Peršokti prie turinio


Nuotrauka

sokineja apsukos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#21 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 20:32

nu jis ne sklende daryneja o skyle padaro isiurbimo sistemoje, jei isivaizduoji kaip adarinis ventilis veikia, apsukos sukilti gali ir del to kad kazkur ora papildomai gauna, pas mane slangoje buvo skyle ir apsukos maziau 1200 nekrisdavo uzlopiau ir dabar apie 800 buna
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#22 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 26 - 20:37

nu jis ne sklende daryneja o skyle padaro isiurbimo sistemoje, jei isivaizduoji kaip adarinis ventilis veikia, apsukos sukilti gali ir del to kad kazkur ora papildomai gauna, pas mane slangoje buvo skyle ir apsukos maziau 1200 nekrisdavo uzlopiau ir dabar apie 800 buna

mh.. bet per 1 val - per kuria valiau neturejo plysti viskas ir nuo ~1000rpm pakilti iki 2000rpm.. (laisvos eigos voztuvas atjungtas..)
ir... kai isidejau laisvos eigos voztuva (pasikeiciau) viskas buvo ok.. tik viena ryta pradejo uzgesinet.. (ar galejo iskarto jis pagest??)

gal tikrai kaip tu sakai gaudo ora tik konkreciai KURIOS slangos yra vakumo?? niekaip nepavyksta rasti info su PILNU paaiskinimu.

Posted Image


edit:
pazymejau zaliai.. cia ne vakumo? nes ji ziauriai sukietejus (galbut paprasciausiai isalus) ir apacioje nera chomoto.. - bet kaip sakiau sukietejus - vos uzmevoviau - tai ir be chopoto turi laikyti..


EDIT:
cia pasitarem ir mazdauk sugalvojom kas galetu buti.. - jei klystam pataisykit ir patarkit :)

kaip ir sake - pirma karta atjungus laisvos eigos voztuva - 'galvute' buvo tokioje padetyje kad apsukas laike ~1100 rpm,
antra karta atjungus (po plovimu ir pan) galvute islindo (arba priesingai) ir apsukos 'pasistate' iki 2000 rpm
to pasekoje - jei ir gaudo vakuma - tai prie 2000 rpm to nesijaute,
- o prijungus laisvos eigos voztuvo fyske - apsukos kelnojasi ~400-1000 (ir gesta) - t.y 'jaucia' varikliukas kad gaudo ora.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 21:36

  • 0

#23 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 27 - 07:28

nebutinai vakuumo. Pas mane nera originalios oro filtravimo sistemos, o uzdetas nulinis filtras, ale sportinis, o slangos ateinancios i isiurbimo kolektoriu tiesiog nukarpytos ir uzglusintos, tas pat ir su alsuoklio, ji buvo sukietejus ir sonas itrukes per ten ir gaude ora, bet tiek pakilti neturetu apsukos, bandyk nuimti klemas nuo akumo ir pajunk laisvos eigos voztuveli. Gal apsukos normalizuosis ir galesi atjungti vel, bet man kazkaip idomiai tokiais orais be lev`o vazineti, tau salta negesta?
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#24 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 27 - 08:21

siandien isvis be LEV masina nelabai norejo dirbti.. seip taip prie -28 uzdejau fyskute ir ka? ir vel tos nesamones su apsukom.. ~400-1500rpm ir gesta ant laisvu... neuzilgo vel varysiu i garaza.. ka tikrint? -plonas vakumo slangeles.. -visa sklende kur paima ora (su visais dacikais).. - LEV ka dar? EDIT: DAR PASTEBEJAU KAD DUODANT SMARKIAI GAZO... MASINA KAIP IR PRIDUSTA - TIK PO LAIKO SUREGUOJA

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 08:36

  • 0

#25 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 27 - 08:42

siandien isvis be LEV masina nelabai norejo dirbti.. seip taip prie -28 uzdejau fyskute ir ka? ir vel tos nesamones su apsukom.. ~400-1500rpm ir gesta ant laisvu...

neuzilgo vel varysiu i garaza..
ka tikrint?
-plonas vakumo slangeles..
-visa sklende kur paima ora (su visais dacikais)..
- LEV

ka dar?



EDIT: DAR PASTEBEJAU KAD DUODANT SMARKIAI GAZO... MASINA KAIP IR PRIDUSTA - TIK PO LAIKO SUREGUOJA

buvo ir man tokios problemos bet kazkaip iki ju sprendimo nepriejau, maniskis sunkiai kurdavosi isvis, bedu ilgai ieskojau kol galiausiai nutariau pabandyti ECU pakeisti, ir dingo visos bedos.
Siaip jei apsukos taip plaukioja tai kazko nemato kompas ir bando sureguliuoti apsukas bet kai gauna jis bloga signala is kazko tai ir nesupranta kada buna gerai, siaip jei tinka vakare autodatoj galiu paziureti ka jie siulo tokiu atveju tikrinti, aisku jei ten bus tokia info
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#26 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 27 - 14:41

viska istikrinau ir toliau nerandu problemos.. vakumo slangeles tos kur virs kolektoriau, juodos?? (virsui foto yra)
  • 0

#27 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 27 - 15:36

viska istikrinau ir toliau nerandu problemos..
vakumo slangeles tos kur virs kolektoriau, juodos?? (virsui foto yra)

nelabai as ten kazka iziuriu, jei kaunietis esi gali prilekti pas mane i garaza kada kita savaite ir paziuresim, idomu ir paciam
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#28 samux12

samux12
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2010 sausio 27 - 15:59

man lygiai tas pats darosi su 406 1.8 16v. pries pora men. isvis buvo sudurniave. apsukos pakibdavo ant 3000. tai pakeiciau laisvos eigos voztuveli i deveta tai lyg ir normalizavosi( taciau vistiek labai letai krenta nuo 2000 iki 800) db, per situos salcius eme sunkiai kurtis ir uzsikurus apsukos nesilaiko ir krenta be sustojimo kol uzgesta (toks jausmas kad isvis lev nedirbtu). kiek palaukius su koja ant gazo pedalo ir apsilzius apsukos taip nebekrenta bet labai plaukioja nuo 400 iki 1400 kazkur, kartais ir uzgesta. taipoki sunkiai traukia. pavaziavus kokia valandike, gerai apsilus viskas lyg ir susinormalizuoja. susidaro toks vaizdas kad tas voztuvelis uzlala per tuos salcius.
  • 0

#29 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 27 - 16:03

Na pasmane su trauka problemu kaip ir nera.. tik stabdyti reikia su begiais.. ir greitai juos perjungineti - nes ~70% kad uzges...... jei deagnostikos lempute neziba, ar patikrinus per kompa.. pamatys kas negerai? (gal but koks senosiurs grybauja) veliau gal bandysiu nauja LEV isigyti.. 125lt neorginalus. Edit: skaiciau kad negalima jo plauti su WD40... o as taip dariau, - na tiksliau WD40 o po jo siektiek bendzinu perploviau. tai ar tikrai negalima? gal vel lupt lauk - bet kaip taisiklingai ji isvalyt ?? step by step surasykit.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 16:05

  • 0

#30 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 27 - 16:14

Na pasmane su trauka problemu kaip ir nera.. tik stabdyti reikia su begiais.. ir greitai juos perjungineti - nes ~70% kad uzges......
jei deagnostikos lempute neziba, ar patikrinus per kompa.. pamatys kas negerai? (gal but koks senosiurs grybauja)
veliau gal bandysiu nauja LEV isigyti.. 125lt neorginalus.

Edit:

skaiciau kad negalima jo plauti su WD40... o as taip dariau, - na tiksliau WD40 o po jo siektiek bendzinu perploviau. tai ar tikrai negalima? gal vel lupt lauk - bet kaip taisiklingai ji isvalyt ?? step by step surasykit.

su vd tipo negalima plauti nes jis palieka riebala, geriaus aisku butu kokiu nefrasu ar tirpikliu...
bet kita beda isplauni tuo paciu ir guolius tai vel blogai
zodziu kuom plausi tuo gerai, servisai irgi plauna su wd
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#31 samux12

samux12
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2010 sausio 27 - 16:24

o ar gali salciai takot lev darba. gali jis prisalt?
  • 0

#32 Pugas_605

Pugas_605
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.935
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:5008 1,5, 96 kW GT line, Peugeot 807hdi2.0 100kW + 406 2.0 hdi 80 kW :)~

Parašyta 2010 sausio 27 - 16:36

Visko gali but :blink:
  • 0

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !

GEOCACHING

My Webpage

5008 =1,5 hdi = 96 kW = fuel_icon_2_4602.png

EX 807 =2.0 hdi = 100kW =fuel_icon_2_4309.png

406 =2.0 hdi = 80 kW = fuel_icon_2_3794.png

EX 806 = 2.1 hdi = 80 kW   fuel_icon_2_2100.png


#33 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 27 - 18:17

Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai, bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo?? edit: ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu.. Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus) siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 18:20

  • 0

#34 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 sausio 27 - 18:34

Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai,
bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo??

edit:
ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu..
Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus)
siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.

Zinok kad kompams nereikia jokiu resetinimu jei viskas tvarkinga ;) kitas dalykas,reika adaptacija atlikti po savivalio "nuresetinimo"(akumo atjungimo) :)
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#35 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 27 - 18:38

Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai,
bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo??

edit:
ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu..
Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus)
siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.

Zinok kad kompams nereikia jokiu resetinimu jei viskas tvarkinga ;) kitas dalykas,reika adaptacija atlikti po savivalio "nuresetinimo"(akumo atjungimo) :)

Adaptacija tai cia.. - paprasciausiai vazinet ir variklis susirinks visa info?
pries oro paemimo skelndes ardyma(visu sensoriu ir kt nuemima) - as nenuemiau klemu(o kaip suprantu reikia), tai manau ir uzkvailiavo kompas.
Laukiu rytojaus, ziuresiu ar normaliai kursis ir kokia situacija su apsukom bus..
Atsilus oram ieskosiu kas 'dunksi' uzkuriant..

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 18:42

  • 0

#36 samux12

samux12
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2010 sausio 28 - 00:40

Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai,
bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo??

edit:
ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu..
Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus)
siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.

gal gali apibendrint, ka padarei kad isprendei ta apsuku problema.
P.S. as siuo metu turiu tokia pacia problema kokia ir tu turejai.:)
  • 0

#37 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 28 - 00:46

Isigijau auto ir prasidejo apsuku suoliai ir gesimai
- pasikeiciau laisvos eigos varikliuka(ne i nauja, - ji isvaliau(wd40+ perploviau bendzinu) ( PAVYZDYS ) - kelias savaites viskas buvo OK
- Prasidejo tie patys simptomai, issiemiau visa oro paemimo sklende, - ispurskiau sensoriu kontaktus wd40 - isvaliau kiek buvo imanoma sklende ir sustaciau viska atgal, - nevisiskai padejo
- nuresetinau kompa (nuemiau klema desimciai minuciu) - viskas kaip ir veikia - apsukos nesokineja, tik ziuresiu kaip is ryto elgsis masina..

P.s kiek zinau dar gali buti kaltos vakumo slangeles. t.y I jas patenka oras. (pagal viska turi girdetis snypstimas)

P.s2 tik atsargiai su plasmasemis :) , susalusios jos labai lengvai luzta....

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 28 - 00:57

  • 0

#38 samux12

samux12
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2010 sausio 28 - 09:14

nu reks bandyt ziuret :) parasyk kaip ryte elgesi masiniukas;)
  • 0

#39 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 28 - 09:31

cia ka rekomenduoja autodata jei nepastovios apsukos

Posted Image
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#40 samux12

samux12
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 73
  • Automobilis:Peugeot 406

Parašyta 2010 sausio 28 - 14:38

prie tos pacios temos: snd ryte uzkuriau masina ir nufilmavau kaip sokineja ir krenta apsukos. gal kas ir buvo susidure su panasia problema irgalesit padet. is anksto aciu;)
video galit paziureti cia:



antras
http://www.failai.lt....MOV.htm]pirmas[/URL]

Šį pranešimą redagavo samux12: 2010 sausio 28 - 14:41

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0