
sokineja apsukos
#21
Parašyta 2010 sausio 26 - 20:32
#22
Parašyta 2010 sausio 26 - 20:37
mh.. bet per 1 val - per kuria valiau neturejo plysti viskas ir nuo ~1000rpm pakilti iki 2000rpm.. (laisvos eigos voztuvas atjungtas..)nu jis ne sklende daryneja o skyle padaro isiurbimo sistemoje, jei isivaizduoji kaip adarinis ventilis veikia, apsukos sukilti gali ir del to kad kazkur ora papildomai gauna, pas mane slangoje buvo skyle ir apsukos maziau 1200 nekrisdavo uzlopiau ir dabar apie 800 buna
ir... kai isidejau laisvos eigos voztuva (pasikeiciau) viskas buvo ok.. tik viena ryta pradejo uzgesinet.. (ar galejo iskarto jis pagest??)
gal tikrai kaip tu sakai gaudo ora tik konkreciai KURIOS slangos yra vakumo?? niekaip nepavyksta rasti info su PILNU paaiskinimu.

edit:
pazymejau zaliai.. cia ne vakumo? nes ji ziauriai sukietejus (galbut paprasciausiai isalus) ir apacioje nera chomoto.. - bet kaip sakiau sukietejus - vos uzmevoviau - tai ir be chopoto turi laikyti..
EDIT:
cia pasitarem ir mazdauk sugalvojom kas galetu buti.. - jei klystam pataisykit ir patarkit

kaip ir sake - pirma karta atjungus laisvos eigos voztuva - 'galvute' buvo tokioje padetyje kad apsukas laike ~1100 rpm,
antra karta atjungus (po plovimu ir pan) galvute islindo (arba priesingai) ir apsukos 'pasistate' iki 2000 rpm
to pasekoje - jei ir gaudo vakuma - tai prie 2000 rpm to nesijaute,
- o prijungus laisvos eigos voztuvo fyske - apsukos kelnojasi ~400-1000 (ir gesta) - t.y 'jaucia' varikliukas kad gaudo ora.
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 21:36
#23
Parašyta 2010 sausio 27 - 07:28
#24
Parašyta 2010 sausio 27 - 08:21
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 08:36
#25
Parašyta 2010 sausio 27 - 08:42
buvo ir man tokios problemos bet kazkaip iki ju sprendimo nepriejau, maniskis sunkiai kurdavosi isvis, bedu ilgai ieskojau kol galiausiai nutariau pabandyti ECU pakeisti, ir dingo visos bedos.siandien isvis be LEV masina nelabai norejo dirbti.. seip taip prie -28 uzdejau fyskute ir ka? ir vel tos nesamones su apsukom.. ~400-1500rpm ir gesta ant laisvu...
neuzilgo vel varysiu i garaza..
ka tikrint?
-plonas vakumo slangeles..
-visa sklende kur paima ora (su visais dacikais)..
- LEV
ka dar?
EDIT: DAR PASTEBEJAU KAD DUODANT SMARKIAI GAZO... MASINA KAIP IR PRIDUSTA - TIK PO LAIKO SUREGUOJA
Siaip jei apsukos taip plaukioja tai kazko nemato kompas ir bando sureguliuoti apsukas bet kai gauna jis bloga signala is kazko tai ir nesupranta kada buna gerai, siaip jei tinka vakare autodatoj galiu paziureti ka jie siulo tokiu atveju tikrinti, aisku jei ten bus tokia info
#26
Parašyta 2010 sausio 27 - 14:41
#28
Parašyta 2010 sausio 27 - 15:59
#29
Parašyta 2010 sausio 27 - 16:03
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 16:05
#30
Parašyta 2010 sausio 27 - 16:14
su vd tipo negalima plauti nes jis palieka riebala, geriaus aisku butu kokiu nefrasu ar tirpikliu...Na pasmane su trauka problemu kaip ir nera.. tik stabdyti reikia su begiais.. ir greitai juos perjungineti - nes ~70% kad uzges......
jei deagnostikos lempute neziba, ar patikrinus per kompa.. pamatys kas negerai? (gal but koks senosiurs grybauja)
veliau gal bandysiu nauja LEV isigyti.. 125lt neorginalus.
Edit:
skaiciau kad negalima jo plauti su WD40... o as taip dariau, - na tiksliau WD40 o po jo siektiek bendzinu perploviau. tai ar tikrai negalima? gal vel lupt lauk - bet kaip taisiklingai ji isvalyt ?? step by step surasykit.
bet kita beda isplauni tuo paciu ir guolius tai vel blogai
zodziu kuom plausi tuo gerai, servisai irgi plauna su wd
#31
Parašyta 2010 sausio 27 - 16:24
#32
Parašyta 2010 sausio 27 - 16:36

Neverta verkti, kad praejo vaikyste...
Senatveje vel suvaikesime !
GEOCACHING
#33
Parašyta 2010 sausio 27 - 18:17
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 18:20
#34
Parašyta 2010 sausio 27 - 18:34
Zinok kad kompams nereikia jokiu resetinimu jei viskas tvarkinga ;) kitas dalykas,reika adaptacija atlikti po savivalio "nuresetinimo"(akumo atjungimo)Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai,
bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo??
edit:
ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu..
Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus)
siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas ne remontas
#35
Parašyta 2010 sausio 27 - 18:38
Adaptacija tai cia.. - paprasciausiai vazinet ir variklis susirinks visa info?Zinok kad kompams nereikia jokiu resetinimu jei viskas tvarkinga ;) kitas dalykas,reika adaptacija atlikti po savivalio "nuresetinimo"(akumo atjungimo)Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai,
bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo??
edit:
ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu..
Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus)
siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.![]()
pries oro paemimo skelndes ardyma(visu sensoriu ir kt nuemima) - as nenuemiau klemu(o kaip suprantu reikia), tai manau ir uzkvailiavo kompas.
Laukiu rytojaus, ziuresiu ar normaliai kursis ir kokia situacija su apsukom bus..
Atsilus oram ieskosiu kas 'dunksi' uzkuriant..
Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 27 - 18:42
#36
Parašyta 2010 sausio 28 - 00:40
gal gali apibendrint, ka padarei kad isprendei ta apsuku problema.Jau nebezinojau ka daryt.. tai nuresetinau kompa - 10min atjungiau akumuletoriu........ ir ??????? ir apsukos nesikelnoja!! stovi stabiliai,
bet.. pradzioje kai pasilo auto apsukos laikesi 1100rpm, siektiek pavazinejus.. 1000rpm, dar karta uzkurus ~900rpm.. tai kaip suprantu normalu? - kompas susiiekso informacija per naujo??
edit:
ir dar cia biski ne i tema bet vistiek uzklausiu..
Varydamas i garaza uzkabinau siektiek duslintuva (na net masina uzstrigdinau..) ir po kurio laiko pastebejau kad bekuriant siektiek sudungsi ir labiau girdisi variklio garsas.. ar sie du dalykai (ipac sudungsejimas) gali buti del siektiek itrukusio duslintuvo? (t.y nepilnai sandaraus)
siuo metu nera galimybes palysti po masina.. tai neina apziureti.
P.S. as siuo metu turiu tokia pacia problema kokia ir tu turejai.

#37
Parašyta 2010 sausio 28 - 00:46
- pasikeiciau laisvos eigos varikliuka(ne i nauja, - ji isvaliau(wd40+ perploviau bendzinu) ( PAVYZDYS ) - kelias savaites viskas buvo OK
- Prasidejo tie patys simptomai, issiemiau visa oro paemimo sklende, - ispurskiau sensoriu kontaktus wd40 - isvaliau kiek buvo imanoma sklende ir sustaciau viska atgal, - nevisiskai padejo
- nuresetinau kompa (nuemiau klema desimciai minuciu) - viskas kaip ir veikia - apsukos nesokineja, tik ziuresiu kaip is ryto elgsis masina..
P.s kiek zinau dar gali buti kaltos vakumo slangeles. t.y I jas patenka oras. (pagal viska turi girdetis snypstimas)
P.s2 tik atsargiai su plasmasemis

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 28 - 00:57
#38
Parašyta 2010 sausio 28 - 09:14

#40
Parašyta 2010 sausio 28 - 14:38
video galit paziureti cia:
antras
http://www.failai.lt....MOV.htm]pirmas[/URL]
Šį pranešimą redagavo samux12: 2010 sausio 28 - 14:41
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0