Peršokti prie turinio


peugeot 206 1.1 uzgeso variklis ir nesiveda


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 19

#1 Svečias_vainius__*

Svečias_vainius__*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 13 - 16:22

pajudejus nuo sankryzos, jungent is 1 i ant 2 pavara uzgeso ir nesikuria. gal turit kokiu varijantu?
  • 0

#2 Gordonas

Gordonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 456
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Opel Astra G

Parašyta 2010 vasario 13 - 17:54

pajudejus nuo sankryzos, jungent is 1 i ant 2 pavara uzgeso ir nesikuria. gal turit kokiu varijantu?

Manyčiau iš tokio pasakymo nesikuria, tai gal diržas trūko, gal generatorius negyvas, gal akūmas nebegyvas, nes generatorius negyvas, gal generatoriaus diržas trūko, kas čia dar... :hmm: Bet gal čia tik mano nuomonė :wh:
  • 0
Opel Astra G 1999 DI 2,0L Peugeot 406 1996 1,8L - Ex

#3 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 13 - 18:33

benzas baiges...., o shiaip reikt didesnio bedos aprashymo. Kas daros, kaip nesikuria, ar motoras sukas, nu ir t.t.
  • 0

#4 Svečias_vainius__*

Svečias_vainius__*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 14 - 11:13

starteris suka, bendzinas nesibaige :lol: dirzas kaip ir netruko, toks jausmas kad gal siurblys, nes negauna kuro variklis, lyg siektiek ir noretu kabinti, bet nekabina. o dirzas keistas pries 20000km. tai neturejo trukti
  • 0

#5 Albertas

Albertas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.114
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 S16

Parašyta 2010 vasario 14 - 11:22

na manau be serviso neishsisuksi, gali dar pabandyt zhvakes ishsisukt, apsizhiuret, jei shlapios, tai gal visgi kuro paduoda, mazh su elektra problemos...
  • 0

#6 Svečias_vainius__*

Svečias_vainius__*
  • Svečiai

Parašyta 2010 vasario 14 - 11:38

vakar nuemiau kuro slanga ir pabandziau pasukti tai kuras nebego. tai siandien tikrinsiu siurbli iki galo, o jeigu ne tai bus su elektra problemos.
  • 0

#7 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 vasario 15 - 00:44

istrauk kuro siurblio rele ir pabandyk uztrumpinti kontaktus. Kuras tekes-problema releje, netekes-problema siurblyje.

Šį pranešimą redagavo Senas: 2010 vasario 15 - 00:44

  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#8 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 vasario 15 - 10:23

istrauk kuro siurblio rele ir pabandyk uztrumpinti kontaktus. Kuras tekes-problema releje, netekes-problema siurblyje.

bijau kad toks pasiulymas yra labai rizikingas sudeginti ecu,ar net bsm(jei toki turi temos autoriaus 206)vis tik neaisku kelintu metu auto1? ;] taip kaip skiriasi "elektros iranga" :wh: kitas dalykas,jei nera sroves iki siurblio,gali but net ir ecu kaltas,reikia ziureti pajungus kompa pradziai...kvaili ekspermentai gali daugiau zalos pridaryti,nei naudos :good:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#9 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 vasario 16 - 10:47

bijau kad toks pasiulymas yra labai rizikingas sudeginti ecu,ar net bsm(jei toki turi temos autoriaus 206)vis tik neaisku kelintu metu auto1? ;]

Ne, Ramus, visiskai nepavojingas toks budas. Kaip zinai, rele yra ne kas kita, kaip elektromagnetinis jungiklis. Jei salyginai rele skirstysime i pirmine ir antrine grandines, tai +15 (pliusas po spyneles) ir yra ta pirmine grandine, kuri aktyvuoja ta, taip vadinama antrine grandine. Tuo paciu, ijungus degima aktyvuojami ir kiti el.energijos imtuvai. Kai istraukiame rele ir aktyvuojame tik antrine grandine na**aliskai ja uztrumpine, jokie kiti el.energijos imtuvai, tame tarpe ir EVB (ECU) neaktyvuojami, iskyrus tik ta elementa, kuriam priklauso ta rele. Aisku jeigu pries ta na**aliska bandyma buvo ijungtas degimas, tada gal ir bus kokiu blogu duomenu, bet vel gi-sudeginti nieko nesudeginsi, nes EVB supras kaip grandines trukima ir tiek.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#10 Jonkis

Jonkis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 480
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 306; MB 190

Parašyta 2010 vasario 16 - 10:53

yra tokiu automobiliu kur kuro siurblys uzmaitinamas per ecu, bet prancuzai siam reiklaui reles naudoja tai tikrai bus tik antrine grandine sujungiama, be baimes kazka kita sugadinti
  • 0
LPG Nuotrauka
VF37CNFZ230573709

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 vasario 16 - 17:45

Ne, Ramus, visiskai nepavojingas toks budas. Kaip zinai, rele yra ne kas kita, kaip elektromagnetinis jungiklis. Jei salyginai rele skirstysime i pirmine ir antrine grandines, tai +15 (pliusas po spyneles) ir yra ta pirmine grandine, kuri aktyvuoja ta, taip vadinama antrine grandine. Tuo paciu, ijungus degima aktyvuojami ir kiti el.energijos imtuvai. Kai istraukiame rele ir aktyvuojame tik antrine grandine na**aliskai ja uztrumpine, jokie kiti el.energijos imtuvai, tame tarpe ir EVB (ECU) neaktyvuojami, iskyrus tik ta elementa, kuriam priklauso ta rele. Aisku jeigu pries ta na**aliska bandyma buvo ijungtas degimas, tada gal ir bus kokiu blogu duomenu, bet vel gi-sudeginti nieko nesudeginsi, nes EVB supras kaip grandines trukima ir tiek.

Nematau prasmes gincitis,bet teko matyti "iskepru" kompu.....kaip taisykle paprastai ant tos grandines buna prikabinta ir egr ir separatorio voztuveliu...ir kitu ciudu..,kuriu kiti galai valdomi nuo kompu buna(PROJEKTUOTOJU SEDEVRAI) :lol: Isivaizduok:kompas "miega"(uzblokuotas) o mes maitinima paduosim per tuos egr ir kitu davikliuku grandines :( As sutinku jei perpjovus grandine imesti dioda tada visiskai dzin,srove iki kompo nedaeis(saugu) ;] bet nepatyrusiam zmogeliui tik pilnai atjungus siurbli saugiausia bandyti ;]
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 vasario 16 - 22:15

tegu buna ant tos grandines kad ir simtas atsaku. Uzmaitines viena atsaka, kitu niekaip neuzmaitinsi. Ir diodas nereikalingas. Kirchofo desniai galioja visoms grandinems ir kintamos sroves, ir pastovios. Man nors ir nelabai patinka AutoData, bet netgi ten parodyta, kaip tikrinti siurbli uzmaitinus ji per ta "antrine" grandines dali.
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#13 devil

devil
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 530
  • Vieta:Marijampole
  • Automobilis:C8 2.2HDI 94KW + bvm6 + navi + el doors + .......

Parašyta 2010 vasario 17 - 07:43

'Uzmust" kompa tokiu budu nemokanciam ir nezinanciam kaip ten kas visai nesunkiai galima :) pas mus vienas norejo istraukti bendzina ir pradejo trumpinti siurblio rieles visus kontaktus is eiles,ir ka pavare pliusa i valdymo minusa......... ate ate kompiuteri :D
  • 0
Citroen C8 2,2HDI

#14 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 vasario 17 - 17:53

Sutinku, jei varai per visus kontaktus is eiles-lauksi eileje pas meistra ^_^
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#15 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2010 kovo 20 - 08:39

o kur ta rele stovi? Peugeot Partner 2001 1,4l Man irgi tas pats atsitiko,saugiklai sveiki, o siurblys neveikia. Gal nieko blogo jai pliusa tiesiai paduosiu i siurbly?
  • 0

#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2010 kovo 20 - 21:08

o kur ta rele stovi? Peugeot Partner 2001 1,4l

Man irgi tas pats atsitiko,saugiklai sveiki, o siurblys neveikia. Gal nieko blogo jai pliusa tiesiai paduosiu i siurbly?

nieko tokio,bet su salyga kad visu pirma atjungsi pilnai,antra,pataikysi i du laidus(+/-) is 4 :lol: :lol:
  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2010 kovo 21 - 13:28

dar ir avarinis uzsidega kiekviena kart ijungus degima. gal kokiu minciu kur rele siurblio stovi?
  • 0

#18 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2010 kovo 26 - 15:41

pats paklausiau pats ir atsakau: 1.rele stovi po kompu, ruda su raudona fiske. 2.siurbliui reikia uzmaitinti storesnius laidus yra 2 stori yra ir 2 ploni. ir veikia. dabar, gal toks varijantas kam taikesi: rele neijungia siurblio, nepritraukia magnetas, kontakta releje uzlenki, uzkisi kad laikytusi, siurblys isijungia masina uzsiveda. ar gali buti kad kazkoks laidas nepaduoda sroves delto nepritraukia magneto? rele keiciau, vistiek tas pat. Ar visdelto rele nes abi naudotos? Dar kiekviena kart ijungus degima avarinis isijungia, signalizacijos nera. Ka manot?
  • 0

#19 Senas

Senas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 443
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 807

Parašyta 2010 kovo 26 - 23:02

Jei yra supratimas, kaip naudotis voltmeru, tai imk ir patikrink ar yra itampa (ijungus degima) tuose reles lizdo kontaktuose, kur suzadinamas el.magnetas. tada ir zinosi ar rele kalta, ar grandine iki reles
  • 0

Ne viskas taip baisu, kaip mes čia rašome...
Automobilio mechanizmų ir sistemų diagnostika ir remontas
SKYPE: Senas69
tel.: 8-612-63215
 


#20 remi

remi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Svedija
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2010 kovo 27 - 22:24

Jei yra supratimas, kaip naudotis voltmeru, tai imk ir patikrink ar yra itampa (ijungus degima) tuose reles lizdo kontaktuose, kur suzadinamas el.magnetas. tada ir zinosi ar rele kalta, ar grandine iki reles

na elektra man sukiai ikandama sritis, iskur ten tu zmogau gali zinot kurie reles kontaktai suzadina magneta ir kurie ne. Siaip tai srove ant vienu kontaktu yra ant kitu ne.

O prie ko cia tas avarinis kiekviena kart mirgsi? ar jis susijes su kuro rele?

Ah, lengviau jau butu deze pasikeist <_< reiktu Caddy nusiziept, laiko sutaupyciau...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0