Peršokti prie turinio


Nuotrauka

sokineja apsukos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#1 tomosys

tomosys
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 8
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2010 sausio 23 - 14:31

labas turiu problemele,gal kas galetumet pagelbeti <_< mano pezukas 406 1,8 benzas 2004 metu.uzvedus varikli nera juokiu problemu tik truputi pavazinejus prasideda nesamones.pavaziavus distancija sustojus apsukos pradeda sokineti nuo 1,300iki1,500 apie 1min ir tada vel nukrenta iki800.aciu uz pagalba isanksto :beer:
  • 0

#2 Svečias_aliosha_*

Svečias_aliosha_*
  • Svečiai

Parašyta 2010 sausio 23 - 15:25

Paieška moki naudotis? -_- Jau turbūt 1854861 ta pati tema....
  • 0

#3 Roccas

Roccas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.757
  • Vieta:Far away
  • Automobilis:&quot;Skateboard&quot;

Parašyta 2010 sausio 23 - 16:45

Moderatoriu stygis... :doh: Vel ivedes i paieska randi milijona temu be konkrecios informacijos :doh:
  • 0
P406 2.0 16v XU10J4R.The fastest one after full engine rebuilt...Rides on bioethanol E85

#4 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 25 - 20:57

Paieška moki naudotis? -_- Jau turbūt 1854861 ta pati tema....

pabandyk apie tai paskaityti, ivesk zodi i paieska apsukos ir kiekvienoj sukurtoj temoj apie tai bus bent vienas gudrus psakymas "paieska naudotis moki"
Kas is tos paieskos kur randi tapati kas ir kiekvienoj temoj, kaip pas zyda i klausima atsakymas klausimu
kaip pvz
Beda tokia ir tokia pasireiskia tuo ir tuo, gal zinot koki sios bedos sprendima

atsakymas i klausima dazniausiai pasitaiko toks
Paeiska naudotis moki? Sia tema diskusiju begales

tik kazkaip visi pamirsta pamineti, beverciu diskusiju, ne jokio konkretaus pasiulymo kaip beda spresti, arba kitas atsakymas diagnostika tavo draugas
atrodo kad kiekvieno problema butu isskirtine ir sprendimo budas nebus tinkamas niekam kitam tik man...
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#5 Gordonas

Gordonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 456
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Opel Astra G

Parašyta 2010 sausio 25 - 21:09

Jau vien šiam puslapy 2 temos tuo pačiu pavadinimu.


1

2

3
  • 0
Opel Astra G 1999 DI 2,0L Peugeot 406 1996 1,8L - Ex

#6 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 25 - 21:20

Jau vien šiam puslapy 2 temos tuo pačiu pavadinimu.


1

2

3

ok mapas geras
Laisvu sukiu voztuvelis geras
temp daviklio parodymai laisvom apsukom, esant darbines temp varikliui parodymai geri
apsukos sokineja, saltam varikliui esant apsukos nesukyla, siandiena prie -20 temp sensorius rode 12komu

kokiu pasiulymu?
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#7 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 25 - 22:03

Pasmane visiskai nedirba siandien ant laisvu.. laisvos eigos voztuvas atrodo geras.
siektiek per salta 'krapstytis' prie auto... bet kai orai pageres bandysiu siuo pasiulymu naudotis... tikiuosi pades :angry:
------ nera skirtumo ar siltas variklis ar ne - taspats...... taspats ir su dujom/bendzinu.

(copy/paste)

Rekomendacija visiems, kam dar "gęsta":
Išimat gazo droselio mazgą (toks kuloko dydžio agregatas). Tam reikia atjungti: storąją oro šlangą, dvi plonesnes šlangutes, gazo troselį, 4 fyškes. Šešiakampiu vidiniu rakteliu (lyg Nr.5 ar 6, nepamenu) atsukat tris varžtelius ir nuimat.
Toliau: rakto-žvaigždutės pagalba (Nr. irgi nepamenu) išsukat visus varžtelius. Išimat visus daviklius. Juos ir patį droselio korpusą kruopščiai teptuko pagalba išplaunat benzinu, vaitspiritu, arba nitro skiedėju. Rekomenduočiau kuo atsargiau elgtis su oro srauto davikliu (burbuliukas ant dviejų vielyčių). Išpučiat suspaustu oru. Surinkimas, montavimas į vietą.
Pasekmės - apsukos nebešokinėja ir negęsta.
P.S. "Žiniukams", neskiriantiems generatoriaus nuo burbuliatoriaus, kišti nagus GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA...


http://www.peugeot-k...irba ant laisvu


Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 25 - 22:06

  • 0

#8 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 07:08

Pasmane visiskai nedirba siandien ant laisvu.. laisvos eigos voztuvas atrodo geras.
siektiek per salta 'krapstytis' prie auto... bet kai orai pageres bandysiu siuo pasiulymu naudotis... tikiuosi pades :angry:
------ nera skirtumo ar siltas variklis ar ne - taspats...... taspats ir su dujom/bendzinu.

(copy/paste)

Rekomendacija visiems, kam dar "gęsta":
Išimat gazo droselio mazgą (toks kuloko dydžio agregatas). Tam reikia atjungti: storąją oro šlangą, dvi plonesnes šlangutes, gazo troselį, 4 fyškes. Šešiakampiu vidiniu rakteliu (lyg Nr.5 ar 6, nepamenu) atsukat tris varžtelius ir nuimat.
Toliau: rakto-žvaigždutės pagalba (Nr. irgi nepamenu) išsukat visus varžtelius. Išimat visus daviklius. Juos ir patį droselio korpusą kruopščiai teptuko pagalba išplaunat benzinu, vaitspiritu, arba nitro skiedėju. Rekomenduočiau kuo atsargiau elgtis su oro srauto davikliu (burbuliukas ant dviejų vielyčių). Išpučiat suspaustu oru. Surinkimas, montavimas į vietą.
Pasekmės - apsukos nebešokinėja ir negęsta.
P.S. "Žiniukams", neskiriantiems generatoriaus nuo burbuliatoriaus, kišti nagus GRIEŽTAI DRAUDŽIAMA...


http://www.peugeot-k...irba ant laisvu

visa si procedura padaryta svaitgali, isplautos visos slangos dalyvaujancios oro padavime, isiurbimo kolektorius, sudetos naujos tarpines, kurios tarpkitoko kosmosus kainuoja, gaso sklendes isplauta, zodziu visas isiurbimas isvalytas, kaip naujas

Dar pasiulymu?
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#9 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 sausio 26 - 15:33

Laisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas. Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...
  • 0
... labai piktas diedas...

#10 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 15:53

Laisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas.
Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...

viska isploviau
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#11 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2010 sausio 26 - 16:08

Laisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas.
Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...

viska isploviau

... vadinasi - kažkuris daviklis, ar tas pats vožtuvas užlinko nepataisomai. Kuris - diagnostika pasakys...
P.S. Pas 306-tą kažkur prie keleivio pusės stakano yra kažkoks mazgas, kaip dėžutė, į kurį ateina plonos vakuumo šlangutės. Nežinau, kokią funkciją jis atlieka, tačiau buvusiam sūnaus 306-am dėl jo gedimo buvo nupuolusios apsukos...
  • 0
... labai piktas diedas...

#12 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 16:17

Laisvos eigos vožtuvą (varikliuką) irgi išsiplovei? Jo viduje paprastai būna prigaravę, ko pasekoje šaltis padaro problemas.
Man irgi kartais apsukos ima plaukiot. Ant dirbančio variklio nuo to vožtuvo fyškę kelis kart nuimu-uždedu ir praeina pulsavimas. Turbūt kažkokia šiukšlė kreipiančiosiose tūno, o tas pamaustymas vožtuvui duoda didesnę jėga judesiui (bent jau taip manau)...

viska isploviau

... vadinasi - kažkuris daviklis, ar tas pats vožtuvas užlinko nepataisomai. Kuris - diagnostika pasakys...
P.S. Pas 306-tą kažkur prie keleivio pusės stakano yra kažkoks mazgas, kaip dėžutė, į kurį ateina plonos vakuumo šlangutės. Nežinau, kokią funkciją jis atlieka, tačiau buvusiam sūnaus 306-am dėl jo gedimo buvo nupuolusios apsukos...

jeigu kaip dezute tai map sensorius, i ji ateina vakuumo slangute nuo isiurbimo kolektoriaus o kitas yra bako garu nukreipejas, ten elektrinis tik voztuvelis
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#13 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 16:20

reiks savaitgali pabandyti ta diagnostika pasidaryti, tik kad nelabai suprantu as to ledo mirgsejimo, kazkokia ten mistika su juo, arba autodata neteisingai skaitau
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#14 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 26 - 18:02

Prie to pacio.. padariau pagal ta 'instrukcija..' viska isvaliau ir pan.. Pries valyma buvau atjunges laisvos eigos varikliuka - apsukos laikesi 1000-1050rpm(ir neplaukiojo). - po 'plovimo' - apsukos laikosi ant laisvu 2000rpm(??????) - ka 'pridirbau' ?? kas konkreciau dabar negerai? (tai pat atjunges laisvos egios voztuva) beto deagnostika seniau atlikta, nieko nerado. suprantu galbut laisvos eigos varikliukas kaltas del plaukiojimo.. bet ji atjungus turi buti ~1000rpm , o dabar pasmane 2000 :/ , ka dar tikrinti? - dar skaitau kad reiktu nuresetint kompa.. kaip tai padaryti?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 18:30

  • 0

#15 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 18:57

Prie to pacio.. padariau pagal ta 'instrukcija..' viska isvaliau ir pan..
Pries valyma buvau atjunges laisvos eigos varikliuka - apsukos laikesi 1000-1050rpm(ir neplaukiojo). - po 'plovimo' - apsukos laikosi ant laisvu 2000rpm(??????) - ka 'pridirbau' ?? kas konkreciau dabar negerai? (tai pat atjunges laisvos egios voztuva)
beto deagnostika seniau atlikta, nieko nerado.

suprantu galbut laisvos eigos varikliukas kaltas del plaukiojimo.. bet ji atjungus turi buti ~1000rpm , o dabar pasmane 2000 :/ , ka dar tikrinti?

- dar skaitau kad reiktu nuresetint kompa.. kaip tai padaryti?

Ten zingsninis varikliukas jei kalbame apie 306 ir apie 1,6 kaip pas kitus nzn, jis yra pilnai valdomas elektronikos t.y. jei jis bus atsidares kai tu ji atjungi jis toks ir liks, todel jei atjungei kai apsukos buvo 2000 tai taip ir liko, variantas nuemus salnga ji pridaryti kiek reikia.
306 kompa nuresetinti galima nuemus - klema nuo akumo, pagal manuala 10 sek, o realiai bent jau man sureaguoja po keliu minuciu, kaip del kitu modeliu irgi nzn
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#16 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 26 - 18:59

........................



406 2l.

ok bandysiu nuimt klemas.. ir 'pazaist' su tuo laisvos eigos voztuveliu/varikliuku.
dar skaitau kad surenkant atgal sensorius reikia kazkuri 'sureguliuoti' - t.y yra kazkoki grioveliai... (jei gerai pamenu grioveliai buvo pas geltona sensoriu) - tiesa?

edit:
mh.. as atjungiau tada kai buvo varillis isjungtas..

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 19:04

  • 0

#17 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 19:27


406 2l.

ok bandysiu nuimt klemas.. ir 'pazaist' su tuo laisvos eigos voztuveliu/varikliuku.
dar skaitau kad surenkant atgal sensorius reikia kazkuri 'sureguliuoti' - t.y yra kazkoki grioveliai... (jei gerai pamenu grioveliai buvo pas geltona sensoriu) - tiesa?

edit:
mh.. as atjungiau tada kai buvo varillis isjungtas..

tavo atveju ten n sklende darineja o kaip adatini ventilis veikia, stumdo toki stoka, tai isemes ta varikliuka stoka istrauk iki galo ir del atgal uzsidarys jis kiek ten reikia, gal pagelbes, bet jauciu apsukos laisvos bus mazos isvis
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#18 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 26 - 19:36

Nelabai supratau, issiimti laisvos eigos varikliuka ir kazka pastumti? (pro ta ertme kuri bus isemus...?) mh.. nelabai ten kas matosi. visomoj tai cia tas varikliukas 'sh' mala? radau internete.. uz nauja neoeginalu praso 125lt... bet ar tikrai JIS kaltas?
  • 0

#19 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 sausio 26 - 19:44

Nelabai supratau, issiimti laisvos eigos varikliuka ir kazka pastumti? (pro ta ertme kuri bus isemus...?) mh.. nelabai ten kas matosi.

visomoj tai cia tas varikliukas 'sh' mala? radau internete.. uz nauja neoeginalu praso 125lt... bet ar tikrai JIS kaltas?

Toks? tavo laisvos eigo varikliukas ?
Jei toks tai eimi uz galo jo stoko ir patrauki, jis jug stumdosi ar as klistu?
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#20 Alusgeras

Alusgeras
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 950
  • Automobilis:406c

Parašyta 2010 sausio 26 - 19:47

Toks.. bet kad jis lengvai stumdytusi tai taip nera.. gal kelis mm prieki ir argal juda.. bet per jega traukt ar stumt nesinori (t.y nesinori islupt netycia..) bet kaip sakiau jis i prieki ir atgal nejuda. dar klausimas.. ar tikrai del sio varikliuko kaltes gali pakilti apsukos iki 2k rpm? t.y ar jis sugeba tiek 'atidaryti' skelnde?

Šį pranešimą redagavo Alusgeras: 2010 sausio 26 - 19:58

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0