - 16:17
jeigu kaip dezute tai map sensorius, i ji ateina vakuumo slangute nuo isiurbimo kolektoriaus o kitas yra bako garu nukreipejas, ten elektrinis tik voztuvelis... vadinasi - kažkuris daviklis, ar tas pats vožtuvas užlinko nepataisomai. Kuris - diagnostika pasakys...
viska isploviauLaisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas.
Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...
P.S. Pas 306-tą kažkur prie keleivio pusės stakano yra kažkoks mazgas, kaip dėžutė, į kurį ateina plonos vakuumo šlangutės. Nežinau, kokią funkciją jis atlieka, tačiau buvusiam sūnaus 306-am dėl jo gedimo buvo nupuolusios apsukos...
Parašyta 2010 sausio 26 - 18:02
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 18:30
Parašyta 2010 sausio 26 - 18:57
Ten zingsninis varikliukas jei kalbame apie 306 ir apie 1,6 kaip pas kitus nzn, jis yra pilnai valdomas elektronikos t.y. jei jis bus atsidares kai tu ji atjungi jis toks ir liks, todel jei atjungei kai apsukos buvo 2000 tai taip ir liko, variantas nuemus salnga ji pridaryti kiek reikia.Prie to pacio.. padariau pagal ta 'instrukcija..' viska isvaliau ir pan..
Pries valyma buvau atjunges laisvos eigos varikliuka - apsukos laikesi 1000-1050rpm(ir neplaukiojo). - po 'plovimo' - apsukos laikosi ant laisvu 2000rpm(??????) - ka 'pridirbau' ?? kas konkreciau dabar negerai? (tai pat atjunges laisvos egios voztuva)
beto deagnostika seniau atlikta, nieko nerado.
suprantu galbut laisvos eigos varikliukas kaltas del plaukiojimo.. bet ji atjungus turi buti ~1000rpm , o dabar pasmane 2000 :/ , ka dar tikrinti?
- dar skaitau kad reiktu nuresetint kompa.. kaip tai padaryti?
Parašyta 2010 sausio 26 - 18:59
........................
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 19:04
Parašyta 2010 sausio 26 - 19:27
tavo atveju ten n sklende darineja o kaip adatini ventilis veikia, stumdo toki stoka, tai isemes ta varikliuka stoka istrauk iki galo ir del atgal uzsidarys jis kiek ten reikia, gal pagelbes, bet jauciu apsukos laisvos bus mazos isvis
406 2l.
ok bandysiu nuimt klemas.. ir 'pazaist' su tuo laisvos eigos voztuveliu/varikliuku.
dar skaitau kad surenkant atgal sensorius reikia kazkuri 'sureguliuoti' - t.y yra kazkoki grioveliai... (jei gerai pamenu grioveliai buvo pas geltona sensoriu) - tiesa?
edit:
mh.. as atjungiau tada kai buvo varillis isjungtas..
Parašyta 2010 sausio 26 - 19:36
Parašyta 2010 sausio 26 - 19:44
Toks? tavo laisvos eigo varikliukas ?Nelabai supratau, issiimti laisvos eigos varikliuka ir kazka pastumti? (pro ta ertme kuri bus isemus...?) mh.. nelabai ten kas matosi.
visomoj tai cia tas varikliukas 'sh' mala? radau internete.. uz nauja neoeginalu praso 125lt... bet ar tikrai JIS kaltas?
Parašyta 2010 sausio 26 - 19:47
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 19:58
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0