Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Žvakės ir laidai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 61

#21 Sigis

Sigis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 576
  • Vieta:Panvezys
  • Automobilis:Volvo V40 TD

Parašyta 2004 kovo 09 - 17:35

gerai einu pasakysiu man dėdė Raima leido :lol:
  • 0

#22 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2004 kovo 09 - 17:38

gerai einu pasakysiu man dėdė Raima leido :lol:

dar parodyk mano paveiksliuką monitoriuje,jei kartais kiltu neaiškumų........... B) B) B)
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#23 Svečias_kolega is >>_*

Svečias_kolega is >>_*
  • Svečiai

Parašyta 2004 kovo 18 - 18:38

Griztu prie temos: 1. zvakes bandziau su LPG 1 ir 3 kontaktu. 3 ismeciau rudeni po kokiu 5k km, nes dregnam ore nesikurdavo (nors tipo buvo BOSCH). Esu virs 20k km nuvaziaves su rusiskom uz 2 Lt/vnt. ir visai nieko :rolleyes: . Daba vel Bosch 1 kontakto (nuo rudens). 2. Visokiu navatnu (visokiems >> ir pan. kibirams) laidu galima gauti EOLTE,anie pardavineje cekiskus, pirkau prie kokius 3 men, pagerejimas jauciasi, nes seni buvo 3.14zdavoti (saltas ir dregnas motoras nevaziuodavo). Tik su tais cekiskais TESLA nesupratau bajeraus :wacko: : kodel laidu varzos nevienodos-pradzioj itariau esu ziautriai padurtas ir galvojau ta TESLA teksti atgal ant prekystalio, bet kadangi vaziuoja, tai lai vaziuoja.....
  • 0

#24 Velvet

Velvet

    pelėda

  • Forumo adminai
  • Pranešimai: 1.383
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 CTI 1.9 '94

Parašyta 2004 kovo 18 - 23:27

originalūs laidai iš B.. raidės (nepamenu tikslaus pavadinimo)
  • 0
205

#25 Svečias_Peugemotukas_*

Svečias_Peugemotukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 16:31

Sveiki, gal kam teko susidurti su NGK aukstos itampos laidais? Kokia kokybe, ar ne zaisliukai? Siandien uzsisakiau zvakes NGK, po 10Lt, ir laidus uz 170Lt. Ir dabar galvoju,kad visi cia rekomendavo Champion laidus, bet ju nebuvo :( O dabar dar radau ir toki "posta",kad kazkam jie greitai susidevejo. Rezume:NGK zvakes 100% visi uz jas, tokias kurios priklauso butent tam automobilio modeliui. O nupreskim vieningai, kurie aukstos itampos laidai GERIAUSI. Dekui uz demesi :rolleyes: Pagarbiai:Tomas
  • 0

#26 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 16:55

cia kazkas papostino,kad deti zwakes tokias,kokias rekomenduoja gamintojai. taigi,kokios priklausytu pizonui 306?
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#27 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 17:05

cia kazkas papostino,kad deti zwakes tokias,kokias rekomenduoja gamintojai. taigi,kokios priklausytu pizonui 306?

Tai gal tada ir padangas ir langų apiplovimo skystį reikėtų pagal gamintojo rekomendacijas rinktis?
O dėl NGK žvaklaidžių (ant pilkės), turiu šiokių tokių abejonių dėl jų resurso. Ar tik ne prieš metus buvo pakeisti. Dabar po savaitgalio poilsio pirmadienį toks vaizdas, kad kol nuvažiuoju į darbą, kartais pramušinėja (nuo laisvų/žemų apsukų po apkrova stipriau spustelėjus pasipurto). Šiltu varikliu pastovėjusi per dieną, vakare vėl laigo kaip jauna kuemlaitė :P
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#28 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 17:11

O dėl NGK žvaklaidžių (ant pilkės), turiu šiokių tokių abejonių dėl jų resurso. Ar tik ne prieš metus buvo pakeisti. Dabar po savaitgalio poilsio pirmadienį toks vaizdas, kad kol nuvažiuoju į darbą, kartais pramušinėja (nuo laisvų/žemų apsukų po apkrova stipriau spustelėjus pasipurto). Šiltu varikliu pastovėjusi per dieną, vakare vėl laigo kaip jauna kuemlaitė :P

Man tą patį migas mėgsta daryt kiekvieną rudenį, prasidėjus drėgniems orams. Su įvairiais žvaklaidžiais. Efektingai - su pašaudymais iš duslintuvo ir užgesimais prie sankryžų. Sprendžiu arba laidų keitimu (bo pažiūrėjus tamsoj jie švyti, ypač ilgesnieji), arba šį rudenį supykęs gausiai supurškiau viską (laidus, babiną, paskirstytuvą) WD40 - padėjo.
Pikčiausia, kad mi16 varikliui nelabai kas turi padoresnių laidų už pakenčiamą kainą. Kažkaip pirkt už daug ten kur visi žinom - gaila.
  • 0

#29 Svečias_Peugemotukas_*

Svečias_Peugemotukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 17:13

Nu tai cia ne pagal gamintoju rekomendacijas, o pagal klubieciu. Jie rekomenduoja NGK. O jau pats gamintojas pagal varykli rekomenduoja zvakiu modelius.Kaip pvz 605 2l 89Kw priklauso sukti NGK-BCPR6ES zvakes.... Kas liecia 306 nerandu kokios turetu buti....
  • 0

#30 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 17:29

Man tą patį migas mėgsta daryt kiekvieną rudenį, prasidėjus drėgniems orams. Su įvairiais žvaklaidžiais. ...

Pas mane fejerverkų iš duslės nebūna.
Tyliai įtariu paskirstytoją (laidai tai juk santykinai nesenai keisti).
Bet po kapotu lįsti ir kaltų ieškoti tingiu... Nėra dar taip įkyru. O be to, tada kai pasireiškia (ryte) nelabai yra laiko, o ir šviesu jau būna...
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#31 Svečias_Peugemotukas_*

Svečias_Peugemotukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 09 - 18:33

cia kazkas papostino,kad deti zwakes tokias,kokias rekomenduoja gamintojai. taigi,kokios priklausytu pizonui 306?

306 4 2.0 89 ... - 03.1997 XU10.J4-RFY 0,8 BKR6ES Details
306 4 2.0 89 02.1993 - 03.1995 XU10.J2-RFX 0,8 BCPR5ES Details
306 4 1.1 44 02.1993 - 06.1995 TU1.M-HDZ 0,8 BCPR5ES Details
306 4 1.4 55 02.1993 - 06.1995 TU3.MC-KDX 0,8 BCPR5ES Details
306 4 1.6 66 02.1993 - 12.1999 TU5JP-NFZ 0,8 BKR6EK Details
306 4 1.8 74 04.1995 - ... XU7JP-LFZ 0,8 BKR5EK Details
306 4 2.0 89 04.1995 - 04.1997 XU10.J2-RFX 0,8 BKR5EK Details
306 4 1.1 44 07.1995 - ... TU1.M-HDZ 0,8 BKR5EK Details
306 4 1.4 55 07.1995 - 12.1999 TU3JP-KFX 0,8 BKR6EK Details
306 4 1.1 1996 - ... TU1.M+ 0,8 BKR6EK Details
306 4 2.0 120 07.1996 - ... XU10.J4RS-RFS 0,9 BKR5EZ Details
306 4 2.0 98 04.1997 - ... XU10J4R-RFV 0,8 BKR5EK Details
306 4 1.6 66 01.2000 - ... TU5JP-NFZ 0,9 BKR6EZ Details
306 4 1.4 55 01.2000 - ... TU3JP-KFX 0,9 BKR6EZ Details
306 / Cabrio 4 1.8 74 02.1993 - 03.1995 XU7JP-LFZ 0,8 BCPR5ES Details
306 16V 4 1.8 81 04.1997 - ... XU7JP4-LFY 0,8 BKR5EK Details
  • 0

#32 Maskolis

Maskolis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.794
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:SEAT Alhambra, Ford C-Max, Peugeot 406 Break 2.0HDi '00 (parduotas Juodulys)

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 00:47

Čia kolega nepatingėjo pakopijuoti info iš KGK Product Finder :)
Ten ir kitiems auto galima rasti: ir pakaitinimo žvakes dyzeliams, ir liambdas, ir aukštos įtampos laidus.
Kita vertus, tuose pačiuose Senukuose ar Jutoje analogiškas popierinis katalogas guli, ir pagal jį parenka (arba pats pasirenki).
  • 0
NuotraukaKaukė juodas garvežys, Meilę nuvežė tolyn...

#33 Svečias_Peugemotukas_*

Svečias_Peugemotukas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 10 - 09:44

Hmm... Matau nesulauksim naudingu patarymu, susijusiu su zvaklaidziais :unsure: Nu ka, bandysim savo kailiu ;]
  • 0

#34 wolfas

wolfas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 106
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Opel Signum , P406 - visas veikiantis atiduotas shrotan

Parašyta 2006 lapkričio 13 - 20:54

Kai turėjau 3 L SV24 tai man ponas Eimutis iš Kauno amerikoniškus užsakė, o vat firmos ir nepamenu. kainavo 340 Lt berods, kai orignialius siūlė Žibintas už 1050 berods .... Tai sakė kad tos firmos laidai geri, nes varžos suderintos pagal laidų ilgius ir t.t. O vat kaip yra su P406 (96m ) 2L mi16 variklis, bet pas jį babina kaip dangtelis prisukamas. fiškės ant žvakių ant to dangtelio.... tą babiną reik kartais keist ar nea ? visualiai kyštukai nepasvilę ir šiaip kažkaip rimtai atrodo :) bet vat nenori šaltas lengvai kurtis tai manau su žvakėm gal bus jau problemsas ... ir kadangi kurias ant benzo tai po dujų jo per daug paduoda ir užsisiurbti ant benzo mėgsta .
  • 0
Ex - Peugeot 406 ( atiduotas šrotan ) OPEL Signum 2.2 dti - darbinis namų arklys

#35 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 13 - 21:25

Maniskio 306 vienas laidas taip pat "pramustas". Kolkas galvoju, gal kokiam "Žerutis" nusipirkti, bet gal tik viena. Apie srotinius iki siol nepamaniau net. Idomu ar pasiteisintu, o zvakes pirkau pagal kataloga, koks priklauso kaitringumas cia esme (butent del kaitringumo neatitikimo ir negesta variklis isjungus degima, cia vienas is pozymiu), o ne kokios firmos jos;). Beje, demesio - kuo garsesnes firmos zvakes, tuo didesne tikimybe, kad jos padirbtos ;). Chempion'u ir Boschu prisiziurejes tokiu fintu, kad ... :angry:

Šį pranešimą redagavo Weberis: 2006 lapkričio 13 - 21:27

  • 0

#36 shakilas

shakilas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.115
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis: Peugeot 406 LPG

Parašyta 2006 lapkričio 13 - 23:18

Maniskio 306 vienas laidas taip pat "pramustas". Kolkas galvoju, gal kokiam "Žerutis" nusipirkti, bet gal tik viena. Apie srotinius iki siol nepamaniau net. Idomu ar pasiteisintu, o zvakes pirkau pagal kataloga, koks priklauso kaitringumas cia esme (butent del kaitringumo neatitikimo ir negesta variklis isjungus degima, cia vienas is pozymiu), o ne kokios firmos jos;). Beje, demesio - kuo garsesnes firmos zvakes, tuo didesne tikimybe, kad jos padirbtos ;). Chempion'u ir Boschu prisiziurejes tokiu fintu, kad ... :angry:

kokias zwakes pirkai?
  • 0
Peugeot 406 rallye edition LPG

#37 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 14 - 21:27

kokias zwakes pirkai?

Nepamenu dabar, o staigiai paziureti neturiu galimybes, auto dabar garaze stovi... Prie progos galesiu parasyti, jei idomu. Beje, ju kaina buvo kazkas panasaus ~7Lt/vnt (siule ir uz keliolika litu, tipo "geresnes", tik niekas neirode kuo geresnes, kaina manes niekada neitikina), kas visiskai nesako, kad jos blogos;) Tiesa sakant i Ziguli sudejau kurkas aukstesnes klases zvakes, nes variklis forsuotas to reikalauja, o Peugeoto-306 1.6cc matariukas yra nieko ipatingo, suspaudimo laipsnis, jei neklystu 9.6, ipurskimas ir tiek.
  • 0

#38 Svečias_Weberis_*

Svečias_Weberis_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 15 - 20:27

kokias zwakes pirkai?

Paziurejau kokias zvakes pirkau savo 306 1.6cc :
Bosch Super Plus FR7DCX+ Plus Yttrium.

;)
  • 0

#39 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 01:12

Beje, demesio - kuo garsesnes firmos zvakes, tuo didesne tikimybe, kad jos padirbtos ;). Chempion'u ir >>>Boschu<<< prisiziurejes tokiu fintu, kad ... :angry:

Weberis Parašyta Nov 15 2006, 08:27 PM
--------------------------------------------------------------------------------
Paziurejau kokias zvakes pirkau savo 306 1.6cc :
>>>Bosch <<<Super Plus FR7DCX+ Plus Yttrium.


Butu idomu... jei pasidalintum pagal kokius pozymius, kriterijus ar tesiog kitais budais nustatei, - kad jos nepadirbtos ? :huh:
  • 0

#40 Svečias_GDI_*

Svečias_GDI_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 lapkričio 16 - 09:52

cia kazkas papostino,kad deti zwakes tokias,kokias rekomenduoja gamintojai. taigi,kokios priklausytu pizonui 306?

SAGEM-EQUEM ar pan. by default. O jau konkrechiam modelio tipui galima susirasti pagal nuoroda i rus peugeot saita ish skyrelio NUOLAIDOS. 8Lt viena berods.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0